Pagina 1 din 3
Senzor Presiune Anvelopa
Scris: Mie 01-Feb-2012 22:31
de lastdon
Am o problema. Imi da tyre punctured. Am fost la un service, mi-au dat roata jos, mi-au bagat-o in apa si mi-au zis ca senzoru de dus. O fi de la frig? M-am uitat pe internet un senzor nou e 80 euro. Voi ce ziceti sa fac. Sa dezactivez senzori in bord?
Scris: Joi 02-Feb-2012 09:10
de danutz
Pai si care-i buba daca-i dezactivezi?Parerea mea....dar daca-ti permiti!

Scris: Joi 02-Feb-2012 10:13
de mbc
Atunci hai sa dezactivam tot ce se strica si dintr-o masina cu toate dotarile sa rezulte una fara ac.
Scris: Joi 02-Feb-2012 14:28
de alex21iasi
O idee f buna ...
Am avut si eu problema cu tyre punctured, imi arata la o roata dreapta spate...
La vulcanizare nu au vazut pe unde scapa cand am fost la ei, dar nici nu mi-au spus ca senzorul e de vina... Cred ca erau mai prosti decat cei la care ai fost tu...
De fapt, dupa un timp, la alta vulcanizare au gasit unde era mica gaurica in anvelopa.
Senzorul isi facea bine treaba si spunea adevarul!
Nu era pana, ca sa-mi spuna ca e pana, ci era exact ce spunea!
Succes!
Scris: Joi 02-Feb-2012 17:05
de danutz
mbc scrie:Atunci hai sa dezactivam tot ce se strica si dintr-o masina cu toate dotarile sa rezulte una fara ac.
Mie unul mi se pare un fsss de care n-am nevoie, precum de navigatie, pilot, limitator etc si MULTE ALTELE pe care le mai are masina ! Care-i problema daca am functia dezactivata pt ca am jante de tabla mai mici si nu sunt recunoscute, precum cele originale?Ce e asa stresant ca imi arata mesaj din cand in cand ca am presiune scazuta la roti?Spre exemplu, daca am demontat 2 senzori din bara de la sistemul de depasire banda fara semnalizare, si nu am mai avut chef sa mai cheltui cu montajul, sa pierd timpul cu asteptarea, personal nu ma deranjeaza acest lucru pt ca oricum sistemul e nefunctional la noi.Iar psihic, nu sunt afectat deloc ca nu merge TOTUL la masina, sau ce nu am nevoie, ca sa fiu exact.Dar asta e parerea mea, si fiecare face ce vrea cu masina lui,ok?Incheiat polemica inutila, pt ca ma retrag!

Scris: Joi 02-Feb-2012 17:30
de mesersmith
Pai daca toate-s inutile si nimic nu trebuie, atunci nu avem decat sa ne cumparam dacii.
Asta chiar mi se pare deplasat.
Am convingerea ca daca toata lumea ar fi gandit asa, producatori si utilizatori deopotriva, si astazi am fi mers cu trabant, caruta cu sase cai frumosi sau mai stiu eu ce.
Pe un alt forum, e un coleg care, convins fiind ca prescurtarile, asa cum le spune el, nu sunt bune si nu sunt deloc necesare, le-a dezactivat. Ma refer aici la abs, esp, samd.
Pai, dumnezeule, orice chestie in plus adusa in tehnologiile cu care se fac masinilie si nu numai, chiar daca initial au fost chestii de marcheting, mai devreme sau mai tarziu au generat sau vor genera macar un pic de plus valoare, o inbunatatire a nu stiu carui lucru, etc.
Scris: Joi 02-Feb-2012 18:06
de danutz
Eu m-am referit STRICT la ce nu am neaparata nevoie, si nu la sistemele de siguranta.Si da, eu cred ca pe masina am si chestii inutile, pe care nu le folosesc , gen comenzi vocale, telefon etc.Si daca Volvo a facut nu-s ce kko de sistem (City safe sau asa ceva)care franeaza singur sub 30 sau 50 km/h, nu s-au busit destule, chiar la demonstratii???De exemplu, pt senzorii de parcare care se duc cam des, nu ma mai stresez sa-i tot schimb, pt ca fara unul nu merge tot sistemul.Cand n-oi mai vedea in oglinzi, l-oi rezolva si pe ala.Mai bine prefer sa am masina impecabila dpdv tehnic, decat in alte aspecte care uneori tin doar de psihic.In alta ordine de idei, cateodata se mai intampla sa ai alte prioritati-constructii, familie etc(cum e cazul meu

)-si nu cred ca le poti face pe toate odata, nu?Dar cine e mare barosan....

Scris: Joi 02-Feb-2012 18:17
de mesersmith
danutz scrie:...cateodata se mai intampla sa ai alte prioritati-constructii, familie etc(cum e cazul meu

)-si nu cred ca le poti face pe toate odata, nu?Dar cine e mare barosan....

Asta deja este alta abordare si este corecta.
Am un prieten care chiar nu are nevoie decat de pedale si de volan, ca-i varza la orice capitol si nu stie sa umble cu nimic de pe masina. Asta clar nu are nevoie de nimic si toate-s inutile pt el.
Ma gandesc ca tu nu esti in situatia asta

Scris: Joi 02-Feb-2012 19:49
de danutz
Bine gandit!

La mine nu e cazul si sunt perfect familiarizat cu toate dotarile, si crede-ma ca are destule, dar nu pt ca asa am cautat-o ci pt ca asa am gasit-o, de aia ziceam ca multe chestii sunt doar pt cei mai mofturosi.Oricum, eu vreau efectiv sa simt placerea de a conduce si nu de a folosi diverse gadget-uri in trafic.Numai bine !
Scris: Vin 03-Feb-2012 21:42
de lastdon
Dragi Prieteni,
Am comandat senzorul. M-a costat 400 RON. Sincer e bine si cu senzor dar nu e vorba de "dacii" sau de bani e vb daca merita optiunea presiune in anvelope 400 de Ron pentru o bucata. Avand in vedere preturile consumabilelor adica filtre, ulei, distributie, pompa de apa, etc. E mult 400 RON pentru asa ceva. Uitati-va la ceilalti senzori ce preturi au. Nu am pus problema mea aici ca sa starnesc dispute ci doar sa atrag atentia la unele lucruri aparent mici care costa mai mult decat ce fac.
Cu stima si respect
Scris: Sâm 04-Feb-2012 10:32
de danutz
Tocmai aia ziceam si eu !

In ce masura se merita?
Scris: Sâm 04-Feb-2012 17:11
de mbc
lastdon scrie:Dragi Prieteni,
Am comandat senzorul. M-a costat 400 RON. Sincer e bine si cu senzor dar nu e vorba de "dacii" sau de bani e vb daca merita optiunea presiune in anvelope 400 de Ron pentru o bucata. Avand in vedere preturile consumabilelor adica filtre, ulei, distributie, pompa de apa, etc. E mult 400 RON pentru asa ceva. Uitati-va la ceilalti senzori ce preturi au. Nu am pus problema mea aici ca sa starnesc dispute ci doar sa atrag atentia la unele lucruri aparent mici care costa mai mult decat ce fac.
Cu stima si respect
Cu tot respectul, nimeni nu te-a obligat sa iti iei C5 sau alta masina cu senzori de presiune roti. Daca masina nu e de tine, vinde-o si ia-ti altceva. Cand o sa ajung eu la parerea ta din acest post imi voi vinde c5-ul si imi voi cumpara un saxo. La faza cu consumabilele chiar nu am inteles ce ai vrut sa zici, pentru ca un schimb de ulei si filtre la c5 costa cat la dacia logan. Sau Saxo.
Scris: Mie 08-Feb-2012 08:51
de bogwol
mbc, nu stiu unde ai schimbat tu consumabilele la c5 la pret de dacia; am schimbat acum 2 luni placutele de frana su m-au costat 900 lei !!!!! cu tot cu manopera, in timp ce la passt-ul dinaninte ma costau 400 lei maxim, inclusiv manopera. Din punctul meu de vedere, Citroen este exagerat de scump la partea de piese
Alt exemplu: C5-ul meu a venit cu jante aliaj de 18 si cu sistem antifurt pentru ele; desteptii de la o vulcanizare au pus pistolul pe antifurt sa le desfaca/stranga si mi-au cam stricat respectivele prezoane; am intrebat la Citroen cat ma costa inlocuirea lor: pretul variaza intre 170 - 240 lei, in conditiile in care pe la vulcanizari gasesti antifurturi incepand cu 70 - 80 lei.
Dupa parerea mea, si Citroen aplica politica Renault de piese si manopera scumpa; cel putin Renault are pretul de vanzare al masinilor MULT sub pretul Citroen.
De, am vrut masina scumpa, platim in continuare pentru ea.....
Scris: Mie 08-Feb-2012 10:09
de mbc
Eu zic sa mai citesti o data. Am zis ca filtrele (toate) si uleiul costa cat la logan. Placutele de frana e normal sa fie mai scumpe pentru simplul fapt ca sunt mai mari. Eu am C5 facelift nu ultimul dar nu cred ca diferenta e asa mare cum zici tu. Intreaba si tu si pe altii. Cauta la magazinele de piese auto. Logic ca la reprezentanta este mai scump.
Despre antifurturi, e neglijenta ta ca te duci la vulcanizare de 2 lei. Unde ma duc eu la vulcanizare (Adax) niciodata nu strang sau destrang prezoanele antifurt cu ciocanul. Conform manualului de utilizare Citroen, nici macar prezoanele normale nu se strang cu ciocanul. Eu zic sa nu iei antifurturi originale Citroen ca sunt varza, ia niste antifurturi dedicate tipului tau de masina de la o firma care se ocupa strict de asta. Oricum nu costa 70-80 lei cum zici tu, ci un pic mai mult. Daca iei gama de varf in securitate costa vreo 200 lei.
FARAD este o firma care produce asa ceva si mi-am luat si eu antifurturi pentru jantele de tabla de la ei (pentru cauciucuri mai mult) si urmeaza sa imi iau si pentru jantele de aliaj pentru ca am cumparat masina cu unul stricat. Cauta
aici modelul exact pentru masina ta si comanda-l de unde gasesti in Romania. Eu asa am facut.
Eu nu stiu cum te simti tu in Renault, dar eu ma simt ca intr-o masina ieftina. In Citroen C5 ma simt ca intr-o masina de nivel mediu.
Later edit: Uite placute TRW pentru masina mea:
http://www.placute-frana.ro/placute-fra ... _833_.html
435 lei in total, fata-spate, fara manopera. Manopera sigur nu e inca 450 lei ca sa ajungi la 900 lei.
daca pui pe fata ATE, e si mai ieftin:
http://www.placute-frana.ro/placute-fra ... 54_3_.html
Scris: Mie 08-Feb-2012 11:18
de mesersmith
Eu cand mi-am luat masina, toti amicii au sarit pe mine, cum ca piesele sunt f scumpe.
Imi amintesc ca am dat in jur de 35 lei pe primul pivot, ceea ce era mult sub masinile nemtesti.
Intr-adevar, daca te duci la reprezentanta, inseamna ca iti place sa ti-o traga f tare baietii de acolo si e problema ta.
Nu te duci la reprezentanta decat daca nu ai incotro.
Acel pivot la reprezentanta consta in jur de 300 lei, si era acelasi producator.
Eu te felicit ca ai luat placute cu doar 900 lei de la reprezentanta.
Piesele de c5 chiar nu sunt scumpe, si ma refer aici la tot ce ai pomenit tu.
Nu cred ca e corect sa faci afirmatii neverificate, pt ca sperii lumea inutil.
Citeste topicurile de la c5 I si II si o sa vezi f multe intamplari cu reprezentantele si preturile lor.