Pagina 1 din 3

C5 - Buget 10K

Scris: Vin 27-Iun-2014 16:02
de DaniAR
As vrea si eu sa cumpar o masina pana in 10k, dupa mai multe cautari am ajuns la C5, per total vad pareri bune despre masina cam peste tot, mai ales la partea de confort.Ideea e ca eu am un buget de maxim 10k pentru masina, pot sa gasesc ceva ok in banii astia? e diferenta mare intre cea cu hydra si cea fara? care versiune de motorizare este recomandata? As putea alege in banii astia alta masina mai ok?
Momentan conduc un Logan facelift, din 2009 si am 70k km cu el, fara probleme pana acum.Intr-un an nu stiu sa va spun exact cat merg, dar cu siguranta nu voi face sub 15k.Multumesc.

Scris: Vin 27-Iun-2014 16:46
de Eddyson
Salut !

In 10k ar trebui sa gasesti usor un C5 dupa 2010. Dotarile depind de la masina la masina si de ceea ce iti doresti tu neeaparat sa aiba.

Ca motorizare as ramane la cel ca al meu de 2.0 (cel de 1.6 mi se pare mic, dar e doar o parere personala). Il am pe cel de 143 de cai insa nu vad dezavantaje la cel de 163 hp. In peste 10.000 km consumul mediu afisat sta la 7.2 cu media vitezei de 32km (deci mai mult in oras).

Recomandare MARE sa fie cu Hydractive. Diferenta intre cele 2 tipuri de suspensii este imensa si avantajele la fel. Bineinteles, este mai costisitoare in cazul defectelor si trebui sa ai in vedere asta.

Daca mai ai si alte intrebari ..

O zi buna !

Scris: Vin 27-Iun-2014 20:54
de lucianmarius
Eddyson scrie:Salut !

In 10k ar trebui sa gasesti usor un C5 dupa 2010. Dotarile depind de la masina la masina si de ceea ce iti doresti tu neeaparat sa aiba.

Ca motorizare as ramane la cel ca al meu de 2.0 (cel de 1.6 mi se pare mic, dar e doar o parere personala). Il am pe cel de 143 de cai insa nu vad dezavantaje la cel de 163 hp. In peste 10.000 km consumul mediu afisat sta la 7.2 cu media vitezei de 32km (deci mai mult in oras).

Recomandare MARE sa fie cu Hydractive. Diferenta intre cele 2 tipuri de suspensii este imensa si avantajele la fel. Bineinteles, este mai costisitoare in cazul defectelor si trebui sa ai in vedere asta.

Daca mai ai si alte intrebari ..

O zi buna !


Subscriu la ce a zis colegul. Hydra neaparat. Nu vad sensul unui C5 fara aceasta suspensie. 2.0 neaparat.Daca vrei 1.6 ia C4. Singurul meu regret pentru C5 este ca nu am luat 3.0 HDI.

Nu vreau sa te desumflu dar costurile de pe Logan fata de C5 sunt... sa zicem din alta liga. Am un jurnal de bord pe 20.000 km cu ce am schimbat si cu preturi sa iti faci o parere.

Scris: Vin 27-Iun-2014 21:49
de DaniAR
Clar ca ma astept sa fie mai mare, da fapt la Logan nici nu pot sa zic ca am avut costuri, nu se pot numi costuri.La asa ceva ma gandeam si eu, 2.0 cu Hydra, manuala, cu sau fara navi...Ideea e ca vreau confort, masina mare, frumoasa si C5 indeplineste toate aceste cerinte.Sper sa reusesc sa gasesc una sub 150k km...sper.

Scris: Vin 27-Iun-2014 21:50
de DaniAR
Inca ceva: Berlina sau Break? Nu pot sa ma hotarasc...

Scris: Sâm 28-Iun-2014 00:06
de lucianmarius
Asta tu trebuie sa raspunzi in functie de dorintele tale. Pot doar sa iti spun ca sedan-ul are luneta cu semicerc invers decat la restul masinilor. Adica imagineaza-ti un semicerc trasat cu centrul nu dinspre mijlocul masinii ci dinspre spatele masinii. De aici vine deschiderea mai larga a portbagaj-ului. Designul este frumos, pe de alta parte, break-ul este FOARTE spatios si arata aproape la fel de bine.

BAFTA!

Scris: Dum 29-Iun-2014 11:26
de Eddyson
Salve !

C5-ul este o masina 100% orientata spre confort, si in special cel al soferului, desi nici ceilalti nu sunt neglijati ( dar totusi numai soferul are masaj in scaun :)) ).

Sunt sigur ca te-ai uitat la destule imagini si video-uri ca sa-ti faci o idee de spatiul pe care il ofera, iar cum spunea si colegul, datorita formei lunetei si la berlina ai o deschidere foarte mare a portbagajului la incarcare, acesta fiind si foarte incapator.

Nu exclude cutia automata. Eu as fi vrut sa o iau cu ea auto dar nu am gasit dotarile pe care le doream la una cu ,, cutie auto in momentul cumpararii. Este foarte comoda si din cate stiu o cutie buna. Dar nah .. depinde si de preferinte.

Cele mai multe care sunt la vanzare in momentul acesta pe site-uri au sub 150k km .. dar fara teste extensive nu ai cum sa-ti dai seama daca sunt reali sau dati inapoi.

Trebuie verificata bine la cumparare masina. Iti FOARTE recomand sa iei cu tine pe cineva care are un C5 sau un mecanic BUN de Citroen (vezi domnii Stan Crisitan si Mihai de la Atelierul Citroen SC.TOTCITRO Serv.SRL din Ploiesti) .. la urma urmei dai destul de multi bani .. si ai vrea sa stii bine ce iei.

Succes !

Scris: Lun 30-Iun-2014 08:13
de mbc
Eddyson scrie:In 10k ar trebui sa gasesti usor un C5 dupa 2010. Dotarile depind de la masina la masina si de ceea ce iti doresti tu neeaparat sa aiba.

Ca motorizare as ramane la cel ca al meu de 2.0 (cel de 1.6 mi se pare mic, dar e doar o parere personala). Il am pe cel de 143 de cai insa nu vad dezavantaje la cel de 163 hp. In peste 10.000 km consumul mediu afisat sta la 7.2 cu media vitezei de 32km (deci mai mult in oras).

Recomandare MARE sa fie cu Hydractive. Diferenta intre cele 2 tipuri de suspensii este imensa si avantajele la fel. Bineinteles, este mai costisitoare in cazul defectelor si trebui sa ai in vedere asta.


Exact asta e si parerea mea. Eu nu o sa-mi pot lua C5 3 pentru ca am avut C5 2 si are mai mult spatiu interior (paradox). Inafara de asta, e cum a zis colegul.

Scris: Lun 30-Iun-2014 21:37
de DaniAR
Se pot verifica km in Romania la Citroen? Eu sunt din Arad, chiar nu o sa pot merge pana la Ploiesti, dar cunosc pe cineva de la Peugeot din Arad, as putea sa o testez acolo?

Scris: Mar 01-Iul-2014 07:08
de Buyak
Eu am fost la sibiu la Citroen si nu mi-au zis daca sunt kilometri reali , au zis ca nu se poate afla si ca dupa starea masini ar trebuii sa fie.

Scris: Mar 01-Iul-2014 07:47
de lucianmarius
Km reali se verifica in felul urmator: daca firma producatoare de masini are baza de date comuna, atunci poti verifica intrarile in servic-urile in care a fost, si la cati km. In general cat este in garantie masina se vede in service in istoric. Nu stiu daca Citroen are baza de date comuna. Din ce stiu eu,de ex in Bucuresti, Radacini cu SD Prestige nu au baza de date comuna, deci nu prea vad cum sa verifici.

Singura varianta corecta ar fi cartea masinii. Se verifica firma ce a stampilat/semnat, se suna, se confirma pe e-mail toate operatiunile si la ce km.

Ca idee, starea masinii iti da intotdeauna calitatea sa. Prefer o masina de 150.000 km foarte bine intretinuta cu totul schimbat la ea, decat una la 100.000 km in care nu s-a schimbat nimic ca se va vinde.
Eu am luat c5-ul meu la 95000 km si am schimbat mai multe la ea decat a schmbat tatal meu la Auris ce l-a luat la 180000 km, 2009 ambele.

