Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Salut eu am motorizarea de 1,6 hdi 80 kw iar când am cumpărat masina avea anvelope 225,60,16.
Citro, citro citro
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Uita-te pe stalpul dintre usile stanga, pe eticheta cu presiunea in roti si acolo ai si dimensiunea anvelopelor si a rotii de rezerva. Iar cu aia treci orice rar, indifferent de ce scriu ei in carte sau talon.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Salutare!
Astazi am rezolvat problema cu zgomotul de la roti.
Se uzase un rulment de la roata din spate stanga. L-am schimbat cu SKF, 360 lei piesa, 205 lei manopera la maff.
Cei ce vreti sa schimbati si nu mergeti la Citroen, nu uitati sa specificati la service inainte ca trebuie tubulara de 38 pentru demontaj/montaj.
Astazi am rezolvat problema cu zgomotul de la roti.
Se uzase un rulment de la roata din spate stanga. L-am schimbat cu SKF, 360 lei piesa, 205 lei manopera la maff.
Cei ce vreti sa schimbati si nu mergeti la Citroen, nu uitati sa specificati la service inainte ca trebuie tubulara de 38 pentru demontaj/montaj.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Am facut un drum de 1000 km cu familia de sarbatori. Recomand la MAXIM Michelin-urile. Fac toti banii. Masina se agata de drum zici ca e pe sine si la intoarcere catre buc ploua foarte tare si sunt foarte bune si la acvaplanare. De franare ce sa mai zic...
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Salut colegi!
Citroenul a primit un scaun de bebe, Maxi Cosi 2way pearl, pret aprox 500 eur. Intra foarte bine in masina, bebe adoarme instant.
Recomand!
Aici este in Audi dar l-am mutat repede in C5, este mult mai comod si in plus de asta, nu ii zboara capul la bebe la prima acceleratie, ma bucur si eu si fetele mele de drum cu Citro!

Citroenul a primit un scaun de bebe, Maxi Cosi 2way pearl, pret aprox 500 eur. Intra foarte bine in masina, bebe adoarme instant.
Recomand!
Aici este in Audi dar l-am mutat repede in C5, este mult mai comod si in plus de asta, nu ii zboara capul la bebe la prima acceleratie, ma bucur si eu si fetele mele de drum cu Citro!

- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Să-ți trăiască! 

-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Salutare!
Masina a mai facut 10.000 km, consum mediu de 8.8%.
Avem 143000 km.
Am schimbat bucsile spate de la bratele oscilante fata, cele din mijlocul bratului aratau perfrct, am pus stergatoare bosch aero twin, i-am pus becuri noi marca Tungsram +90% si am igienizat clima asa de primavara cu wynns airco fresh plus filtru polen mann.
Am un zgomot ciudat intre 2000 si 3000 de rpm, doar atunci cand accelerez, se aude in a1-a si a 2-a pe manual. Este un sunet din zona motorului si se aude ca si cum s-ar freca ceva discontinuu. Cum cresc turatia creste si frecventa frecarii.
A avut cineva asa ceva?
Masina a mai facut 10.000 km, consum mediu de 8.8%.
Avem 143000 km.
Am schimbat bucsile spate de la bratele oscilante fata, cele din mijlocul bratului aratau perfrct, am pus stergatoare bosch aero twin, i-am pus becuri noi marca Tungsram +90% si am igienizat clima asa de primavara cu wynns airco fresh plus filtru polen mann.
Am un zgomot ciudat intre 2000 si 3000 de rpm, doar atunci cand accelerez, se aude in a1-a si a 2-a pe manual. Este un sunet din zona motorului si se aude ca si cum s-ar freca ceva discontinuu. Cum cresc turatia creste si frecventa frecarii.
A avut cineva asa ceva?
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
ai scut de plastic?
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
da, am scut de plastic
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Atunci fa o verificare: e cumva una din urechile de prindere rupta (ai atins ceva cu scutul si s-a rupt, etc)? Din cate imi amintesc, scutul e prins in 5 puncte, 4 pe margine si unul central in spate. La mine cel central e rupt si am senzatia ca scutul "falfaie" si se aude un zgomot.
Cam asta banuiesc ca e la mine, fara sa fiu 100%
Cam asta banuiesc ca e la mine, fara sa fiu 100%
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Din pacate nu am identificat nimic, am fost la al 2-lea service. Am verificat nivelul de ulei cutie, totul ok, am pus diagnoza, totul ok, ne-am uitat pe sub masina, nimic suspect. Problema este ca de abia se aude doar pe sport cand masina se tureaza tare in 1-a si a 2-a acum. Deocamdata mai studiem.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Cand cutia e pe sport merge cu mici exceptii (turatii joaase, aproape de retrogradare) doar in lock. Pe manual e la fel, doar lock. Am mers cu diagnoza pusa si am vazut cam cum functioneaza in diferite moduri de condus. Pe drive, in mers normal e mai tot timpul in alunecare sau alunecare limitata. Peste 2000 de ture in anumite conditii face lock. Dar nimic nu prea e legat de turatii ci de stilul de condus.
Poate ar fi bine sa faci o diagnoza in mers si sa vezi daca zgomotul are legatura cu anumite actiuni ale cutiei in mod special de Lock.
Poate ar fi bine sa faci o diagnoza in mers si sa vezi daca zgomotul are legatura cu anumite actiuni ale cutiei in mod special de Lock.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
si daca il identific tot trebuie demontate multe pana la pb. Face si in modul automat daca o calc mai tare. Acum abia se mai aude. Mai lasam oleak
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Ma uitam in 2013 cand am cumparat masina si o comparam la antifonare interioara cu Audi S5-ul fratelui meu ce l-am cumparat. Ambele masini aveau 4 ani vechime. C5-ul era net superior.
Din pacate, imbatranirea s-a facut diferit. C5-ul incepe sa nu se mai tina la fel de bine ca si Audi, desi Audi este sport si are jante de 19".
Cu o mica dezamagire, calitatea premium cu care se laudau cei de la Citroen se pare ca dispare dupa 6-7 ani.
Totusi, e o masina IMBATABILA in pretul ei pe piata. SI acum cand ma urc la volan nu imi vine sa cred ce speciala se simte.
Din pacate, imbatranirea s-a facut diferit. C5-ul incepe sa nu se mai tina la fel de bine ca si Audi, desi Audi este sport si are jante de 19".
Cu o mica dezamagire, calitatea premium cu care se laudau cei de la Citroen se pare ca dispare dupa 6-7 ani.
Totusi, e o masina IMBATABILA in pretul ei pe piata. SI acum cand ma urc la volan nu imi vine sa cred ce speciala se simte.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Salut!
Am nevoie de o informatie.
Care este inaltimea masinii mele pe modul normal? Dar pe high?
Vreau sa imi iau un reper clar pt ca nu am avut pb niciodata din cauza inaltimii cu c5 dar nu gasesc cartea masinii si pe net sunt o gramada de pareri cand caut "ground clearence" de la 120 la 160 mm.
Am nevoie de o informatie.
Care este inaltimea masinii mele pe modul normal? Dar pe high?
Vreau sa imi iau un reper clar pt ca nu am avut pb niciodata din cauza inaltimii cu c5 dar nu gasesc cartea masinii si pe net sunt o gramada de pareri cand caut "ground clearence" de la 120 la 160 mm.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu