Pagina 1 din 1
					
				Achizitie C5 III 1.6HDI
				Scris: Lun 15-Sep-2014 22:02
				de giuga
				Salutare tuturor,
Dupa multe cautari m-am oprit la Citroen C5 motorizare 1.6 HDI varianta break
Avand doar o experienta total neplacuta cu frantuzele, (cu un 406) pana sa ajung de facto posesor va rog sa ma ajutati cu pareri cat de poate de obiective si/sau critice.
Motivele pentru care m-am intreptat catre aceast model:
-2 copii pana in 6 ani (cand plec de acasa pare ca ma mut)
-consum mai mic in minunata capitala (vin de pe o Vectra C 1.9TDI 120CP din 2008) 
Mi-as fi dorit varianta exclusive...dar fondurile nu imi sunt suficiente.
Cu rugamintea de a ma lumina va transmit si VIN-ul : VF7RW9HL0AL566803.
Din ce am mai citit pe forum, ar merge sa pun scaune cu masaj sau incalzire in scaune, sau navigatie, poate si senzori de parcare.
Daca se realizeaza tranzactia am sa le fac pe toate pe rand.
Masina este, cum altfel? din minunata Franta si contrar aparentelor nu mi-a fost prezentata altfel decat este, pe capota are cateva zone in care lacul a fugit, bara spate este pocnita - nu rau, cat sa se vada o mana de chit, usa de la portbagaj are cateva semne de parcari (nu dramatice)
Cu toate aceste imperfectiuni pot trai.
Am verificato la reprezentanta de pe soseaua Pipera, mecanic si diagnoza. Nu mi-au fost semnalate defecte sau erori care sa ma determine sa nu o mai iau (sa fi fost lovita grav pe fata, lonjeroane deformate, stalpi, sau probleme/erori de soft)
Deal-ul este asta, dau Opelul si o diferenta.
Merita?
Care este consumul unei astfel de masini in Bucuresti?
Cauciucurile sunt 225/60/R16. Se pot pune si 205?
137k km. Si din pacate de la service mi-au spus ca nu imi pot spune daca sunt reali sau nu, dar ca masina pare de km astia.
Orice sugestie/sfat/parere este mai mult decat binevenit.
Va multumesc anticipat.
			 
			
					
				
				Scris: Mar 16-Sep-2014 10:41
				de gabi_1050
				Fost posesor de 1.6 HDI varianta break (407) consider ca nu exista diferente notabile la consum fata de 2.0 hdi.Submotorizarea o vei simti din plin.
La dotari ulterioare : navigatia oem sare de 500 euro si pentru senzorii de parcare oem mai scoti 150 euro din buzunar.Banuiesc ca un set de scaune cu masaj si incalzire sunt minim 300...
  	