Cel mai sfant lucru este testarea eficienta a masinii: mers pe drum rau sa vezi ce scartie, sa verifici articulatiile, mers lent sa vezi cum schimba masina, mers agresiv sa vezi cum schimba masina, verifica retrogradarile la automata neaparat, mergi pe autostrada cu 160-170 sa verifici trepidatii. Verifica vopseaua, usile, liniile masinii, totul trebuie sa fie perfect, nimic nealiniat. Verifica electronica, ABS, ESP, clima, toate geamurile, orice buton trebuie sa mearga.

De exmplu la clima daca nu baga rece zice omul ca nu are freon (100 lei umplerea) dar poate fi si compresorul sau radiatorul spart sau ceva pe instalatie. Te poate duce la sute de euro.

Cand esti in dubii cu ceva, nu lua decat daca iti poti asuma riscul.

La manuala , diesel, pleaca de pe loc dintr-a treia, fara acceleratie, doar din ambreiaj. Masina trebuie sa plece fara nici un fel de trepidatie. (verifici volanta si ambreiajul)

La fel, in mers, schimba dintr-a 3-a intr-a 5-a sau a 6-a sa fie masina la 1100-1200 rpm. Accelereaza brusc si verifica trepidatiile neregulate. Daca sunt , volanta e pe duca, Ambreiaul trebuie sa fie ok la apasare, nu prea moale, nu prea tare.

La relanti nu trebuie sa se simta masina ca trepideaza.

Doar ce as verifica eu dupa ce am luat 3 masini SH.

Bafta!

Scris: Mar 01-Iul-2014 09:38
de james kilowatt
Vezi cati proprietari anteriori a avut. Daca in 3 ani a avut 4 proprietari, sau daca ultimul ti-o revinde dupa 3 luni, mai cauta si alta.

Tre' sa fie musai C5? Mai exista si alte masini in lumea asta.

Scris: Mar 01-Iul-2014 12:10
de mbc
james kilowatt scrie: Mai exista si alte masini in lumea asta.


Foarte corect.

Scris: Mar 01-Iul-2014 13:10
de bogwol
lucianmarius scrie:Km reali se verifica in felul urmator: daca firma producatoare de masini are baza de date comuna, atunci poti verifica intrarile in servic-urile in care a fost, si la cati km. In general cat este in garantie masina se vede in service in istoric. Nu stiu daca Citroen are baza de date comuna. Din ce stiu eu,de ex in Bucuresti, Radacini cu SD Prestige nu au baza de date comuna, deci nu prea vad cum sa verifici.

Singura varianta corecta ar fi cartea masinii. Se verifica firma ce a stampilat/semnat, se suna, se confirma pe e-mail toate operatiunile si la ce km.

Ca idee, starea masinii iti da intotdeauna calitatea sa. Prefer o masina de 150.000 km foarte bine intretinuta cu totul schimbat la ea, decat una la 100.000 km in care nu s-a schimbat nimic ca se va vinde.
Eu am luat c5-ul meu la 95000 km si am schimbat mai multe la ea decat a schmbat tatal meu la Auris ce l-a luat la 180000 km, 2009 ambele.

Cel mai sfant lucru este testarea eficienta a masinii: mers pe drum rau sa vezi ce scartie, sa verifici articulatiile, mers lent sa vezi cum schimba masina, mers agresiv sa vezi cum schimba masina, verifica retrogradarile la automata neaparat, mergi pe autostrada cu 160-170 sa verifici trepidatii. Verifica vopseaua, usile, liniile masinii, totul trebuie sa fie perfect, nimic nealiniat. Verifica electronica, ABS, ESP, clima, toate geamurile, orice buton trebuie sa mearga.

De exmplu la clima daca nu baga rece zice omul ca nu are freon (100 lei umplerea) dar poate fi si compresorul sau radiatorul spart sau ceva pe instalatie. Te poate duce la sute de euro.

Cand esti in dubii cu ceva, nu lua decat daca iti poti asuma riscul.

La manuala , diesel, pleaca de pe loc dintr-a treia, fara acceleratie, doar din ambreiaj. Masina trebuie sa plece fara nici un fel de trepidatie. (verifici volanta si ambreiajul)

La fel, in mers, schimba dintr-a 3-a intr-a 5-a sau a 6-a sa fie masina la 1100-1200 rpm. Accelereaza brusc si verifica trepidatiile neregulate. Daca sunt , volanta e pe duca, Ambreiaul trebuie sa fie ok la apasare, nu prea moale, nu prea tare.

La relanti nu trebuie sa se simta masina ca trepideaza.

Doar ce as verifica eu dupa ce am luat 3 masini SH.

Bafta!


Cati proprietari ai gasit care te lasa sa mergi pe autostrada cu masina lor??? si cati te lasa sa mergi cu 160-170? cum stii ca trepidatiile care le simti sunt de la masina si nu de la asfalt la viteza aia?!!! Plus socurile pe care le supui cu plecarea cu a 3-a si celelalte pe care le spui!!! :shock:
Eu daca as vinde masina, sigur nu te-as lasa sa faci asa ceva si te-as da jos din masina imediat.

Tu mergi cu 160-170 si se trezeste proprietarul ca primeste amenda si suspendare permis pentru viteza!!! asta chiar e tare :shock:

Scris: Mie 02-Iul-2014 22:48
de lucianmarius
bogwol scrie:
Cati proprietari ai gasit care te lasa sa mergi pe autostrada cu masina lor??? si cati te lasa sa mergi cu 160-170? cum stii ca trepidatiile care le simti sunt de la masina si nu de la asfalt la viteza aia?!!! Plus socurile pe care le supui cu plecarea cu a 3-a si celelalte pe care le spui!!! :shock:
Eu daca as vinde masina, sigur nu te-as lasa sa faci asa ceva si te-as da jos din masina imediat.

Tu mergi cu 160-170 si se trezeste proprietarul ca primeste amenda si suspendare permis pentru viteza!!! asta chiar e tare :shock:


Nu inteleg de ce vorbesti cu mine, eu i-am dat un sfat lui Dani, asa as face eu in locul lui, asa fac eu.

Daca tu zici ca nu m-ai lasa / m-ai da jos din masina ar fi imposibil pentru tine ca nici nu as veni sa vad masina. Mi-as da seama din telefon ca nu merge cu tine sa testez cum vreau si nu ar mai fi de interes pentru mine.

Cu toti proprietarii m-am inteles inca din telefon la urmatorii pasi:

1) Sa fie de acord sa fac un test drive, ceva scurt prin oras
2) Sa fie de acord sa o verificam tehnic si electronic la un service
3) Daca toate astea sunt ok, el pregateste actele, eu pregatesc contul/banii si ultimul pas este sa mergi pe autostrada.

Normal ca daca incepi cu autostrada nu o sa te lase nimeni. Cand se vede omul cu banii aproape in buzunar este de acord.
Daca ii e teama de permis atunci o sa semnez un act cum ca in data de la ora de ... am circulat eu cu masina sa.

Decizia e a fiecaruia, dar cand vorbim de o masina, vorbim de multi bani. NU ii aruncati fiecum pe geam. In piata sunt destul de multi vanzatori buni, noi trebuie sa fim cumparatori buni. Daca banii sunt la noi, noi facem regulile.

Masina ce am luat-o eu, C5-ul, mi-a lasat-o proprietarul 1 zi sa o testez. A doua zi i-am zis ca pare ok doar ca nu m-am hotarat la ea si m-a rugat sa ii dau 6000 ron. Am facut un act la mana in care am specificat asta, si am mai avut la dispozitie o saptamana sa o testez sa ma hotarasc daca vreau cei 6000 ron inapoi sau ii dau si restul de bani si ramane la mine. Singura legatura ce am avut-o cu el este ca i-am vandut o epava de c4 si am mai pastrat legatura telefonic.

Asa ca...daca gasesti omu potrivit, vei cumpara masina in maniera potrivita.

Cui nu-i convine, sa isi gaseasca fraierul sau sa faca pasi.

Pe banii mei, eu fac regulile.