Pagina 1 din 1

Probleme cutie automata

Scris: Joi 30-Ian-2014 13:15
de lastdon
Salutare,

Am o problema la cutia de viteze automata. Imi da gearbox faulty. Mi-a ramas blocat "s" si fulgul de nea. Nu stiu ce sa fac. Am scos-o la un mic drum si incepe sa vibreze masina rau. Am crezut ca e de la frig. Am incalzit-o si tot asa a ramas. Cand o duc pe manual nu merge ramane in treapta 3.

Scris: Joi 30-Ian-2014 17:56
de altair4819
Pai mergi la service. Cu putin noroc, poate se rezolva cu un update de soft. Altfel...

Scris: Joi 30-Ian-2014 22:57
de lucianmarius
Multa bafta sa o rezolvi. Sa nu te intinzi la reparatii scumpe, daca sare de 500 euro reparatia ia in calcul una de la dezmembrari.

Scris: Mie 16-Apr-2014 23:29
de lucianmarius
Ai rezolvat-o?

Scris: Lun 25-Aug-2014 00:38
de opti0ns
Aceeasi problema o am si eu...merg cu masina si dintro data apare gearbox faulty si ramane in treapta a 3-a, iar cateodata mai apare si esp dezactivat odata cu gearbox faulty...o opresc pentru 4min, o pornesc iara dupa care eroare dispare...va rog daca ati mai intalnit problema as avea nevoie de un sfat. ..masina este un citroen c5 auto 2009 cred ca modelul cutiei este am6

Scris: Lun 25-Aug-2014 07:08
de altair4819
Colegul lucianmarius a avut probleme cu cutia si a schimbat niste senzori (unul de turatie a motorului si unul de nu mai stiu ce) si s-a rezolvat.
Discuta cu el, poate te ajuta.
Oricum, cel mai indicat dupa parerea mea ar fi sa ii faci o diagnoza amanuntita sa vezi ce coduri de eroare ai s.a.m.d.

Bafta!

Scris: Lun 25-Aug-2014 13:20
de lucianmarius
Doamneeeee, ce vad aici!
Va da GEARBOX FAULT si mai indrazniti sa miscati masina de pe loc? Ori eu sunt paranoia ori altii nu stiu nimic despre mecanica.~
Poti rezolva problema cu cateva sute de lei daca faci de la inceput ce trebuie sau cateva mii euro.

GEARBOX FAULT este o eroare generala care poate veni fie de la cutie, fie de la sincronizarea motorului cu cutia. Poate fi ceva in cutie, si daca mergi cu ea risti sa te lase de tot.
Ganditi-va ce presiune are lichidul din cutie la viteze mari, ce temperaturi.

Mie mi-a dat GEARBOX FAULT si am mai mers 2 m cu ea si am chemat platforma in secunda 2.

La mine a fost de la motor, senzorul de impulsuri, cost 270 ron diagnoza si piesa.

BAFTA!

Scris: Lun 25-Aug-2014 14:15
de mihaistan
La colegul lastdon , este tot senzorul de turatie , a ramas ca data viitoare cand ajunge il pune ... Se pare ca este o problema comuna ...

Scris: Lun 25-Aug-2014 16:49
de calorifer4
Nu puteti strica asa usor o cutie de viteze AT, poate doar daca nu schimbati uleiul la timp in rest se desincronizeaza fata de mersul in relanti al motorului... verificati senzorul de impuls al volantei sa nu prezinte mizerie (curata bine senzorul si punel la loc) daca se aude sunet metalic in timpul mersului venind de la c.v. e naspa, posibil un mecanic destept a desfacut din gresala un buson de la cutie si a uitat sa il stranga la loc (pa ulei, pa cutie), daca norma de ulei nu corespunde cu timpul de functionare al mercatronicului se blocheaza in mers si asa ramane, chiar daca misti maneta tot prost va functiona, scoti borna de la baterie o lasi 10 min o pui si schimbi uleiul problema se rezolva... mare grija cine schimba uleiul, procedura este foarte complicata si poate distruge cutia daca nu se pricepe :cry: .

