Pagina 1 din 1

Eliminare filtru particule

Scris: Mie 10-Mai-2017 19:23
de ovybd
Salut la toti.
Va cer pareri pro si contra eliminarii filtrului de particule. Ma tenteaza ideea, dar nu stiu inca care ar fi dezavantajele. Inca nu e cazul la mine (nu am probleme), dar ma gandesc ca in momentul in care da coltu' sa il elimin, nu sa il schimb. Astepta parerile voastre, orice opinie e binevenita.
Multumesc.

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 10:46
de Criminus
Dezavantaje:
- poluezi mai mult
- posibil (nu sigur) sa iasa Euro4 la ITP in loc de 5

Avantaje:
- evacuare mai aerisita
- dispare nevoia de mentenanta a unei componente scumpe (completare lichid, regenerari fortate, curatare sau inlocuire filtru)
- in cazul in care se infunda scad performantele, creste consumul si cu siguranta, indiferent de motiv, se continua cu el asa poate afecta si alte componente (egr, turbina, injectoare, etc.)
- scade greutatea masinii cu vreo 10kg :)

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 11:34
de mihaistan
Daca tot elimini filtrul , iti recomand si cresterea de putere , la modelul de 163 ... este destul de fun dupa aia .
De specificat , ca trebuie sa gasesti pe cineva cu scule licentiate sa stie ce face , pentru ca altfel poti avea probleme de functionare .

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 11:39
de ovybd
Pffff. Un raspuns complect. Multumesc. Daca ii ridic si puterea care e partea fun? Putere, viteza ... ?

Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 11:48
de mihaistan
Nu e problema cu fumul la sistemul tau de injectie , ca putere 195 hp ...

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 11:51
de ovybd
Multumesc

Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 12:49
de Criminus
Daca mergi cu predominanta in oras filtrul de particule devine cumva o corvoada pt odata la cateva sute de km trebuie sa o scoti la drum intins ca sa stimulezi o regenerare mai serioasa, daca nu faci asta ii micsorezi considerabil durata de viata.
Daca nu il ai, nu ai aceasta necesitate :)
Iar la capitolul upgrade, desi la vremea respectiva nu stiam cum sa cuantific exact fiind nou in ale automobilismului, dar pt mine care merg mult prin oras cuplul primit in plus a fost de mare ajutor tinand cont de faptul ca este o masina grea, posibil una dintre cele mai grele din clasa ei (1860kg in cazul meu).
In final evident ca decizia iti apartine dar sper ca cele scrise de noi te vor ajuta in luarea ei. :)

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 16:25
de ovybd
Acum nu folosesc masina in oras, am un Ford KA pentru asta si masina de serviciu, dar ma tinand cont ca in Romania daca meg dintr-un colt in altul al tarii fac "city break" in fiecare localitate de pe traseu din cauza lipsei de centuri in orase, iar de autostrazi sa nu mai vorbim. Ma gandesc si la varianta ca va fi mai rentabil sa renunt la Ford daca cei din guvern inventeaza impozitul in funtie de vechimea masinii (e din 1999) si atunci va trebui sa folosesc C5-ul si in oras. Locuesc intr-un orasel in care motorul nu se incalzeste nici cand ajungi la destinatie - daca accelerez bine la un capat trebuie sa franezi la celalalt capat al orasului :). Am deschis subiectul ca sa vad care ar fi avantajele si dezavantajele acestei operartiuni.
Trebuie sa mai aflu daca nu am probleme la ITP.
Multumesc pentru raspunsuri.

Re: Eliminare filtru particule

Scris: Joi 11-Mai-2017 18:34
de wonka
trebuie sa iei in considerare si faptul ca pe viitor e posibil sa interzica eliminarea filtrului de particule, care va trebui pus la loc ulterior.


Sent from my iPhone using Tapatalk