Caracteristicile vehiculului :
Linie de produs 	C5 (X7)
Nr. APV/PR 	12387 CJ 1 0073
Data de Inceput de Garantie DDG 	28.10.2010
OPB 	H00B
NRE 	e2*2007/46*0065*01
Informatii generale
GENRE DE PRODUIT 	VEHICUL PARTICULAR
MARQUE COMMERCIALE, TYPE ORGANE 	CITROEN
LIGNE DE PRODUIT 	C5 (X7)
SILHOUETTE 	BREAK 5 USI
FINITION 	INALTA MEDIE
MOTEUR 	DIESEL TURBO DV6C
TRANSMISSION 	CUTIE DE VITEZE MANUALA5
TYPE DE PEINTURE 	VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE 	KGN - VOPSEA BOURRASQUE
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR 	TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
COULEUR DE GARNISSAGE 	"FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) 	CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
MOTEUR (TYPE) 	MOTOR TIP DV
MONOGRAMME COMPLĂMENTAIRE, DIVERS 	FARA MONOGRAMA SUPLIMENTARA
MONOGRAMME 	C5
Caracteristici vehicul
FINITION 	INALTA MEDIE
TYPE DE PEINTURE 	VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE 	KGN - VOPSEA BOURRASQUE
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR 	TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
COULEUR DE GARNISSAGE 	"FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) 	CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
DIRECTION 	MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
COUPLE TACHYMÈTRE 	FARA C T
Alimentare motor
FILTRE RĂSERVOIR 	FILTRU REZERVOR INTERIOR
STOP AND START 	FARA SISTEM STOP AND START
MOTEUR 	DIESEL TURBO DV6C
DĂTECTEUR D’EAU FILTRE À GAZOLE 	FARA SISTEM DE DETECTARE APA IN FILTRUL DE MOTORINA
CARBURANT 	MOTORINA
DĂPOLLUTION (MOTEUR) 	DEPOLUARE EURO5 (MOTOR)
ECHAPPEMENT 	TOBA DE ESAPAMENT LONGITUDINALA
MOTEUR (TYPE) 	MOTOR TIP DV
CATALYSEUR 	CATALIZATOR IMPREGNAT SUB 10PPM
RĂCHAUFFAGE CIRCUIT GAZ CARTER 	FARA SISTEM DE INCALZIRE CIRCUIT DE GAZE CARTER
DISPOSITIF (ANTIPOLLUTION) 	RECICLARE GAZE DE ESAPAMENT "EGR" + SCHIMBATOR
DĂPOLLUTION TECHNIQUE VĂHICULE 	DEPOLUARE TEHNICA VEHICUL EURO5
FILTRE À PARTICULE 	FILTRU DE PARTICULE
VENTILATEUR 	1 VENTILATOR ELECTRONIC CU DOUA TURATII 140W
VARIANTE ASSOCIĂE INJECTION 	SISTEM INJECTIE SIEMENS
Cutie de viteze Transmisie
TRANSMISSION 	CUTIE DE VITEZE MANUALA5
BOITE DE VITESSES (CARACTĂRISTIQUES) 	CUTIE DE VITEZE MECANICA BE4 L
COUPLE RAPPORT 	CP 17 X 73
COUPLE TACHYMÈTRE 	FARA C T
STYLE ROUE 	ROATA PERSIQUE 17 INCI
EMBRAYAGE 	AMBREIAJ HIDRAULIC
DIFFĂRENTIEL (BOITE) 	DIFERENTIAL 84
JANTE / PNEU DIMENSION 	ECHIPARE PNEU 17 INCI
PNEUMATIQUE (DIMENSIONS, TYPE) 	PNEU 225/55 R17 97W FARA INTARIRE
ROUE (TYPE) 	MONTARE ROATA ALIAJ 2
INDICATEUR DE PERTE DE PRESSION DE GONFLAGE 	FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
BOITE DE VITESSES TYPE 	CUTIE DE VITEZE MANUALA BE4R
Suspensie Directie Franare
DIRECTION (FONCTIONNEMENT) 	DIRECTIE ASISTATA ELECTROHIDRAULIC
BARRE ANTIDĂVERS ARRIÈRE 	BARA ANTIRULIU SPATE DIAMETRU 20
DIRECTION 	MECANISM DE DIRECTIE ASISTATA CARE NU ESTE VARIABILA
ANTIDĂVERS AVANT 	BARA ANTIRULIU FATA DIAMETRU 24,5
COURSE MĂCANISME DE DIRECTION 	CURSA MECANISM DE DIRECTIE 180
SUSPENSION 	SUSPENSIE NORMALA
SUSPENSION ACTIVE 	FARA SUSPENSIE HIDRACTIVA
SUSPENSION (TYPE ARCHITECTURE) 	SUSPENSIE METALICA
CONTRĂLE DYNAMIQUE DE STABILITĂ 	CU SISTEM ESP
Caroserie Echipamente
ENJOLIVEMENT LATĂRAL (ASPECT) 	ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE CROMATE
ENJOLIVEMENT LATĂRAL (DIMENSION) 	ELEMENTE DE PROTECTIE LATERALE DIN MATERIAL PLASTIC
ENJOLIVEUR ROUE (STYLE) 	CAPAC CEDNTRAL DE ROATA PERSIQUE 17 INCI
SORTIE D’ĂCHAPPEMENT 	IESIRE TEAVA DE ESAPAMENT CARE NU ESTE CROMATA
FEU D’ĂCLAIRAGE DE SEUIL 	LUMINI DE PRAG FATA
COMPLĂMENT DE PROTECTION (SOUS MOTEUR) 	FARA PROTECTIE SUPLIMENTARA SUB MOTOR
FONCTION COMPLĂMENTAIRE RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR 	RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
ESSUIE-VITRE AVANT 	MECANISM DE STERGERE PARBRIZ CU INTERMITENTA CADENTA AUTOMATA 16 CADENTE
ESSUIE-VITRE ARRIÈRE 	MECANISM DE STERGERE LUNETA
ESSUIE-PROJECTEUR 	FARA MECANISM DE STERGERE PROIECTOR
VITRE PAVILLON 	FARA ELEMENT VITRAT DE PAVILION
PARE-CHOCS 	BARA DE PROTECTIE IN CULOAREA CAROSERIEI + ELEMENT DE PROTECTIE CROMAT + ORNAMENT GLILA CROMAT
PORTE-BAGAGES 	MONTARE CU BARE DE PORTBAGAJ LONGITUDINALE
PROJECTEUR ANTIBROUILLARD 	PROIECTOARE ANTI-CEATA
ROUE DE SECOURS 	FARA ROATA DE REZERVA
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (ASPECT GLACE) 	RETROVIZOR EXTERIOR CU OGLINDA NEATENUATA
ACCESSOIRES EXTĂRIEURS 	MANER EXTERIOR IN CULOAREA CAROSERIEI
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (RAYON COTĂ CONDUCTEUR) 	OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
TOIT OUVRANT 	ACOPERIS FIX
ENJOLIVEMENT PARE-CHOCS 	BANDOU DE BARA DE PROTECTIE CULOAREA CAROSERIEI
VITRE (ASPECT) 	GEAM FUMURIU
VITRE (TYPE) 	PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
Echipament de interior
MAINTIEN LOMBAIRE ASSISE (FONCTIONNEMENT) 	SUPORT LOMBAR MANUAL
PRIZA AUXILIARA PACK AUDIO 	1 PRIZA USB
TYPE D’HABILLAGE INTĂRIEUR 	TESATURA STCYR G028+OMNISERGE F915’5E’
ALARME ANTIVOL 	FARA ALARMA ANTIFURT
ACCOUDOIR ASSISE ARRIÈRE 	CU COTIERA SPATE
CLIMAT (TEMPĂRATURE AMBIANTE) 	TARI CU CLIMA TEMPERATA
GRADUATION VITESSES 	GRADATIE IN KM/H
COTĂ DE CONDUITE (POSTE DE CONDUITE) 	VOLAN PE STANGA
CHAUFFAGE ADDITIONNEL 	FARA SISTEM DE INCALZIRE SUPLIMENTAR
EQUIPEMENT PLANCHE DE BORD 	DECORATIUNE MOLDING EVREST
FEUX INT. DIVERS 	ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
GARNISSAGE VOLUME CHARGEMENT 	COVORAS PORTBAGAJ SI MANER CROMAT
COMBINĂ (CARACTĂRISTIQUES) 	GRADATIE 260 KM/H 160 M/H MATRICE MONOCROMA
GARNISSAGE DE PORTE 	DECORATIE ALUMINIU CALD SOFT
HAUT-PARLEUR 	4 DIFUZOARE FATA (2 TWEETERE + 2 FATA) + 2 DIFUZOARE SPATE
ISOLATION (RIDEAU, PARE-SOLEIL LATĂRAL, TOIT OUVRANT) 	FARA TRANSPERANT SPATE
REHAUSSE ASSISE AVANT PASSAGER 	MECANISM DE INALTARE SCAUN PASAGER CU REGLARE FATA SPATE
COMMANDE ASSISE AVANT CONDUCTEUR 	COMANDA MANUALA SCAUN CONDUCATOR
COMMANDE ASSISE AVANT PASSAGER 	COMANDA MANUALA SCAUN PASAGER FATA
ACCOUDOIR ASSISE AVANT (FONCTIONNEMENT) 	FARA COTIERA FATA
COMPACT DISQUE 	FARA MONTARE COMPACT DISC
SYSTÈME DE NAVIGATION 	FARA SISTEM DE NAVIGARE
LAMPES DE PROJECTEURS 	LAMPA CU HALOGEN
LÈVE-VITRE ARRIÈRE 	MECANISM DE ACTIONARE ELECTRICA GEAM SPATE CU COMANDA SECVENTIALA + BLOCARE
LECTEUR D’INFORMATIONS ROUTIÈRES 	FARA SISTEM DE SUPRAVEGHERE TRAIECTORIE LATERALA
AFFICHEUR 	AFISAJ NIVEL C ECRAN MONOCROM
MIROIR DE COURTOISIE 	OGLINDA CONDUCATOR + PASAGER ILUMINATA CU CAPAC
NAPPE CHAUFFANTE 	SCAUN FARA INCALZIRE
SAC GONFLABLE LATĂRAL AVANT 	AIRBAG LATERAL FATA ZONA TORACE + AIRBAG CORTINA
ECLAIRAGE BAS HABITACLE 	FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROTECTION PASSAGER ARRIÈRE 	FARA ELEMET DE PROTECTIE PASAGER SPATE
NEUTRALISATION COUSSIN GONFLABLE 	DEZACTIVARE MANUALA AIRBAG
PROJECTEUR CORRECTEUR ASSIETTE 	REGLARE MANUALA DE LA DISTANTA A PROIECTOARELOR
RĂCEPTEUR RADIO 	SISTEM AUDIO COMPACT DISC RDS "RD4/MP3"
RĂFRIGĂRATION 	SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA
REHAUSSE ASSISE AVANT CONDUCTEUR 	SISTEM DE INALTARE PERNA CONDUCATOR REGLARE MANUALA
RĂTROVISEUR INTĂRIEUR 	RETROVIZOR INTERIOR CU REGLARE PENTRU ZI - NOAPTE CU OGLINDA CARE NU ESTE CROMATA ELECTROCHIMIC
RĂGULATION CLIMATISATION / TEMPĂRATURE 	SISTEM DE REFRIGERARE AUTOMATA CU DOUA ZONE
RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR (RAYON COTĂ CONDUCTEUR) 	OGLINDA BOMBATA LA RETROVIZORUL EXTERIOR
RANGEMENT VOLUME CHARGEMENT 	FARA PLASA IN PORTBAGAJ
TUNER-RADIO 	TUNER DUBLU RADIO
DĂTECTION D’OBSTACLE 	FARA SISTEM DE DETECTARE OBSTACOLE
STORES LATĂRAUX 	FARA TRANSPERANTE LATERALE
INDICATEUR DE PERTE DE PRESSION DE GONFLAGE 	FARA INDICATOR PENTRU PIERDERE PRESIUNE DIN PNEURI
ADAPTATION GARNITURE 	BURDUF/MANER MANETA + PLACUTA DIN MATERIAL PLASTIC
AMPLI-ĂQUALISEUR 	FARA AMPLIFICATOR EGALIZATOR
COMMANDE VERROUILLAGE 	BLOCARE PRIN SIMPLA INCHIDERE
VITRE (TYPE) 	PARBRIZ STRATIFICAT CU IZOLARE FONICA + SPATE SECURIZAT
VOLANT 	VOLAN IMBRACAT IN PIELE 4 BRATE DECORATIUNE MOLDING
VENTILATEUR 	1 VENTILATOR ELECTRONIC CU DOUA TURATII 140W
Electricitate
ALLUMAGE FEUX 	APRINDERE LUMINI MANUALA
BOITIER TELEMATIQUE 	FARA MODUL TELEMATIC
ALTERNATEUR 	ALTERNATOR CLASA 18
BATTERIE 	BATERIE L3 500
DĂMARREUR 	DEMAROR CLASA 5
ECLAIREMENT PARTICULIER 	APRINDERE AUTOMATA + LUMINI DIURNE FATA
FEUX INT. DIVERS 	ILUMINAT STANDARD + LUMINA DE CITIT RAND2
FEU D’ĂCLAIRAGE DE SEUIL 	LUMINI DE PRAG FATA
FONCTION COMPLĂMENTAIRE RĂTROVISEUR EXTĂRIEUR 	RETROVIZOR EXTERIOR RABATABIL ELECTRIC
FRĂQUENCE TĂLĂCOMMANDE DE CONDAMNATION 	FRECVENTA TELECOMANDA DE BLOCARE 433,92 MHZ HETERODINA
LAMPES DE PROJECTEURS 	LAMPA CU HALOGEN
ECLAIRAGE BAS HABITACLE 	FARA ILUMINAT INFERIOR DE HABITACLU
PROJECTEUR ANTIBROUILLARD 	PROIECTOARE ANTI-CEATA
PROJECTEUR CORRECTEUR ASSIETTE 	REGLARE MANUALA DE LA DISTANTA A PROIECTOARELOR
FRĂQUENCE RADIO 	FRECVENTA RADIO EUROPA OCCIDENTALA
Marci de echipamente
VARIANTE ASSOCIĂE INJECTION 	SISTEM INJECTIE SIEMENS
Diverse
CRITÈRE VARIANCE, CLIENTÈLE CONCEPTION 	STANDARD
ATMOSPHÈRE 	ATMOSFERA NORMALA
COTĂ DE CONDUITE (POSTE DE CONDUITE) 	VOLAN PE STANGA
ETIQUETTE 	FARA
COTĂ CIRCULATION 	CIRCULARE PE DREAPTA
EQUIPEMENT DE SECOURS 	RECIPIENT SUB PRESIUNE REPARARE PNEU
ROULAGE 	DRUM CORECT
ACCESSOIRES EXTĂRIEURS 	MANER EXTERIOR IN CULOAREA CAROSERIEI
Bafta multa.
			 
			
					
				
				Scris: Mar 16-Sep-2014 20:34
				de flavius
				c5 III break cu motor de 1.6 este echivalentul unei carute pline de lemne cu un singur cal!
sau este ca si cum ai merge cu un c4 cu 5 persoane de cate 90 de kg fiecare .... plus ca iti va lipsi mereu cea de-a 6 viteza!
1.6 este perfect pentru c4!
verifica masa lui c4, c5 si c5 break si poate te vei mai gandi ....
			 
			
					
				
				Scris: Mie 17-Sep-2014 08:29
				de DacianO
				Eu sunt posesor de C5 berlina 2.0 HDI cu cutie automata, iar consumul in afara cel mai mic a fost 6.2 iar cel mai mare 7.5 la o viteza medie de 100 km/h pe drum national. In Bucuresti a luat 9.5, 11 litri la 100 km.
Asa cum a spus si "Flavius" o sa se simta lipsa de putere a motorului de 1.6 in raport cu greutatea masinii care e mai grea din start ca o berlina, fiind break, ceea ce va duce la un consum mai mare in special cand masina e incarcata.
Cred ca motorul cel mai bun pentru greutatea masinii e cel de 2 litiri HDI la care ai si treapta a sasea de viteza.
Fa un test cu o masina de 2.0 litri si vezi care iti place .
			 
			
					
				
				Scris: Joi 18-Sep-2014 10:43
				de danraul
				Nu stiu de unde scoateti voi la un 2.0 diesel pe c5 consum de 11 in oras ? Faceti formula cu masina? Mie consumul imi este pentru ultimii 1200 km facuti in oras media 7,9 L, si in afara am avut cunsumul de 5, 5,5 maxim la viteza de 110 ,130 km, Cum reusesti sa ai un consum de 7 in afara ? Eu la 190 kph am avut consum de 7,6 in afara, dar asta la 190 nu la 100 cum ziceti voi.
			 
			
					
				
				Scris: Joi 18-Sep-2014 15:07
				de bogwol
				danraul scrie:Nu stiu de unde scoateti voi la un 2.0 diesel pe c5 consum de 11 in oras ? Faceti formula cu masina? Mie consumul imi este pentru ultimii 1200 km facuti in oras media 7,9 L, si in afara am avut cunsumul de 5, 5,5 maxim la viteza de 110 ,130 km, Cum reusesti sa ai un consum de 7 in afara ? Eu la 190 kph am avut consum de 7,6 in afara, dar asta la 190 nu la 100 cum ziceti voi.
 
 Cu tot respectul, iti dai seama ca e greu de crezut ca scoti in oras 7,9, asta fiind si consumul "oficial" al Citroen inregistrat in conditii ideale. In conditii practice, se mai adauga cel putin 1 l /100 km. Daca stai in Bucuresti, mai adaugi cel putin 2 l/100 km.
Pe de alta parte, ai mers cu 190 km/h timp de 100 km ca sa poti face consumul? Iarasi imi vine greu de crezut, mai ales in Romania. Nici in Germania nu poti sa mergi 100 km constant cu sau peste 190 km/h....
 
			
					
				
				Scris: Joi 18-Sep-2014 18:46
				de danraul
				Da am condus in jur de 260 km cu viteza cuprinsa intre 140 si 190. Am sa fac o poza la consum si am sa iti arat ca in ultimii 2455 km imi arata 6,8 l consum , ( 1000 km facuti in oras si restul in afara). Mie mi se pare enorm un consum de 9, 10 in oras LA UN 2.0 DIESEL, imi lua 11- 12 L 2.0 benzina turbo Si  7-8 in afara si credema  nu schimbaam la 2000 de ture. .... Foarte mult consumul spus de tine. Intradevar o fi mai mult decat la o cutie manuala dar nu cu 3-4 litri.
			 
			
					
				
				Scris: Joi 18-Sep-2014 19:11
				de gropitzabogdan
				La motorul de 2.0 HDI te poti baza pe 10l/100km in oras  

 . Reseteaza consumul tau pe 2000 km si apoi vezi dupa 100 km doar de oras cat afiseaza.
 
			
					
				
				Scris: Joi 18-Sep-2014 19:22
				de danraul
				ok. si dupa pun poza.
			 
			
					
				
				Scris: Vin 19-Sep-2014 08:27
				de bogwol
				danraul scrie:Da am condus in jur de 260 km cu viteza cuprinsa intre 140 si 190. Am sa fac o poza la consum si am sa iti arat ca in ultimii 2455 km imi arata 6,8 l consum , ( 1000 km facuti in oras si restul in afara). Mie mi se pare enorm un consum de 9, 10 in oras LA UN 2.0 DIESEL, imi lua 11- 12 L 2.0 benzina turbo Si  7-8 in afara si credema  nu schimbaam la 2000 de ture. .... Foarte mult consumul spus de tine. Intradevar o fi mai mult decat la o cutie manuala dar nu cu 3-4 litri.
imi poti spune unde ai condus 260 km 
continuu c u viteza cuprinsa intre 140 si 190? Nu de alta, dar traversezi aproape jumatate de tara intr-o ora si jumatate, asta presupanund ca drumul e gol, nu trece prin localitati si nu sunt radare. Oricum, dupa ce treci de 130 km/h, consumul creste in mod accelerat (pe autostrada in Germania, la 180 km/h imi depasea de 7%)
Imi place ca cel putin tu crezi ceea ce sustii. Mie mi se pare ca fizic e imposibil asa ceva in conditiile unui trafic in Romania. 
Asa cum spuneam, nici in Germania nu obtii aceasta medie de viteza (si crede-ma ca stiu ce vorbesc) intrucat iti mai iese in fata un un tir, mai intra unul in depasire, etc. Ca sa obtii o medie de viteza de 160 km/h, cel putin jumatate din traseu trebuie sa mergi cu viteze de peste 200 km/h.
Citind printre randuri la ceea ce afirmi, inclin sa cred ca ceea ce sustii ca ar fi consum de oras e de fapt un consum mixt, in care cel putin 50% din km sunt parcusi in afara. 
Dar asta e opinia mea, a unui posesor de 5 ani vechime ai unui C5 achizitionat nou, care conduce in Bucuresti.....
 
			
					
				
				Scris: Vin 19-Sep-2014 08:57
				de danraul
				In Canada am condus masina . Dar nu asta este important . Ideea este ca mie personal consumul de 10-11 l %  mi se pare enorm in oras fie el si Bucuresti, La un 2.0 diesel. Eu locuiesc in cluj , si precum am promis am sa resetez ceasul si am sa pun o poza cu consumul meu in oras pe 100 km. Nu zic nimic in legatura cu masina care are cutie automata eu strict ma refer la cele cu cutie manuala.  Tind sa cred si fara suparare un 2.0 diesel cu consum de 11 in oras si cutie manuala merge numai in 1, si 2 . Sau pur si simplu nu se stie conduce masina respectiva.
Ms.
			 
			
					
				
				Scris: Vin 19-Sep-2014 09:42
				de gropitzabogdan
				Sau faci drumuri scurte in oras. De exemplu, in cluj daca pleci dimineata in jur de 7:30-8:00 de acasa si te intorci pe la 17:00-18:00 sigur scoti un consum de ~10l/100km. Daca ma plimb in cluj la ora 21-22 atunci scot consum si de 7  

 .
 
			
					
				
				Scris: Sâm 20-Sep-2014 22:47
				de lucianmarius
				Eu ti-as recomanda in loc de 1.6 hdi, un 2.0hdi cu mai putine dotari. O sa imi multumesti mai tarziu. 
Consumul meu pe computer de bord este 5.5-6.5 afara in functie de cum merg, la pompa imi iese 6.5-7.
In oras, in Bucuresti, nu am vazut NICIODATA sub 9 sau peste 12. 9 scot daca merg foarte calm , fara clima, singur.  12 scot daca o calc foarte mult.
Mi se pare un consum ok pentru o autmata de 1.7 tone.
Bafta!
P.S. Nu mai comparati consumurile de Cj cu cele de Bucuresti. Si eu scot in Petrosani consum mediu in oras de 7 dar mi se pare irelevant!