Pagina 1 din 1
Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Lun 05-Iul-2021 20:44
de sebastian9415
Salut. Luna asta am schimbat amortizoare fata, pivoți inferiori, bucse bascula si bucsa jamba inferioară. După schimbare garda la sol s-a înălțat vizibil, minim 4 5 cm si nimeni nu știe de ce. Am pus amortizoare kyb 520848. Mai exista un alt model de amortizoare? Mecanicul a zis ca ar fi pe gaz sau are tija prea lunga fata de cel vechi. C5 x7 2.0 hdi 103 kw, suspensie normala. Nu as crede ca piesele sunt greșite pentru ca am pus piesele cu codul de pe servicebox. Între roata și aripa încape o palma lejer și mecanicul zice ca nu știe ce are de parca ar fi normal sa se înalte atât.

Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mar 06-Iul-2021 07:42
de ovy15popescu
E normal! Cele vechi fiind uzate si masina era mai jos!
Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mar 06-Iul-2021 17:23
de Valentin Sandu
Masoara de la centru rotii si pina la marginea aripei sa ai 400mm. Daca e mai mult o poti regla din senzorul de pe bara torsiune fata .Daca e mai mult de 400mm suspensia va fi mai rigida pe fata.Pe fata sunt cilindri hidraulici nu telescoape si nu are problema ca cele vechi sunt uzate.Ele se inlocuiesc atunci cind curge ulei hidraulic din ele.
Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mar 06-Iul-2021 20:59
de sandor mihai
Trebuie să fim foarte atenți sa intelegem ceva.eu deduc ca c5 ul tau e pe arcuri, din moment ce ai pus amortizoare kib, da ?
Apoi uzate sau nu, nu tin masina mai sus, asta fac arcurile .
Ce cred eu, ai strâns toate bucsile cu masina ridicata, din cauza asta sta mai sus.trebuie strânse cu masina pe roti.
Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mar 06-Iul-2021 21:52
de sebastian9415
Da. E pe arcuri. Distanța de la mijloc pana la aripa e cam de 44 cm in loc de 40. Oricum se vede din prima ca e prea înaltă. La asta m-am gândit și eu, cu brațele strânse pe elevator, dar mecanicul e convins ca nu are cum și e de la amortizoare. Mai exact, bucsa din mijlocul brațului și cea strânsă de punte in forma de P țin mașina ridicată? Mecanicul s-a uitat doar la cea se sub pivot pentru ca era sigur ca celelalte 2 nu au legătura. E prima data când schimb suspensia, dar mecanicul ar trebui sa știe mai multe ca mine totuși.
Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mie 07-Iul-2021 07:41
de sandor mihai
Pune masina pe un canal.slabeste toate bucsile la care s a umblat si strânge le cu masina stand pe roti ( se pot strânge si pe elevator daca se cunoaște poziția brațului in pozitia de mers ) .
Înafară de faptul că masina sta mai sus, bucsile se vor rupe destul de repede.
Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mie 07-Iul-2021 15:00
de sebastian9415
Am fost la alt service sa se uite. Același lucru, pusă pe elevator, totul pare montat ok. “N-au treaba brațele sau ca nu e strânsă pe roti ca e ridicat butucul la nivel când sta pe elevator“. Singura explicație primită e ca sunt amortizoarele noi și cu alea vechi era mașina lăsată.
Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mie 07-Iul-2021 15:19
de WLD
Amortizoarele nu inalta masina daca sunt noi, ci numai daca sunt diferite. A comparat cineva pozitia talerului pe care se sprijina arcul pe amortizorul nou si pe cel vechi?
Re: Garda la sol ridicată după schimbare amortizoare
Scris: Mie 07-Iul-2021 15:37
de sebastian9415
Cel care a montat a zis ca erau la fel amortizoarele. A zis ca poate are tija mai lunga, dar după am aflat ca nu ar conta asta. Nu prea as crede ca o fi diferit amortizorul nou, am găsit un singur cod de piesa pentru C5.
Pana acum toți la care am fost au zis ca se mai lasă in timp.