Buna ziua tuturor si un an nou fericit! As dori in cursul acestui an sa achizitionez noul Citroen C5, am avut unul inchiriat in Franta si am ramas foarte placut impresionat de cat de comfortabila este aceasta masina. Ar fi o masina perfecta de zi cu zi pentru strazile noastre.
Eu am citit un pic pe forum si am devenit usor reticent cu privire la aceasta achizitie. Vad multe plangeri legate de service-ul Citroen din Bucuresti si de asemenea multe persoane care se plang de cum sunt tratati acolo. Din experienta posesorilor de C5 ati spune ca faceti vizite la service mai des decat cu alte masini? Cat de multumiti sunteti de masini si de service? Intreb aceste lucruri din cauza ca in astfel de medii online numarul celor care se plang este in general mult mai mare decat numarul celor care sunt multumiti de masina si de service/garantie/etc. Nimeni nu posteaza sa isi laude masina sau service-ul. Motivul pentru care sunt usor reticent nu este nicidecum masina in sine, ci calitatea service-ului. Nu am dispozitia si nici timpul necesar sa imi fac nervi pe la service-uri, si nu vreau ca intretinerea masinii sa fie inca o problema de rezolvat. In ultimii ani masinile pe care le-am cumparat au fost japoneze sau germane, si nu am avut nici un fel de repros la adresa celor de la service-uri, si pe viitor as vrea sa mentin statusul quo
Va multumesc
Fiabilitate si service Citroen C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Parerea mea sincera este sa nu iti iei masina noua Citroen, Peugeot sau Renault. PUNCT. Daca ai bani de o japoneza noua, nici nu te gandi la Citroen. Citroen este, intr-adevar, special prin suspensie, dar daca masina pe care o iei are multilink (si ma gandesc ca are) e in regula. In plus, situatia colegului care a luat masina noua care nu porneste bine si pe aia de la service i-a durut in cur, a fost destul de trista.
E o afacere sa iei Citroen 2nd hand pentru ca devalorizarea este foarte mare si cumperi la sfert de pret masina de 5 ani, pe cand la japoneze in 5 ani o iei la jumate din pretul de noua.
E o afacere sa iei Citroen 2nd hand pentru ca devalorizarea este foarte mare si cumperi la sfert de pret masina de 5 ani, pe cand la japoneze in 5 ani o iei la jumate din pretul de noua.
"If in doubt, flat out!"
Buna ziua ,
C5 III inca nu am avut asa multe, insa uitandu-ma la clientii nostri cu c5 s1 si s2 ... chiar este o masina super pentru Romania (din cauza suspensiei in mare parte .)
Avem la atelier clienti cu Citroen luate de noi care acum au depasit 300 000 km ,fara probleme majore ! Atata timp cat masina are intretinerea corecta si la timp nu vad sa fie probleme . Poate doar daca intradevar este o problema de fabricatie la masina respectiva .
Ca recomandare ... un singur lucru : Citroen c5 numai cu suspensie Hidro-pneumatica!
C5 III inca nu am avut asa multe, insa uitandu-ma la clientii nostri cu c5 s1 si s2 ... chiar este o masina super pentru Romania (din cauza suspensiei in mare parte .)
Avem la atelier clienti cu Citroen luate de noi care acum au depasit 300 000 km ,fara probleme majore ! Atata timp cat masina are intretinerea corecta si la timp nu vad sa fie probleme . Poate doar daca intradevar este o problema de fabricatie la masina respectiva .
Ca recomandare ... un singur lucru : Citroen c5 numai cu suspensie Hidro-pneumatica!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm 07-Ian-2012 18:07
- Localitate: italia
salutare la toata lumea si un an nou cat mai bun va urez.urmaresc de mult timp acest forum,deoarece si eu doresc achizitionarea unui C5 normal cel mult 3-4 ani(adica ultimul model) .eu locuiesc in italia momentan dar masina as vrea sa o cumpar din romania.aici nu te lipesti de ele +actele care te costa mult si altele.....masina o sa fie folosita un maxim de 15000 km pe an dintre care 10000 pe autostrada.as ruga cunoscatorii pe ce motor sa merg.am vazut foarte multe de vanzare dar cu motor de 1.6.nu este cam mic?nu am avut niciodata masini franceze pana acum.doar italiene si nemtoaice iar in al 2-lea rand suspensia.de care sa fie?cea metalica nu e buna?in rest toata lumea stie ca masina SH este ca lozul in plic.fiecare cu norocul lui.cu toate ca am cautat peste tot nu prea vad nimic sa se vorbeasca de fiabilitate.probabil unde sunt noi si de mai au pana sa pice.o alta chestie ciudat mi se par preturile masinilor aduse de afara,sigur au km mai multi decat scrie acolo.o ultima intrebare ar fi :sa cumpar masina cea care a fost cumparata din romania?sau una adusa de afara?multumesc anticipat.o seara frumoasa.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Mie mi s-a parut mic (lenes) motoru de 2.0 140 de cai de pe ultimul C5, cel de 1.6 este anemic si pe C5 2 (masina mai usoara). 1.6 pe ultimul C5 nu e tocmai cea mai fericita alegere.
In legatura cu diesel vs benzina, condu un 2.0 benzina si un 2.0 diesel si vezi care iti place mai mult.
In legatura cu diesel vs benzina, condu un 2.0 benzina si un 2.0 diesel si vezi care iti place mai mult.
"If in doubt, flat out!"
eu cred ca drive-testul ramane cea mai buna varianta pentru a vedea ce ti se potriveste ! Motorizarizarea diesel de 1,6 l este destul de vioaie pana la viteze de pana la 100 km/h dar varianta cea mai convenabila ramane motorul de 2,0 l 163 cp iar varianta cea mai buna motorul de 2,2 l biturbo 173 cp ! La benzina iti recomand cu incredere motorul 1,6 THP 156 cp facut in colaborare cu BMW!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Motorul 2.2 biturbo diesel s-a retras. Acela era foarte puternic dar si foarte pacatos. Cer putin asa zic unii. Motorul de 1.6 thp l-am drive testuit la peugeot 508 dar nu e mai tare decat 2.0 aspirat. Puterea e mai mare pe hartie, dar in condus normal nu se vede. Daca il tii in turatii exagerate, da, dar nu-i asa usor sa il tii pe la 6000 rpm tot timpul. Eu am simtit turbo lagul din plin.
Ultima oară modificat Joi 12-Ian-2012 19:14 de către mbc, modificat 1 dată în total.
"If in doubt, flat out!"
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm 07-Ian-2012 18:07
- Localitate: italia
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
deci ramane 2.0 163 CP
dar ca model care?
1,2 sau 3?
ma uit si eu lung dupa un C5 si sigur nu va fi cu suspensie clasica
daca vreau clasica iau orice alta masina
am vazut un breack ... moama...moama in ce fel arata si cum ma chema la el
dar ca model care?
1,2 sau 3?
ma uit si eu lung dupa un C5 si sigur nu va fi cu suspensie clasica
daca vreau clasica iau orice alta masina
am vazut un breack ... moama...moama in ce fel arata si cum ma chema la el
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Rica scrie:deci ramane 2.0 163 CP
dar ca model care?
1,2 sau 3?
ma uit si eu lung dupa un C5 si sigur nu va fi cu suspensie clasica
daca vreau clasica iau orice alta masina
am vazut un breack ... moama...moama in ce fel arata si cum ma chema la el
in nici un caz nu o sa gasesti motorul de 163 cp pe modelele 1 sau 2; acest motor a fost introdus pe masini din 2010
pe modele anterioare era motorul de 138 cp
ref la fiabilitate, eu am masina de 2 ani si 2 luni si nu am avut probleme majore: am inlocuit in garantie volanul (jupuire piele) si un ornament de plastic de la scaun. Km rulati: 30.000
ref la serviceuri: cel de la Prestige nu prea mi-a inspirat incredere; am fost multumit de cel de la ATS (revizia de un an - din pacate nu mai sunt service autorizat Citroen), Radacini (inlocuit placute de frana) si de cel de la Valcea (revizia de 2 ani)
ref la achizitia de masini second din Romania, va recomand sa luati in calcul si alte variante; din experienta avuta, 99,99% din masinile rulate/ aduse in Romania au kilometrii manariti, daca nu si alte probleme mai delicate ca inlocuiri de piese originale si punerea de piese de provenienta mai dubioasa. Eu mi-am adus, inainte de achizitia C5-ului, 2 seconduri din Germania la care nu am avut probleme majore (un Passat la 160.00 care pe la 190.000 incepusera sa ii cada diverse piese, dar nu unele esentiale si scumpe) si un Nissan Micra luat la 80.000 km la care nu am avut absolut nici o problema.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm 07-Ian-2012 18:07
- Localitate: italia
cel mai probabil o sa merg pe varianta 2.0 HDI.pentru mine e suficient.referitor la masinile aduse din afara ai dreptate dar o sa caut doar masini cu cartea de revizii + ca ma gandesc ca este cineva care stie sa vada daca km sunt reali sau nu,pentru ca asa e majoritatea masinilor vin din afara.si sa fim sinceri o masina second hand e ca un loz in plic.deocamdata mai caut,poate cine stie prin cunostinte o sa gasesc o masina buna.ciao.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187665
Total subiecte 18614
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel