Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Re: Achizitie C5
Nu e chiar ieftina. Are totusi 7 ani plus ca e la 2000 km de tine. Cheltui inca vreo 1300-1400 de euro sa o vezi inmatriculata in RO daca ar fi sa mergi dupa ea sa o aduci. Drumul dus-intors, cheltuieli cu numere de tranzit si asigurare, RAR, timbru de mediu, revizie + distributie(cele doua chestii pe care le recomand oricui cumpara masina SH pentru uzul propriu - nu are rost sa risti cand dai ceva bani pe o masina). Parerea mea...
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Achizitie C5
Masina aia este euro 4 cel mai probabil asa ca mai pui vreo 2-3000 euro (da, mii euro) taxa de inmatriculare.
Cei care mai cautati C5-uri uitati-va mai intai la norma euro. Daca este euro 4 si nu are taxa platita, cel mai bine e sa uitati de ele. De banii de taxa, va luati un Euro 5 si mai nou si eventual mai dotat/accesorizat.
Taxa pentru C5 III euro 4 e mare, indiferent de motorizare si transmisie.
Cei care mai cautati C5-uri uitati-va mai intai la norma euro. Daca este euro 4 si nu are taxa platita, cel mai bine e sa uitati de ele. De banii de taxa, va luati un Euro 5 si mai nou si eventual mai dotat/accesorizat.
Taxa pentru C5 III euro 4 e mare, indiferent de motorizare si transmisie.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Re: Achizitie C5
Mda, acum observ ca masina e motorizare 2.2HDI 163 cai si nu 2.0 HDI 163 cai. In acest caz motorizarea e Euro 4 iar taxa e ... astronomica... 2107 euro.
-
- pasionat
- Mesaje: 120
- Membru din: Mar 24-Mai-2016 23:07
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen c5 lll
Re: Achizitie C5
Salut tuturor , am si eu o intrebare am un c5 2012 este primul model la optiuni si vreau sa stiu ce senzori are pe la ea in asta ma refer senzori la presiune si etc gen sa imi arate cand ceva nu este in regula , multumesc frumos anticipat pentru raspunsuri !
Citroen c5 lll 1.6 hdi 115 cp 2012
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Re: Achizitie C5
Cand spui primul model la optiuni te referi la basic sau la varianta cea mai dotata?
Daca te referi la modelul basic, ma indoiesc ca are senzori presiune pneuri....
Daca te referi la modelul basic, ma indoiesc ca are senzori presiune pneuri....
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Achizitie C5
Salut colegi, maine ma duc sa vad masina din link. O parere este binevenita. Tot ce am aflat este ca a fost adusa in tara in 2013 si kilometrajul este undeva peste 100k vin: vf7rdrhf8al540994
http://olx.ro/oferta/citroen-c5-iii-anv ... 5kY0u.html
http://olx.ro/oferta/citroen-c5-iii-anv ... 5kY0u.html
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Achizitie C5
Daca nu te deranjeaza ca se vede de la distanta ca nu are km reali, go 4 it!
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Achizitie C5
Salut colegi, revin ca nu am cumparat nimic inca.
Voiam sa va intreb de suspensie, m-am apasat cu toata greutatea mea de 70 kg pe fata si spatele la c5 si se lasa foarte usor urmat de un balans care mi s-a parut nefiresc.
Eu am inca Xantia si la mine se lasa ceva mai greu dar se ridica si fixa ramane.
Simptomul era ca si cum ar fi telescoapele duse....e normal sa balanseze si sa se lase foarte usor?
Sferele sunt duse?
Voiam sa va intreb de suspensie, m-am apasat cu toata greutatea mea de 70 kg pe fata si spatele la c5 si se lasa foarte usor urmat de un balans care mi s-a parut nefiresc.
Eu am inca Xantia si la mine se lasa ceva mai greu dar se ridica si fixa ramane.
Simptomul era ca si cum ar fi telescoapele duse....e normal sa balanseze si sa se lase foarte usor?
Sferele sunt duse?
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Re: Achizitie C5
Mor cand vad cate un potential cumparator care se apuca sa se lase cu greutatea proprie pe masina. Ce mama zmeilor de test mai vrea sa fie si asta? Mai oameni buni, cumparati masini nu carute. Ia masina frumos si du-o intr-un service pentru o verificare tehnica si o diagnoza. Sa imi vina careva sa imi faca chestia asta la masina mea ii dau si doua picioare in fund. Cu "testul" asta nu poti afla sau realiza ceva indafara de faptul ca ai mari sanse sa imi faci o indoitura in aripa/capota.
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Achizitie C5
Stai linistita ca nu am indoit nici o capota, le-am deschis inainte de asta.
Daca zici ca testand asa nu afli nimic argumenteaza. Nu e nici o diferenta daca o sfera e sparta sau daca sferele sunt descarcate?
Inca ceva, este normal ca masina sa intre in economy mode la punerea contactului?
Daca zici ca testand asa nu afli nimic argumenteaza. Nu e nici o diferenta daca o sfera e sparta sau daca sferele sunt descarcate?
Inca ceva, este normal ca masina sa intre in economy mode la punerea contactului?
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Sâm 24-Noi-2012 17:41
- Localitate: ploiesti
Re: Achizitie C5
,,Inca ceva, este normal ca masina sa intre in economy mode la punerea contactului?,,
Daca de la ultima oprire a motorului a fost pornit sistemul audio mai mult timp, masina intra in protectie si activeaza economy mode. Nu mai poti porni sistemul audio decat daca pornesti motorul. Se va afisa economy mode de cate ori pui cuntactul, pana la pornirea motorului.
