Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- gabi_1050
- pasionat
- Mesaje: 174
- Membru din: Joi 11-Iul-2013 23:56
- Localitate: Deva
- Masina: 5O8 GT 2O4cp
- 2: Vw Polo 9N,1.4,16V,75cp
- 3: ex car:407,1.6hdi,80kw
2,2 si 204cp va fi intotdeauna un briliant iar echiparea masinilor = maximul de echipare la data respectiva.
La Peugeot se numeste GT,la Citroen se confunda cu echiparea Exclusive.....Diferenta o vezi in spate la tevile de esapament
O masina bine intretinuta si cu dotari multe va avea intotdeauna pret la revinzare.
Diferenta la asigurare trebuie sa fie mica intre 2.0 si 2.2.
Spre exemplu am platit in februarie cu B2 pe un an 587 lei pentru 2.2. Impozit la 2.2=720 lei.Revizie 800 lei.
La Peugeot se numeste GT,la Citroen se confunda cu echiparea Exclusive.....Diferenta o vezi in spate la tevile de esapament
O masina bine intretinuta si cu dotari multe va avea intotdeauna pret la revinzare.
Diferenta la asigurare trebuie sa fie mica intre 2.0 si 2.2.
Spre exemplu am platit in februarie cu B2 pe un an 587 lei pentru 2.2. Impozit la 2.2=720 lei.Revizie 800 lei.
-
- pasionat
- Mesaje: 116
- Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
- Localitate: iasi
[quote="laum"]Salut,
Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?[/quote]
LOL
Este adevărat ca un 2.2 hdi, cel de 173 Cp (care de fapt are 125kw deci 170cp) ARE 370 cuplu de la 1500 rpm!
Toate motoarele de 2.0 hdi de 163cp sunt bazate pe vechiul 2.0 hdi de 140.
Noul 2.2 hdi de 204 cp (care din pacate va fi si ultimul produs de PSA) este mai OK decât cele noi de 2.0 (180cp) la fel cum si cel vechi de 2.2 de 170 era fata de cele de 2.0 hdi de 140cp.
Spor la shopping...
Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?[/quote]
LOL
Este adevărat ca un 2.2 hdi, cel de 173 Cp (care de fapt are 125kw deci 170cp) ARE 370 cuplu de la 1500 rpm!
Toate motoarele de 2.0 hdi de 163cp sunt bazate pe vechiul 2.0 hdi de 140.
Noul 2.2 hdi de 204 cp (care din pacate va fi si ultimul produs de PSA) este mai OK decât cele noi de 2.0 (180cp) la fel cum si cel vechi de 2.2 de 170 era fata de cele de 2.0 hdi de 140cp.
Spor la shopping...
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
alex21iasi scrie:laum scrie:Salut,
Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?
LOL
Este adevărat ca un 2.2 hdi, cel de 173 Cp (care de fapt are 125kw deci 170cp) ARE 370 cuplu de la 1500 rpm!
Toate motoarele de 2.0 hdi de 163cp sunt bazate pe vechiul 2.0 hdi de 140.
Noul 2.2 hdi de 204 cp (care din pacate va fi si ultimul produs de PSA) este mai OK decât cele noi de 2.0 (180cp) la fel cum si cel vechi de 2.2 de 170 era fata de cele de 2.0 hdi de 140cp.
Spor la shopping...
LOL la LOL!
Omul nu a intrebat asta. Mi se pare justificata intrebarea.
-
- pasionat
- Mesaje: 116
- Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
- Localitate: iasi
[quote="lucianmarius"][quote="alex21iasi"][quote="laum"]Salut,
Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?[/quote]
LOL
Este adevărat ca un 2.2 hdi, cel de 173 Cp (care de fapt are 125kw deci 170cp) ARE 370 cuplu de la 1500 rpm!
Toate motoarele de 2.0 hdi de 163cp sunt bazate pe vechiul 2.0 hdi de 140.
Noul 2.2 hdi de 204 cp (care din pacate va fi si ultimul produs de PSA) este mai OK decât cele noi de 2.0 (180cp) la fel cum si cel vechi de 2.2 de 170 era fata de cele de 2.0 hdi de 140cp.
Spor la shopping...[/quote]
LOL la LOL!
Omul nu a intrebat asta. Mi se pare justificata intrebarea.[/quote]
Da...
Răspuns reformulat: DA , e mai puturos un 2.2 hdi are 173 gr.CO2/km.
)))
Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?[/quote]
LOL
Este adevărat ca un 2.2 hdi, cel de 173 Cp (care de fapt are 125kw deci 170cp) ARE 370 cuplu de la 1500 rpm!
Toate motoarele de 2.0 hdi de 163cp sunt bazate pe vechiul 2.0 hdi de 140.
Noul 2.2 hdi de 204 cp (care din pacate va fi si ultimul produs de PSA) este mai OK decât cele noi de 2.0 (180cp) la fel cum si cel vechi de 2.2 de 170 era fata de cele de 2.0 hdi de 140cp.
Spor la shopping...[/quote]
LOL la LOL!
Omul nu a intrebat asta. Mi se pare justificata intrebarea.[/quote]
Da...
Răspuns reformulat: DA , e mai puturos un 2.2 hdi are 173 gr.CO2/km.

-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
alex21iasi scrie:lucianmarius scrie:alex21iasi scrie:laum scrie:Salut,
Este adevarat ca motoarele HDI 2.2L 173CP, sunt puturoase si ca sunt mai reusite cele HDI 2.0L 160CP?
LOL
Este adevărat ca un 2.2 hdi, cel de 173 Cp (care de fapt are 125kw deci 170cp) ARE 370 cuplu de la 1500 rpm!
Toate motoarele de 2.0 hdi de 163cp sunt bazate pe vechiul 2.0 hdi de 140.
Noul 2.2 hdi de 204 cp (care din pacate va fi si ultimul produs de PSA) este mai OK decât cele noi de 2.0 (180cp) la fel cum si cel vechi de 2.2 de 170 era fata de cele de 2.0 hdi de 140cp.
Spor la shopping...
LOL la LOL!
Omul nu a intrebat asta. Mi se pare justificata intrebarea.
Da...
Răspuns reformulat: DA , e mai puturos un 2.2 hdi are 173 gr.CO2/km.)))

Salut,
As dori si din partea voastra o parere despre masina din anunt. Ca dotari este excelenta, am ceva dubii legate de aripa fata stanga si usa spate stanga( parerea este bazata doar pe poze). Ce mai stiu ca masina in franta a apartinut unei companii de taxi si nu are manual de service(s-ar fi pierdut).
Multumesc anticipat!
As dori si din partea voastra o parere despre masina din anunt. Ca dotari este excelenta, am ceva dubii legate de aripa fata stanga si usa spate stanga( parerea este bazata doar pe poze). Ce mai stiu ca masina in franta a apartinut unei companii de taxi si nu are manual de service(s-ar fi pierdut).
Multumesc anticipat!
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
laum scrie:Salut,
As dori si din partea voastra o parere despre masina din anunt. Ca dotari este excelenta, am ceva dubii legate de aripa fata stanga si usa spate stanga( parerea este bazata doar pe poze). Ce mai stiu ca masina in franta a apartinut unei companii de taxi si nu are manual de service(s-ar fi pierdut).
Multumesc anticipat!
Salut!
Din punctul meu de vedere:
usa spate stanga are un rosu mai deschis decat restul masinii. La aripa nu imi dau seama, a fost pozata cu apa multa pe ea.
Nu este chiar relevant, in majoritatea tarilor dezvoltate, o masina cu dauna mare nu se repara, se vinde catre export gata stricata.
Dotata este, culoare misto la interior. KM multi sigur are, se vede pe schimbator. Uita reprezentantele, ia pe cineva cunoscator, mergeti la un mecanic ce stie Citroen si te decizi pe fapte, nu pe vorbe.
Poti da e o masina cu 200.000 km mai bine intretinuta decat una cu 100.000.
Crede-ma pe cuvant, am cumparat un S40 Volvo din RO cu istoric complet, era in cartea service schimbat setul de ambreiaj, am sunat la firma ce a schimbat, mi-a confirmat, dupa ce am luat masina la 2000-3000 km mi-am dat seama ca ambreiajul e mult mai tare decat trebuie, rulment de presiune uzat. Asta pentru ca era prima mea manuala si nu am verificat-o cu cineva ce stia.
Daca a fost de taxi, cred ca a fost ceva taxi premium, deci bine intretinut.
Uita-te la ambreiaj, suspensie, articulatii.
Daca zice de distributie, sa iti dea dovada, mai economisesti 1000-2000 lei. BAFTA!!
Salut,
In sfarsit dupa multe cautari am reusit sa imi gasesc masina. Le multumesc tuturor pentru sfaturile date, le-am urmat pe toate pana la cel mai mic detaliu. Masina a trecut toate testele si am cumparat-o.
Ce am observat dar asta dupa ce am cumparat-o si am ajuns in tara la cateva zile in urma ca pe drumurile valurite din tara noastra daca intru cu viteza mare in curbe masina devine instabila si am senzatia ca sunt intr-o barca ce trece prin valuri. Este normal acest comportament al masini?
In sfarsit dupa multe cautari am reusit sa imi gasesc masina. Le multumesc tuturor pentru sfaturile date, le-am urmat pe toate pana la cel mai mic detaliu. Masina a trecut toate testele si am cumparat-o.
Ce am observat dar asta dupa ce am cumparat-o si am ajuns in tara la cateva zile in urma ca pe drumurile valurite din tara noastra daca intru cu viteza mare in curbe masina devine instabila si am senzatia ca sunt intr-o barca ce trece prin valuri. Este normal acest comportament al masini?
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Eu sunt la al doilea C5, primul e varianta I si al doilea e varianta III, dar nu am avut inca senzatia de instabilitate la aceste masini, sau e chestie de obisnuinta? Eu spun ca sta mai bine in curbe decat altele, pe drum drept si valurit (specific romanesc) nu te scutura ca una cu suspensie mai rigida, dar de instabilitate eu zic ca nu poate fi vorba.
ovybd scrie:Eu sunt la al doilea C5, primul e varianta I si al doilea e varianta III, dar nu am avut inca senzatia de instabilitate la aceste masini, sau e chestie de obisnuinta? Eu spun ca sta mai bine in curbe decat altele, pe drum drept si valurit (specific romanesc) nu te scutura ca una cu suspensie mai rigida, dar de instabilitate eu zic ca nu poate fi vorba.
Salut,
Nu ma scutura deloc, nu la asta m-am referit, ci doar ca parca simt cum se ridica de o parte un pic pana trec curba si apoi revine la normal, dar toate astea fara scuturari sau miscari bruste. Senzatia este ca inloc sa se aseze pe asfalt, in curbe, parca se ridica. de o parte. In rest No comment, ca si conform la drum este impecabila. Am mers doua zile cu o noapte pauza 2000 km si nu am simtit ce este oboseala, poate eream si prea incantat de masina. La fosta masina (vw golf) dupa un drum asa lung dormeam o zi si jumatate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo