salut.
am c5-ul 2.0d, an 2011, de 6 ani, luat second la 140k km si acum am pe la 235k.
strang aici niste nelamuriri/intrebari pe care le am.
imi cer scuze anticipat, daca sunt tratate separat prin alte postari. Chiar am sapat dupa ele dar nu foarte tare m-am lamurit.
-mi-a reaparut dtc-ul p1471 EGR open. A aparut si mai de demult, dar am schimbat o electrovana si nu am mai avut o vreme probleme. Inca nu am eroare de si de dpf, dar am dedus ca s-ar putea cauza una din alta. Sa ma astept cat de curand si la DPF infundat? Duc saraca masina cam 80% prin oras si pana acum am fost scutit de curatari si alte cele.
-de unde se poate forta regenerarea DPF-ului? sau macar verifica starea lui? Mi-am cumparat din China lexia si dupa multa chinuiala am instalat-o dar nu la ultima versiune ca mi se tot bloca. Nu am gasit in schimb prin meniu unde pot verifica DPF-ul. Si nici presiunea din sfere, pe de alta parte. Ma poate cineva ghida?
-am mai vazut in discutii despre completare cu aditiv. Mie nici nu mi-a aparut vreodata eroare si nici nu am schimbat sau completat vreodata. E ceva ce nu stiu eu sa verific?
multumesc mult de ajutor, si scuze daca e duplicate la unele topicuri. apreciez si directionarea catre alte threaduri.
p1471 si egr
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: p1471 si egr
Daca aia eroare de EGR, ar fi bine sa schimbi egr-ul. De la el pornesc unele probleme are filtrului de particule.
Se poate face regenerarea filtrului din ServiceBox de pe la injectie. Din cate stiu, Lexia (programul) nu merge pe C5 3. Cauta pe net ServiceBox regenerate filter.
Daca filtrul este in stare buna (teava de esapament este curata ca la o benzina) merita sa il dai jos de pe masina si sa faci o curatare cum trebuie. Regenerarile elimina doar particulele negre de motorina nearsa insa in urma lor, ramane cenusa care pe termen lung colmateaza filtrul. Curatarea cu demontare de pe masina, elimina cenusa asta.
Daca masina este in parametri buni si vrei sa o pastrezi asa ar fi bine sa faci operatiile astea.
Se poate face regenerarea filtrului din ServiceBox de pe la injectie. Din cate stiu, Lexia (programul) nu merge pe C5 3. Cauta pe net ServiceBox regenerate filter.
Daca filtrul este in stare buna (teava de esapament este curata ca la o benzina) merita sa il dai jos de pe masina si sa faci o curatare cum trebuie. Regenerarile elimina doar particulele negre de motorina nearsa insa in urma lor, ramane cenusa care pe termen lung colmateaza filtrul. Curatarea cu demontare de pe masina, elimina cenusa asta.
Daca masina este in parametri buni si vrei sa o pastrezi asa ar fi bine sa faci operatiile astea.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 103
- Membru din: Lun 27-Oct-2014 09:19
- Localitate: Timisoara
- Masina: Citroen C5 2.0l 103kw 140PS Break 2009
Re: p1471 si egr
Schimba EGR ul urgent altfel o sa se infunde DPF ul, eu am patit o. EGR ul nu e scump.
DPF ul se poate curata si el chimic daca se ajunge acolo. Daca e infundat in mare parte cu negru de fum, cea mai ieftina varianta este cu jetul la spalatorie, daca e si cu cenusa, at acid clorhidric combinat cu apa( cauta postarea mea pt detalii).
Sent from my iPhone using Tapatalk
DPF ul se poate curata si el chimic daca se ajunge acolo. Daca e infundat in mare parte cu negru de fum, cea mai ieftina varianta este cu jetul la spalatorie, daca e si cu cenusa, at acid clorhidric combinat cu apa( cauta postarea mea pt detalii).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: p1471 si egr
EGR-ul e comandat electric? sau comandat de electrovana.
tip motor RH01 scrie in talon.
aveti idee?
am eroarea P1471 open circuit.
de-a lungul vremii mi s-a zis de la reprezentanta ca o electrovana il comanda, si ca mai am inca 2 pe turbina.
un mecanic acum imi zice ca e full electric si ca nu il comanda ECU-ul de motor cum trebuie.
firul are continuitate, dar nu-i trimite 12 volti EGR-ului. PE de alta parte daca ii da direct 12 volti la EGR, se pare ca misca.
tip motor RH01 scrie in talon.
aveti idee?
am eroarea P1471 open circuit.
de-a lungul vremii mi s-a zis de la reprezentanta ca o electrovana il comanda, si ca mai am inca 2 pe turbina.
un mecanic acum imi zice ca e full electric si ca nu il comanda ECU-ul de motor cum trebuie.
firul are continuitate, dar nu-i trimite 12 volti EGR-ului. PE de alta parte daca ii da direct 12 volti la EGR, se pare ca misca.
-
- pasionat
- Mesaje: 103
- Membru din: Lun 27-Oct-2014 09:19
- Localitate: Timisoara
- Masina: Citroen C5 2.0l 103kw 140PS Break 2009
Re: p1471 si egr
Sfatul meu este ca si al colegului de mai sus, schimba EGR ul.
Nu incerca sa i faci troubleshooting, o sa se infunde DPF ul.
Un erg nou e in jur de 150€, schimba l si scapa de chinul de a inlocui sau curata fitrul.
Daca filtrul nu este infundat inca, scapi f ieftin cu schimbul de EGR.
Poti determina f usor daca filtrul e infundat prin verificarea presiunii diferentiale la relanti, daca e 5-8 mbar fitrul este in general ok, daca este peste 15-30 mbar e infundat sau pe cale sa se infunde.
by the way EGR ul meu a fost perfect functional mecanic si inchidea f bine, in schimb in mers in anumite conditii ramanea deschis, asta nu poti verifica tu prin ai da 12v la rece, poate functiona perfect at, dar in sarcina nu..
DPF ul se poate curata si acasa, am explicat asta intrun post anul trecut.
Nu incerca sa i faci troubleshooting, o sa se infunde DPF ul.
Un erg nou e in jur de 150€, schimba l si scapa de chinul de a inlocui sau curata fitrul.
Daca filtrul nu este infundat inca, scapi f ieftin cu schimbul de EGR.
Poti determina f usor daca filtrul e infundat prin verificarea presiunii diferentiale la relanti, daca e 5-8 mbar fitrul este in general ok, daca este peste 15-30 mbar e infundat sau pe cale sa se infunde.
by the way EGR ul meu a fost perfect functional mecanic si inchidea f bine, in schimb in mers in anumite conditii ramanea deschis, asta nu poti verifica tu prin ai da 12v la rece, poate functiona perfect at, dar in sarcina nu..
DPF ul se poate curata si acasa, am explicat asta intrun post anul trecut.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187754
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru RobertErymn