Pagina 1 din 2
vibrat la viteza mare
Scris: Mar 29-Ian-2013 17:33
de danny29
Salut, am un C5 din 2009 si undeva in jurul vitezei 150-160 vibreaza masina dar foarte putin, poate sa imi confirme cineva treaba asta, e vreun defect de fabricatie sau cred ca mi ovalizat vreun disc de frana, echilibratul la roti l-am facut si parca nu mai vibreaza asa tare.
Scris: Mar 29-Ian-2013 17:37
de Rica
o insertie pe interior rupta,un rulment putin slabit,o usoara ovalizare a discului sau o lovitura la o janta dupa echilibrare
Scris: Mar 29-Ian-2013 18:06
de danny29
cauciucuri noi, alpin a4, se poate sa nu detecteze la echilibrare daca ii ceva desfacut in cauciuc, facut echilibrarea atunci la montaj si pe urma acum 3zile, rulment slabit, ala cand ii slabit pot sa imi iau adio de la roata, cred, totusi cred ca ii un disc ovalizat, cand schimb placutele am sa verific
Scris: Mar 29-Ian-2013 20:20
de marianmarian
ce motorina folosesti?
Scris: Mar 29-Ian-2013 20:29
de Rica
la echilibrare nu detecteaza ca nu este in sarcinacu sute de kg pe roata
Scris: Mar 29-Ian-2013 20:37
de danny29
Mda, o fii si ala un motiv si eu mam gandit ca nu ii echilibrat cum trebuie, ei invarte roata la 20 km sau la cat o fii, motorina bag de la omv cea scumpa, crezi ca vibreaza din cauza motorinei?
Scris: Mar 29-Ian-2013 21:07
de Rica
asta cu insetia ti-o spun din proprie experienta
pana nu a iesit sarma afara nimeni nu a stiut sa imi spuna
cu motorina nu stiu ce sa zic,eu unul nu cred
Scris: Mie 30-Ian-2013 14:23
de mbc
Faza cu cauciucurile am patit-o si eu. La echilibrat era totul perfect. La drum era dezastru. Bine, asta a fost la BX.
Scris: Mie 30-Ian-2013 14:26
de Rica
roata se invarte la fel si fa BX si la C5
de cand ai gumele a facut asa sau acum de curand?
sunt reesapate?
Scris: Mie 30-Ian-2013 18:05
de mbc
Ce am patit eu am patit cu cauciucuri luate 2nd hand si vechi de cand lumea, asta era diferenta. Normal ca roata tot aia e

Scris: Mie 30-Ian-2013 18:43
de danny29
parca face numai cu rotiile de iarna, cu aleea de vara nu facea, ce ii drept nu ma-m dat cu ea mult vara, am observat ca dupa 190 nu mai face asa tare, cauciucurile is noi michelin alpin a4, o caruta de bani, merg sa vad ĂŽntr-o zii ce imi fac discuriile, azi am patit un lucru ciudat, inainte sa intru pe centura Clujului mi se tot aprindea si stingea becul de plĂŁcute de frana, dupa ce am mers vreo 10 km o tacut si de atunci am mai facut 500 de km si nu o mai zis nimic, sa fie ceva apa la senzor sau isi face masa firu de senzor si nu mai imi arata defectiuea???
oricum cred ca trebuie sa schimb placutele ca la o frana mai puternica o facut de zici ca se oprea trenu in gara, pe ce roata ii pusa placuta cu senzor?
Scris: Mie 30-Ian-2013 19:55
de Rica
senzori ai la toate
cauciucul poate sa deformat la depozitare
trebuie sa stea culcate si umflate nominal sa isi pastreze forma
Scris: Mie 30-Ian-2013 20:39
de danny29
acum in iarna asta am cumparat cauciucurile, la toate 4 roti is senzor de placute???
Scris: Mie 30-Ian-2013 21:10
de Rica
poi de unde stie dreapta fata cum sta stanga spate?
Scris: Joi 31-Ian-2013 07:02
de danny29
la octavia care am avut-o pana de curand avea doar la stanga fata, se pune pe stanga fata ca aia ii prima roata la care se duce presiune mai mare de lichid, ii traseulc cel mai scurt, la stanga spate ii traseul cel mai lung, stii sigur ca ii la toate 4 senzor sau ti-ai dat cu parerea?