Pagina 1 din 1
Filtru particule defect
Scris: Vin 27-Noi-2015 11:02
de migueldoro
Bună dimineața.
În ultima săptămână s-a aprins martorul de motor și mesajul filtru particule defect de trei ori și tot de trei ori s-a stins singur după cateva ore.
Am fost la cei de la Citroen cu masina și nu au găsit nimic cu ajutorul valizei de diagnostic chiar dacă am ajuns la ei cu mesajul și martorul aprins în tablou. Totul se întâmplă în momentul în care accelerez puțin mai puternic , intre 2000-2500 ture deci nu urc în ture enorm. E un C5 din 2009 cu 160 mii km la bord. Săptămâna trecută am făcut întreținerea, toate filtrele ulei...
Aveți vreo idee? Ce poate fi? Mulțumesc.
Scris: Vin 27-Noi-2015 11:45
de gabi_1050
Pune un cod de eroare .....ti-e familiara pictograma ?

Scris: Vin 27-Noi-2015 14:44
de migueldoro
Nu îmi e cunoscuta pictograma, nu am așa ceva,la mine e doar mesajul :Filtru particule defectuos. Și becul de" motor" aprins.
Nu e vorba de filtru particule îmbâcsit, asta pățit-o în urmă cu câțiva ani și mesajul de alerta era altul. Iar atunci s-a întâmplat după câteva sute de km pe autostrada cu regulator de viteză fixat deci fără accelerari bruște.
Iar atunci am avut și o pierde de putere a motorului dar acum nu am pierdut nimic din puterea motorului. Acum totul apare când accelerez. Exista vreo sondă, vreun captor, care în momentul accelerării suferă? Vana egr? Nivelul scăzut de aditiv eolis? Dar atunci de ce nu s-a descoperit nimic cu valiza de diagnostic la Citroen?
Scris: Vin 27-Noi-2015 18:25
de ovybd
am gasit pe google niste firme care se ocupa de filtre de particule, poate chiar e imbaxit filtul si la tine. Ar trebui sa cauti o firma dinasta si vezi ce zic ei. Am vazut cativa care dau si garantie pe ceea ce fac. Am vazut o firma de prin Harghita care da chiar 14 luni de garantie fara limita de km.
Scris: Vin 27-Noi-2015 19:16
de lucianmarius
Nu te grabi. Eu am avut aceasta problema generata de regulatorul de pe pompa de inalta presiune. Filtrul poate fi bun si acea eroare sa fie una generica. Nu da banii pana nu ai un verdict clar.
Scris: Vin 27-Noi-2015 19:51
de migueldoro
S-ar putea sa ai dreptate Lucian. Dar atât timp cât nimeni nu găsește nimic cu valiza de diagnostic cum va putea pune cineva verdictul final? Care au fost simptomele în cazul tău?
Am trecut acum seara pe la Citroen, din păcate se pregăteau de închidere și un mecanic mi-a spus că s-ar putea să fie regulatorul care din nefericire e împreună cu pompa de presiune și factura va fi sărată. Tu ai fost nevoie să schimbi regulatorul împreună cu pompa de presiune?
Le mulțumesc celor care mi-au sugerat specialiști în România, sunt sigur că există mecanici buni printre ei dar eu locuiesc în Franța și chiar nu aș face acum un drum de 1700 km.
Scris: Vin 27-Noi-2015 20:25
de lucianmarius
migueldoro scrie:S-ar putea sa ai dreptate Lucian. Dar atât timp cât nimeni nu găsește nimic cu valiza de diagnostic cum va putea pune cineva verdictul final? Care au fost simptomele în cazul tău?
Am trecut acum seara pe la Citroen, din păcate se pregăteau de închidere și un mecanic mi-a spus că s-ar putea să fie regulatorul care din nefericire e împreună cu pompa de presiune și factura va fi sărată. Tu ai fost nevoie să schimbi regulatorul împreună cu pompa de presiune?
Le mulțumesc celor care mi-au sugerat specialiști în România, sunt sigur că există mecanici buni printre ei dar eu locuiesc în Franța și chiar nu aș face acum un drum de 1700 km.
Salut!
In primul rand iti doresc mult succes sa rezolvi cu succes problema. Eu am spus ca nu m-as grabi pentru ca un filtru bun, cu montaj cu tot, este foarte scump.
La mine, regulatorul s-a schimbat independent de pompa, deoarece pompa era buna. Se schimba, se calibreaza si a mers bine. Simptomele mele erau asa: la accelerari bruste, in special la kickdown imi aparea in bord antipollution system fault. Nu aparea semnul ce l-a pus colegul mai sus. Puterea era limitata. S-a gasit problema, masurandu-mi presiunea ce o transmite regulatorul si comparand-o cu cea normala de catre un service din RO. am platit pe diagnostic 170 lei. Diagnoza a durat cateva ore. Regulatorul in orice caz, se poate comanda separat, nu doar cu pompa. Ce a spus mecanicul este marketing.
Scris: Vin 27-Noi-2015 21:51
de DacianO
Cofirm si eu ca am schimbat doar regulatorul 400 si ceva de lei si cu manopera pe la 550 lei. Pompa mea de injectie este Delphi si regulatorul vine separat.
La mine la accelerari puternice se aprindea martorul motor in bord si dadea anti-polution system faulty dupa care intra in limp mode, doar ca mie imi clantaneau si injectoarele. Nici la mine nu au vazut eroarea prima data pe regulator pentru ca dadea erori in cascada din cauza nefunctionarii corecte a motorului, asa mi s-a spus.
Scris: Sâm 28-Noi-2015 09:56
de ovybd
eu cand spuneam sa vorbesti cu firmele de reparatii filtre de particule ma gandeam ca iti spun ei daca e filtrul sau altceva. Din moment ce dau garantie cred ca nu se apuca sa iti faca filtrul daca nu aia e cauza. Cel putin asa ar fi normal, cred.
Scris: Sâm 28-Noi-2015 15:00
de migueldoro
Mi-am făcut marți o programare la service, sper să fie doar regulator și să termin cu asta. Mecanicul mi-a spus ca pompa e Bosch și e împreună cu regulatorul. Sunt convins că dacă se poate mi-ar băga pe gat și pompa că doar interesul lui e să vândă cat mai multe ore de manopera. Sper să nu fie filtrul ținând cont că fac doar drumuri scurte, 7-8 kilometri zilnic și nu cred că are timp sa își facă regenerarea.
Scris: Sâm 28-Noi-2015 15:50
de mihaistan
Daca este motorul din semnatura , ai grija ca este vorba de injectie delphi , nu bosch ...
Scris: Dum 29-Noi-2015 14:33
de migueldoro
Surpriza. Martorul și mesajul din bord au dispărut fără nici o intervenție. Rămâne să văd pana când.
Da, ai dreptate, am găsit pe net fișa tehnica a mașinii și pompa e Delphi. Regulatorul se poate cumpăra separat de pompă? Se poate monta fără mari dificultăți? E nevoie de intervenția unui mecanic profesionist?
Scris: Dum 29-Noi-2015 16:07
de DacianO
Regulatorul se cumpără separat, costă 430 de lei parcă cu manopera vreo 550 lei. Regulatorul e prins in 2 suruburi de 4, in cutie o sa primești 2 noi și un tub de vaselina pentru a unge garniturile, și se află in partea din spate a pompei de injecție, nu se vede cand te uiți la motor, eventual trebuie sa folosești o oglindă. Nu e ușor de schimbat datorită poziției in care se află eu zic ca mai bine mergi la service. Uite schema

Scris: Lun 30-Noi-2015 18:17
de marianmarian
Ca sa inlocuirsti trebuie data pompa jos la motorul de 2.0 hdi.
Scris: Mie 02-Dec-2015 07:20
de migueldoro
Mulțumesc mult pentru sfaturi și ajutor. Am să aștept până la următoarea problema.