Pagina 1 din 1

Turbina

Scris: Sâm 24-Sep-2016 14:29
de spiridusu.andrei
Salutare

O intrebare legat de turbina

Detin un c5 2010 2.0 163 cp cu fap ideea este ca am senzatia ca nu trage si cred ca turbina are o problema , am degande sa merg sa verific turbina egr. Se poate monta pe ea o turbina de 2.2(inlocuiesc turbina actuala ) ? Ar imbunatati puterea?

Multumesc

Re: Turbina

Scris: Lun 26-Sep-2016 10:26
de iulian.arg
2.2-ul are alta arhitectura, cu 2 turbine.
Nu prea are nici o legatura cu 2.0-ul de 163.

Re: Turbina

Scris: Lun 26-Sep-2016 11:20
de kady28
Ai fost la tester cu masina si ti s-a zis ca e turbina? Poate iti intra in limp mode sau poate sunt alte cauze.
Asa cu presupuneri si sanzatii nu rezolvi nimic. Mergi la cineva de pe forum sau la reprezentanta, pune masina pe tester si vei afla daca este ceva in neregula.

Re: Turbina

Scris: Lun 26-Sep-2016 23:38
de AlinCristian
Ma scuzati ca ma bag asa cum adica turbina poate intra in limp mode?

Re: Turbina

Scris: Mar 27-Sep-2016 08:14
de DacianO
Adica daca ai o problema pe partea de injectie sau pe antipoluare , calculatorul masinii ii limiteaza puterea masinii si anuleaza turbina masina nedepasind 100km/h si 2000rpm= limp mode

Re: Turbina

Scris: Mar 27-Sep-2016 08:56
de spiridusu.andrei
masina depaseste viteza mai sus mentionata fara probleme, ideea este ca la plecari mai rapide de la semafor scoate un pic de fum alb si am inteles de la cateva persoane ca turbina ar avea ceva

Re: Turbina

Scris: Mar 27-Sep-2016 22:11
de DacianO
Fumul alb e de la turbina, fumul negru e de pe partea de injectie, dar inainte sa o schimbi ar trebui sa vezi exact daca de acolo e problema, pune-o pe tester si verifica parametrii. O turbina noua e aprox. 1000 euro si reconditionata cu turbina ta la schimb e aprox. 600euro.

Re: Turbina

Scris: Mie 28-Sep-2016 00:59
de lucianmarius
Mda...fumul alb poate fi de la curatarea filtrului de particule. Asta seara mi s-a activat, fum alb la turatie ridicata. Dispare dupa 10-15 minute. Daca nu dispare, fa o diagnoza.

Re: Turbina

Scris: Mie 28-Sep-2016 12:51
de calorifer4
Multi dintre voi inca mai cred in minciuni de genu..."nu schimb uleiul la 10k il schimb la 20k ca asa scrie in carte'' cacate'n ia de masina pe romaneste sa vezi cum pute daca faci asta! Va rupeti la buzunare pentru cateva sute de lei si sunteti buni de plata a cateva mii de euro pentru cel mai important lucru pentru un motor, uleiul este viata lui!
Problema ta sunt lagarele de la turbina care sau dus, jocul in ax fiind mare, pierderea de ulei se duce direct in admisie-evacuare ceea ce distruge pe zi ce trece catalizatorul DPF, corp admisie, axe came, chiuloasa, bloc...motor, regenerarea DPF-lui se efectueaza zilnic pentru a nu infunda orifiicile de ulei din bloc. NU recomand reconditionarea turbinei deoarece corpul ei este uzat, chiar daca schimba lagarele si axul nu va tine mai mult de 1 an pacaleala... inlocuieste turbina cu una noua in service specializat care stie toate operatiunile inainte si dupa inlocuirea ei.

Re: Turbina

Scris: Mie 28-Sep-2016 14:12
de kady28
Citat din manual:
"Filtru de particule (Diesel)
In mod complementar, pe langa catalizator, acest filtru contribuie activ la protectia mediului retinand particulele
poluante nearse. Gazele de esapament nu mai au culoare neagra. Dupa rulajul prelungit in regim de viteza redusa sau la ralanti, puteti constata in mod exceptional un fenomen de emisie de vapori de apa pe teava de esapament, cand accelerati. Aceste emisii nu au nici un efectnociv asupra vehiculului sau mediului inconjurator."

Deci e posibil sa ai acest fenomen la masina.