Pagina 1 din 2
Lexia C5 1.6 HDI
Scris: Mie 23-Mai-2012 22:27
de vardic
Salutare, detin un C5 III 1.6 HDI, si de ceva timp mi-am cumparat si o interfata pentru lexia,
din mai multe motive.
Masina este model Dinamique.
Fiind la inceput de drum, am mai multe intrebari...care sper sa le gasesc raspunsuri
in cadrul comunitatii.
Pentru inceput:
1. Regenerarea FAP are loc cam la 200km (mers in oras). E bine, e rau?
2. Consumul ma cam sperie... 7,8% mixt, la voi cum e?
3. Oglinda dreapta nu se indexeaza la mersul inapoi, chiar si activata din lexia.
Pe nivelul asta de dotari nu merge functia?
4. Am tot citit de adaugarea uleiului 2T in motorina. A bagat cineva la motorul asta?
5. Cum este corectia injectoarelor?
6. Ce reprezinta "Last EGR programming value"?
Multumesc
Scris: Sâm 26-Mai-2012 01:09
de vardic
Cateva intrebari in legatura cu FAP-ul
Unde se afla rezervorul de aditiv?
Ce aditiv merge la masina mea, si in ce cantitate?
Scris: Sâm 26-Mai-2012 13:40
de crisscream
1 : nu cred ca e normal decat daca locuiesti in bucuresti , dar s-ar putea sa ma insel deoarece nu sunt mecanic de meserie. fac doar o comparatie cu masina mea care isi face regenerarea intre 500-800 km.
2 : tot comparabil cu a mea ( 2.0 hdi 140cp) care sta undeva la 7,4% nu e chiar de speriat . stiu ce gandesti , dar din pacate la aproape 1600 kg cat are masina ,motorul mic nu e un avantaj in privinta consumului ( si nu numai)
3 : si eu stiu tot la fel, pe varianta Dynamique nu e disponibila acesta functie
4 : aici parerile sunt foarte impartite. eu personal mai pun uneori cate 200 ml la un plin. chestia e ca la cate porcarii se gasesc in motorina de azi (incepand de la apa) un pic de ulei 2t nu prea are ce strica la motor.
5 : din cate stiu eu calculatorul semnaleaza eroare atunci cand corectia depaseste +/- 50 microsecunde ,deci nu stai deloc rau
Scris: Sâm 26-Mai-2012 15:20
de vardic
Aseara am scos masina la plimbare pentru regenerarea FAP-ului. Cu Lexia pornit am monitorizat regenerarea.
Am mers 20Km pe autostrada in treapta a 4`a si a 5`a cu 110 km/h...nimic.
Am mers 30km pe autostrada in treapta a 4`a si a 5`a cu 130 km/h...nimic.
La intrare in Bucuresti, incarcarea fap-ului era 0% dar aveam in continuare 385 km de la ultima regenerare.
Inspre casa am mers cu limit cruise activat 95 km/h - 110 km/h (consum instant la vitezele astea 4,3% - 4,8% ).
Cand am ajuns acasa oglinzile erau foarte calde...am dat vina pe incalzirea lunetei.
De dimineata am verificat starea FAP-ului... Regenerarea a avut loc, acum am 0km de la ultima regenerare.
Ma nelamureste totusi nivelul de aditiv pe care il inregistreaza lexia...119.800 ml. ????
Scris: Mie 20-Iun-2012 22:44
de vardic
Ma poate indruma cineva ce trebuie sa desfac sa vad nivelul de aditiv din rezervorul repectiv? Unde se afla?
Scris: Joi 21-Iun-2012 23:08
de mbc
1. Pare prea des. Poate nu folosesti ulei de motor adecvat. Sunt uleiuri de motor speciale pentru filtru de particule si conform unui reprezentant Total cu care am vorbit influenteaza intervalul regenerarii (informatie de care nu sunt 100% sigur)
2. Ai masina mare si motor mic; sincer, la ce te-ai fi asteptat?
3. Dupa ce bagi in marche-arriere (reverse, mers inapoi) trebuie sa muti comutatorul de oglinda pe dreapta si atunci ar trebui sa ia pozitia corecta.
4. La euro 5 nu e recomand din cunostintele mele
5. Nu stiu
Scris: Sâm 23-Iun-2012 10:26
de vardic
Ulei am bagat ce recomanda producatorul...total activa 5w40.... data viitoare o sa incerc total ineo 5w30( tot recomandat de producator)
Oglinda nu se misca, am incercat. Cred ca functia nu e disponibila pe modelul dinamique (am activat functia cu lexia dar degeaba.)
Tot nu am aflat locatia rezervorului de aditiv pentru fap... ma poate ajuta cineva?
Scris: Sâm 23-Iun-2012 19:56
de danutz
Pai daca nu ti-ai reglat pozitia oglinzii cum o vrei, ce sa -i faci?Ramane identica cu pozitia normala ! Cu maneta in marcharriere, cuplezi butonul comenzii pt oglinzi pt cea din dreapta, o reglezi apoi exact cum vrei-bineinteles, sa vezi roata si pozitia fata de o bordura spre ex.-, si gata !Dupa scoti din marcharriere spleci de pe loc, o sa vezi ca revine la pozitia initiala.Succes !

Scris: Dum 24-Iun-2012 10:28
de marianmarian
vardic rezervorul se afla la roata din spate stinga,iar cu incarcarea lui sa afli cati litri intra se poate verifica dupa vin (serie sasiu). La mine rezervorul este de 3 litri si ma duce in jur de 120000 km dupa care se reincarca.5w30 este sintetic iar 5w40 semisintetic.
Scris: Dum 24-Iun-2012 13:52
de kristi
marianmarian scrie:vardic rezervorul se afla la roata din spate stinga,iar cu incarcarea lui sa afli cati litri intra se poate verifica dupa vin (serie sasiu). La mine rezervorul este de 3 litri si ma duce in jur de 120000 km dupa care se reincarca.5w30 este sintetic iar 5w40 semisintetic.
5w40 este de obicei sintetic - exemplu Catrol Edge TurboDiesel 5w40 este un ulei full sintetic pe care-l folosesc la c5 meu cel vechi.
Scris: Dum 24-Iun-2012 20:19
de marianmarian
da am icurcat putin .mersi
Scris: Mar 26-Iun-2012 22:28
de vardic
danutz scrie:Pai daca nu ti-ai reglat pozitia oglinzii cum o vrei, ce sa -i faci?Ramane identica cu pozitia normala ! Cu maneta in marcharriere, cuplezi butonul comenzii pt oglinzi pt cea din dreapta, o reglezi apoi exact cum vrei-bineinteles, sa vezi roata si pozitia fata de o bordura spre ex.-, si gata !Dupa scoti din marcharriere spleci de pe loc, o sa vezi ca revine la pozitia initiala.Succes !

Daca am ajuns sa verific si sa activez functia din lexia, esti constient sa am facut pasii descrisi de tine de enjpe mii de ori.
Erori lexia
Scris: Dum 28-Iul-2013 17:42
de vardic
Salut. De o saptamana c5-ul meu 1.6 hdi nu mai functioneaza cum trebuie.
Simptome:
La fiecare pornire, imi apare economy mode active.
La 2,3 porniri (sau mai multe daca aerul este oprit) deppolution system faulty.
De cateva ori turatia motorului nu trecea de 3000 rpm.
Astazi nu a mai trecut de 2000 rpm,urmat de oprirea motorului si eroarea deppolution system faulty.
Pana sa mi se opreasca motorul, am observat o ezitare in accelerare de la 1500 la 2000 rpm...dupa 2000 se accelera rapid.
Nu am avut timp azi sa verific cu lexia alte erori...astea sunt de luni.
Am curatat egr-ul marti.
Poate sa verifice cineva la un c5 III cu lexia ce valoare ii apare la nivelul de aditiv?
Mie imi apare 108.000 ml....
Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc.

Scris: Mar 13-Aug-2013 00:21
de vardic
Salutari.
Intre timp am cumparat 1 litru de aditiv de la reprezentanta, si am completat.
Am modificat cu lexia nivelul, de la 114 grame la 1114.
Dupa 1300 km pe lexia imi arata asa:
in 1300km 500 grame?
Atasez mai jos pentru cei interesati corectia injectoarelor inainte(stanga) si dupa cei 1300km.
Dupa 500km am facut plinul si am adaugat si ulei 2T, Mol Dynamic Sprint, aprox 300 ml.
Consumul pe traseul Oltenita-Ranca-Obarsia Lotrului-Sibiu-Lacul Rosu-Brasov-Bucuresti-Oltenita
a fost 6.1 l/100km cu media de viteza 54km/h
Nu stiu daca e doar placebo, dar parca se aude mai bine la relanti.

Scris: Mar 27-Aug-2013 12:22
de lehelc
In cazuri ideale corectia trebuie sa fie 0. Faptul ca ai corectie nu e sigur ca este rau, insa faptul ca FAP se regenereaza prea des, inseamna ca il umpli des...asta inseamna ca intra ceva ce nu trebuie.
Cine ti-a spus ca uleiul 2T in motorina arde perfect? FAP-ul este influentat si de ulei de motor, sunt uleiul cu componenta speciala pentru asta. Desi uleiul "teoretic" nu ajnge in FAP...dar uleiul tau 2T ?
Ai corectie, trebuie verificat compresie si apoi injectoare. Si imediat va scade jegul ce intra in FAP.
Fa un test daca ai posibilitatea. Deconecteaza evacuarea inaintea FAP-ului, si da-i 2-3 acceleratii puternice sa vezi daca ai nor de fum sau nu...