Pagina 1 din 3
Ma incurajati o ba?
Scris: Sâm 09-Mar-2013 01:47
de lucianmarius
SALUTARI!
Vad multe pareri bune despre C5 III cu hidractiv 3.
Acum voi alege intre el si mondeo.
Vin de pe volvo s40 2.0D, deci vorbesc doar de modelul de la 140 cp in sus.
Masina va fi adusa dinafara , de preferat automata. Sunt curios daca a condus cineva si mondeo si poate sa isi dea cu parerea contra C5.
Test drive-ul cu mondeo mi-a scos in evidenta tinuta impecabila de drum si manevrabilitatea, la citroen am observat partea de confort.
Mi-este putin teama de stabilitate in curbe, acest confort sa nu afecteze stabilitatea, pe S40 chiar ma bazam in curbe.
Al 2-lea lucru, nu prea am gasit amortizoare cu suspensie pneumatica, daca e sa pice este scump?
Multumesc in avans de raspunsuri si spor la condus!
Scris: Dum 10-Mar-2013 14:33
de gropitzabogdan
Masina mea are aproape 300.000 km cu suspensia asta si nu am avut probleme in afara de 2 rulmenti.
Scris: Dum 10-Mar-2013 14:48
de mbc
Mondeo e mai manevrabil decat C5-ul cu suspensie Hydractiv, dar C5-ul e mai cofortabil.
La c5 suspensia e un pic mai complexa, nu schimbi un cilindru sau o sfera cum schimbi un amortizor / telescop la o suspensie clasica. Da, sunt scumpe daca pica, dar nu pica tocmai des.
PS: Eu nu as trece de la Volvo la Citroen sau Ford.
Scris: Dum 10-Mar-2013 15:40
de lucianmarius
De la S40 la C5 mi se pare diferenta mare.
S40 este contructie 2004, C5 2007-2008, masina e mai noua, mai spatioasa si pot sa merg cu ea la service, pe cand la volvo nu poti.
Au niste preturi nesimtite.
Una peste alta m-am cam hotarat sa trec la alta marca.
Am avut C4 si mi-a placut acum 2 ani, deci cred ca si C5 imi va placea. Mai fac niste test drive-uri intre timp, am gasit unul 2009 confort 2.0Hdi, automat adus din FR.
Dupa test drive postez pareri.
Scris: Dum 10-Mar-2013 16:02
de dimabogdan
mbc scrie:
PS: Eu nu as trece de la Volvo la Citroen sau Ford.
De ce? Motoare identice ( are nasul baiatului meu S40 si pe motor scrie Manufacturer - PSA), preturi uriase la toate fata de Citro si Ford ( aceeasi persoana platea o revizie 14oo lei cand eu dadeam 550), asa zis premium dar mult sub BMW, Audi si Mercedes. Iar un C5 model nou, este la cel putin 1 an lumina fata de S40, garantat.
Deci, care-i smecheria?
Scris: Dum 10-Mar-2013 16:07
de mesersmith
O sfera noua e 300-400 ron. Unde sunt preturile alea mari de care vorbiti voi?
Scris: Dum 10-Mar-2013 18:20
de dj01fad
el zicea de preturi mari la volvo...
volvo a fost o marca buna, dar de fro 10 ani incoace... au dat-o mult spre comercial. nu ca ceilalti nu ar fi facut asta, dar la ei a fost un procent mai mare. din punctul meu de vedere nu mai trece ca o marca premium! c5 poti sa iei cu incredere, nu sunt problematice... sau mai bine spus nu sunt asa de problematice ca altele. partea mecanica mi se pare foarte misto lucrata, iar intretinerea suspensiei este mult mai ieftina ca la mondeo. nici macar sferele nu sunt asa vulnerabile cum cred multi. da... se strica una, o iei noua si ai terminat povestea. se schimba in cateva minute si pleci mai departe, fara sa desurubezi o sumedenie de piese.
apropo... cum vi se pare voua manevrabil si stabil mondeo?! eu am mers cu mondeo si ca stabailitate mi s-a parut sub c5 cu h3+. la c5 ai doar impresia ca nu sta pe drum pentru ca e foarte moale, dar el sta... daca vreti sa vedeti stabilitate, mergeti cu o xantie cu hydractive, si atunci o sa vi se para ca multe masini nu stau pe drum

dar asta e alta discutie. mie oricum nu imi place ford ca marca de nici o culoare. mi-am bagat nasul in cateva, si mi se par destul de vulnerabile. casetele de directie troncane, bucsele crapa relativ repede prin gropile noastre, alternatoarele crapa cand nu te astepti, si mai sunt destule maruntisuri care nu imi trec acum prin cap. ca exemplu, am un amic care a avut un focus din 2008 si pana la urma de disperare l-a dat si si-a luat c5. culmea e ca i-au ramas si bani, si nu s-a stricat nimic la el fata de ford. am mers cu un mondeo NOU acum 4-5 ani, avea 300 km, si zornaia ceva prin bord, lucru care nu mi s-a parut absolut deloc normal. da... si citroenurile au bubele lor, dar parca nu fac atatea probleme.
