problema garantie C5 III
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
problema garantie C5 III
salutare,
ma poate ajuta careva care a mai trecut prin experiente de genul asta, am nevoie de o indrumare, etc.
Am de aproximativ un an, un C5 III, acu' 2 zile, mi-a cazut ambreiajul, pur si simplu deodata nu a mai intrat in viteza, in nici una... .
a, dus masina la SD Prestige, au facut constatarea, au trimis pozele catre Citroen Romania, etc.
Am asteptat sa-mi rsp Citroen Romania, intrucat un singur om se ocupa din cate am inteles de acceptul garantiilor per toata tara.
Raspunsul a venit sec:" nu intra pe garantie deoarece nu a fost exploatata cum trebuie"
Revin cu urmatoarele precizari, masina are 29.000 km, este in garantie, prima revizie fiind efectuata la Citroen, totul ok + ca nu am permis de ieri, nu este prima masina, nu fac greseli care te invata din scoala sa tii piciorul deasupra ambreiajului, etc......asta ca sa fie clar din start.
Greseala de exploatare, din cate am inteles, ar fi ......gheata cand nu poti pleca de pe loc si faci balans masinii sa plece, etc. sau ca "am dat prea tare in ea"...concluzia mea: Masina asta care costa destul....se """exploateaza" numai vara? si tre' sa ai grija ca e facuta din paie?
in fine....problema mea, ar fi ca sub nici o forma eu nu platesc din buzunar ce au ei chef. am nevoie sa stiu unde pot face reclamatii, chiar la citroen franta daca ma ajuta cu ceva, cum pot proceda in afara de a da in judecata ca dureaza.
in eventualitatea unui raspuns, multumesc anticipat .
p.s: cei de la Citroen romania, au mai spus, ca daca ar fi fost o problema din fabricatie, ar fi dat semne iar eu as fi fugit imediat la service. GRESIT. MASINA NU A DAT NICI UN SEMN....A PICAT BRUSC......
ma poate ajuta careva care a mai trecut prin experiente de genul asta, am nevoie de o indrumare, etc.
Am de aproximativ un an, un C5 III, acu' 2 zile, mi-a cazut ambreiajul, pur si simplu deodata nu a mai intrat in viteza, in nici una... .
a, dus masina la SD Prestige, au facut constatarea, au trimis pozele catre Citroen Romania, etc.
Am asteptat sa-mi rsp Citroen Romania, intrucat un singur om se ocupa din cate am inteles de acceptul garantiilor per toata tara.
Raspunsul a venit sec:" nu intra pe garantie deoarece nu a fost exploatata cum trebuie"
Revin cu urmatoarele precizari, masina are 29.000 km, este in garantie, prima revizie fiind efectuata la Citroen, totul ok + ca nu am permis de ieri, nu este prima masina, nu fac greseli care te invata din scoala sa tii piciorul deasupra ambreiajului, etc......asta ca sa fie clar din start.
Greseala de exploatare, din cate am inteles, ar fi ......gheata cand nu poti pleca de pe loc si faci balans masinii sa plece, etc. sau ca "am dat prea tare in ea"...concluzia mea: Masina asta care costa destul....se """exploateaza" numai vara? si tre' sa ai grija ca e facuta din paie?
in fine....problema mea, ar fi ca sub nici o forma eu nu platesc din buzunar ce au ei chef. am nevoie sa stiu unde pot face reclamatii, chiar la citroen franta daca ma ajuta cu ceva, cum pot proceda in afara de a da in judecata ca dureaza.
in eventualitatea unui raspuns, multumesc anticipat .
p.s: cei de la Citroen romania, au mai spus, ca daca ar fi fost o problema din fabricatie, ar fi dat semne iar eu as fi fugit imediat la service. GRESIT. MASINA NU A DAT NICI UN SEMN....A PICAT BRUSC......
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Garantia este din bara in bara. Ei nu au spus niciodata ca nu ar intra in garantie ci numai ce am specificat mai sus.
la OPC, dureaza raspunsul lor cam 30 de zile, pe urma daca ii dau in judecata dureaza si asta......iar intre timp...eu nu ma folosesc de masina + rata lunara la leasing merge.
As fi interesat de o varianta care sa nu dureze mult.....bine ...nu cred ca exista....
la OPC, dureaza raspunsul lor cam 30 de zile, pe urma daca ii dau in judecata dureaza si asta......iar intre timp...eu nu ma folosesc de masina + rata lunara la leasing merge.
As fi interesat de o varianta care sa nu dureze mult.....bine ...nu cred ca exista....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Pai nu exista.
Si in legatura cu acea garantie din bara in bara, cand am cumparat doua peugeot 308, mi-au spus acelasi lucru.
Apoi, cand am insistat la ce garantie am si cum e impartita ea, au chemat nu stiu ce sefi si mi-au spus dupa lungi insistente, ca la ambreiaj erau parca 25.000 sau 40.000, ca tot ce inseamna articulatii nu intra in garantie, etc.
Ameninta-i cu scandal peste tot: opc, presa, justitie, etc.
Cere expertiza tehnica pe banii lor, pt ca ei trebuie sa dovedeasca faptul ca nu ai folosit masina cum trebuie. Apoi, cere sa ti se arate unde dracu scrie in romaneste cum trebuia folosita masina, astfel incat sa ti se dovedeasca faptul ca ai fost informat cum se exploateaza, pt ca nu e suficient permisul.
Si in legatura cu acea garantie din bara in bara, cand am cumparat doua peugeot 308, mi-au spus acelasi lucru.
Apoi, cand am insistat la ce garantie am si cum e impartita ea, au chemat nu stiu ce sefi si mi-au spus dupa lungi insistente, ca la ambreiaj erau parca 25.000 sau 40.000, ca tot ce inseamna articulatii nu intra in garantie, etc.
Ameninta-i cu scandal peste tot: opc, presa, justitie, etc.
Cere expertiza tehnica pe banii lor, pt ca ei trebuie sa dovedeasca faptul ca nu ai folosit masina cum trebuie. Apoi, cere sa ti se arate unde dracu scrie in romaneste cum trebuia folosita masina, astfel incat sa ti se dovedeasca faptul ca ai fost informat cum se exploateaza, pt ca nu e suficient permisul.
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Salutare
Eu am avut o experienta cu Citroenul si OPC-ul. Cum am mai scris si in alt topic, am cumparat masina cu sistemul lor de navigatie. Conform cartii tehnice, ar fi trebuit sa citesca mp3 de pe cardul SD dar binenteles ca nu o facea. Am scris la Citroen si mi-au zis ca e o greseala de traducere si ca nu au nici o vina, chiar daca si in limba franceza si engleza scria acelasi lucru.
Am facut o sesizare la OPC (trimis scan dupa descrierea din carte, explicat situatia) si copie catre Citroen Romania si surpriza a fost mare .... OPC-ul mi-a dat dreptate si a obligat Citroenul sa imi monteze gratuit un cititor de mp3. Faza draguta e ca dupa ce m-au sunat cei de la OPC (eram in Austria atunci), la vreo 2 ore ma suna si Citroen Romania si imi spunec ceva de genul "ne-am mai gandit si va acordam acel montaj" fara sa sufle un cuvant de decizia OPC.
In concluzie, cu decizie OPC nu mai e nevoie sa ajungi sa te judeci cu ei intrucat OPC-ul are puterea de a le da amenzi. Ce m-a mirat a fost faptul ca OPC-ul chiar s-a implicat si a dat o decizie in favoarea reclamantului (auzisem tot felul de chestii ca sunt mana in mana cu dealerii si ca nu fac nimic, etc)
recomandarea mea: fa plangere la OPC, pune-i in copie si pe Citroen Romania ca sa stie ca s-a inceput o actiune impotriva lor si ai putina rabdare (30 zile trec repede). De asemenea, verifica daca in certificatul de garnatie nu se specifica ca garantia se extinde automat cu nr de zile in care produsul a fost imobilizat nu din vina detinatorului (la unele produse scrie ase ceva)
Chestia cu ambreiajul care pica in 30-45000 km mi se pare o gluma proasta din partea lor: daca ar fi fost asa ceva, ar fi trebuit sa fie trecuta inlocuirea ambreiajului la un anumit nr de km, ori asa ceva nu scrie acolo.
Iti urez succes
Bogdan
Eu am avut o experienta cu Citroenul si OPC-ul. Cum am mai scris si in alt topic, am cumparat masina cu sistemul lor de navigatie. Conform cartii tehnice, ar fi trebuit sa citesca mp3 de pe cardul SD dar binenteles ca nu o facea. Am scris la Citroen si mi-au zis ca e o greseala de traducere si ca nu au nici o vina, chiar daca si in limba franceza si engleza scria acelasi lucru.
Am facut o sesizare la OPC (trimis scan dupa descrierea din carte, explicat situatia) si copie catre Citroen Romania si surpriza a fost mare .... OPC-ul mi-a dat dreptate si a obligat Citroenul sa imi monteze gratuit un cititor de mp3. Faza draguta e ca dupa ce m-au sunat cei de la OPC (eram in Austria atunci), la vreo 2 ore ma suna si Citroen Romania si imi spunec ceva de genul "ne-am mai gandit si va acordam acel montaj" fara sa sufle un cuvant de decizia OPC.
In concluzie, cu decizie OPC nu mai e nevoie sa ajungi sa te judeci cu ei intrucat OPC-ul are puterea de a le da amenzi. Ce m-a mirat a fost faptul ca OPC-ul chiar s-a implicat si a dat o decizie in favoarea reclamantului (auzisem tot felul de chestii ca sunt mana in mana cu dealerii si ca nu fac nimic, etc)
recomandarea mea: fa plangere la OPC, pune-i in copie si pe Citroen Romania ca sa stie ca s-a inceput o actiune impotriva lor si ai putina rabdare (30 zile trec repede). De asemenea, verifica daca in certificatul de garnatie nu se specifica ca garantia se extinde automat cu nr de zile in care produsul a fost imobilizat nu din vina detinatorului (la unele produse scrie ase ceva)
Chestia cu ambreiajul care pica in 30-45000 km mi se pare o gluma proasta din partea lor: daca ar fi fost asa ceva, ar fi trebuit sa fie trecuta inlocuirea ambreiajului la un anumit nr de km, ori asa ceva nu scrie acolo.
Iti urez succes
Bogdan
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Ca sa isi faca toata lumea o idee despre OPC: ei primesc comision din cuantumul amenzilor date. Deci sunt 2 situatii: ameninta firma care se comporta neadecvat si firma isi schimba comportamentul => OPC castiga la imagine; sau ameninta firma si da amenda => OPC castiga bani
Chiar daca majoritatea institutiilor statului m-au dezamagit, dezgustat etc, OPC mi s-au parut foarte profesionisti de fiecare data cand am apelat la ei.

Chiar daca majoritatea institutiilor statului m-au dezamagit, dezgustat etc, OPC mi s-au parut foarte profesionisti de fiecare data cand am apelat la ei.
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- simpatizant
- Mesaje: 62
- Membru din: Vin 07-Sep-2007 14:15
- Localitate: Cluj Napoca
Incearca sa obtii un document scris de la prima constatare; sa-ti dea pe hartie (stampila si semnatura) cauza defectiunii identificata de dealer (cat se poate de detaliat) si refuzul de a rezolva tematica in garantie. Asa isi asuma in mod OFICIAL pozitia. La fel si la contra expertiza. Iti va fi de folos in cazul in care ajungi la OPC. Succes!!!!
Eu as discuta intai cu OPC, dupa care la contra expertiza as incerca sa participe si un inspector de la ei. Sa fie totul "live" si supravegheat de o terta parte, considerata impartiala.
Eu as discuta intai cu OPC, dupa care la contra expertiza as incerca sa participe si un inspector de la ei. Sa fie totul "live" si supravegheat de o terta parte, considerata impartiala.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
pont Institut Iasi
am patit-o la honda si le-am solicitat un raspuns scris oficial in care sa explice de ce nu se inlocuieste pe garantie. apoi le-am solicitat sa schimbe ambreiajul in prezenta mea si sa mi-l dea pe cel defect pentru expertiza tehnica de specialitate la Iasi la institut. cand am pomenit de expertiza la iasi au luat foc. in 2 saptamani era schimbat pe garantie...so nici la dacie nu cade ambreiajul asa repede.
ameninta-i cu iasiul si s-ar putea sa ai noroc.
ameninta-i cu iasiul si s-ar putea sa ai noroc.
Daca nimeni n-ar face nimic pentru ca nimeni nu face nimic, atunci nimeni n-ar face nimic!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu