Pagina 1 din 2
Sare spatele Hydractive
Scris: Mie 01-Aug-2012 08:08
de viperthevenom
Salut, am cumparat recent un C5 SH, are suspensia Hydractive si am observat un lucru ciudat. Cand trec peste gropi gen guri de canal sub nivelul soselei cu rotile din stanga, spatele sare putin spre partea stanga, identic si pe dreapta. Senzatia seamana cu o masina cu suspensie normala ce are telescoapele uzate. Imi puteti spune daca este nomal? Sau daca mai este cineva din AR sau TM sa ne intalnim sa facrm un test.
Scris: Mie 01-Aug-2012 21:00
de danutz
Mai mult ca sigur ai rulmentii de la basculele(bratele) spate uzati.Nu troncane, de asemenea la gropi, pe langa faptul ca-ti fuge spatele stanga-dreapta?
Scris: Joi 02-Aug-2012 17:14
de viperthevenom
Nu troncane nu se aude nimik doar senzatia ca sare spatele. Oricum sapt viitoare o sa o ridic pe elevator sper sa se observe. Si apropo cat costa rulmentii vin doar pe original? Mersi
Scris: Joi 02-Aug-2012 17:44
de Rica
daca topaie verifica sferele intai
Scris: Joi 02-Aug-2012 17:47
de mesersmith
Cum simti masina la gropi si denivelari normale?
Cum este ridicata masina pe fata si pe spate? Ti se pare ca pe spate ar fi mai ridicata?
Scris: Sâm 04-Aug-2012 00:41
de viperthevenom
Masina este la nivel, fat ais spatele sunt la fel de ridicate. Sferele par in regula adica suspensia functioneaza, daca ma las pe ea se balanseaza parca putin cam tare daca compar cu o susp pe arcuri. La denivelari normale se simte ok, adica daca denivelarea este cat masina de lata totu este in regula. Problema este cand groapa esdte pe o singura parte, atunci parca sare spre partea respectiva. Din ce am mai citit intre timp tind sa cred ca sunt rulmentii dar trebuie sa astept pana sapt viitoare sa o ridic pe un elevator.
Scris: Sâm 04-Aug-2012 09:20
de robinsons23
Cu scuzele de rigoare daca sunt putin offtopic, insa as vrea sa intreb daca un test de amortizoare clasic poate fi elocvent si pentru C5. Sau singura varianta de identificare a unor probleme legate de suspensie e masurarea presiunii din sfere?
Scris: Sâm 04-Aug-2012 10:51
de mesersmith
Este. L-am facut si eu prin 2006 si mi-a dat ala o hartie cu niste procente in care se incadrau amortizoarele ca si eficienta.
Scris: Sâm 04-Aug-2012 10:59
de robinsons23
Pai atunci poate ar fi indicat pentru colegul Viperthevenom sa faca in prima faza un test de suspensie, cred ca nu e nici scump si tester de asta ar trebui sa aiba orice service mai rasarit, de fapt cred ca orice service cu I.T.P.. Si atunci poate ar fi si mai simplu sa stii de unde sa te apuci de reparat.
Scris: Vin 10-Aug-2012 00:11
de viperthevenom
Am fost la un mecanic si se pare c ape fata trebuie sa schimb rulmentii (ghearele) dar pe spate nu se vede nimic, el a zis ca nu vede rulmentii la bascule, par a fi bucse si oricat ma miscat de roata nu se simte nimic. Mi-ati putea spune care sunt rulmentii pe spate? eventual o poza ar fi de folos. Mersi
Scris: Lun 13-Aug-2012 20:45
de viperthevenom
Atasez o poza cu suspensia spate, imi puteti spune care sunt rulmentii de la bratele spate?
Multumesc

Scris: Lun 13-Aug-2012 20:48
de mesersmith
Intr-adevar, vad ca au schimbat complet puntea spate. Nu vad niciun rulment pe bascule.
Scris: Mie 15-Aug-2012 10:03
de vardic
M-am gandit sa nu mai deschid alt topic pe aceeasi tema.
Aceeasi problema o am si eu, numai ca c5-ul meu are suspensie normala.
In momentul cand dau cu roata din spate intr-o groapa, simt cum spatele fuge in aceeasi parte( mai accentuat pe partea dreapta).
Cu ESP-ul dezactivat parca nu se simte.
Am fost cu masina in service la SD Prestige si mi-au spus ca e normal sa faca asa, mecanicul meu mi-a spus la fel...
voi ce spuneti? e normal sa faca asa? ce sa verific?
Scris: Joi 16-Aug-2012 05:54
de viperthevenom
Am fsot cu masina pe canal, am tras de toate bratele din spate, am bagata ranga sub toate bucsele si nici o problema, toate par solide. Asa ca urmeaza sa-mi schimb cauciucurile ca sunt slickuri si sa-mi fac un unghi de fuga, si va anunt mai apoi. Voi incerca si eu sa opresc ESPul dar nu mi se pare logica rezolvarea:)
Scris: Joi 16-Aug-2012 12:17
de crisscream
Eu o am de noua si intotdeauna a fugit putin spatele in viraje.In schimb, cu suspenia setata in "sport" se atenueaza mult efectul.