Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
partial gresit raspunsul de mai sus dat de Ionut 159: Am motor euro 5 de 138 cai fabricat in octombrie 2009(de fapt cred ca acel motor de 140 e doar marketing; ma indoiesc ca cineva a modificat un motor pentru doar 2 cp!!!!)
Pe piata din Romania nu s-au livrat motoare de 140 cp. Cei care spun ca au 140 cai au masinile aduse de afara.
Motorul de 163 cai (parca stiam ca e de 164 dar nu conteaza) a inceput sa fie fabricat din mai-iunie 2010, cand s-a renuntat la motorul de 2,7 litri si 175 cai.
Daca cauti motor euro 5, cauta masini fabricate din septembrie 2009 incolo.
Pe piata din Romania nu s-au livrat motoare de 140 cp. Cei care spun ca au 140 cai au masinile aduse de afara.
Motorul de 163 cai (parca stiam ca e de 164 dar nu conteaza) a inceput sa fie fabricat din mai-iunie 2010, cand s-a renuntat la motorul de 2,7 litri si 175 cai.
Daca cauti motor euro 5, cauta masini fabricate din septembrie 2009 incolo.
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Partial gresit si nu prea.
Hai sa o luam altfel, pentru ca asa cum spuneam ca e la motoarele Euro 4 cu 136/138 de cai, e chestie de marketing si depinde pe cine intrebi.
Motoarele 2.0 HDI Euro 5 au aparut chiar la inceputul lui 2009 si au 103kW si cod motor RHF8, pe cand cele euro 4 au 100kW.
Motoarele 2.0 HDI 120kW sunt de asemenea Euro 5 si au fost montate incepand cu 01/07/2010.
LE: din pdvd al marketingului cei de le Citroen au catalogat motoarele in felul urmator:
- 2.0 HDI 100kW = 2.0 HDI 138HP
- 2.0 HDI 103kW = 2.0 HDI 140HP
- 2.0 HDI 120kW = 2.0 HDI 160HP
Hai sa o luam altfel, pentru ca asa cum spuneam ca e la motoarele Euro 4 cu 136/138 de cai, e chestie de marketing si depinde pe cine intrebi.
Motoarele 2.0 HDI Euro 5 au aparut chiar la inceputul lui 2009 si au 103kW si cod motor RHF8, pe cand cele euro 4 au 100kW.
Motoarele 2.0 HDI 120kW sunt de asemenea Euro 5 si au fost montate incepand cu 01/07/2010.
LE: din pdvd al marketingului cei de le Citroen au catalogat motoarele in felul urmator:
- 2.0 HDI 100kW = 2.0 HDI 138HP
- 2.0 HDI 103kW = 2.0 HDI 140HP
- 2.0 HDI 120kW = 2.0 HDI 160HP
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Ionut159 scrie:Partial gresit si nu prea.
Hai sa o luam altfel, pentru ca asa cum spuneam ca e la motoarele Euro 4 cu 136/138 de cai, e chestie de marketing si depinde pe cine intrebi.
Motoarele 2.0 HDI Euro 5 au aparut chiar la inceputul lui 2009 si au 103kW si cod motor RHF8, pe cand cele euro 4 au 100kW.
Motoarele 2.0 HDI 120kW sunt de asemenea Euro 5 si au fost montate incepand cu 01/07/2010.
LE: din pdvd al marketingului cei de le Citroen au catalogat motoarele in felul urmator:
- 2.0 HDI 100kW = 2.0 HDI 138HP
- 2.0 HDI 103kW = 2.0 HDI 140HP
- 2.0 HDI 120kW = 2.0 HDI 160HP
Motoarele euro 5 se fabrica din septembrie 2009. Stiu sigur acest lucru pentru ca masina comandata trebuia sa vina in septembrie, si datorita adaptarii liniei de fabricatie pentru noile motoare s-a fabricat tocmai in octombrie. Asa ca, din punctul asta de vedere, cred ca stiu mai bine
ref la putere motor, observi ca cu cat creste nr de cai, cu atat scade raportul KW/Cai? 1,38 .... 1,36 .... 1,33. Cam ciudata fizica asta, nu crezi?
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Joi 19-Mar-2015 11:39
- Localitate: Bucuresti
PatrascuRadu195 scrie:Salutare, imi poate da cineva cateva pareri/informatii despre anuntul acesta? A mai fost cineva sa cumpere aceasta masina si sa o verifice? Multumesc
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C36519401.html
Cineva??? Va rog??
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
bogwol scrie:Ionut159 scrie:Partial gresit si nu prea.