Daca de la ultima oprire a motorului a fost pornit sistemul audio mai mult timp, masina intra in protectie si activeaza economy mode. Nu mai poti porni sistemul audio decat daca pornesti motorul. Se va afisa economy mode de cate ori pui cuntactul, pana la pornirea motorului.
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm 28-Feb-2015 17:29
- Localitate: Roman
- Masina: Peugeot 3008, Allure, 2012, 2.0Hdi
Re: Achizitie C5
Economy mode arata ca bateria este pe duca. Intra in "Economy mode" pentru a conserva curentul din baterie necesar pornirii motorului. Cu cat apare mai repede dupa oprirea motorului, cu atat mai accentuat este acest aspect. Oricum, chiar cu baterie noua, sistemul este setat ca sistemul audio sa nu mearga mai mult de 30 min.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Achizitie C5
@Ionut159 - testul este foarte relevant. Esti amuzant cu 2 suturi in fund, vezi sa nu dai de vreun boxer sa vezi cerul cateva minute dupa 
Testul acesta se face de cand lumea si pamantul si daca sunt duse amortizoarele masina oscileaza de multe ori.
@kady28 -
AM testat si eu la a mea. Am 72 kg, se lasa mediu, nici usor nici greu si al revenire se ridica mai mult decat normal apoi isi revine din prima, nu are decat o oscilatie.
Daca masina este sport nu are nici o relevanta, nu misca deloc, dar la C5 merge aceasta verificare. In schimb, daca e pornita, se apasa mai greu.
Test de amortizoare - nu e chiar relevant pentru ca rigiditatea suspensiei este ajustabila si cu viteza.
Eu am facut pe normal mi-a iesit 64% la toate 4.
Daca activam sport iesea mai mult.
In mod normal, daca sunt probleme mari, masina nu se ridica sau da erori in bord.
De asemenea, la 95000 km in 2013 cand am luat masina erau amortizoarele curse pe fata.
Sunt la fel si acum, nici o problema dupa 150.000 km. Masina se misca la fel deci nu stiu sa zic ca e problema mare asta. daca curge mult ramai fara lichid si nu mai pleci cu ea.
Economy mode - daca ai tinut radio mult timp iti opreste el ce trebuie sa pastreze un minim de curent. Daca bateria e pe duca, apare tot timpul. Deci poate aparea si sa nu fie bateria pe duca, doar s-a distrat cineva cu C5-ul

Testul acesta se face de cand lumea si pamantul si daca sunt duse amortizoarele masina oscileaza de multe ori.
@kady28 -
AM testat si eu la a mea. Am 72 kg, se lasa mediu, nici usor nici greu si al revenire se ridica mai mult decat normal apoi isi revine din prima, nu are decat o oscilatie.
Daca masina este sport nu are nici o relevanta, nu misca deloc, dar la C5 merge aceasta verificare. In schimb, daca e pornita, se apasa mai greu.
Test de amortizoare - nu e chiar relevant pentru ca rigiditatea suspensiei este ajustabila si cu viteza.
Eu am facut pe normal mi-a iesit 64% la toate 4.
Daca activam sport iesea mai mult.
In mod normal, daca sunt probleme mari, masina nu se ridica sau da erori in bord.
De asemenea, la 95000 km in 2013 cand am luat masina erau amortizoarele curse pe fata.
Sunt la fel si acum, nici o problema dupa 150.000 km. Masina se misca la fel deci nu stiu sa zic ca e problema mare asta. daca curge mult ramai fara lichid si nu mai pleci cu ea.
Economy mode - daca ai tinut radio mult timp iti opreste el ce trebuie sa pastreze un minim de curent. Daca bateria e pe duca, apare tot timpul. Deci poate aparea si sa nu fie bateria pe duca, doar s-a distrat cineva cu C5-ul

- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Achizitie C5
@lucianmarius - Asta si asteptam ca raspuns.
Masina se lasa nici greu nici usor dar mai oscila dupa ce nu mai apasam si tocmai oscilatia mi s-a parut ciudata. Testul l-am facut cu motorul oprit.
Nu cred ca masina ar trebui sa oscileze ca o masina pe arcuri care are amortizoarele duse. Suspensia la c5 era mai moale ca intra in ecuatie inca o sfera fata de xantia mea care nu are a 3-a sfera pt suspensie.
Testul asta la suspensia clasica indica starea sferei, daca mai oscileaza inseamna ca sfera e descarcata dar inca nu sparta....banuiesc ca si la C5 se aplica, principiul suspensiei fiind acelasi.
Mai vazusem ca o conducta care intra in flansa era umeda la imbinarea cu furtunul.
De baterie stiu doar ca fusese schimbata de 2 ani.
Masina se lasa nici greu nici usor dar mai oscila dupa ce nu mai apasam si tocmai oscilatia mi s-a parut ciudata. Testul l-am facut cu motorul oprit.
Nu cred ca masina ar trebui sa oscileze ca o masina pe arcuri care are amortizoarele duse. Suspensia la c5 era mai moale ca intra in ecuatie inca o sfera fata de xantia mea care nu are a 3-a sfera pt suspensie.
Testul asta la suspensia clasica indica starea sferei, daca mai oscileaza inseamna ca sfera e descarcata dar inca nu sparta....banuiesc ca si la C5 se aplica, principiul suspensiei fiind acelasi.
Mai vazusem ca o conducta care intra in flansa era umeda la imbinarea cu furtunul.
De baterie stiu doar ca fusese schimbata de 2 ani.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Re: Achizitie C5
Dacă sferele sunt descărcate sau sparte nu are cum să oscileze pentru că suspensia este rigida.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu