Pagina 1 din 3

Dupa 6 luni, ce-mi place si ce nu

Scris: Sâm 17-Apr-2010 18:11
de nicdan
[align=left]Nota: Daca nu mentionez la nici o categorie, inseamna ca imi place dar nu are sens sa umplu pagina cu ceva mai putin relevant.


Scurt si la obiect, cu justificare:

Imi plac:
- raportul pret/calitate/echipare.
- nivelul de siguranta (desi face parte din raportul de mai sus, merita mentionat separat, mi-as fi luat si Ssang Yong Rodius daca ar fi fost cea mai sigura masina pe care mi-o permiteam).
- scaunele, sunt excelente. Sunt ĂŽnalt si am probleme cu spatele la drum foarte lung daca nu sunt comode. La C5III sunt foarte comode.
- suspensiile. Foarte placute si la drum drept, si la denivelari, stabila in curbe. Mentionez ca am suspensii clasice, nu cele pneumatice.
- bordul, extrem de lizibil si foarte agreabil.
- suportul pentru PET de 0.5l.
- motor exceptional pentru drum intins. Senzatia este ca cu cat mergi mai repede cu atat motorul castiga putere gata de folosit.
- comfort foarte bun per ansamblu.
- Look fantastic. S-a speriat odata un baiat la spalatorie cand a vazut luneta, a crezut ca i-a facut el ceva hehe. Look nici de fite, nici sobru.
- Consola centrala a volanului arata superb, multe butoane, usor de gasit si folosit.
- Portbagaj suficient pentru carucior de bebe si/sau orice am avut nevoie sa car pana acum.
- frane extrem de eficiente (deocamdata fara probleme, asa cum am vazut ca a avut cineva la rotile din spate).
- dealer (ats) eficient si prietenos, cu exceptia faptului ca mi-au recomandat sa platesc in cash si m-am ciondanit cu ei pe tema asta :shock: (doar la varsta asta mi-am dat seama ce fatza de spalator de bani si evazionist fiscal am, lol).
- Masina rara, pentru mine conteaza.

Nu imi plac:
-consumul, dar mi s-ar parea prea mare si la o trotineta cu motor.
- spatiul la pasagerii din spate. Culmea, mai stramt decat la Peugot 307, prima mea masina, pe care inca o mai am. Recunosc ca la P307 e o intreaga poveste cu modul in care au inventat spatiu pentru interior, insa povestea asta alta data.
- spatiul in fata slab organizat (exceptie - are suficiente buzunare si locasuri cat sa imi acopere nevoile principale). Butonul de avarie este aproape in fata scaunului pasagerului, si in general trebuie sa iti iei ochii de la drum pt. a-l folosi. De asemenea, singurul! suport pentru pahar se afla in cotiera! Adica nu l-am folosit niciodata.
- directia devine putin greoaie la viteze mai mari pe serpentine (remediul e simplu, totusi. Trebuie sa conduc mai incet).

Probleme avute:
Zangane ceva din cand in cand pe partea stanga, de cand am luat-o. Eu o aud in spate, pasagerul din dreapta o aude in fata, din spate cum se aude inca nu stiu. Nu stiu ce produce zgomotul, nu am reusit sa il reproduc la reprezentanta.

Mi-a disparut odata afisajul electronic de pe bord, dar a reaparut in cateva secunde si nu s-a mai intamplat.

Vopseaua se simte chiar si acum zgrunturoasa, de parca inca mai are ceara originala. Prin telefon dealerul mi-a zis ca exact asta este, ceara, dar voi verifica cu ei cand le fac o vizita.


Concluzie:
Cea mai buna investitie pe care am facut-o pana acum. Si da, investitie, nu achizitie, pentru ca am deplina incredere ca isi va arata rezultatele in timp, chiar si in situatii neplacute daca va fi cazul.[/align]

Re: Dupa 6 luni, ce-mi place si ce nu

Scris: Sâm 17-Apr-2010 21:43
de khan
nicdan scrie:- directia devine putin greoaie la viteze mai mari pe serpentine (remediul e simplu, totusi. Trebuie sa conduc mai incet).


cred ca ai servodirectie cu asistenta variabila, ajuta sa nu bruschezi volanul la viteze mari, deci e ceva benefic

Scris: Sâm 17-Apr-2010 22:29
de silviu_79
Confirm, directia este servoasistata variabil si se intareste odata cu cresterea vitezei.
Sunt de acord cu tine la "lucruri care-mi plac".
Apropo, cat este consumul? Eu am 9.6 acum mixt-ul dar e cam 75% urban.

PS: acum am vazut consumul pe topicul celalalt. Maricel...
PS2: sorry pentru aripa ta.
PS3: nu o ai de noua?

Scris: Lun 19-Apr-2010 09:53
de bogwol
Multe din lucrurile placute au fost enumerate mai sus.
Am doua aspecte care m-au dezamagit la masina:
- partea ref la stergatoare, din punctul meu de vedere insuficient gandita/finalizata
- la partea de navigatie: in momentul in care activezi navigatia, este zi afara/soare si mergi cu luminile aprinse, ecranul devine aproape ilizibil. Singura solutie gasita de mine e sa opresti masina pe dreapta, umblii la setarile ecranului la contrast apropae pe maxim, si apoi pornesti din nou. Mentionez ca daca mergi cu farurile stinse, se vede acceptabil.

Scris: Lun 19-Apr-2010 12:34
de khan
stiu ca exista o setare diferita pt lumini aprinse/stinse, ai incercat sa vezi daca pastreaza in memorie setarile diferentiate pentru ambele situatii?

Scris: Mie 21-Apr-2010 20:22
de bogwol
khan scrie:stiu ca exista o setare diferita pt lumini aprinse/stinse, ai incercat sa vezi daca pastreaza in memorie setarile diferentiate pentru ambele situatii?

nu, nu am stiut de aceasta setare
poti sa dai mai multe amanunte?
multumesc

Scris: Joi 22-Apr-2010 00:21
de nicdan
silviu_79 scrie:PS3: nu o ai de noua?


Ba da, luata sfarsit 2009 dar fabricata 2008. Era o oferta buna, pe care mi-am negociat-o inca mai bine (ii iubesc lol), penultima din oferta asta in Ro. Mai era una aurie (frumoasa de asemenea), a mea fiind suroit (verde inchis pentru oricine altcineva care considera ca piersica e fruct, nu culoare). Gasita la ats Ploiesti, pentru ca Buc nu au raspuns la telefon :D

Scris: Joi 22-Apr-2010 00:25
de nicdan
bogwol scrie:Multe din lucrurile placute au fost enumerate mai sus.
Am doua aspecte care m-au dezamagit la masina:
- partea ref la stergatoare, din punctul meu de vedere insuficient gandita/finalizata
- la partea de navigatie: in momentul in care activezi navigatia, este zi afara/soare si mergi cu luminile aprinse, ecranul devine aproape ilizibil. Singura solutie gasita de mine e sa opresti masina pe dreapta, umblii la setarile ecranului la contrast apropae pe maxim, si apoi pornesti din nou. Mentionez ca daca mergi cu farurile stinse, se vede acceptabil.


Prima ta remarca - mie personal imi plac. Sunt mai speciale, curata mai mult, insa mai ales eu m-am obisnuit cu stilul lor de la P307, chiar daca parbrizul la C5 e muuult mai maic, dar le consider suficiente spre ok.
Din pacate nu am nav, insa restul ecranelor le gasesc lizibile si bine gandite, indiferent de lumina de afara.

Scris: Joi 22-Apr-2010 11:25
de khan
pai de la acelasi buton de reglaj al luminozitatii e un reglaj pt faruri stinse si unul pt faruri aprinse

Scris: Vin 23-Apr-2010 12:33
de bogwol
nicdan scrie:[
Prima ta remarca - mie personal imi plac. Sunt mai speciale, curata mai mult, insa mai ales eu m-am obisnuit cu stilul lor de la P307, chiar daca parbrizul la C5 e muuult mai maic, dar le consider suficiente spre ok.
Din pacate nu am nav, insa restul ecranelor le gasesc lizibile si bine gandite, indiferent de lumina de afara.


Nu ma refer la faptul ca se deschid din centru spre exterior ci la modulul de comanda a stergatoarelor: pe automat nu merg intotdeauna prea ok in raport cu ce se intampla afara (cel putin nu pe gustul meu) iar ca sa opresti stergerea automata, trebuie sa treci prin treapata 1 de stergere si apoi sa te intorci la punctul mort. De asemenea, stopitoarele de faruri dau de multe ori al 2-lea jet dupa ce s-au oprit stergatoarele asa ca mai trbuie sa actionezi tu stergatoarele inca odata

Scris: Vin 23-Apr-2010 12:41
de bogwol
khan scrie:pai de la acelasi buton de reglaj al luminozitatii e un reglaj pt faruri stinse si unul pt faruri aprinse


parca nu am remarcat dar o sa verific

Scris: Vin 23-Apr-2010 18:26
de bogwol
khan scrie:pai de la acelasi buton de reglaj al luminozitatii e un reglaj pt faruri stinse si unul pt faruri aprinse


ai avut dreptate (partial) in sensul ca exista acea functie, dar nu la luminitate (unde ma asteptam sa fie si unde cautasem) ci la setarile de dispaly. Am inceput sa caut prin toate setarile si am gasit-o pana la urma
Multumesc Khan pentru pont

Scris: Mie 02-Iun-2010 13:56
de bogwol
khan scrie:stiu ca exista o setare diferita pt lumini aprinse/stinse, ai incercat sa vezi daca pastreaza in memorie setarile diferentiate pentru ambele situatii?


salut Khan
am studiat cu atentie problema de care imi spuneai si am ajuns practic la o remiza :D : are aceea setare de zi noapte navigatia; problemae ca atunci cand mergi in afara orasului si aprinzi farurile (chiar daca e zi) el te inregistreaza ca si cum ar fi noapte si in consecinta reduce intensitatea ecranului; iar daca soarele e puternic si ai si ochelari de soare, ecranul devine practic negru.....
singura solutie pe care am gasit-o pentru moment: modificarea stralucirii ecranului mult peste medie (cam la 3/4)
sper sa nu se duca in timp ecranul.....

Scris: Mie 02-Iun-2010 21:32
de mbc
referitor la ecran: nu se duce, se duce altceva inainte de ecran si masina va deveni inutilizabila :) 10 ani nu o sa observi nici o diferenta la el, pe la 20 de ani o sa observi ca a scazut stralucirea (brightness-ul) si contrastul, dar nu iti face stres. Problema care duce la scaderea calitatii lor in timp este caldura emisa de componentele auxiliare, nu display-ul in sine. Daca display-ul este amoled sau iluminat cu LED poti da orice intensitate ca teoretic nu se uzeaza.

Asta asa... in paranteza

Scris: Joi 03-Iun-2010 11:31
de bogwol
mbc scrie:referitor la ecran: nu se duce, se duce altceva inainte de ecran si masina va deveni inutilizabila :) 10 ani nu o sa observi nici o diferenta la el, pe la 20 de ani o sa observi ca a scazut stralucirea (brightness-ul) si contrastul, dar nu iti face stres. Problema care duce la scaderea calitatii lor in timp este caldura emisa de componentele auxiliare, nu display-ul in sine. Daca display-ul este amoled sau iluminat cu LED poti da orice intensitate ca teoretic nu se uzeaza.

Asta asa... in paranteza


ar fi bine sa fie asa; pe Planete Citroen citeam ca se mai plang oamenii ca le mai face figuri in sensul ca devine cateodata galben ecranul, dar dupa oprire-pornire isi revine...