Scris: Dum 10-Mar-2013 18:29
de mesersmith
Ba deloc.
Iata ce spunea:
La c5 suspensia e un pic mai complexa, nu schimbi un cilindru sau o sfera cum schimbi un amortizor / telescop la o suspensie clasica. Da, sunt scumpe daca pica, dar nu pica tocmai des.
Scris: Dum 10-Mar-2013 18:42
de dj01fad
da... partea cu ce a zis mbc o sarisem, dar nu inteleg ce vrea sa spuna?! mie mi se pare mult mai simpla suspensia la c5. probabil vrea sa spuna ca nu se schimba asa de des la c5 cum se schimba la altele. oricum, e un lucru minunat sa schimbi o sfera, decat sa schimbi un arc!
Scris: Dum 10-Mar-2013 18:44
de ViperDodo
eu pot sa fac diferenta intre un C5 2003 si un Mondeo 2008 Titanium X!
in afara de faptul ca Mondeo are 175 de cai si c5-ul are 110, mondeo nu are absolut nimic peste C5!
Mondeo mi se pare o masina facuta la norma, din materiale ieftine si asamblate la caterinca!
este o masina plina de probleme technice, majoritatea inca de pe plansa de desen...
problemele sunt tratate in service cu ridicari din umeri si cu rastalmacirea cuvintelor din garantie!
per total, eu unul nici nu m-as uita la un Ford in detrimentul unui Citroen!
Scris: Dum 10-Mar-2013 18:46
de mesersmith
Exact, sunt in total dezacord cu el.
Si in ceea ce priveste preturile, dar si complexitatea servisarii suspensiei.
Scris: Dum 10-Mar-2013 18:46
de mbc
La C5 iti poate pica pompa hidraulica, un cilindru sau o sfera. La Mondeo ... amortizor sau telescop. Cilindrii de C5 stiu ca nu sunt tocmai ieftini, pompa hidraulica e vreo 3000 lei sau cat, sferele sunt ok ca si pret. Plus suspensia este controlata electronic, de aici rezulta complexitatea mai mare din punctul meu de vedere.
Si da, mondeo-ul sta mai bine la "sportivitate", dar C5-ul nu este o masina sportiva, deci nu stiu cat de relevant este. Nu imi place in mod deosebit Mondeo, e doar ce am observat.
Care-i problema mea mea cu C5-ul? Unele chestii sunt facute prost. E foarte placut de condus la drum lung si asa mai departe dar cand vezi capace de motor facute sa se rupa la prima desfacere si usi neizolate desi este echipare cu JBL si lista poate continua, imi creste tensiunea...
Scris: Lun 11-Mar-2013 00:39
de lucianmarius
dimabogdan scrie:mbc scrie:
PS: Eu nu as trece de la Volvo la Citroen sau Ford.
De ce? Motoare identice ( are nasul baiatului meu S40 si pe motor scrie Manufacturer - PSA), preturi uriase la toate fata de Citro si Ford ( aceeasi persoana platea o revizie 14oo lei cand eu dadeam 550), asa zis premium dar mult sub BMW, Audi si Mercedes. Iar un C5 model nou, este la cel putin 1 an lumina fata de S40, garantat.
Deci, care-i smecheria?
Problema principala Volvo este urmatoarea:
Sunt in Bucuresti si exista o singura reprezentanta.
Am sa va comunic o serie de preturi de la aceasta reprezentanta sa va faceti o idee:
revizia completa cu filtre si ulei 1600 ron (inclusiv filtru motorina)
distributia 2500 ron
am avut usa torpedou stricata, mi s-a cerut 600 ron pentru rezolvare.
Ambreiaj (fara volanta) 2500 ron.
Ambreiaj cu volanta - 6000 ron.
Bineinteles ca nu am facut aceste revizii la reprezentanta. Cand aveam ceva de schimbat mergeam la mecanicul meu, facea constatarea, mail la volvo, primeam pretul si tot la mecanicul meu cu service no name ma duceam.
Nu ca ar fi mecanicul meu inutil, ba lucreaza foarte bine dar e frustrant sa ai VOLVO masina premium si sa nu te poti atinge de reprezentanta din cauza preturilor nesimtite.
Alt motiv este si spatiul interior, cand merg la ski si bag in volvo bagaje, ski-uri, etc, mai avem loc MAXIM 3 persoane. A 3-a persoana trebuie sa fie mica sa intre in spatele soferului deci si aici am nevoie de upgrade.
Am sa pun 3 link-uri cu ce am gasit:
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C27637109.html
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C28235115.html
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C27810036.html
Scris: Lun 11-Mar-2013 02:05
de dj01fad
ce sa zic... intr-adevar sunt preturi nesimtite

Scris: Lun 11-Mar-2013 08:36
de danny29
verifica masinile la Citroen, cere seria de sasiu si dute la o reprezentanta si fa verificari.