Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Propun ca fiecare persoana care are c5 III sa ne povesteasca despre cum a mers si cat de multumit este de ea.
Asadar o sa incep eu.
Eu sunt mandru de primii 5.000 km facuti, masina este un deliciu.
Desi imi este dor de fotoliile de pe volvo-ul anterior, masina asta este superioara cam la toate celelalte aspecte.
Masina este din franta 2.0 HDI Automata, model comfort.
Cand am luat-o a trebuit schimbate burdufe planetare, radiotor clima si macara stanga dreapta.
Pretul a fost 9.000 eur inmatriculata/2009.
Pana acum merge beton.
Cutia automata combinata cu suspensia hydractive III+ este geniala.
Asadar o sa incep eu.
Eu sunt mandru de primii 5.000 km facuti, masina este un deliciu.
Desi imi este dor de fotoliile de pe volvo-ul anterior, masina asta este superioara cam la toate celelalte aspecte.
Masina este din franta 2.0 HDI Automata, model comfort.
Cand am luat-o a trebuit schimbate burdufe planetare, radiotor clima si macara stanga dreapta.
Pretul a fost 9.000 eur inmatriculata/2009.
Pana acum merge beton.
Cutia automata combinata cu suspensia hydractive III+ este geniala.
Salut, am masina (C5 III 1.6 HDI) de un an jumatate, am facut 10.000km cu ea pana acum.
Am luat masina sh cu 80.000km pe bord (dzeu stie cat are real), adusa din Olanda.
I-am schimbat kit-ul de distributie sa fiu sigur.
Schimbat jbir la macaraua dreapta fata pentru ca era rupt.
Amortizoarele pe spate plus placute frana fata la o verificare la sd prestige bucuresti.
80% din km sunt facuti in oras, media aratata pe 9999km este de 8.0l/100km.
Astept concediul sa vad consumul mixt in afara.
Am luat masina sh cu 80.000km pe bord (dzeu stie cat are real), adusa din Olanda.
I-am schimbat kit-ul de distributie sa fiu sigur.
Schimbat jbir la macaraua dreapta fata pentru ca era rupt.
Amortizoarele pe spate plus placute frana fata la o verificare la sd prestige bucuresti.
80% din km sunt facuti in oras, media aratata pe 9999km este de 8.0l/100km.
Astept concediul sa vad consumul mixt in afara.
Salut!
Detin un C5 tourer an 2008 varianta de echipare Exclusive cumparata de mine in februarie anul acesta din reprezentanta Citroen Stuttgart la 101.000 km, cu suma de 11.500euro (da stiu un pic cam mult)
, dar am reusit dupa o luna de negocieri cu ei s-o scot de la 13.600euro.Acum are 112.500km si nu am decat cuvinte de lauda pt alegerea facuta si nu-mi pare rau ca nu mi-am cumparat vreun passat sau mondeo (multumindu-le celor de pe forum care au postat si m-au ajutat sa inclin spre Citroen).Am avut o mica problema cu clima dar s-a rezolvat pe garantia de 2 ani pt autovehicul uzat.Locuind in Germania folosesc masina la mers la servici si bineinteles la drumurile spre tara.Consumul mediu in acesti km este de 6.4 iar in oras consuma undeva pe la 7.1 avand in vedere ca dupa masa vin de la servici 9 km in 45 min circuland bara la bara drum pe care il fac dimineata in 10 min.Suspensia hydractive 3+ pot spune ca isi merita toti banii mai ales pt drumurile lungi pe autostrada
.
Sunt si sper sa raman multumit de Citroen avand in vedere ca am avut in ultimul timp numai Fiat-uri de care am fost foarte multumit.
Detin un C5 tourer an 2008 varianta de echipare Exclusive cumparata de mine in februarie anul acesta din reprezentanta Citroen Stuttgart la 101.000 km, cu suma de 11.500euro (da stiu un pic cam mult)


Sunt si sper sa raman multumit de Citroen avand in vedere ca am avut in ultimul timp numai Fiat-uri de care am fost foarte multumit.
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
Salut,
Detin C5 (RD_) 2.0 HDI 100kW, cutie automata (habar n-am ce nivel de echipare: am navi MyWay, trapa, jante 17, suspensie H3+, piele cu textil, geamuri electrice fata - spate... etc) fabricat in mai 2009, inmatriculat in septembrie 2009, cumparat in septembrie 2012 de subsemnatu'.
Cand am luat-o avea pe bord aproape 87.000 KM, iar la SD Prestige Bucuresti mi-au spus ca in 2011 figura in reteaua Citroen cu 60.000+ kilometri.
Am facut aproape 11.000 KM si urmeaza sa ies cu ea din tara pentru un tur de vo 3000 in acest weekend.
La cumparare am schimbat discuri si placute pe spate (500 RON cu tot cu manopera, piesele au fost cumparate de mine - ZALMANN sau parca asa ceva... nu ma pricep)
Anul asta in mai (dupa 10.000+ Km) am decis sa ii fac revizie + distributie:
- kit distributie cu tot cu pompa de apa (Gates + Ruville)
- filtru de aer, polen, motorina si ulei (Champion si MANN Filter)
- curea transmisie (nu mai stiu ce a fost, parca Champion)
- placute fata (???)
- bielete antiruliu fata stanga-dreapta
- ulei (Total ineo ecs 5w30)
- lichid de frana
- antigel
- LDS-ul era OK
Toata povestea m-a costat aprox 2000 (piese + manopera).
In service fiind masina, mi s-a rupt o sufa din cele 3 de la macaraua stanga fata. Toata macaraua la SD era 900, aftermarket am gasit-o la 1100.
Am cumparat de pe un site de licitatii (cel mai vechi de la noi) un chit de reparatie cu 220 RON + 250 manopera (75 la un service multimarca pentru rectificare... SD nu se baga la asa ceva + 180 manopera la SD pentru montat pe usa).
Acum stiu cum se rectifica, a doua oara nu as mai cheltui banutii pe asamblat macaraua.
RECOMANDARE: daca puteti, va recomand sa deschideti toate usile si sa lubrifiati macaraua si sufele de la geamurile electrice pentru ca din ce am citit pe forumuri / mi-au zis cei din service, asta cu macaraua e boala masinii.
Pentru aceasta manevra, SD mi-a dat estimat de 240 (cu tot cu TVA).
Acum, am inceput sa aud din cand in cand un mic zgomot la rotile din fata (dreapta fata) cand dau cu spatele.
Am ridicat-o din nou pe rampa si i-am rugat pe cei de la SD sa se uite cu atentie.
Au gasit un mic joc la pivotul de pe dreapta fata si la bascule (wishbone).
In plus, am doua conducte de la suspensie care 'plang' putin.
Baietii de la SD mi-au recomandat sa nu schimb nimic acum (doar daca sunt maniac) INSA devizul fara manopera este de 5000 (piesele lor).
Doar cele doua conducte (pe care le vedeti sub capota la motor, langa parbriz, stanga - dreapta, langa sfere - curg pe la imbinare insa extrem de putin pentru moment) costa 1750 cea din dreapta si 980 cea din stanga.
Restul devizului este:
- pivoti (stanga dreapta) = 820 impreuna
- wishbone (bascule) = 1700 impreuna
(preturile includ TVA, la care se adauga manopera)
SD mi-a zis ca nu sunt lucruri grave si ca pentru 10.000 - 20.000 km pot sa fiu linistit (adica un an... timp in care trebuie sa gasesc alternative caci nu dau 5000 + manopera no matter what... SUGESTII?)
In rest, masina merge foarte ok, consumul mediu pe 9.999 km este de 8.2l / 100 (70% din drumuri fiind scurte (sub 5 km) si in Bucuresti SI in timp de iarna o buna parte din ele - mie mi se pare OK, ar putea sa fie si mai jos daca as merge mai "la consum")
La rezervorul de 71 de litri, la condus extraurban, am vazut si autonomie de 1.400 - venind iarna de la Roman spre Bucuresti [cand coboram Transfagarasanul in toamna, la un moment dat, mi-a aratat 1.600, dar eram la vale
) deci nu se pune].
Masina se simte foarte ok, sunt multumit si de "sportivitatea" ei; sa ne intelegem, nu e sprintara, insa nu mi se pare mai prejos de un passat cu acelasi motor si cutie manuala... Am auzit multe disuctii pe tema cutiei automate + motorul de 100 kW si nu prea sunt de acord - sigur, nu e o masina cu care sa faci liniute insa pentru o 'limuzina' are reprize decente (mai ales in treapta 4, mi se pare mie).
Pentru o masina atat de dotata, cu aspectul pe care il are, avand in vedere pretul de achizitie (nu imi luam un logan nou full
)... daca cineva considera pertinenta comparatia) NU am ce sa ii reprosez.
Singura chestie care imi sta pe creier (dar si asta doar martea si sambata), este zgomotul pe care il face display-ul de la navi la o anumita turatie a motorului (vibreaza putin si face un bazait pe care il auzi doar daca nu ai radioul pornit). Am sa o rezolv si pe asta insa nu azi. ATAT!
In rest.. NOTA 10.
Aaaa... si mai e si povestea cu "e masina frantuzeasca" - mie nu imi sta pe creier asta caci sunt fun Citroen (cumnatamea are c4, iar fratemiu are C6 cu 2,7 HDI FULL - A.W.E.S.O.M.E), insa pentru cei care urmaresc statutul cand isi cumpara o masina cred ca e important.
