Am si eu la un RHF erorile astea :
P0238-TURBO PRESSURE SIGNAL(SHORT CIRCUIT TO POSITIVE , OPEN CIRCUIT, OR VALUE TO HIGH)-INTERMITENT
P2563-TURBO POSITION SIGNAL.POSITION TO FAR FROM THE REF VALUE.TURBO CHARGING TO GREAT.INTERMITENT.
P2562-TURBO POSITION SIGNAL.POSITION TO FAR FROM THE REF VALUE.NOT ENOUGH TURBOCHARGING.PERMANENT.
P2565-TURBO POSITION REPEAT SIGNAL.VOLTAGE TO HIGH.INTERMITENT.
A intrat protectia , dar daca resetez eroarea ( pornesti /opresti motorul de 6 ori la mine dispare) si apare aleatoriu dupa 2 km sau dupa 200km timp in care masina trage normal .M-am gandit si eu la actuator sau la regulator de vacum pe care l-am descoperit urmarind traseul iar un al treilea ar fi senzorul de presiune .Chestia e ca trebuie verificate /masurate
Si asa au inceput problemele la masina asta .De obicei mai multe informatii le gasesc pe forumul Peugeout , asta chiar mi se pare inutil cateodata .
Plus multe altele inainte : volanta , tablou ceasuri de bord , de doua ori schimbata garnitura la pompa de injectie , timonerie , tampoane , turbina reconditionata la ADV , acum vad ca ma lasa si actuatorul , senzor regulator common rail pressure , -masina are acum 140k , ma apuca groaza pe viitor (banuiesc ca va urma fap-ul , inca nu am avut probleme ).Si tot ce am facut doar la citroen ...
Asa ca mai bine modificati postul in probleme /erori / cum au facut la Peugeout.
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... vari/page7