Pagina 1 din 2
problema aer conditionat
Scris: Dum 22-Iun-2014 13:39
de idoevolve
Salutare,
am devenit si eu posesorul unui c5 III (masina e din iunie, 2010) cand am luat-o (in mai, anul asta) am vazut ca nu baga aer rece, dar am zis ca e problema doar de freon, si ca astept sa termin cu inmatriculare, taxa tot.. am fost simbata trecuta sa-i bag freon, i-au pus un aparat (de dimensiunea unei masini de spalat

) care au zis ei ca verifica si scurgeri, si tot. bun, am platit, mergea totul ok, baga aer f. rece. pana joi nu am mai circulat cu masina. pornesc joi masina, plec, si cand sa dau drumul la aer, nimic. se aude doar un fel de fss-it in momentul in care cuplez AC iar cum il opresc cum nu se mai aude. dar nu mai baga aer rece deloc. deci probabil am ramas fara freon. Aveti idee de la ce poate fi problema? are rost sa ma duc sa ma cert cu ei pe motiv ca nu au verificat-o bine? sau pot sa fie multe alte cauze, pt care nu are rost sa ma mai cert cu baietii..
Astept sfaturi, mersi!
Scris: Dum 22-Iun-2014 22:16
de lucianmarius
Am avut si eu o problema similara la cumparare si am rezolvat-o. La mine era un radiator prin care se scurgea freonul.
Sa nu faci o confuzie, nu pot verifica pe loc daca ai scurgeri. Se baga in freon un lichid de urmarire, de obicei ceva fosforescent si daca nu mai baga rece dupa cateva zile inseamna ca s-a scurs si cu o lumina cu ultraviolete vor vedea pe unde s-a scurs. La mine asa s-a facut si s-a rezolvat. La mine a fost radiatorul cu man 980 lei si o conducta 192 lei.
Bafta!
Scris: Mar 24-Iun-2014 07:50
de bogwol
lucianmarius scrie:Am avut si eu o problema similara la cumparare si am rezolvat-o. La mine era un radiator prin care se scurgea freonul.
Sa nu faci o confuzie, nu pot verifica pe loc daca ai scurgeri. Se baga in freon un lichid de urmarire, de obicei ceva fosforescent si daca nu mai baga rece dupa cateva zile inseamna ca s-a scurs si cu o lumina cu ultraviolete vor vedea pe unde s-a scurs. La mine asa s-a facut si s-a rezolvat. La mine a fost radiatorul cu man 980 lei si o conducta 192 lei.
Bafta!
Unde ai rezolvat problema? Ieri am patit-o si eu cu clima: brusc nu a mai racit, imi baga doar aer cald....
Scris: Mar 24-Iun-2014 12:22
de lucianmarius
bogwol scrie:lucianmarius scrie:Am avut si eu o problema similara la cumparare si am rezolvat-o. La mine era un radiator prin care se scurgea freonul.
Sa nu faci o confuzie, nu pot verifica pe loc daca ai scurgeri. Se baga in freon un lichid de urmarire, de obicei ceva fosforescent si daca nu mai baga rece dupa cateva zile inseamna ca s-a scurs si cu o lumina cu ultraviolete vor vedea pe unde s-a scurs. La mine asa s-a facut si s-a rezolvat. La mine a fost radiatorul cu man 980 lei si o conducta 192 lei.
Bafta!
Unde ai rezolvat problema? Ieri am patit-o si eu cu clima: brusc nu a mai racit, imi baga doar aer cald....
Salut!
Am rezolvat-o la un service no name pe splaiul unirii. Daca tii neaparat iti pot da contacte dar nu i-as recomanda pentru ca au preturi foarte mari comparativ cu altii, in schimb lucreaza bine. Imi zici daca vrei neaparat. Nu este departe de pretul de reprezentanta dar calitatea mi se pare similara.
Scris: Mar 24-Iun-2014 14:03
de bogwol
lucianmarius scrie:bogwol scrie:lucianmarius scrie:Am avut si eu o problema similara la cumparare si am rezolvat-o. La mine era un radiator prin care se scurgea freonul.
Sa nu faci o confuzie, nu pot verifica pe loc daca ai scurgeri. Se baga in freon un lichid de urmarire, de obicei ceva fosforescent si daca nu mai baga rece dupa cateva zile inseamna ca s-a scurs si cu o lumina cu ultraviolete vor vedea pe unde s-a scurs. La mine asa s-a facut si s-a rezolvat. La mine a fost radiatorul cu man 980 lei si o conducta 192 lei.
Bafta!
Unde ai rezolvat problema? Ieri am patit-o si eu cu clima: brusc nu a mai racit, imi baga doar aer cald....
Salut!
Am rezolvat-o la un service no name pe splaiul unirii. Daca tii neaparat iti pot da contacte dar nu i-as recomanda pentru ca au preturi foarte mari comparativ cu altii, in schimb lucreaza bine. Imi zici daca vrei neaparat. Nu este departe de pretul de reprezentanta dar calitatea mi se pare similara.
am rezolvat-o (o sa o rezolv) intre timp cu reprezentanta Citroen. A fost o conducta sparta (zic ei) si urmeaza sa o inlocuiesc.
Scris: Sâm 02-Aug-2014 15:07
de danraul
sI EU AM AVUT ACEASI PROBME ( A TREBUIT SA SCHIMB RADIATORUL) 800 RON CU TOT CU MANOPERA( RADIATOR ORIGINAL ).
Scris: Dum 03-Aug-2014 23:08
de lucianmarius
Se pare ca e problema generala cu acest radiator. Asta este, pacatul C5-ului.
Scris: Lun 04-Aug-2014 09:00
de danraul
Dap, din pacate.
Scris: Dum 16-Aug-2015 12:24
de laum
Buna ziua,
De ieri dupa masa mi-a aparut o problema cu clima, si anume, desi afara sunt peste 30 grade, masina imi arata ca ar fi doar 21 de grade, si imi baga doar aer cald. Mai am si ghinionul ca baiatul de la service care se ocupa cu clime auto este in concediu, si nu as merge la oricine sa mi-o verifice. A mai avut cineva acesta problema cu clima si cum a rezolvat-o? As vrea sa stiu daca este ceva banal si pot merge la orice service, sau sa astept sa se intoarca tipul din concediu de la service-ul la care merg eu de obicei.
Scris: Mar 01-Dec-2015 18:19
de exclu20
buna seara
clima de pe masina nu functioneaza de aproape trei luni, acum ca vine frigul am inceput sa simt lipsa.
cum se manifesta defectul: dupa pornirea motorului daca actionez comanda de clima se aude cum cupleaza compresorul iar dupa 1-2 secunde decupleaza, daca opresc si pornesc clima nu se mai aude compresorul cupland, doar dac opresc motroul si il pornesc din nou.
am incercat o diagnosticare la reprezentanta dar nu au stiut sa imi spuna exact ce are, pe tester nu da eroare, presiune freon este, vor sa le las masina in service pentru mai mult timp spun ca ar fi un scurt la compresor ( la ei se inlocuieste nu se repara componenta)
daca s-a confruntat cineva cu problema asemanatoare
un sfat sau sugestie va rog
multumesc
Scris: Mie 02-Dec-2015 00:21
de gabi_1050
Verifica ce temperatura iti indica sonda evaporator cu diagboxul.
Daca ai valori de "fierbere" a motorului ecu nu o sa autorizeze pornirea climei..... la VAG temperatura indicata de senzor defect : 99 grade.
Spor.
Scris: Mie 02-Dec-2015 10:47
de exclu20
la test imi amintesc ca temperatura pe evaporator era apropiata de cea exterioara,
curios este ca nu poate fi pornit electroventilatorul din tester nici de pe instalatia de recire motor
ms
Scris: Mie 02-Dec-2015 12:04
de gabi_1050
Electroventilatorul din tester trebuie sa porneasca! Verifica-l,nu o sa pornesti clima fara el.Nu ai coduri de eroare pe bsi ?
La 1.6 hdi nu autoriza decat treapta a 2-a cu pps/diagbox,chiar daca functiona normal si pe treapta 1.
La 508 functioneaza dar nu-mi aduc aminte daca am testat comanda si pe treapta 1.
Daca stii sau simti cand isi face regenerarea fap-ul - verifici si electroventilatorul (trebuie sa functioneze chiar daca temperatura apei este mica).
Din
ecu motor verifici de ce nu se autorizeaza pornirea climei.Cu testerul conectat,motor pornit,actionezi cuplare clima si o sa iti afiseze motivul pentru care nu cupleaza.Normal , daca temperatura exterioara sau presiunea frigorifica sunt scazute nu o sa porneasca .
Din
bsi verifici temperatura vaporizator.
Spor.
Scris: Mie 02-Dec-2015 13:02
de exclu20
multumesc mult gabi pentru sprijinul acordat, dar din pacate nu dipun de diagnoza si nici nu am la cine sa apelez in zona, trebuie sa ajung in Bucuresti ptr asta
multumesc
Scris: Mie 02-Dec-2015 18:41
de MARIAN
La cuplarea climei ar trebui sa porneasca ventilatorul de racire...daca nu cupleaza, acesta ar fi un punct de plecare in rezolvarea problemei.