Am auzit si eu remarca asta, insa TOTI cei care au vazut-o au zis ca e o masina frumoasa (inclusiv prieteni cu A4 sau Passat si Golfuri sau alte nemtesti, de exemplu) si au zis ca nu se asteptau la dotarile si designul asta de la o masina frantuzeasca, iar dupa ce au stat in ea nu a mai zis unul nici "psss".
As fi vrut sa o am de noua (insa nu mi-am permis). Astept posturi si de la oameni care o au de 150.000+ kilometri.
Spor!
Detin C5 (RD_) 2.0 HDI 100kW, cutie automata (habar n-am ce nivel de echipare: am navi MyWay, trapa, jante 17, suspensie H3+, piele cu textil, geamuri electrice fata - spate... etc) fabricat in mai 2009, inmatriculat in septembrie 2009, cumparat in septembrie 2012 de subsemnatu'.
Cand am luat-o avea pe bord aproape 87.000 KM, iar la SD Prestige Bucuresti mi-au spus ca in 2011 figura in reteaua Citroen cu 60.000+ kilometri.
Am facut aproape 11.000 KM si urmeaza sa ies cu ea din tara pentru un tur de vo 3000 in acest weekend.
La cumparare am schimbat discuri si placute pe spate (500 RON cu tot cu manopera, piesele au fost cumparate de mine - ZALMANN sau parca asa ceva... nu ma pricep)
Anul asta in mai (dupa 10.000+ Km) am decis sa ii fac revizie + distributie:
- kit distributie cu tot cu pompa de apa (Gates + Ruville)
- filtru de aer, polen, motorina si ulei (Champion si MANN Filter)
- curea transmisie (nu mai stiu ce a fost, parca Champion)
- placute fata (???)
- bielete antiruliu fata stanga-dreapta
- ulei (Total ineo ecs 5w30)
- lichid de frana
- antigel
- LDS-ul era OK
Toata povestea m-a costat aprox 2000 (piese + manopera).
In service fiind masina, mi s-a rupt o sufa din cele 3 de la macaraua stanga fata. Toata macaraua la SD era 900, aftermarket am gasit-o la 1100.

Am cumparat de pe un site de licitatii (cel mai vechi de la noi) un chit de reparatie cu 220 RON + 250 manopera (75 la un service multimarca pentru rectificare... SD nu se baga la asa ceva + 180 manopera la SD pentru montat pe usa).
Acum stiu cum se rectifica, a doua oara nu as mai cheltui banutii pe asamblat macaraua.
RECOMANDARE: daca puteti, va recomand sa deschideti toate usile si sa lubrifiati macaraua si sufele de la geamurile electrice pentru ca din ce am citit pe forumuri / mi-au zis cei din service, asta cu macaraua e boala masinii.
Pentru aceasta manevra, SD mi-a dat estimat de 240 (cu tot cu TVA).
Acum, am inceput sa aud din cand in cand un mic zgomot la rotile din fata (dreapta fata) cand dau cu spatele.
Am ridicat-o din nou pe rampa si i-am rugat pe cei de la SD sa se uite cu atentie.
Au gasit un mic joc la pivotul de pe dreapta fata si la bascule (wishbone).
In plus, am doua conducte de la suspensie care 'plang' putin.
Baietii de la SD mi-au recomandat sa nu schimb nimic acum (doar daca sunt maniac) INSA devizul fara manopera este de 5000 (piesele lor).
Doar cele doua conducte (pe care le vedeti sub capota la motor, langa parbriz, stanga - dreapta, langa sfere - curg pe la imbinare insa extrem de putin pentru moment) costa 1750 cea din dreapta si 980 cea din stanga.
Restul devizului este:
- pivoti (stanga dreapta) = 820 impreuna
- wishbone (bascule) = 1700 impreuna
(preturile includ TVA, la care se adauga manopera)
SD mi-a zis ca nu sunt lucruri grave si ca pentru 10.000 - 20.000 km pot sa fiu linistit (adica un an... timp in care trebuie sa gasesc alternative caci nu dau 5000 + manopera no matter what... SUGESTII?)
In rest, masina merge foarte ok, consumul mediu pe 9.999 km este de 8.2l / 100 (70% din drumuri fiind scurte (sub 5 km) si in Bucuresti SI in timp de iarna o buna parte din ele - mie mi se pare OK, ar putea sa fie si mai jos daca as merge mai "la consum")
La rezervorul de 71 de litri, la condus extraurban, am vazut si autonomie de 1.400 - venind iarna de la Roman spre Bucuresti [cand coboram Transfagarasanul in toamna, la un moment dat, mi-a aratat 1.600, dar eram la vale

Masina se simte foarte ok, sunt multumit si de "sportivitatea" ei; sa ne intelegem, nu e sprintara, insa nu mi se pare mai prejos de un passat cu acelasi motor si cutie manuala... Am auzit multe disuctii pe tema cutiei automate + motorul de 100 kW si nu prea sunt de acord - sigur, nu e o masina cu care sa faci liniute insa pentru o 'limuzina' are reprize decente (mai ales in treapta 4, mi se pare mie).
Pentru o masina atat de dotata, cu aspectul pe care il are, avand in vedere pretul de achizitie (nu imi luam un logan nou full

Singura chestie care imi sta pe creier (dar si asta doar martea si sambata), este zgomotul pe care il face display-ul de la navi la o anumita turatie a motorului (vibreaza putin si face un bazait pe care il auzi doar daca nu ai radioul pornit). Am sa o rezolv si pe asta insa nu azi. ATAT!
In rest.. NOTA 10.
Aaaa... si mai e si povestea cu "e masina frantuzeasca" - mie nu imi sta pe creier asta caci sunt fun Citroen (cumnatamea are c4, iar fratemiu are C6 cu 2,7 HDI FULL - A.W.E.S.O.M.E), insa pentru cei care urmaresc statutul cand isi cumpara o masina cred ca e important.
Am auzit si eu remarca asta, insa TOTI cei care au vazut-o au zis ca e o masina frumoasa (inclusiv prieteni cu A4 sau Passat si Golfuri sau alte nemtesti, de exemplu) si au zis ca nu se asteptau la dotarile si designul asta de la o masina frantuzeasca, iar dupa ce au stat in ea nu a mai zis unul nici "psss".
As fi vrut sa o am de noua (insa nu mi-am permis). Astept posturi si de la oameni care o au de 150.000+ kilometri.
Spor!
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
consum C5 tourer exclusive
Salut!
De curand am achizitionat un C5 tourer exclusive 2.0 100kW.
Masina este foarte bine dotata si sunt multumit.
Am un singur pas: consumul!
Dupa calculul la pompa urban sare bine de 15l/100 km, iar extraurban 8.2 l/100 km (3000 km RO-BG-TR).
Pe drum spre Turcia (aveam masina de 1 luna) am primit "engine management system failure" care ulterior a disparut de la sine.....nu am sesizat nicio modificare inainte, in timp sau dupa la masina.
La SD mi s-a spus ca filtrul de particule s-a regenerat de 5 ori in 500 km ceea ce in mod normal creste consumul. Pe tester acum e regenerat in proportie de 60 la suta.
Nu am vazut autonomie mai mare de 650 km cu toate ca testerul vedea in rezervot 72 l de motorina!
Imi dati o mana de ajutor???
De curand am achizitionat un C5 tourer exclusive 2.0 100kW.
Masina este foarte bine dotata si sunt multumit.
Am un singur pas: consumul!
Dupa calculul la pompa urban sare bine de 15l/100 km, iar extraurban 8.2 l/100 km (3000 km RO-BG-TR).
Pe drum spre Turcia (aveam masina de 1 luna) am primit "engine management system failure" care ulterior a disparut de la sine.....nu am sesizat nicio modificare inainte, in timp sau dupa la masina.
La SD mi s-a spus ca filtrul de particule s-a regenerat de 5 ori in 500 km ceea ce in mod normal creste consumul. Pe tester acum e regenerat in proportie de 60 la suta.
Nu am vazut autonomie mai mare de 650 km cu toate ca testerul vedea in rezervot 72 l de motorina!
Imi dati o mana de ajutor???
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
Re: consum C5 tourer exclusive
arares scrie:Salut!
Am un singur pas: consumul!
Dupa calculul la pompa urban sare bine de 15l/100 km, iar extraurban 8.2 l/100 km (3000 km RO-BG-TR).
Pe drum spre Turcia (aveam masina de 1 luna) am primit "engine management system failure" care ulterior a disparut de la sine.....nu am sesizat
[...]
Nu am vazut autonomie mai mare de 650 km cu toate ca testerul vedea in rezervot 72 l de motorina!
Imi dati o mana de ajutor???

Fie ai vreo problema (si nu pot sa te ajut) fie ai mers cu ea plina sau conduci tu mai nervos.
Eu am fost RO - BG - TR - BG - RO, 2.700 KM si am scos 6% consum (si daca nu ma enervam la intoarcere prin BG unde am calcat-o, cred ca scoteam si mai bine). Dupa cum vezi, media de viteza e mare, insa...
Acum am acelasi trip cu vo 8.000 km (2.700 drumul in Turcia si restul prin tara), din care 4.000 estimez ca i-am facut in Bucuresti, si am 8.2%
Mai am un trip de aprox 6.000 in care am consum de 9.2% (fara Turcia).
Din ce inteleg, masina e ca a ta, doar ca e sedan (2.0 HDI, FAP, 100kW, automata)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199