Am schimbat si eu uleiul, sa nu zic ca nu l-am schimbat. S-au scurs vreo 2 litri si un pic, am bagat inapoi la fel.
Uleiul vechi era in regula, limpede, nu erau semne de uzura, doar ca nu mai era chiar auriu, era ceva mai inchis, spre aramiu.
Busonul de golire (un patrat de 8 daca nu ma insel) e ca in poza de mai jos, accesul e putin incomodat de jugul motor, dar nu pune probleme mari. Se umple pe la aerisitorul de sus care devine accesibil daca se scoate carcasa filtrului de aer.
Cu o palnie potrivita si turnat incet si cu grija, merge, dar daca se toarna repede s-ar putea imprastia pt ca aerul iese tot pe acolo, nu are pe unde. Pt siguranta si usurarea operatiunii ar fi bun un furtun de 50-60 cm care sa vina fit pe stutul ala de la aerisitor si, de asemenea, pe palnie.
Cutia mea e ca in poza de mai jos, tip ML6C si inteleg ca e cea ranforsata, cu aripioare de racire (se vad in poza a doua) in care ar trebui pus cca 2 l, spre deosebire de cutia fara aripioare unde ar intra 2.6 litri.
LE: era sa uit

...fluiera la fel de fain

