Salut,
inca nu am rezolvat problema, o sa merg zilele urmatoare si la Radacini cu speranta ca poate vor avea o alta abordare...in afara de schimbul de ulei din cutie. Le voi sugera, eventual, sa puna testerul cu masina in mers(nu stiu daca e posibil), pentru ca atunci cutia se comporta aiurea si poate va da vreo eroare care sa ajute cumva la diagnosticarea problemei. Am evitat sa ma indrept catre un service specializat de cutii automate, dorindu-mi sa raman in zona de service citroen. In ultima instanta voi apela si la solutia asta, desi am inteles ca e destul de complicat sa gasesti specialisti seriosi in cutii automate..cel putin la noi.
Va tin la curent.
Stefan.
Probleme cutie automata
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut,
E putin probabil sa gasesti vreo rezolvare la un service de marca.
Problemele la cutii automate sunt foarte rare iar cutiile automate in EU si mai ales in Romania sunt si mai rare, de aceea nu renteaza pentru un service chair si foarte mare sa intretina si sa specializeze in permanenta oameni pentru reparatii cutii automate.
De aceea cauti mai degraba un service specializat in cutii automate si cat mai repede.
Am inteles din mai multe surse ca e recomandat sa faci reparatii imediat ce simptomele par grave. Amanarea nu poate face decat rau si tind sa le dau dreptate.
Cauta cat mai repede un service specializat in cutii automate e sfatul meu.
Bafta.
E putin probabil sa gasesti vreo rezolvare la un service de marca.
Problemele la cutii automate sunt foarte rare iar cutiile automate in EU si mai ales in Romania sunt si mai rare, de aceea nu renteaza pentru un service chair si foarte mare sa intretina si sa specializeze in permanenta oameni pentru reparatii cutii automate.
De aceea cauti mai degraba un service specializat in cutii automate si cat mai repede.
Am inteles din mai multe surse ca e recomandat sa faci reparatii imediat ce simptomele par grave. Amanarea nu poate face decat rau si tind sa le dau dreptate.
Cauta cat mai repede un service specializat in cutii automate e sfatul meu.
Bafta.
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Mar 10-Feb-2015 10:57
- Localitate: Nantes
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
@mihai esti troll
, lasa-ne pe noi asta ''tampiti'' sa avem grija de ''gunoaiele" noastre, sa ascultam ce spun cu adevarat specialistii din Franta sau din lume cand este vb de aceasta marca... faptul ca ai inteles gresit termenul de Long-Life nu inseamna tot aia cu For-Life (fiind unele grupuri Haldex/auto blocante ''sigilate'' din fabrica fara mentenanta a carui ulei este aspru ca smirgherul si sigur se schimba) aici vb de cutii de viteza automate de accea nu indemn pe nimeni sa schimbe o cutie de viteze in locul a 2-3 schimburi de ulei periodice cf. manualului de intretinere a masinii lor. 


-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Mar 10-Feb-2015 10:57
- Localitate: Nantes
Mda calorifer4 am inteles destul de bine ce inseamna LONG-LIFE dar am inteles destul de bine si ceea ce a spus expertul de la reprezentanta nu am stat de vorba cu un mecanic oarecare.Bineanteles fiecare face ce vrea cu masina lui,este un citroen c5 nu este dacia dupa vremea lui nea Nicu sa bagi degetele cum vrei tu in ea ca apoi sa incepi sa plangi ca nu mai functioneaza cum trebuie PACE
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
vasile mihai sebastian scrie:...este un citroen c5 nu este dacia dupa vremea lui nea Nicu sa bagi degetele cum vrei tu in ea ca apoi sa incepi sa plangi ca nu mai functioneaza cum trebuie PACE
Nu stiu sincer cine o sa planga mai mult dupa 100k - 150k Km cand iti apare din senin in bord "boite automatique defaillante" si incepe sa smuceasca de iti rupe sira spinarii, din cauza supei negre aflate in cutie (amestec de ulei vechi si pilitura de la uzura discurilor si al angrenajelor, o combinatie de vis pentru orice bloc hidraulic), care ar trebui sa fie ulei "for life".
Orice noima de logica iti dicteaza, ca nu are cum un angrenaj in miscare, sa fie "uns" cu acelasi ulei pe viata, doar daca cei care au proiectat(sau mai bine zis cei care pun cutiile pe masini, ele fiind proiectate si construite de catre japonezi, nu de catre Citroen) au un interes economic bine definit, ca acele cutii sa nu aiba o viata fericita si lunga.
P.S. O cutie automata AM6 de Citroen/Peugeot este undeva pe la 4000 de euro de la ei(factory refurbished, nu noua, iar un bloc hydraulic sare si el de 1000 de euro nou). Tinand cont de aceste aspecte, consider ca e de bun augur sa schimbi 6-9 litri de ulei succesiv la intervale de cateva sute de km, o data la 60k km (costa undeva la 500 de lei maxim cu ulei afermarket ce respecta normele date de Aisin, JWS3309 pentru masinile euro4 si AW-1 pentru cele euro5.
"Hey man, it's just advice so you can do whatever the F... you wanna do"
Hodge Twins.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum 02-Aug-2020 13:14
- Localitate: Baia Mare
- Masina: Citroen C4
Probleme la roti
Buna ziua grup ! Am si eu o nelămurire, am un sunet ca si o bataie sub podu pedalier pe partea soferului il simt, si am schimbat rulmentu la roata, ca am crezut ca aia e de vina si tot la fel face ! Plus că, masina cand sta in forta pe roti ,mergand pe drum se aude si si simt la picior , si cand o ridic pe elevator nu se aude nimic
imi poate da o mica idee careva coleg , poate a mai patit sau nu ! Citroen c4 2.0 l 140 cp 2007 Multumesc !

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu