Pagina 1 din 1

Cutie de viteze automatica, smuceste in D3

Scris: Dum 28-Feb-2016 23:31
de vasile mihai sebastian
Salutare tuturor, este normal ca atunci cand apas mai cu talent pe pedala de acceleratie sa simt o smucitura la trcerea in D3 ? precizez ca in celelalte viteze nu se intampla asa schimba lin 2.0 l 163 cp. Multumesc .

Re: Cutie de viteze automatica, smuceste in D3

Scris: Dum 28-Feb-2016 23:46
de lucianmarius
vasile mihai sebastian scrie:Salutare tuturor, este normal ca atunci cand apas mai cu talent pe pedala de acceleratie sa simt o smucitura la trcerea in D3 ? precizez ca in celelalte viteze nu se intampla asa schimba lin 2.0 l 163 cp. Multumesc .


Nu

Scris: Lun 29-Feb-2016 00:04
de vasile mihai sebastian
Multumesc pentru raspuns si ce pot face pentru a remedia problema ?

Scris: Lun 29-Feb-2016 01:42
de lucianmarius
vasile mihai sebastian scrie:Multumesc pentru raspuns si ce pot face pentru a remedia problema ?


se simte zdravan sau doar putin de tot?

Scris: Lun 29-Feb-2016 22:17
de vasile mihai sebastian
se simte, nu este un soc foarte puternic sper sa nu fie inceputul unei probleme majore

Scris: Mar 01-Mar-2016 09:30
de iulian.arg
Daca o neglijezi s-ar pute sa devina majora. Mergi la un service de automate pentru ca s-ar putea sa iesi relativ "ieftin" cu inlocuirea unui actuator uleiului si eventual a filtrului.

Scris: Mar 01-Mar-2016 20:36
de danny29
sa schimbi filtru nu e chiar asa ieftin, trebuie sa dai cutia jos, eu am facut cu o mica sesizare de schimbare intre treapta 2 si 3, 200000 km in 3 ani, schimba uleiul in cutie, cauta un service care iti absoarbe tot uleiul din cutie eu am facut de 2 ori operatia si se simte schimbarea, mai ai o varianta sa verifici si tampoanele la motor in special cel de jos, la modelul asta este vreo 200 lei parca tamponul pe original, la o cunostinta la un C5 163 cp se simtea o zmacitura si a schimbat tamponul de jos de la motor si nu se mai simtea.

Scris: Mie 02-Mar-2016 15:07
de vasile mihai sebastian
Da, sa rezolvat problema prin reglarea presiunii la roti, de fapt am un cauciuc care pierde din presiune din cate am vazut senzorii nu vad decat daca presiunea scade sub 2 . DECI ATENTIE MARE daca masina incepe sa smuceasca la schimbarea vitezelor sau nu trece in D6 primul lucru trebuie reglat presiunea la roti se pare ca este foarte sensibila la chestia asta . Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Scris: Mie 02-Mar-2016 18:54
de danny29
pai tu nu ai spus ca nu trece si in treapta 6, D-ul vine de la Drive, mai era un coleg pe forum ca avea doua dimensiuni pe fata si tot asa nu ii trecea in treapta 6.

Scris: Mie 02-Mar-2016 20:18
de lucianmarius
Ataaaaat. :) amuzante masinile astea cum comunica. Ai o problema la roti, nu mai schimba. Vai de steaua lor de mecanici ce le-au proiectat.

Citoren = comunicare aproape zero.

Scris: Mie 02-Mar-2016 22:15
de vasile mihai sebastian
danny29 scrie:pai tu nu ai spus ca nu trece si in treapta 6, D-ul vine de la Drive, mai era un coleg pe forum ca avea doua dimensiuni pe fata si tot asa nu ii trecea in treapta 6.


Nu am spus pentru ca trecea in D6 problema erea decat ca smucea cand trecea din 2 in 3 ,din "experienta"acumulata trag concluzia ca atunci cand ai un por pe unde rasufla un cauciuc intai incepe sa zmuceasca ca apoi sa nu mai treaca in D6 si in cele din urma ai si senzorii care anunta ca ai o problema

Scris: Mie 02-Mar-2016 22:21
de vasile mihai sebastian
lucianmarius scrie:Ataaaaat. :) amuzante masinile astea cum comunica. Ai o problema la roti, nu mai schimba. Vai de steaua lor de mecanici ce le-au proiectat.

Citoren = comunicare aproape zero.


Nu aveam de unde sa stiu ca pierd presiune la un cauciuc si nici nu cred ca scrie undeva ca atunci cand se intampla asta cutia de viteze se comporta ciudat . Oricum multumesc ca ti-ai facut timp sa raspunzi .