Multumesc pentru raspunsuri,cu toate ca mesajul meu mu sa postat corect mai bine spus sa postat blank
Rog un moderator sa corecteze daca se poate si sa il puna in capul listei
Sa reincercam
Detin un c4 coupe 1.6 vtrplus,destul de ok masina,nu am avut probleme grave cu ea dar totusi a venit vremea pentru un upgrade
Momentan locuiesc in Spania-Madrid,am 26 de ani si cu toate ca sunt tinerel am ramas uimit de c5(toti imi spun ca nu e pentru varsta mea si ca e batraneasca etc.....daca ar stii ei)
Am cautat,studiat forumuri,masini,am scazut din variante pana am ramas la honda accord,modelul vechi si citroen c5 modelul nou,va dati seama ce am ales daca sunt aici
Pur si simlu am ramas uimit de aceasta masina si chiar daca nu am apucat sa o conduc,mi-a intrat la suflet
M-am decis sa aleg motorizarea 2.0 diesel pack exclusive,cutie manuala,sedan si bine inteles suspensia minune hidroactive 3plus
Nu parcurg multi km (10 000 ),cu toate astea am ales diesel pentru ca cele pe benzina se gasesc cam rar si sunt mai scumpe
Dispun de 10 000 euro si oferte sunt destule insa nu stiu ce sa aleg si cu ce sa incep,la ce sa ma uit
Nedumeririle mele ar fii urmatoarele (atentie ca sunt multe)
-pack exclusive ce include stock,si extra?
-echiparile premium,milenium,bussiness,seduction ce le lipsesc?
-in actele masinii figureaza pe undeva pe acolo ce gen de suspensie are?
-e fiabil motorul?
-problemute la multimea de senzori cu care vine echipata?
-dar suspensia e ceva de verificat la ea special sa imi dau seama daca e avariata sau nu?
-cu injectoarele cum stam? (am gasit recent o benzinarie Shell,e super bun combustibilul)
-ce probleme ati avut la ea? (chiar daca sunt minore)
Masina o voi achizitiona second hand,alte indrumari pentru a face alegerea corecta:
-km reali se pot afla la casa oficiala citroen?
-ce trebuie verificat prima oara sa nu aibe ,,bube"?
Din cate am invatat de pe forum,mecanici,prieteni
-sa nu fie patat pe la motor sau piulite lipsa atat deasupra la motor cat si dedesuptul motorului
-sa nu aibe pete de ulei in depozitul refrigerant
-cu motorul pornit se desface capacul de la ulei si se astupa cu palma,in cazul in care indepartezi palma si se produce un fel de presiune e vorba de o garnitura si nici sa miroasa a ulei ars
-pedala de ambreiaj sa nu fie tocita pe marginea din partea stanga (soferul isi odihneste piciorul pe pedala la semafor)
-butoanele din interior sa nu prezinte un grad marit de uzura pentru putinii km pe care ii are masina (km dati inapoi. da da si aici se practica si inca cum )
-prima proba a masinii il voi lasa pe propietar sa o conduca,asa imi dau seama ce fel a fost solicitata masina
Voi adauga un link cu un site de masini din Spania,sper sa nu se considere reclama
voi ce ati alege?
http://www.milanuncios.com/citroen-c5-d ... ble=diesel
Daca ati apucat sa cititi tot inseamna ca aveti foarte multa rabdare (respect)
Va multumesc anticipat si orice indrumare,raspuns va fii luat in considerare si pus in practica