Achizitie C5

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Vin 27-Mar-2015 11:15

gabi_1050 scrie:
bogwol scrie:
lucianmarius scrie:
gabi_1050 scrie:La mine asa a fost. Am fost cu ea la Marasesti si nu a gasit NIMIC, urmand sa ma duc la Radacini si au gasit.


E ciudat ce spui, intrucat cei de la Marasesti tot Radacini sunt!!!


La Peugeot asa este , vezi daca ai schimbat un amarit de bec pe garantie dar nu vezi data reviziilor si numarul de km aferenti reviziei....exceptie cele care au fost facute la locatia respectiva.

Explicatie : nu sunt pe "servarul" PSA,baza de date pentru revizii nu e comuna.
D'aia pentru o masina din UE apare istoric doar cu reparatiile efectuate.


Mi se pare, fara suparare, o tampenie aceasta explicatie data de " expertii" de la reprezentante. Sa inteleg ca baza de date e comuna doar unidirectional, in sensul ca reprezentanta vede VIN-ul si caracteriticile masinii dar nu se incarca pe serviceul Citroen si ce se face la masina? Greu de crezut

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Vin 27-Mar-2015 11:56

bogwol scrie:
gabi_1050 scrie:
bogwol scrie:
lucianmarius scrie:
gabi_1050 scrie:La mine asa a fost. Am fost cu ea la Marasesti si nu a gasit NIMIC, urmand sa ma duc la Radacini si au gasit.


E ciudat ce spui, intrucat cei de la Marasesti tot Radacini sunt!!!


La Peugeot asa este , vezi daca ai schimbat un amarit de bec pe garantie dar nu vezi data reviziilor si numarul de km aferenti reviziei....exceptie cele care au fost facute la locatia respectiva.

Explicatie : nu sunt pe "servarul" PSA,baza de date pentru revizii nu e comuna.
D'aia pentru o masina din UE apare istoric doar cu reparatiile efectuate.


Mi se pare, fara suparare, o tampenie aceasta explicatie data de " expertii" de la reprezentante. Sa inteleg ca baza de date e comuna doar unidirectional, in sensul ca reprezentanta vede VIN-ul si caracteriticile masinii dar nu se incarca pe serviceul Citroen si ce se face la masina? Greu de crezut


Cand eu am fost explicatia a fost asa: unele reprezentante sunt ale Citroen, unele sunt de tip franciza si nu au baza de date comuna. Acum, nu stiu ce sa zic...

silviu_79
pasionat
Mesaje: 592
Membru din: Joi 04-Dec-2008 17:21
Localitate: ag

Mesajde silviu_79 » Vin 27-Mar-2015 12:03

Samsarii sunt deobicei intelesi cu cei de la reprezentanta si aia iti spun ca e perfecta masina indifferent de ce gasesc in baza de date.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Vin 27-Mar-2015 12:23

silviu_79 scrie:Samsarii sunt deobicei intelesi cu cei de la reprezentanta si aia iti spun ca e perfecta masina indifferent de ce gasesc in baza de date.


Chiar aici sa se ajunga? Greu de crezut. Tu platesti si ei iti fac verificarea de rampa si electronica. Cand mergi cu masina le explici clar sa iti confirme ce gasesc in sistem ca si km, apoi isi semneaza si stampileaza starea masinii. Daca la cateva zile apare cu multe probleme, in instanta castigi foarte usor banii de reparatii de la ei.

Oare sa se riste in halul asta?

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Vin 27-Mar-2015 13:14

suni la un dealer Citroen din coltul celalalt al tarii cu codul vin, iti spune ce si cum si apoi vezi ce iti spune cel din localitatea unde mergi cu masina, si daca datele nu corespund e clar, sunt pe o mana si masina nu mai are rost sa o verifici ca e aranjata. Baza de date o acceseaza amandoi pe aceiasi. Eu din ce am vazut la noi, masini care par super ok si pretul mic, iti da codul vin fara sa clipeasc, cred ca stiu ca masina nu are istoric, sigur le verifica ei inainte. Iar la km daca stie sa stearga tot poti merge si in fabrica si tot nu isi da seama nimeni de km reali.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Vin 27-Mar-2015 13:38

... Și încet încet se conturează soluția.... Și anume, mecanica de bază. Tot o măsurătoare a compresiei îți spune mai multe despre starea motorului decât bazele de date...

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Vin 27-Mar-2015 13:48

james kilowatt scrie:... Și încet încet se conturează soluția.... Și anume, mecanica de bază. Tot o măsurătoare a compresiei îți spune mai multe despre starea motorului decât bazele de date...


Adevarat! UN mecanic bun si sti ce cumperi. Restul e CANCAN

laum
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 10-Mar-2015 20:57
Localitate: lugoj

Mesajde laum » Sâm 28-Mar-2015 16:47

Salut,

Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Sâm 28-Mar-2015 18:15

nu stiu diferenta intre unul de 2.2 cu 173cp si unul de 2.0 cu 163cp, dar eu nu vad de ce sa iei unul de 2.2 cu 1000lei impozit anual in loc de unul de 2.0 cu 200lei impozit anual, nu cred ca cei 10cp merita diferenta, sigur si asigurarea e mai mare.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Sâm 28-Mar-2015 23:39

laum scrie:Salut,

Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?


Eu cred ca depinde si de cuplu. Exemplu la Volvo 2l diesel au 400 nm in timp ce majoritatea competitorilor cand au scos cei de la volvo motorul aveau 320 nm la 2l.

Trebuie conduse ambele sa iti dai seama clar.

laum
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 10-Mar-2015 20:57
Localitate: lugoj

Mesajde laum » Dum 29-Mar-2015 08:15

ovybd scrie:nu stiu diferenta intre unul de 2.2 cu 173cp si unul de 2.0 cu 163cp, dar eu nu vad de ce sa iei unul de 2.2 cu 1000lei impozit anual in loc de unul de 2.0 cu 200lei impozit anual, nu cred ca cei 10cp merita diferenta, sigur si asigurarea e mai mare.


Ma gandeam ca motorul de 2.2L nu este supradimensionat, si deci mai fiabil in timp. Deaigur poate este o teorie gresita de a mea, tocmai de accea am pus intrebarea pe forum. Legat de valoarea impozitului prefer sa dau acolo bani, decat sa dau bani acestia pe piese si timp pierdut prin service.

laum
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 10-Mar-2015 20:57
Localitate: lugoj

Mesajde laum » Dum 29-Mar-2015 08:21

lucianmarius scrie:
laum scrie:Salut,

Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?


Eu cred ca depinde si de cuplu. Exemplu la Volvo 2l diesel au 400 nm in timp ce majoritatea competitorilor cand au scos cei de la volvo motorul aveau 320 nm la 2l.

Trebuie conduse ambele sa iti dai seama clar.


Ar fi ideal sa am sansa sa le conduc pe amandoua, dar acst model este rar si nu il gasesti la tot pasul. Timpul nu imi permite sa ma plimb prin tara la cei care au astfel de masini.

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Dum 29-Mar-2015 08:32

sper sa nu gresesc sau sa nu fiu eu bine informat, dar din cate stiu motorul acesta (de 2l) este si pe alte marci si e cu mai multi cp decat la C5, deci ...

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Dum 29-Mar-2015 23:41

laum scrie:
lucianmarius scrie:
laum scrie:Salut,

Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?


Eu cred ca depinde si de cuplu. Exemplu la Volvo 2l diesel au 400 nm in timp ce majoritatea competitorilor cand au scos cei de la volvo motorul aveau 320 nm la 2l.

Trebuie conduse ambele sa iti dai seama clar.


Ar fi ideal sa am sansa sa le conduc pe amandoua, dar acst model este rar si nu il gasesti la tot pasul. Timpul nu imi permite sa ma plimb prin tara la cei care au astfel de masini.


Salut!

Dupa ce am facut ceva research, am gasit despre 2.2hdi 173 cp. Are 370 nm fata de 320 ai lui 2.0hdi 136 cp.

Daca gasesti un 2.2 ia-l fara ezitare, este DW12, motor de generatie mai noua comparativ cu DW10, 2.0hdi. Masina se misca OK cu cel de 2l dar parca trebuie putin mai mult.
Despre fiabilitate nu stiu sa-ti zic dar pare un motor ajuns la maturitate. Daca gasesti 2.2hdi 204 cp ala este de vis. Nu o sa iti mai schimbi masina cel putin 5 ani ca nu o sa gasesti ceva asemanator la pret/dotari.

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Lun 30-Mar-2015 10:56

Salut

2.2-ul de 170 este prima implementare cu 2 turbine a acestui motor. Ca motor este flawless.
Nu neg performantele, dar este o complicare suplimentara a unei masini deja complicate. Nu stiu ce pregatire este prin service-uri pentru motorizarea asta dar nu cred e la fel de buna ca pentru motorul de 1.6 de exemplu.
In plus, ai o diferenta consistenta de impozit fata de 2.0, mai precis 800 de lei anual, sau contravaloarea a doua plinuri bune.
La revanzare cred ca o sa fie o mare problema cu motorizarea asta datorita impozitarii, complexitatii si varstei/rulajului.

Motorul de 2.0 este o alegere mult mai pragmatica din punctul meu de vedere. Il gasesti mult mai usor si in orice configuratie si echipare, auto/H3/cross.
Daca totusi iti permiti si iti doresti mergi doar pe 2.2-ul de 200 cp.

Insa sunt foarte greu de gasit nu numai in Romania.

Spor.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo