Pagina 1 din 1

Probleme 90.000 km

Scris: Mar 06-Mar-2012 21:40
de kri5289
Va salut pe toti!
Sa va spun ce probleme am cu masina mea la cei 92.000 de km pe care ii am..
Am fost la revizie cu masina , la 90.000 de km .. si in urma verificarilor s-a ajuns la concluzia ca masina nu sta foarte bine din punct de vedere al suspensiei, caatare trebuie sa schimb urmatoarele:
-pivoti , partea inferioara , stanga - dreapta-puntea fata
-bucsi brat inferior , 2 partea stanga - 2 partea dreapta -puntea fata
-amortizoare puntea fata .. masina este Hydractive 3+ .. amortizorul din partea dreapta curge insistent , iar cel din stanga mai putin , dar ambele trebuie schimbate.
-lichid LDS pentru suspensie , care am inteles ca este de asemenea destul de scump...
Devizul este piperat ... dar asta este , trebuie rezolvate problemele ...
Mi se pare ca sunt niste probleme destul de grave , avand in vedere km parcursi , faptul ca am masina de noua , am avut grija de ea ca de ochii din cap , am mers pe drumuri cat se poate de bune pt Romania ... si asa mai departe.
Sunt curios care din voi s-a mai confruntat cu probleme de genul asta la partea de suspensie-directie..
O seara faina!

Scris: Mar 06-Mar-2012 22:49
de mihaistan
Cred ca ar trebui vazuta si de altcineva ... bucsi / pivoti poate (desi imi este greu sa cred , de obicei sunt f rezistente) , lds`ul nu este asa scump 40-50 de ron L , iar treaba cu pierderile mi se pare cel putin dubioasa... poate s-o fi rupt furtunel de retur ceva ... sau a avut socuri puternice , altfel nu are cum sa cedeze ....

Scris: Mar 06-Mar-2012 23:04
de mesersmith
Mi se par si mie f ciudate problemele la amortizoare.
Eu am doua masini la care nu s-a umblat niciodata la amortizoare, una cu 370 mii km si una cu 100 mii.
Cred ca se impune o verificare mai amanuntita, mai ales ca spui ca ai avut grija de masina.

Scris: Mar 06-Mar-2012 23:17
de WLF
Masina ta fiind cumparata de tine de noua sau cumparata second hand?

Scris: Mar 06-Mar-2012 23:21
de kri5289
Salut din nou!
Deci de vazut , se vede clar pe amortizorul din dreapta , ca este prelins ulei... acum nu stiu ce sa mai cred... Stiti vorba aia ? Cate case ,atatea obiceiuri ... am fost la 4 service-uri ... dintre care unul reprezentanta,unde am facut revizia , si alte 2 , service-uri cu pretentii ... si am primit diferite raspunsuri... ba ca trebuie schimbate , ba nu trebuie ... habar n-am , nu stiu ce sa mai cred. Acum m-am blocat iar si nu stiu ce sa fac , dupa ceea ce mi-ati spus ... pentru ca eram hotarat ca maine dimineata sa merg sa comand piesele.
Pivotul bate, il aud si am vazut ca are joc , cand s-au uitat baietii ... bucsile au joc mic , insa am sa le schimb si pe ele ...
Ce sfat imi dati cu privire la amortizoare ?
a, inca o intrebare ... in cazul in care se pierde LDS , masina are vreun martor in bord sau ceva care sa ne atentioneze cand ajunge la minim? pentru ca am observat ca nu are nicio joja sau ceva de genu sa verificam nivelul.
Va multumesc !

Scris: Mar 06-Mar-2012 23:22
de kri5289
Am precizat mai sus ca am masina de noua ... eu sunt primul proprietar !