Hai sa o luam altfel, pentru ca asa cum spuneam ca e la motoarele Euro 4 cu 136/138 de cai, e chestie de marketing si depinde pe cine intrebi.
Motoarele 2.0 HDI Euro 5 au aparut chiar la inceputul lui 2009 si au 103kW si cod motor RHF8, pe cand cele euro 4 au 100kW.
Motoarele 2.0 HDI 120kW sunt de asemenea Euro 5 si au fost montate incepand cu 01/07/2010.
LE: din pdvd al marketingului cei de le Citroen au catalogat motoarele in felul urmator:
- 2.0 HDI 100kW = 2.0 HDI 138HP
- 2.0 HDI 103kW = 2.0 HDI 140HP
- 2.0 HDI 120kW = 2.0 HDI 160HP
Motoarele euro 5 se fabrica din septembrie 2009. Stiu sigur acest lucru pentru ca masina comandata trebuia sa vina in septembrie, si datorita adaptarii liniei de fabricatie pentru noile motoare s-a fabricat tocmai in octombrie. Asa ca, din punctul asta de vedere, cred ca stiu mai bine
ref la putere motor, observi ca cu cat creste nr de cai, cu atat scade raportul KW/Cai? 1,38 .... 1,36 .... 1,33. Cam ciudata fizica asta, nu crezi?
N-am chef de discutii si polemici. Vad ca tu ai. Eu ti-am spus cum au fost catalogate motoarele din pdvd al marketingului. Niciodata puterea motorului nu e masurata in cai putere ci strict in kW iar treaba sta asa cum spuneam:
- 2.0 HDI 100kW - Euro 4
- 2.0 HDI 103kW - Euro 5
- 2.0 HDI 120kW - Euro 5.
Motoarele 2.0 HDI 103kW Euro 5 se fabrica efectiv din luna 11/2008 iar livrarea masinilor echipate cu aceste motoare a inceput in UE in luna ianuarie 2009. Probabil ca in Romania s-or fi livrat doar din septembrie. Stiu ce vorbesc pentru ca sunt fost posesor de C5 2.0 HDI 103kW fabricatie 2009 cu prima inmatriculare in FR in 02/2009.
Cam ciudat ca nu prea poti accepta ca cineva poate are informatii putin mai complete decat ai tu, nu crezi?
Poftim datele de marketing Citroen:



Si cu acest post ma retrag din discutie. Sanatate.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Observatia e corecta. 100kw nu fac 138CP indiferent ca-s CP metrici, mecanici sau electrici si indiferent ce conversie s-ar folosi foloseste o diferenta de 3kw nu poate echivala cu o diferenta de 2CP ci cu una de ~4CP. Faptul ca asemenea chestii apar in "documente oficiale" nu mai mira pe nimeni.
Interesant e ca din tabel desi codul motorului e diferit intre cel de 138 si cel de 140CP singura diferenta pare sa fie de la cutia de viteze, in rest par ale naibii de asemanatoare. Sa fie oare aceleasi motoare insa cu alta prindere, sau volanta, sau ceva de ganul asta?
Interesant e ca din tabel desi codul motorului e diferit intre cel de 138 si cel de 140CP singura diferenta pare sa fie de la cutia de viteze, in rest par ale naibii de asemanatoare. Sa fie oare aceleasi motoare insa cu alta prindere, sau volanta, sau ceva de ganul asta?
Salut,
Dupa ce v-m cerut sfatul inaintea achizitionari masinii( tin sa va multumesc pentru asta, am parcurs deja 4500 km de cand o am si se comporta exemplar, nici nu ii dai KM de ii are in bord), acum as vrea sa va cer parerea legata de intretinerea masinii. As dori sa pun totul nou pe ea la urmatoarea revizie care se apropie. Asa ca am cerut oferte de pret atat pentru piese originale, cat si pentru piese after market, si am primit urmatoarele oferte de pret :
OFERTA PIESE ORIGINE
-KIT DISTRIBUTIE-608 RON
-POMPA APA-375 RON
-FILTRU ULEI-44 RON
-FILREU AER-77 RON
-FILTRU POLEN-120 RON
-FILTRU COMB-100 RON
-PLACUTE FRANA FATA-320 RON
-PLACUTE FRANA SPATE-255 RON
-DISC FRANA FATA-640 RON/BUC
-DISC FRANA SPATE-255 RON/BUC
-ULEI MOBIL 5W30 ESP FORMULA 4L-180 RON
-ULEI MOBIL 5W30 ESP FORMULA 1L-45 RON
PRET TOTAL:3914 RON
OFERTA PIESE AFTER MARKET
KIT DISTRIBUTIE GATES-305 RON
POMPA APA GRAF-215 RON
FILTRU ULEI MANN-25 RON
FILTRU AER MANN -55 RON
FILTRU COMBUSTIBIL MANN- 78 RON
FILTRU COMBUSTIBIL MAHLE-110 RON
FILTRU POLEN MANN-80 RON
FILTRU POLEN BOSCH-92 RON
PLACUTE FRANA FATA TRW-240 RON
PLACUTE FRANA SPATE TRW-110 RON
DISC FRANA FATA TRW-218 RON/BUC
DISC FRANA SPATE TRW-200 RON/BUC
As dori sa stiu cat de contraindicat este sa cumpar piese after market.
Dupa ce v-m cerut sfatul inaintea achizitionari masinii( tin sa va multumesc pentru asta, am parcurs deja 4500 km de cand o am si se comporta exemplar, nici nu ii dai KM de ii are in bord), acum as vrea sa va cer parerea legata de intretinerea masinii. As dori sa pun totul nou pe ea la urmatoarea revizie care se apropie. Asa ca am cerut oferte de pret atat pentru piese originale, cat si pentru piese after market, si am primit urmatoarele oferte de pret :
OFERTA PIESE ORIGINE
-KIT DISTRIBUTIE-608 RON
-POMPA APA-375 RON
-FILTRU ULEI-44 RON
-FILREU AER-77 RON
-FILTRU POLEN-120 RON
-FILTRU COMB-100 RON
-PLACUTE FRANA FATA-320 RON
-PLACUTE FRANA SPATE-255 RON
-DISC FRANA FATA-640 RON/BUC
-DISC FRANA SPATE-255 RON/BUC
-ULEI MOBIL 5W30 ESP FORMULA 4L-180 RON
-ULEI MOBIL 5W30 ESP FORMULA 1L-45 RON
PRET TOTAL:3914 RON
OFERTA PIESE AFTER MARKET
KIT DISTRIBUTIE GATES-305 RON
POMPA APA GRAF-215 RON
FILTRU ULEI MANN-25 RON
FILTRU AER MANN -55 RON
FILTRU COMBUSTIBIL MANN- 78 RON
FILTRU COMBUSTIBIL MAHLE-110 RON
FILTRU POLEN MANN-80 RON
FILTRU POLEN BOSCH-92 RON
PLACUTE FRANA FATA TRW-240 RON
PLACUTE FRANA SPATE TRW-110 RON
DISC FRANA FATA TRW-218 RON/BUC
DISC FRANA SPATE TRW-200 RON/BUC
As dori sa stiu cat de contraindicat este sa cumpar piese after market.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Ionut159 scrie:bogwol scrie:Ionut159 scrie:Partial gresit si nu prea.
Cam ciudat ca nu prea poti accepta ca cineva poate are informatii putin mai complete decat ai tu, nu crezi?
Mie mi se pare ciudat faptul ca incerci sa ma convingi ca motorul de 138 este Euro 4, in timp ce eu, ca posesor al masinii respective (scrie si in acte daca are vreo importanta) stiu sigur ca e Euro 5!!!!
Si apropo, am 103Kw si 138 cp. Asta unde se incadreaza?
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Vazand ca pentru tine nu e bine ce am scris legat de motoarele 138/140/163 cai, am incercat sa iti explic cum sta treaba cu puterea motoarelor in kW. Motorul de 103kW a fost denumit de catre cei de la Citroen "HDI 140" dupa cum bine se poate vedea si in imaginile pe care le-am pus. Eu nu am spus ca din punct de vedere al fizicii e corect si ca 103kW e echivalent cu 140 cai.
Tu ai motorul de 103kW si punct. Ca tu vrei sa spui ca ai 138 de cai fie, ca restul il cunoastem dupa denumirea comerciala HDI 140, fie si asta. Oricum din 2009 si pana acum au murit mai multi dintre caii aia. Asa cum am spus motorul de 103kW e Euro 5.
E chiar atat de greu de priceput ca motoarele au fost denumite de catre producator HDI 138, HDI 140 si HDI 160 si ca astea sunt sunt chestii de marketing? Lumea le cunoaste dupa aceste denumiri. Dar tu esti mai special ...
Tu ai motorul de 103kW si punct. Ca tu vrei sa spui ca ai 138 de cai fie, ca restul il cunoastem dupa denumirea comerciala HDI 140, fie si asta. Oricum din 2009 si pana acum au murit mai multi dintre caii aia. Asa cum am spus motorul de 103kW e Euro 5.
E chiar atat de greu de priceput ca motoarele au fost denumite de catre producator HDI 138, HDI 140 si HDI 160 si ca astea sunt sunt chestii de marketing? Lumea le cunoaste dupa aceste denumiri. Dar tu esti mai special ...
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Curea distributie Contitech
Rola intinzatoare SKF
Rola ghidare Ina (acestea sunt produsele si in kitul original)
Pompa de apa HEPU (kitul original contine hepu, skf, valeo ca si pompa)
Discuri si placute de frana ATE ca pe original (unele seturi de placute TRW au dat kicks...scartaie dupa 10k/km si nu sunt echiparea originala)
Filtrele toate pe MANN ca pe original (filtre de motorina sunt Mann, UFI, Mahle sau Coopersfiaam ambalate frumos in cutiute PSA cu bulina verde
)
De preferat sa faci schibul distributiei la reprezentanta pentru a avea garantie la manopera.
Rola intinzatoare SKF
Rola ghidare Ina (acestea sunt produsele si in kitul original)
Pompa de apa HEPU (kitul original contine hepu, skf, valeo ca si pompa)
Discuri si placute de frana ATE ca pe original (unele seturi de placute TRW au dat kicks...scartaie dupa 10k/km si nu sunt echiparea originala)
Filtrele toate pe MANN ca pe original (filtre de motorina sunt Mann, UFI, Mahle sau Coopersfiaam ambalate frumos in cutiute PSA cu bulina verde

De preferat sa faci schibul distributiei la reprezentanta pentru a avea garantie la manopera.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
[/quote]
Mie mi se pare ciudat faptul ca incerci sa ma convingi ca motorul de 138 este Euro 4, in timp ce eu, ca posesor al masinii respective (scrie si in acte daca are vreo importanta) stiu sigur ca e Euro 5!!!!
Si apropo, am 103Kw si 138 cp. Asta unde se incadreaza?[/quote]
Motoarele 2.0 Hdi sunt asa:
2.0hdi 100kw(136 cp) -injectie Delphi Euro 4-5 pana in 2011 euro4 dupa 2011 euro5
2.0hdi 103kw(140 cp) -injectie Delphi Euro 4-5 pana in 2011 euro4 dupa 2011 euro5
2.0hdi 120kw(163 cp) -injectie Delphi Euro 4-5 pana in 2011 euro4 dupa 2011 euro5
(modelul 2.0hdi din data de 02.2008 pana la data de 04.2009 este EURO4...posibil si altemodele sa fie euro4 cf echipare pana la 1 ianuarie 2011 cascati bine ochi cand cumparati masina)
(Euro 5 de la 1 septembrie 2009 pentru modelele absolut noi. Modelele aflate deja in productie la aceasta data, au ca termen de aliniere la noul normativ data de 1 ianuarie 2011)
2.0hdi 133kw(181 cp) -injectie Delphi Euro 6
Sper sa nu creez confuzii

Mie mi se pare ciudat faptul ca incerci sa ma convingi ca motorul de 138 este Euro 4, in timp ce eu, ca posesor al masinii respective (scrie si in acte daca are vreo importanta) stiu sigur ca e Euro 5!!!!
Si apropo, am 103Kw si 138 cp. Asta unde se incadreaza?[/quote]
Motoarele 2.0 Hdi sunt asa:
2.0hdi 100kw(136 cp) -injectie Delphi Euro 4-5 pana in 2011 euro4 dupa 2011 euro5
2.0hdi 103kw(140 cp) -injectie Delphi Euro 4-5 pana in 2011 euro4 dupa 2011 euro5
2.0hdi 120kw(163 cp) -injectie Delphi Euro 4-5 pana in 2011 euro4 dupa 2011 euro5
(modelul 2.0hdi din data de 02.2008 pana la data de 04.2009 este EURO4...posibil si altemodele sa fie euro4 cf echipare pana la 1 ianuarie 2011 cascati bine ochi cand cumparati masina)
(Euro 5 de la 1 septembrie 2009 pentru modelele absolut noi. Modelele aflate deja in productie la aceasta data, au ca termen de aliniere la noul normativ data de 1 ianuarie 2011)
2.0hdi 133kw(181 cp) -injectie Delphi Euro 6
Sper sa nu creez confuzii

Ultima oară modificat Mie 24-Iun-2015 12:31 de către calorifer4, modificat de 2 ori în total.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo