Pagina 1 din 1

Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator

Scris: Sâm 25-Feb-2017 18:09
de DaRock
Salutari,

am un C5, 136CP, 2011, FAP, 2.0 HDI, motor RHR, ~190.000Km si de cand a venit iarna a inceput sa faca figuri. Se opreste motorul aleator la relanti sau in mers in turatii mici (uneori se si gatuie in mers).

Am fost cu ea in service, au facut baietii o diagnoza dar nu au gasit nici o eroare. Insa au observat ca FAP-ul are tendinta sa isi faca regenerare destul de des, undeva la ~200Km si ca din cand in cand EGR-ul se inchide la relanti.
Sfatul lor a fost sa spalam FAP-ul caci el este cel care comanda EGR-ul si ca din cauza asta se opreste motorul.

Mi-am facut o noua programare in service, au dat baietii FAP-ul jos, l-au curata/spalat, l-au montat la loc si a ramas sa ii fac teste. Din lipsa de timp nu am putut sa ies cu masina din oras la drum lung insa am facut cateva drumuri "pe langa casa". Dupa ~50Km a inceput sa faca la fel.

Aveti vreo sugestie ? Ati mai intampinat acesta problema ?
Orice sfat este bine primit :)

Multumesc!

Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator

Scris: Lun 27-Feb-2017 15:53
de calorifer4
pune motorina buna, schimba filtrul, desurubeaza regulatorul de presiune, purjeaza pompa 2-3 sec la automat (pune o carpa sa vezi cat span scuipa pompa) daca are span desfaci senzorul de presiune din capatul rampei, acelasi procedeu carpa, 2-3 sec la automat starngi la loc. (daca si din rampa scuipa span posibil 1 sau toate injectoarele sa fie pa)... trist asa patesc toti care pun motorina de la nea' gica aia buna de 4lei/l :(

Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator

Scris: Joi 02-Mar-2017 12:01
de DaRock
calorifer4 scrie:pune motorina buna, schimba filtrul, desurubeaza regulatorul de presiune, purjeaza pompa 2-3 sec la automat (pune o carpa sa vezi cat span scuipa pompa) daca are span desfaci senzorul de presiune din capatul rampei, acelasi procedeu carpa, 2-3 sec la automat starngi la loc. (daca si din rampa scuipa span posibil 1 sau toate injectoarele sa fie pa)... trist asa patesc toti care pun motorina de la nea' gica aia buna de 4lei/l :(


De la motorina nu are cum sa fie pentru ca masina a rulat 98% in afara tarii cu motorina buna, iar cat a mers pe tara nu am bagat motorina naspa. Cat despre filtru de motorina, a fost schimbat de curand.
Dar o sa incerc totusi faza cu carpa poate cine stie. Am mai discutat cu cativa prieteni si mi-au spus ca ar putea fii chiar regulatorul de presiune. Dar nu stiu cum as putea sa il verific.

Apropo, stii unde se afla senzorul de presiune din rampa ? Este cumva incorporat in regulator ?

Mersi pentru sfaturi!

Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator

Scris: Vin 03-Mar-2017 14:55
de Criminus
Regulatorul de presiune e notoriu la 2.0HDi :)
Nu mi-a venit sa cred de cantitatea de mizerie si nisip care era in cel pe care l-am schimbat.

Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator

Scris: Dum 05-Mar-2017 14:07
de DacianO
Senzorul de presiune in rampa se afla pe rampa common-rail si nu se poate schimba individual decat cu toata rampa.

Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator

Scris: Vin 24-Mar-2017 17:02
de altair4819
DaRock scrie:Am mai discutat cu cativa prieteni si mi-au spus ca ar putea fii chiar regulatorul de presiune.
Apropo, stii unde se afla senzorul de presiune din rampa ? Este cumva incorporat in regulator ?

Mersi pentru sfaturi!


Salut!

Am avut aceleasi simptome cu cele pe care le-ai descris si era de la regulator.
L-am mai schimbat si in 2014, insa atunci avea alte simptome.

E o piesea relativ ieftina (vreo 400 + manopera), eu cu ea as incepe.

Sfat: nu face ce am facut eu, respectiv nu te duce la SD Prestige -->> am platit 2100 ca sa imi repare acest simptom si nu au facut-o, abia azi mi-au schimbat regulatorul si masina e ok.
(m-am ratzoit cu ei pentru bani, am recuperat o parte... dar e o experienta horror si nu recomand nimanui)

Spor!