Scris: Vin 19-Sep-2014 02:33
de opti0ns
Nu stiu ce sa mai cred...am fost la reprezentanta sa fac un schimb de ulei iar cei de acolo au zis ca e pe viate uleiul deci nu se schimba...am schimbat mai demult un burduf la planetara si mecanicul mi-a zis de atunci ca trebuia cand a scos planetara din cutie sa fie si putin ulei..dar nu a fost..se aude si un zgomot de tabla la roata din stanga dar asta doar cand dau in gropi.cutia schimba bine vitezele doar cateodata cand se blocheaza in treapta 3 cum am mai spus mai sus. dupa toate astea, astazi mi sa oprit masina si a pornit foarte greu,defapt pornea si se oprea,am incercat de mai multe ori si cred ca mi-a dat toate erorile care le poate da...sincer apreciez mult daca m-ar ajuta cineva cu un raspuns. precizez masina mea este un citroen c5 2.0hdi automatic cu hydractiv3

Scris: Vin 19-Sep-2014 16:26
de altair4819
opti0ns scrie:Nu stiu ce sa mai cred...


Nu sunt expert (ia cu sare si piper ce urmeaza sa spun), dar atat in manualul de utilizare al masinii cat si la reprezentanta din Bucuresti (SD Prestige) am citit / auzit aceeasi chestie, respectiv ca nu se face mentenanta la cutie.

Acum, parerea mea este ca daca inlocuiesti uleiul din cutie, si o faci cu ce trebuie si cum trebuie, o sa sesizezi o imbunatatire (cu alte cuvinte ajuta, sau cel putin nu strica!).

Atentie mare insa unde faci schimbul pentru ca din ce am inteles mediul si maniera in care se face acest schimb de ulei trebuie sa fie steril(a), respectiv daca se contamineaza cu impuritati cutia de viteze, atunci ai toate sansele sa o "bulesti". De asemenea, nu e ieftin.

Colegul lucianmarius face as we speak aceasta manevra, asteptam de la el vesti pe http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... c&start=60

Spor!

Scris: Vin 03-Oct-2014 16:23
de opti0ns
Imagine

Din cauza a doi senzori am avut atatea batai de cap...unu e senzorul de turatie si se afla in spatele roti din dreapta, iar celalalt este senzorul de la vibrochen care se afla in parte de sus a motorului...se pot schimba foarte usor nu trebuie mers la service...se pare ca este o problema cu senzori la citroen...bafta

Scris: Vin 17-Oct-2014 10:17
de gabanu
Am avut si eu aceleasi probleme si aratau cam asa:in timpul mersului se oprea motorul si instantaneu imi apareau in bord o multime de erori(presiune ulei prea mica,inchidere centralizata faulty,gearbox faulty,esp-asr faulty,antipolution faulty....deci cam tot tacamul).Am gasit un service Peugeot in apropiere si am fost cu masina,au pus testerul pe ea si mi-au spus ca nu se poate sa apara asa de multe erori deodata,cauza fiind 80% BSI defect.Au schimbat BSI-ul si am deja 400 km fara nici macar urma de eroare.Au verificat si senzorii de la roti si senzorul de turatie ,toti fiind in parametrii normali.Acum ma bucur iar de masina care am cumparat-o.Tin sa precizez ca aveam probleme si de 2 ori pe zi,deci destul de des.Ce am observat este ca pe autostrada la viteza mai mare nu se oprea motorul,doar ramanea blocat in a6-a dupa care la iesire si la viteze mici ramanea in a3-a.In schimb in oras la viteza mica cand aparea eroarea se oprea si motorul.O lasam 5 minute dupa care mergea din nou ok,pana la urmatoarea .Sper sa ajute experienta mea.