Pagina 1 din 2

eroare aditiv

Scris: Sâm 07-Feb-2015 21:27
de barmandy200
Stie cineva cum sa resetez eroare ,,patricle filtre aditive level too low'' l. Am complectat aditivul dar vad ca de eroare nu am scapat. Probabil doar cu un tester. Stie careva daca curatarea filtrului de particule la motoarele de 1.6 diesel euro 4 se face numai cu aditiv?

Scris: Sâm 07-Feb-2015 22:56
de gabi_1050
Inveti si calculatorul ca ai facut modificarea. Additive level too low dispare si se reseteaza la 1850 ml - testat la Peugeot 508.
Pentru C5 III procedura e similara.

Imagine Imagine

Bafta multa.

Scris: Lun 09-Feb-2015 15:45
de barmandy200
Deci pana la urma tester. O sa ma duc pana la peugeot. Ms

Scris: Vin 15-Ian-2016 19:29
de glasses
A venit si vremea mea sa apara eroarea nivel lichid filtru de particule scazut. Ce lichid trebuie folosit? Pot completa eu acasa sau trebuie sa ajung in service?

Eroare aditiv

Scris: Sâm 16-Ian-2016 07:53
de CRYsti
Pe unde se completeaza acest aditiv?

Scris: Sâm 16-Ian-2016 10:10
de glasses
Din cate stiu eu rezervorul este undeva langa rezervorul de motorina. Am gasit pe internet un aditiv...100e 3l si vine cu tot cu un sistem de furtunase pentru completare. Inca nu sunt hotarat daca sa o fac eu sau sa apelez la service.
Azi ma duc sa intreb si la service cat si cum.

Scris: Sâm 16-Ian-2016 13:32
de exclu20
poate va ajuta

Imagine

Imagine

Scris: Sâm 16-Ian-2016 14:03
de glasses
Multumesc...chiar ajuta dar...care este bateria secundara? Cum se reseteaza contorul calculatorului aditiv motorina? Cum se amorseaza sistemul?

Scris: Sâm 16-Ian-2016 14:28
de exclu20
resetarea contorului si amorsarea sistemului se face cu instrumentul de diagnosticare,
nu stiu la ce baterie secundara se refera, eu nu am asa ceva

Scris: Sâm 16-Ian-2016 17:12
de glasses
Toate astea se traduc in Service. Sper sa nu ma scuture de multi bani.

Scris: Sâm 16-Ian-2016 22:47
de sifo
este un pic dificil,in primul rand trebuie sa iti cumperi un kit de umplere si in al doilea rand trebuie sa ai canal sau sa ridici masina pe elevator,desfaci aparatoarea de la rezervor si ai 2 stuturi care ies din rezervor (cel putin asa este la masina mea)scoti conductele de pe ele si daca ai kit de umplere la cea cu sageata catre interior conectezi furtunul care duce la bidonul cu aditiv si la celalalt stut conectezi furtunul care il bagi in bidonul gol care este in pachet ,apoi ridici bidonul cu aditiv deasupra nivelului rezervorului si il lasi sa curga pana incepe sa curga aditivul afara din rezervor pe furtunul de prea plin,resetarea o faci cu lexia

Scris: Sâm 16-Ian-2016 23:39
de glasses
La partea cu umplerea m-asi baga dar la partea cu Lexia...nu stiu cum, plus ca nu am cablu de diagnoza si nici programul. Cat timp pot merge cu eroarea asta? Daca umplu rezervorul si nu resetez eroarea ce are.

Scris: Dum 17-Ian-2016 10:34
de sifo
daca umplii rezervorul si nu resetezi nu iti v-a disparea eroarea deoarece calculatorul contabilizeaza cantitatea de aditiv injectat si daca nu ii dai reset nu are de unde sa stie ca ai pus aditiv,de circulat poti circula o prioada dar nu foarte mare (era cineva pe forum care a zis ca a mers vreo 5000 de km)pentru ca tu mai ai aditiv in rezervor ,pe tine te atentioneaza ca este nivelul scazut (acum),parerea mea este sa iti umplii tu rezervorul si te duci in service numai ca sa iti reseteze mesajul din bord oricum te costa mai putin decat daca iti pun ei aditiv

Scris: Dum 17-Ian-2016 14:32
de nocivu
La ce cantitate de aditiv in rezervor te atentioneaza stie cineva ? Eu mai am 900 ml asea spune lexia si decurand am dat o regenerare fortata.

Scris: Dum 17-Ian-2016 15:53
de glasses
Da-ti-mi si mie un link cu topicul unde se discuta de acest Lexia. Vreau sa incep sa ma familiarizez cu el.