Salutare tuturor,
Dupa multe cautari m-am oprit la Citroen C5 motorizare 1.6 HDI varianta break
Avand doar o experienta total neplacuta cu frantuzele, (cu un 406) pana sa ajung de facto posesor va rog sa ma ajutati cu pareri cat de poate de obiective si/sau critice.
Motivele pentru care m-am intreptat catre aceast model:
-2 copii pana in 6 ani (cand plec de acasa pare ca ma mut)
-consum mai mic in minunata capitala (vin de pe o Vectra C 1.9TDI 120CP din 2008)
Mi-as fi dorit varianta exclusive...dar fondurile nu imi sunt suficiente.
Cu rugamintea de a ma lumina va transmit si VIN-ul : VF7RW9HL0AL566803.
Din ce am mai citit pe forum, ar merge sa pun scaune cu masaj sau incalzire in scaune, sau navigatie, poate si senzori de parcare.
Daca se realizeaza tranzactia am sa le fac pe toate pe rand.
Masina este, cum altfel? din minunata Franta si contrar aparentelor nu mi-a fost prezentata altfel decat este, pe capota are cateva zone in care lacul a fugit, bara spate este pocnita - nu rau, cat sa se vada o mana de chit, usa de la portbagaj are cateva semne de parcari (nu dramatice)
Cu toate aceste imperfectiuni pot trai.
Am verificato la reprezentanta de pe soseaua Pipera, mecanic si diagnoza. Nu mi-au fost semnalate defecte sau erori care sa ma determine sa nu o mai iau (sa fi fost lovita grav pe fata, lonjeroane deformate, stalpi, sau probleme/erori de soft)
Deal-ul este asta, dau Opelul si o diferenta.
Merita?
Care este consumul unei astfel de masini in Bucuresti?
Cauciucurile sunt 225/60/R16. Se pot pune si 205?
137k km. Si din pacate de la service mi-au spus ca nu imi pot spune daca sunt reali sau nu, dar ca masina pare de km astia.
Orice sugestie/sfat/parere este mai mult decat binevenit.
Va multumesc anticipat.
Achizitie C5 III 1.6HDI
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- gabi_1050
- pasionat
- Mesaje: 174
- Membru din: Joi 11-Iul-2013 23:56
- Localitate: Deva
- Masina: 5O8 GT 2O4cp
- 2: Vw Polo 9N,1.4,16V,75cp
- 3: ex car:407,1.6hdi,80kw
Fost posesor de 1.6 HDI varianta break (407) consider ca nu exista diferente notabile la consum fata de 2.0 hdi.Submotorizarea o vei simti din plin.
La dotari ulterioare : navigatia oem sare de 500 euro si pentru senzorii de parcare oem mai scoti 150 euro din buzunar.Banuiesc ca un set de scaune cu masaj si incalzire sunt minim 300...
Caracteristicile vehiculului :
Linie de produs C5 (X7)
Nr. APV/PR 12387 CJ 1 0073
Data de Inceput de Garantie DDG 28.10.2010
OPB H00B
NRE e2*2007/46*0065*01
Informatii generale
GENRE DE PRODUIT VEHICUL PARTICULAR
MARQUE COMMERCIALE, TYPE ORGANE CITROEN
LIGNE DE PRODUIT C5 (X7)
SILHOUETTE BREAK 5 USI
FINITION INALTA MEDIE
MOTEUR DIESEL TURBO DV6C
TRANSMISSION CUTIE DE VITEZE MANUALA5
TYPE DE PEINTURE VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE KGN - VOPSEA BOURRASQUE
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
COULEUR DE GARNISSAGE "FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
MOTEUR (TYPE) MOTOR TIP DV
MONOGRAMME COMPLĂMENTAIRE, DIVERS FARA MONOGRAMA SUPLIMENTARA
MONOGRAMME C5
Caracteristici vehicul
FINITION INALTA MEDIE
TYPE DE PEINTURE VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE KGN - VOPSEA BOURRASQUE
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
COULEUR DE GARNISSAGE "FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
DIRECTION MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
COUPLE TACHYMÈTRE FARA C T
Alimentare motor
FILTRE RĂSERVOIR FILTRU REZERVOR INTERIOR
STOP AND START FARA SISTEM STOP AND START
MOTEUR DIESEL TURBO DV6C
DĂTECTEUR D’EAU FILTRE À GAZOLE FARA SISTEM DE DETECTARE APA IN FILTRUL DE MOTORINA
CARBURANT MOTORINA
DĂPOLLUTION (MOTEUR) DEPOLUARE EURO5 (MOTOR)
ECHAPPEMENT TOBA DE ESAPAMENT LONGITUDINALA
MOTEUR (TYPE) MOTOR TIP DV
CATALYSEUR CATALIZATOR IMPREGNAT SUB 10PPM
RĂCHAUFFAGE CIRCUIT GAZ CARTER FARA SISTEM DE INCALZIRE CIRCUIT DE GAZE CARTER
DISPOSITIF (ANTIPOLLUTION) RECICLARE GAZE DE ESAPAMENT "EGR" + SCHIMBATOR
DĂPOLLUTION TECHNIQUE VĂHICULE DEPOLUARE TEHNICA VEHICUL EURO5
FILTRE À PARTICULE FILTRU DE PARTICULE
VENTILATEUR 1 VENTILATOR ELECTRONIC CU DOUA TURATII 140W
VARIANTE ASSOCIĂE INJECTION SISTEM INJECTIE SIEMENS
Cutie de viteze Transmisie
TRANSMISSION CUTIE DE VITEZE MANUALA5
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
COUPLE RAPPORT CP 17 X 73
COUPLE TACHYMÈTRE FARA C T
STYLE ROUE ROATA PERSIQUE 17 INCI
EMBRAYAGE AMBREIAJ HIDRAULIC
DIFFĂRENTIEL (BOITE) DIFERENTIAL 84
JANTE / PNEU DIMENSION ECHIPARE PNEU 17 INCI
PNEUMATIQUE (DIMENSIONS, TYPE) PNEU 225/55 R17 97W FARA INTARIRE
ROUE (TYPE) MONTARE ROATA ALIAJ 2
INDICATEUR DE PERTE DE PRESSION DE GONFLAGE FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
BOITE DE VITESSES TYPE CUTIE DE VITEZE MANUALA BE4R
Suspensie Directie Franare
DIRECTION (FONCTIONNEMENT) DIRECTIE ASISTATA ELECTROHIDRAULIC
BARRE ANTIDĂVERS ARRIÈRE BARA ANTIRULIU SPATE DIAMETRU 20
DIRECTION MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
ANTIDĂVERS AVANT BARA ANTIRULIU FATA DIAMETRU 24,5
COURSE MĂCANISME DE DIRECTION CURSA MECANISM DE DIRECTIE 180
SUSPENSION SUSPENSIE NORMALA
SUSPENSION ACTIVE FARA SUSPENSIE HIDRACTIVA
SUSPENSION (TYPE ARCHITECTURE) SUSPENSIE METALICA
CONTRĂLE DYNAMIQUE DE STABILITĂ CU SISTEM ESP
Caroserie Echipamente
ENJOLIVEMENT LATĂRAL (ASPECT) ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE CROMATE
ENJOLIVEMENT LATĂRAL (DIMENSION) ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE DIN MATERIAL PLASTIC
ENJOLIVEUR ROUE (STYLE) CAPAC CEDNTRAL DE ROATA PERSIQUE 17 INCI
SORTIE D’ĂCHAPPEMENT IESIRE TEAVA DE ESAPAMENT CARE NU ESTE CROMATA
FEU D’ĂCLAIRAGE DE SEUIL LUMINI DE PRAG FATA
COMPLĂMENT DE PROTECTION (SOUS MOTEUR) FARA PROTECTIE SUPLIMENTARA SUB MOTOR
FONCTION COMPLĂMENTAIRE RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
ESSUIE-VITRE AVANT MECANISM DE STERGERE PARBRIZ CU INTERMITENTA CADENTA AUTOMATA 16 CADENTE
ESSUIE-VITRE ARRIÈRE MECANISM DE STERGERE LUNETA
ESSUIE-PROJECTEUR FARA MECANISM DE STERGERE PROIECTOR
VITRE PAVILLON FARA ELEMENT VITRAT DE PAVILION
PARE-CHOCS BARA DE PROTECTIE IN CULOAREA CAROSERIEI + ELEMENT DE PROTECTIE CROMAT + ORNAMENT GLILA CROMAT
PORTE-BAGAGES MONTARE CU BARE DE PORTBAGAJ LONGITUDINALE
PROJECTEUR ANTIBROUILLARD PROIECTOARE ANTI-CEATA
ROUE DE SECOURS FARA ROATA DE REZERVA
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (ASPECT GLACE) RETROVIZOR EXTERIOR CU OGLINDA NEATENUATA
ACCESSOIRES EXTĂRIEURS MANER EXTERIOR IN CULOAREA CAROSERIEI
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (RAYON COTĂ CONDUCTEUR) OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
TOIT OUVRANT ACOPERIS FIX
ENJOLIVEMENT PARE-CHOCS BANDOU DE BARA DE PROTECTIE CULOAREA CAROSERIEI
VITRE (ASPECT) GEAM FUMURIU
VITRE (TYPE) PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
Echipament de interior
MAINTIEN LOMBAIRE ASSISE (FONCTIONNEMENT) SUPORT LOMBAR MANUAL
PRIZA AUXILIARA PACK AUDIO 1 PRIZA USB
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
ALARME ANTIVOL FARA ALARMA ANTIFURT
ACCOUDOIR ASSISE ARRIÈRE CU COTIERA SPATE
CLIMAT (TEMPĂRATURE AMBIANTE) TARI CU CLIMA TEMPERATA
GRADUATION VITESSES GRADATIE IN KM/H
COTĂ DE CONDUITE (POSTE DE CONDUITE) VOLAN PE STANGA
CHAUFFAGE ADDITIONNEL FARA SISTEM DE INCALZIRE SUPLIMENTAR
EQUIPEMENT PLANCHE DE BORD DECORATIUNE MOLDING EVREST
FEUX INT. DIVERS ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
GARNISSAGE VOLUME CHARGEMENT COVORAS PORTBAGAJ SI MANER CROMAT
COMBINĂ (CARACTĂRISTIQUES) GRADATIE 260 KM/H 160 M/H MATRICE MONOCROMA
GARNISSAGE DE PORTE DECORATIE ALUMINIU CALD SOFT
HAUT-PARLEUR 4 DIFUZOARE FATA (2 TWEETERE + 2 FATA) + 2 DIFUZOARE SPATE
ISOLATION (RIDEAU, PARE-SOLEIL LATĂRAL, TOIT OUVRANT) FARA TRANSPERANT SPATE
REHAUSSE ASSISE AVANT PASSAGER MECANISM DE INALTARE SCAUN PASAGER CU REGLARE FATA SPATE
COMMANDE ASSISE AVANT CONDUCTEUR COMANDA MANUALA SCAUN CONDUCATOR
COMMANDE ASSISE AVANT PASSAGER COMANDA MANUALA SCAUN PASAGER FATA
ACCOUDOIR ASSISE AVANT (FONCTIONNEMENT) FARA COTIERA FATA
COMPACT DISQUE FARA MONTARE COMPACT DISC
SYSTÈME DE NAVIGATION FARA SISTEM DE NAVIGARE
LAMPES DE PROJECTEURS LAMPA CU HALOGEN
LÈVE-VITRE ARRIÈRE MECANISM DE ACTIONARE ELECTRICA GEAM SPATE CU COMANDA SECVENTIALA + BLOCARE
LECTEUR D’INFORMATIONS ROUTIÈRES FARA SISTEM DE SUPRAVEGHERE TRAIECTORIE LATERALA
AFFICHEUR AFISAJ NIVEL C ECRAN MONOCROM
MIROIR DE COURTOISIE OGLINDA CONDUCATOR + PASAGER ILUMINATA CU CAPAC
NAPPE CHAUFFANTE SCAUN FARA INCALZIRE
SAC GONFLABLE LATĂRAL AVANT AIRBAG LATERAL FATA ZONA TORACE + AIRBAG CORTINA
ECLAIRAGE BAS HABITACLE FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROTECTION PASSAGER ARRIÈRE FARA ELEMET DE PROTECTIE PASAGER SPATE
NEUTRALISATION COUSSIN GONFLABLE DEZACTIVARE MANUALA AIRBAG
PROJECTEUR CORRECTEUR ASSIETTE REGLARE MANUALA DE LA DISTANTA A PROIECTOARELOR
RĂCEPTEUR RADIO SISTEM AUDIO COMPACT DISC RDS "RD4/MP3"
RĂFRIGĂRATION SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA
REHAUSSE ASSISE AVANT CONDUCTEUR SISTEM DE INALTARE PERNA CONDUCATOR REGLARE MANUALA
RĂTROVISEUR INTĂRIEUR RETROVIZOR INTERIOR CU REGLARE PENTRU ZI - NOAPTE CU OGLINDA CARE NU ESTE CROMATA ELECTROCHIMIC
RĂGULATION CLIMATISATION / TEMPĂRATURE SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA CU DOUA ZONE
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (RAYON COTĂ CONDUCTEUR) OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
RANGEMENT VOLUME CHARGEMENT FARA PLASA IN PORTBAGAJ
TUNER-RADIO TUNER DUBLU RADIO
DĂTECTION D’OBSTACLE FARA SISTEM DE DETECTARE OBSTACOLE
STORES LATĂRAUX FARA TRANSPERANTE LATERALE
INDICATEUR DE PERTE DE PRESSION DE GONFLAGE FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
ADAPTATION GARNITURE BURDUF/MANER MANETA + PLACUTA DIN MATERIAL PLASTIC
AMPLI-ĂQUALISEUR FARA AMPLIFICATOR EGALIZATOR
COMMANDE VERROUILLAGE BLOCARE PRIN SIMPLA INCHIDERE
VITRE (TYPE) PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
VOLANT VOLAN IMBRACAT IN PIELE 4 BRATE DECORATIUNE MOLDING
VENTILATEUR 1 VENTILATOR ELECTRONIC CU DOUA TURATII 140W
Electricitate
ALLUMAGE FEUX APRINDERE LUMINI MANUALA
BOITIER TELEMATIQUE FARA MODUL TELEMATIC
ALTERNATEUR ALTERNATOR CLASA 18
BATTERIE BATERIE L3 500
DĂMARREUR DEMAROR CLASA 5
ECLAIREMENT PARTICULIER APRINDERE AUTOMATA + LUMINI DIURNE FATA
FEUX INT. DIVERS ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
FEU D’ĂCLAIRAGE DE SEUIL LUMINI DE PRAG FATA
FONCTION COMPLĂMENTAIRE RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
FRĂQUENCE TĂLĂCOMMANDE DE CONDAMNATION FRECVENTA TELECOMANDA DE BLOCARE 433,92 MHZ HETERODINA
LAMPES DE PROJECTEURS LAMPA CU HALOGEN
ECLAIRAGE BAS HABITACLE FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROJECTEUR ANTIBROUILLARD PROIECTOARE ANTI-CEATA
PROJECTEUR CORRECTEUR ASSIETTE REGLARE MANUALA DE LA DISTANTA A PROIECTOARELOR
FRĂQUENCE RADIO FRECVENTA RADIO EUROPA OCCIDENTALA
Marci de echipamente
VARIANTE ASSOCIĂE INJECTION SISTEM INJECTIE SIEMENS
Diverse
CRITÈRE VARIANCE, CLIENTÈLE CONCEPTION STANDARD
ATMOSPHÈRE ATMOSFERA NORMALA
COTĂ DE CONDUITE (POSTE DE CONDUITE) VOLAN PE STANGA
ETIQUETTE FARA
COTĂ CIRCULATION CIRCULARE PE DREAPTA
EQUIPEMENT DE SECOURS RECIPIENT SUB PRESIUNE REPARARE PNEU
ROULAGE DRUM CORECT
ACCESSOIRES EXTĂRIEURS MANER EXTERIOR IN CULOAREA CAROSERIEI
Bafta multa.
La dotari ulterioare : navigatia oem sare de 500 euro si pentru senzorii de parcare oem mai scoti 150 euro din buzunar.Banuiesc ca un set de scaune cu masaj si incalzire sunt minim 300...
Caracteristicile vehiculului :
Linie de produs C5 (X7)
Nr. APV/PR 12387 CJ 1 0073
Data de Inceput de Garantie DDG 28.10.2010
OPB H00B
NRE e2*2007/46*0065*01
Informatii generale
GENRE DE PRODUIT VEHICUL PARTICULAR
MARQUE COMMERCIALE, TYPE ORGANE CITROEN
LIGNE DE PRODUIT C5 (X7)
SILHOUETTE BREAK 5 USI
FINITION INALTA MEDIE
MOTEUR DIESEL TURBO DV6C
TRANSMISSION CUTIE DE VITEZE MANUALA5
TYPE DE PEINTURE VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE KGN - VOPSEA BOURRASQUE
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
COULEUR DE GARNISSAGE "FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
MOTEUR (TYPE) MOTOR TIP DV
MONOGRAMME COMPLĂMENTAIRE, DIVERS FARA MONOGRAMA SUPLIMENTARA
MONOGRAMME C5
Caracteristici vehicul
FINITION INALTA MEDIE
TYPE DE PEINTURE VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE KGN - VOPSEA BOURRASQUE
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
COULEUR DE GARNISSAGE "FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
DIRECTION MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
COUPLE TACHYMÈTRE FARA C T
Alimentare motor
FILTRE RĂSERVOIR FILTRU REZERVOR INTERIOR
STOP AND START FARA SISTEM STOP AND START
MOTEUR DIESEL TURBO DV6C
DĂTECTEUR D’EAU FILTRE À GAZOLE FARA SISTEM DE DETECTARE APA IN FILTRUL DE MOTORINA
CARBURANT MOTORINA
DĂPOLLUTION (MOTEUR) DEPOLUARE EURO5 (MOTOR)
ECHAPPEMENT TOBA DE ESAPAMENT LONGITUDINALA
MOTEUR (TYPE) MOTOR TIP DV
CATALYSEUR CATALIZATOR IMPREGNAT SUB 10PPM
RĂCHAUFFAGE CIRCUIT GAZ CARTER FARA SISTEM DE INCALZIRE CIRCUIT DE GAZE CARTER
DISPOSITIF (ANTIPOLLUTION) RECICLARE GAZE DE ESAPAMENT "EGR" + SCHIMBATOR
DĂPOLLUTION TECHNIQUE VĂHICULE DEPOLUARE TEHNICA VEHICUL EURO5
FILTRE À PARTICULE FILTRU DE PARTICULE
VENTILATEUR 1 VENTILATOR ELECTRONIC CU DOUA TURATII 140W
VARIANTE ASSOCIĂE INJECTION SISTEM INJECTIE SIEMENS
Cutie de viteze Transmisie
TRANSMISSION CUTIE DE VITEZE MANUALA5
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
COUPLE RAPPORT CP 17 X 73
COUPLE TACHYMÈTRE FARA C T
STYLE ROUE ROATA PERSIQUE 17 INCI
EMBRAYAGE AMBREIAJ HIDRAULIC
DIFFĂRENTIEL (BOITE) DIFERENTIAL 84
JANTE / PNEU DIMENSION ECHIPARE PNEU 17 INCI
PNEUMATIQUE (DIMENSIONS, TYPE) PNEU 225/55 R17 97W FARA INTARIRE
ROUE (TYPE) MONTARE ROATA ALIAJ 2
INDICATEUR DE PERTE DE PRESSION DE GONFLAGE FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
BOITE DE VITESSES TYPE CUTIE DE VITEZE MANUALA BE4R
Suspensie Directie Franare
DIRECTION (FONCTIONNEMENT) DIRECTIE ASISTATA ELECTROHIDRAULIC
BARRE ANTIDĂVERS ARRIÈRE BARA ANTIRULIU SPATE DIAMETRU 20
DIRECTION MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
ANTIDĂVERS AVANT BARA ANTIRULIU FATA DIAMETRU 24,5
COURSE MĂCANISME DE DIRECTION CURSA MECANISM DE DIRECTIE 180
SUSPENSION SUSPENSIE NORMALA
SUSPENSION ACTIVE FARA SUSPENSIE HIDRACTIVA
SUSPENSION (TYPE ARCHITECTURE) SUSPENSIE METALICA
CONTRĂLE DYNAMIQUE DE STABILITĂ CU SISTEM ESP
Caroserie Echipamente
ENJOLIVEMENT LATĂRAL (ASPECT) ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE CROMATE
ENJOLIVEMENT LATĂRAL (DIMENSION) ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE DIN MATERIAL PLASTIC
ENJOLIVEUR ROUE (STYLE) CAPAC CEDNTRAL DE ROATA PERSIQUE 17 INCI
SORTIE D’ĂCHAPPEMENT IESIRE TEAVA DE ESAPAMENT CARE NU ESTE CROMATA
FEU D’ĂCLAIRAGE DE SEUIL LUMINI DE PRAG FATA
COMPLĂMENT DE PROTECTION (SOUS MOTEUR) FARA PROTECTIE SUPLIMENTARA SUB MOTOR
FONCTION COMPLĂMENTAIRE RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
ESSUIE-VITRE AVANT MECANISM DE STERGERE PARBRIZ CU INTERMITENTA CADENTA AUTOMATA 16 CADENTE
ESSUIE-VITRE ARRIÈRE MECANISM DE STERGERE LUNETA
ESSUIE-PROJECTEUR FARA MECANISM DE STERGERE PROIECTOR
VITRE PAVILLON FARA ELEMENT VITRAT DE PAVILION
PARE-CHOCS BARA DE PROTECTIE IN CULOAREA CAROSERIEI + ELEMENT DE PROTECTIE CROMAT + ORNAMENT GLILA CROMAT
PORTE-BAGAGES MONTARE CU BARE DE PORTBAGAJ LONGITUDINALE
PROJECTEUR ANTIBROUILLARD PROIECTOARE ANTI-CEATA
ROUE DE SECOURS FARA ROATA DE REZERVA
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (ASPECT GLACE) RETROVIZOR EXTERIOR CU OGLINDA NEATENUATA
ACCESSOIRES EXTĂRIEURS MANER EXTERIOR IN CULOAREA CAROSERIEI
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (RAYON COTĂ CONDUCTEUR) OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
TOIT OUVRANT ACOPERIS FIX
ENJOLIVEMENT PARE-CHOCS BANDOU DE BARA DE PROTECTIE CULOAREA CAROSERIEI
VITRE (ASPECT) GEAM FUMURIU
VITRE (TYPE) PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
Echipament de interior
MAINTIEN LOMBAIRE ASSISE (FONCTIONNEMENT) SUPORT LOMBAR MANUAL
PRIZA AUXILIARA PACK AUDIO 1 PRIZA USB
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
ALARME ANTIVOL FARA ALARMA ANTIFURT
ACCOUDOIR ASSISE ARRIÈRE CU COTIERA SPATE
CLIMAT (TEMPĂRATURE AMBIANTE) TARI CU CLIMA TEMPERATA
GRADUATION VITESSES GRADATIE IN KM/H
COTĂ DE CONDUITE (POSTE DE CONDUITE) VOLAN PE STANGA
CHAUFFAGE ADDITIONNEL FARA SISTEM DE INCALZIRE SUPLIMENTAR
EQUIPEMENT PLANCHE DE BORD DECORATIUNE MOLDING EVREST
FEUX INT. DIVERS ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
GARNISSAGE VOLUME CHARGEMENT COVORAS PORTBAGAJ SI MANER CROMAT
COMBINĂ (CARACTĂRISTIQUES) GRADATIE 260 KM/H 160 M/H MATRICE MONOCROMA
GARNISSAGE DE PORTE DECORATIE ALUMINIU CALD SOFT
HAUT-PARLEUR 4 DIFUZOARE FATA (2 TWEETERE + 2 FATA) + 2 DIFUZOARE SPATE
ISOLATION (RIDEAU, PARE-SOLEIL LATĂRAL, TOIT OUVRANT) FARA TRANSPERANT SPATE
REHAUSSE ASSISE AVANT PASSAGER MECANISM DE INALTARE SCAUN PASAGER CU REGLARE FATA SPATE
COMMANDE ASSISE AVANT CONDUCTEUR COMANDA MANUALA SCAUN CONDUCATOR
COMMANDE ASSISE AVANT PASSAGER COMANDA MANUALA SCAUN PASAGER FATA
ACCOUDOIR ASSISE AVANT (FONCTIONNEMENT) FARA COTIERA FATA
COMPACT DISQUE FARA MONTARE COMPACT DISC
SYSTÈME DE NAVIGATION FARA SISTEM DE NAVIGARE
LAMPES DE PROJECTEURS LAMPA CU HALOGEN
LÈVE-VITRE ARRIÈRE MECANISM DE ACTIONARE ELECTRICA GEAM SPATE CU COMANDA SECVENTIALA + BLOCARE
LECTEUR D’INFORMATIONS ROUTIÈRES FARA SISTEM DE SUPRAVEGHERE TRAIECTORIE LATERALA
AFFICHEUR AFISAJ NIVEL C ECRAN MONOCROM
MIROIR DE COURTOISIE OGLINDA CONDUCATOR + PASAGER ILUMINATA CU CAPAC
NAPPE CHAUFFANTE SCAUN FARA INCALZIRE
SAC GONFLABLE LATĂRAL AVANT AIRBAG LATERAL FATA ZONA TORACE + AIRBAG CORTINA
ECLAIRAGE BAS HABITACLE FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROTECTION PASSAGER ARRIÈRE FARA ELEMET DE PROTECTIE PASAGER SPATE
NEUTRALISATION COUSSIN GONFLABLE DEZACTIVARE MANUALA AIRBAG
PROJECTEUR CORRECTEUR ASSIETTE REGLARE MANUALA DE LA DISTANTA A PROIECTOARELOR
RĂCEPTEUR RADIO SISTEM AUDIO COMPACT DISC RDS "RD4/MP3"
RĂFRIGĂRATION SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA
REHAUSSE ASSISE AVANT CONDUCTEUR SISTEM DE INALTARE PERNA CONDUCATOR REGLARE MANUALA
RĂTROVISEUR INTĂRIEUR RETROVIZOR INTERIOR CU REGLARE PENTRU ZI - NOAPTE CU OGLINDA CARE NU ESTE CROMATA ELECTROCHIMIC
RĂGULATION CLIMATISATION / TEMPĂRATURE SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA CU DOUA ZONE
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (RAYON COTĂ CONDUCTEUR) OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
RANGEMENT VOLUME CHARGEMENT FARA PLASA IN PORTBAGAJ
TUNER-RADIO TUNER DUBLU RADIO
DĂTECTION D’OBSTACLE FARA SISTEM DE DETECTARE OBSTACOLE
STORES LATĂRAUX FARA TRANSPERANTE LATERALE
INDICATEUR DE PERTE DE PRESSION DE GONFLAGE FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
ADAPTATION GARNITURE BURDUF/MANER MANETA + PLACUTA DIN MATERIAL PLASTIC
AMPLI-ĂQUALISEUR FARA AMPLIFICATOR EGALIZATOR
COMMANDE VERROUILLAGE BLOCARE PRIN SIMPLA INCHIDERE
VITRE (TYPE) PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
VOLANT VOLAN IMBRACAT IN PIELE 4 BRATE DECORATIUNE MOLDING
VENTILATEUR 1 VENTILATOR ELECTRONIC CU DOUA TURATII 140W
Electricitate
ALLUMAGE FEUX APRINDERE LUMINI MANUALA
BOITIER TELEMATIQUE FARA MODUL TELEMATIC
ALTERNATEUR ALTERNATOR CLASA 18
BATTERIE BATERIE L3 500
DĂMARREUR DEMAROR CLASA 5
ECLAIREMENT PARTICULIER APRINDERE AUTOMATA + LUMINI DIURNE FATA
FEUX INT. DIVERS ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
FEU D’ĂCLAIRAGE DE SEUIL LUMINI DE PRAG FATA
FONCTION COMPLĂMENTAIRE RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
FRĂQUENCE TĂLĂCOMMANDE DE CONDAMNATION FRECVENTA TELECOMANDA DE BLOCARE 433,92 MHZ HETERODINA
LAMPES DE PROJECTEURS LAMPA CU HALOGEN
ECLAIRAGE BAS HABITACLE FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROJECTEUR ANTIBROUILLARD PROIECTOARE ANTI-CEATA
PROJECTEUR CORRECTEUR ASSIETTE REGLARE MANUALA DE LA DISTANTA A PROIECTOARELOR
FRĂQUENCE RADIO FRECVENTA RADIO EUROPA OCCIDENTALA
Marci de echipamente
VARIANTE ASSOCIĂE INJECTION SISTEM INJECTIE SIEMENS
Diverse
CRITÈRE VARIANCE, CLIENTÈLE CONCEPTION STANDARD
ATMOSPHÈRE ATMOSFERA NORMALA
COTĂ DE CONDUITE (POSTE DE CONDUITE) VOLAN PE STANGA
ETIQUETTE FARA
COTĂ CIRCULATION CIRCULARE PE DREAPTA
EQUIPEMENT DE SECOURS RECIPIENT SUB PRESIUNE REPARARE PNEU
ROULAGE DRUM CORECT
ACCESSOIRES EXTĂRIEURS MANER EXTERIOR IN CULOAREA CAROSERIEI
Bafta multa.
-
- pasionat
- Mesaje: 385
- Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
- Localitate: Ploiesti
- Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp
c5 III break cu motor de 1.6 este echivalentul unei carute pline de lemne cu un singur cal!
sau este ca si cum ai merge cu un c4 cu 5 persoane de cate 90 de kg fiecare .... plus ca iti va lipsi mereu cea de-a 6 viteza!
1.6 este perfect pentru c4!
verifica masa lui c4, c5 si c5 break si poate te vei mai gandi ....
sau este ca si cum ai merge cu un c4 cu 5 persoane de cate 90 de kg fiecare .... plus ca iti va lipsi mereu cea de-a 6 viteza!
1.6 este perfect pentru c4!
verifica masa lui c4, c5 si c5 break si poate te vei mai gandi ....
CITROËN, CREATIVE TECHNOLOGIE!
Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, vei găsi o cale, dacă nu, vei găsi o scuză.
Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, vei găsi o cale, dacă nu, vei găsi o scuză.
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Eu sunt posesor de C5 berlina 2.0 HDI cu cutie automata, iar consumul in afara cel mai mic a fost 6.2 iar cel mai mare 7.5 la o viteza medie de 100 km/h pe drum national. In Bucuresti a luat 9.5, 11 litri la 100 km.
Asa cum a spus si "Flavius" o sa se simta lipsa de putere a motorului de 1.6 in raport cu greutatea masinii care e mai grea din start ca o berlina, fiind break, ceea ce va duce la un consum mai mare in special cand masina e incarcata.
Cred ca motorul cel mai bun pentru greutatea masinii e cel de 2 litiri HDI la care ai si treapta a sasea de viteza.
Fa un test cu o masina de 2.0 litri si vezi care iti place .
Asa cum a spus si "Flavius" o sa se simta lipsa de putere a motorului de 1.6 in raport cu greutatea masinii care e mai grea din start ca o berlina, fiind break, ceea ce va duce la un consum mai mare in special cand masina e incarcata.
Cred ca motorul cel mai bun pentru greutatea masinii e cel de 2 litiri HDI la care ai si treapta a sasea de viteza.
Fa un test cu o masina de 2.0 litri si vezi care iti place .
Dacian
Nu stiu de unde scoateti voi la un 2.0 diesel pe c5 consum de 11 in oras ? Faceti formula cu masina? Mie consumul imi este pentru ultimii 1200 km facuti in oras media 7,9 L, si in afara am avut cunsumul de 5, 5,5 maxim la viteza de 110 ,130 km, Cum reusesti sa ai un consum de 7 in afara ? Eu la 190 kph am avut consum de 7,6 in afara, dar asta la 190 nu la 100 cum ziceti voi.
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
danraul scrie:Nu stiu de unde scoateti voi la un 2.0 diesel pe c5 consum de 11 in oras ? Faceti formula cu masina? Mie consumul imi este pentru ultimii 1200 km facuti in oras media 7,9 L, si in afara am avut cunsumul de 5, 5,5 maxim la viteza de 110 ,130 km, Cum reusesti sa ai un consum de 7 in afara ? Eu la 190 kph am avut consum de 7,6 in afara, dar asta la 190 nu la 100 cum ziceti voi.

Pe de alta parte, ai mers cu 190 km/h timp de 100 km ca sa poti face consumul? Iarasi imi vine greu de crezut, mai ales in Romania. Nici in Germania nu poti sa mergi 100 km constant cu sau peste 190 km/h....
Da am condus in jur de 260 km cu viteza cuprinsa intre 140 si 190. Am sa fac o poza la consum si am sa iti arat ca in ultimii 2455 km imi arata 6,8 l consum , ( 1000 km facuti in oras si restul in afara). Mie mi se pare enorm un consum de 9, 10 in oras LA UN 2.0 DIESEL, imi lua 11- 12 L 2.0 benzina turbo Si 7-8 in afara si credema nu schimbaam la 2000 de ture. .... Foarte mult consumul spus de tine. Intradevar o fi mai mult decat la o cutie manuala dar nu cu 3-4 litri.
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
danraul scrie:Da am condus in jur de 260 km cu viteza cuprinsa intre 140 si 190. Am sa fac o poza la consum si am sa iti arat ca in ultimii 2455 km imi arata 6,8 l consum , ( 1000 km facuti in oras si restul in afara). Mie mi se pare enorm un consum de 9, 10 in oras LA UN 2.0 DIESEL, imi lua 11- 12 L 2.0 benzina turbo Si 7-8 in afara si credema nu schimbaam la 2000 de ture. .... Foarte mult consumul spus de tine. Intradevar o fi mai mult decat la o cutie manuala dar nu cu 3-4 litri.
imi poti spune unde ai condus 260 km continuu c u viteza cuprinsa intre 140 si 190? Nu de alta, dar traversezi aproape jumatate de tara intr-o ora si jumatate, asta presupanund ca drumul e gol, nu trece prin localitati si nu sunt radare. Oricum, dupa ce treci de 130 km/h, consumul creste in mod accelerat (pe autostrada in Germania, la 180 km/h imi depasea de 7%)
Imi place ca cel putin tu crezi ceea ce sustii. Mie mi se pare ca fizic e imposibil asa ceva in conditiile unui trafic in Romania.
Asa cum spuneam, nici in Germania nu obtii aceasta medie de viteza (si crede-ma ca stiu ce vorbesc) intrucat iti mai iese in fata un un tir, mai intra unul in depasire, etc. Ca sa obtii o medie de viteza de 160 km/h, cel putin jumatate din traseu trebuie sa mergi cu viteze de peste 200 km/h.
Citind printre randuri la ceea ce afirmi, inclin sa cred ca ceea ce sustii ca ar fi consum de oras e de fapt un consum mixt, in care cel putin 50% din km sunt parcusi in afara.
Dar asta e opinia mea, a unui posesor de 5 ani vechime ai unui C5 achizitionat nou, care conduce in Bucuresti.....
In Canada am condus masina . Dar nu asta este important . Ideea este ca mie personal consumul de 10-11 l % mi se pare enorm in oras fie el si Bucuresti, La un 2.0 diesel. Eu locuiesc in cluj , si precum am promis am sa resetez ceasul si am sa pun o poza cu consumul meu in oras pe 100 km. Nu zic nimic in legatura cu masina care are cutie automata eu strict ma refer la cele cu cutie manuala. Tind sa cred si fara suparare un 2.0 diesel cu consum de 11 in oras si cutie manuala merge numai in 1, si 2 . Sau pur si simplu nu se stie conduce masina respectiva.
Ms.
Ms.
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Eu ti-as recomanda in loc de 1.6 hdi, un 2.0hdi cu mai putine dotari. O sa imi multumesti mai tarziu.
Consumul meu pe computer de bord este 5.5-6.5 afara in functie de cum merg, la pompa imi iese 6.5-7.
In oras, in Bucuresti, nu am vazut NICIODATA sub 9 sau peste 12. 9 scot daca merg foarte calm , fara clima, singur. 12 scot daca o calc foarte mult.
Mi se pare un consum ok pentru o autmata de 1.7 tone.
Bafta!
P.S. Nu mai comparati consumurile de Cj cu cele de Bucuresti. Si eu scot in Petrosani consum mediu in oras de 7 dar mi se pare irelevant!
Consumul meu pe computer de bord este 5.5-6.5 afara in functie de cum merg, la pompa imi iese 6.5-7.
In oras, in Bucuresti, nu am vazut NICIODATA sub 9 sau peste 12. 9 scot daca merg foarte calm , fara clima, singur. 12 scot daca o calc foarte mult.
Mi se pare un consum ok pentru o autmata de 1.7 tone.
Bafta!
P.S. Nu mai comparati consumurile de Cj cu cele de Bucuresti. Si eu scot in Petrosani consum mediu in oras de 7 dar mi se pare irelevant!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO