Pagina 1 din 2

Chip Tuning Citroen C5 III ( X7 )

Scris: Lun 12-Sep-2011 13:29
de kri5289
Deschid acest subiect deoarece observ ca nimeni nu a facut-o pana acum.
Ce parere aveti despre efectuarea unei rempari ?
am discutat undeva la Bosch Service si costa in jur de 1300 lei , ceea ce e foarte ok , iar puterea creste in cazul meu de la 138 la 170 cp iar cuplul de la 320 la 409 nm. Diferentele sunt semnificative.
A mai facut cineva Chip Tuning pe 2.0 HDi FAP ?

Scris: Lun 12-Sep-2011 13:32
de mbc
Pretul mi se pare cam mare, dar daca pentru tine e ok, asta e tot ce conteaza. Nota bene: cresterea este teoretica. Ca sa vezi cresterea pe bune, ar trebui sa ii faci un test pe dyno inainte si dupa remapare.

Scris: Lun 12-Sep-2011 13:37
de kri5289
ai dreptate , insa pe mine ma intereseaza daca cineva a mai facut si daca au aparut ceva probleme pe parcurs..
Dyno test se poate face si astfel se vede cu exactitate cresterea , pt ca si mie imi e greu sa cred ca va fi o crestere atat de mare.
Iar dpdv al pretului probabil ca sunt altii care fac mai ieftin ... nu am cautat, deocamdata vreau sa imi fac o idee si sa ma hotarasc daca fac operatiunea sau nu !
Multumesc!

Scris: Lun 12-Sep-2011 17:38
de sandor mihai
mie mi se par absolut suficienĂži cei 136 cai ai mei teoretici.am fost la mare cu ea ĂŽncĂŁrcatĂŁ, e Âşi break Âşi n a avut nici o treabĂŁ nici mĂŁcar la depĂŁÂşirile ĂŽn pantĂŁ.tine cont cĂŁ dacĂŁ creÂşti puterea apare o solicitare mai mare Âşi la sistemul de frĂŽnare Âşi transmisie.

Scris: Lun 12-Sep-2011 22:04
de kri5289
nu e vorba ca nu sunt suficienti caii pe care ii am , ideea e ca am facut drive test la modelul cu facelift cu 163 cp tot pe motor de 2 litrii si chiar merge foarte bine. Din acest motiv am inceput sa ma interesez despre chestia asta.
Multumesc pentru raspunsuri.

Scris: Lun 12-Sep-2011 22:18
de mbc
merge mai bine pentru ca e alt motor in primul rand si in al doilea rand pentru ca are suspensie hidrapneumatica, nu de tabla cum ai tu.

Scris: Lun 12-Sep-2011 22:59
de kri5289
Este alt motor , clar , inclusiv aspectul in sine al motorului este schimbat si plus de asta e si EURO 5 , eu ma refeream la puterea in sine .
Pe de alta parte si masina mea este echipata cu suspensie Hydractive 3... am notat chestia asta si la descrierea profilului ...
Este un C5 III varianta Confort nu Dynamique ... deci varianta de mijloc , echivalentul configuratiei Seduction de la modelul Facelift.
O seara faina !

Scris: Mar 13-Sep-2011 15:11
de bogwol
mbc scrie:merge mai bine pentru ca e alt motor in primul rand si in al doilea rand pentru ca are suspensie hidrapneumatica, nu de tabla cum ai tu.


omul are in descriere Hydractive 3+, deci si el o are hidropneumatica; ref la faptul ca e Euro 5, si a mea e Euro 5 si e produsa in octombrie 2009, asa ca nu asta conteaza
iar pentru corectitudine, puterea motorului este de 138 cai (si nu 136); eu cel putin atata am pe 2.0 HDI

Scris: Mar 13-Sep-2011 15:20
de mbc
Da, fratilor, am inteles, nu m-am uitat in semnatura. My bad. Eu eram fixat ca hdi de 140 cp are doar suspensie de tabla si hdi 160 cp are doar suspensie hidrapneumatica pentru ca asa a fost situatia cand am fost eu la dealer sa fac un drive test. inainte de a-mi lua masina, luam in considerare cumpararea unei masini noi si am ramas fixat asa. Banuiesc ca el a cumparat-o cand s-a putut combina motorul de 140cp cu suspensia hidrapneumatic.

Eu zic sa lasi masina asa cum e, dar poate eu sunt cam conservator. Numai bine!

PS: @bogwol: e hidrapenumatica, nu hidropneumatica.

Scris: Mar 13-Sep-2011 16:16
de mesersmith
nu te sfatuiesc sa remapezi motorul.
stii, aici e ca la zborul cu avionul: desi e cel mai sigur mijloc de transport, ce te faci daca esti tu in avionul care face statistica aia de unu la nu stiu cate milioane.
am auzit si bune si rele.
ba chiar am auzit ca dupa ce au aparut probleme, s-a remapat motorul asa cum a fost initial, cu softul original salvat nu stiu unde.
rezultatul? dezastruos.
nu stiu amanunte despre cei care au efectuat remaparile.
in situatia asta fac asa cum fac cu avioanele: nu zbor niciodata.

Scris: Mar 13-Sep-2011 16:38
de kri5289
Iti dau dreptate pentru faptul ca ai spus ca sti ca motorul are 136 de cai ,asa stiu si eu , adica asa reiese transformand cei 100kw in cp, insa am ramas fixat pe 138 pentu ca am citit aici caracteristicile .. http://service.citroen.com/ddb/code/index_ro_ro.htm ; in fine , prea putin conteaza ca are 136 sau 138.
Eu mentionasem faptul ca e euro 5 deoarece stiu ca trecerea de la euro 4 la euro 5 a adus dupa ea si noul motor de 2.0 L HDi de 163 de cai... la asta ma refeream ! in fine , este clar ca cel de 163 de cai este un motor diferit de cel care il am eu de 138 , ma rog , 136 de cai.
Va multumesc pentru raspunsuri!
Astept insa pe cineva care a efectuat o rempare sa vedem cum se comporta masina! O zi buna tuturor!
Imagine

Scris: Mar 13-Sep-2011 21:48
de kri5289
Scuze BOGWOL , nu am fost atent cand am citit raspunsul tau , eram grabit si nu mi-am dat seama . Intr-adevar asa stiu si eu ca motorul are 138 de cai , cel putin asa reiese din datele oferite de fabricant insa totodata scrie ca are 100 de kw , ceea ce inseamna 136 de cai ... in fine , oricum nu au nicio importanta 2 cai in plus sau in minus ! :)
Inca o data scuze pentru "contrazicere" , daca ii pot spune asa!
O seara faina!

Scris: Joi 15-Sep-2011 12:36
de bogwol
kri5289 scrie:Scuze BOGWOL , nu am fost atent cand am citit raspunsul tau , eram grabit si nu mi-am dat seama . Intr-adevar asa stiu si eu ca motorul are 138 de cai , cel putin asa reiese din datele oferite de fabricant insa totodata scrie ca are 100 de kw , ceea ce inseamna 136 de cai ... in fine , oricum nu au nicio importanta 2 cai in plus sau in minus ! :)
Inca o data scuze pentru "contrazicere" , daca ii pot spune asa!
O seara faina!


Stai linistit ca nu e nici o problema. Oricum, motorul de 2.0 HDi se vinde in vest cu 140 cai!!! Probabil e o chestie de marketing, fiind o valoare mai rotunda.
Pentru cel/ cei care spuneau mai sus ca noile motoare vin cu euro 5, tin sa le comunic ca si "vechiul" motor de 2.0 (productie octombrie 2009) de pe masina mea are tot Euro 5

Scris: Joi 15-Sep-2011 16:46
de kri5289
Da, am observat si eu chestia asta, pt ca am mai cautat pe mobile.de sa vad care sunt preturile si la cele mai multe c5-uri 2.0 HDi este trecuta puterea 140 cp... In fine , 136-138-140 ....tot cam acolo e , ca sa fim sinceri :)
A mea e fabricata in 2008 la sfarsit si este euro 4...
O zi buna tuturor!

Scris: Sâm 26-Noi-2011 14:34
de vedeumbre
ai luat in calcul cresterea consumului, uzuri suplimentare pe motor, etc? daca esti amator de senzatii, cred ca ai gresit masina. parerea mea. nu ma intelege gresit. avem o limuzina cu apucaturi sport generoase, nu vad necesitatea asumarii unui risc... alegerea oricum este a ta.