Soc puternic/zmucitura cutie automata
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mie 19-Iun-2019 22:00
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: Citroen C5 Tourer 2012- 2.0 hdi - 163cp - Automata
- 2: Peugeot 107
Soc puternic/zmucitura cutie automata
Salut,
nu am mai gasit urmoatoarea problema la alte modele asa ca deschid eu subiectul:
Uneori cand pun cutia in Drive se simte un soc foarte puternic (ca si cum as lasa ambreiajul brusc in viteza 1 la o cutie manuala, doar ca motorul nu moare).
De asemenea, cateodata in mers cand las acceleratia si accelerez din nou se simte iar un soc, dar ca si intensitatea este mai mica.
Daca opresc masina si o pornesc din nou, am impresia ca dispare socul, dar se poate sa apara ulterior la o noua pornire.
Motorizare: 2.0 hdi 163 cp cu cutia automata Aisin.
Pareri?
nu am mai gasit urmoatoarea problema la alte modele asa ca deschid eu subiectul:
Uneori cand pun cutia in Drive se simte un soc foarte puternic (ca si cum as lasa ambreiajul brusc in viteza 1 la o cutie manuala, doar ca motorul nu moare).
De asemenea, cateodata in mers cand las acceleratia si accelerez din nou se simte iar un soc, dar ca si intensitatea este mai mica.
Daca opresc masina si o pornesc din nou, am impresia ca dispare socul, dar se poate sa apara ulterior la o noua pornire.
Motorizare: 2.0 hdi 163 cp cu cutia automata Aisin.
Pareri?
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
Dupa descriere imi pare a fi convertorul de cuplu sau ambreiajele din convertorul de cuplu. Insa intermitenta problemelor poate fi si un indicator de uzura a blocului de valve.
Poti incerca un refresh de ulei la cutie daca nu l-ai facut de mult timp desi sunt putine sanse sa se schimbe ceva.
Apoi ca sa atenuezi problemele de uzura ale lagarelor blocului de valve poti pune un aditiv in genul Lucas Stop Slip.
Daca crezi ca merita si vrei sa mai tii masina, fa o reparatie capitala la cutie si schimba tot ce e uzat in ea. Operatia asta te poate ajunge in jur de 1000 euro.
Eu am avut la fosta masina o problema generata categoric de uzura blocului de valve. La trecerea din 2 in 3, se decupla 2-ul normal dar uneori cand se incalzea avea o intarziere in a cupla 3. Daca nu eram atent sa iau acceleratia, cupla brusc 3-ul si avea un soc puternic. Am rezolvat 99% problema asta cu Lucas Transmission Stop Slip. Asta este un aditiv care ingroasa uleiul.
Blocul de valve de pe cutiile astea e din aluminiu iar valvele sunt dintr-un metal mai dur. In timp apare uzura in lagarele valvelor determinand uleiul sa treaca pe langa valva si sa scada presiunea pe circuitul pe care este nevoie de presiune intarziind sau chiar nemaifacand schimbarea unor trepte. Sunt ateliere care repara fix problema asta, inlocuind lagarele de aluminiu cu unele metalice la cutiile astea Aisin.
Eu am studiat problema cand m-am lovit de ea. Daca mai vrei detalii mai intreaba.
Poti incerca un refresh de ulei la cutie daca nu l-ai facut de mult timp desi sunt putine sanse sa se schimbe ceva.
Apoi ca sa atenuezi problemele de uzura ale lagarelor blocului de valve poti pune un aditiv in genul Lucas Stop Slip.
Daca crezi ca merita si vrei sa mai tii masina, fa o reparatie capitala la cutie si schimba tot ce e uzat in ea. Operatia asta te poate ajunge in jur de 1000 euro.
Eu am avut la fosta masina o problema generata categoric de uzura blocului de valve. La trecerea din 2 in 3, se decupla 2-ul normal dar uneori cand se incalzea avea o intarziere in a cupla 3. Daca nu eram atent sa iau acceleratia, cupla brusc 3-ul si avea un soc puternic. Am rezolvat 99% problema asta cu Lucas Transmission Stop Slip. Asta este un aditiv care ingroasa uleiul.
Blocul de valve de pe cutiile astea e din aluminiu iar valvele sunt dintr-un metal mai dur. In timp apare uzura in lagarele valvelor determinand uleiul sa treaca pe langa valva si sa scada presiunea pe circuitul pe care este nevoie de presiune intarziind sau chiar nemaifacand schimbarea unor trepte. Sunt ateliere care repara fix problema asta, inlocuind lagarele de aluminiu cu unele metalice la cutiile astea Aisin.
Eu am studiat problema cand m-am lovit de ea. Daca mai vrei detalii mai intreaba.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mie 19-Iun-2019 22:00
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: Citroen C5 Tourer 2012- 2.0 hdi - 163cp - Automata
- 2: Peugeot 107
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
Eu abia am achizitionat masina si am primit o factura pe care apare un flush facut acum 2 ani si completare cu ATF pana la 18L (cam atat inteleg eu din factura in germana).
De atunci s-au mai facut inca vreo 20 de mii de km. Masina are aproape 150 de mii de km (eu zic ca reali).
E normal sa apare astfel de probleme la kilometrajul asta?
La service (o duc maine) s-a recomandat un schimb total al uleiului din cutie. Are rost sa il mai fac sau mai bine le zic sa se uite altundeva?
Mersi!
De atunci s-au mai facut inca vreo 20 de mii de km. Masina are aproape 150 de mii de km (eu zic ca reali).
E normal sa apare astfel de probleme la kilometrajul asta?
La service (o duc maine) s-a recomandat un schimb total al uleiului din cutie. Are rost sa il mai fac sau mai bine le zic sa se uite altundeva?
Mersi!
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
Nu are rost sa-i faci schimbul de ulei. Flush-ul facut acum 2 ani a fost ori cauza problemelor ori, mai probabil, o incercare a rezolvarii lor. Nu cred ca face nimeni un flush total la cutie la 120k km asa preventiv. Mergi si fa o diagnoza a cutiei la un atelier specializat.
Daca nu vine un fix ieftin de la service, poti incerca un aditiv la cutie si daca nu se rezolva, reparatie la cutie.
Dar intai vezi ce-ti zice la service.
Daca nu vine un fix ieftin de la service, poti incerca un aditiv la cutie si daca nu se rezolva, reparatie la cutie.
Dar intai vezi ce-ti zice la service.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mie 19-Iun-2019 22:00
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: Citroen C5 Tourer 2012- 2.0 hdi - 163cp - Automata
- 2: Peugeot 107
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
iulian.arg scrie:Nu are rost sa-i faci schimbul de ulei. Flush-ul facut acum 2 ani a fost ori cauza problemelor ori, mai probabil, o incercare a rezolvarii lor. Nu cred ca face nimeni un flush total la cutie la 120k km asa preventiv. Mergi si fa o diagnoza a cutiei la un atelier specializat.
Daca nu vine un fix ieftin de la service, poti incerca un aditiv la cutie si daca nu se rezolva, reparatie la cutie.
Dar intai vezi ce-ti zice la service.
Mersi Iulian de sfat.
Imi poti spune de unde ai cumparat aditivul lucas transmission stop slip? Eu nu gasesc decat pe amazon sau ebay... nimic in Romania...
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
Da, de pe ebay sau amazon am luat si eu cu shipping din UK.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
daca esti dispus sa cheltuiesti pana la 4000 lei sau mai mult, iti recomand sa mergi la un service specializat in cutii de viteze automate ca sa rezolvi problema. flush, aditiv si schimbare ulei nu o sa duca la nicio rezolvare. cutiile astea sunt foarte trainice DAR daca apar probleme trebuie reparate de cineva care stie ce face. stiu ca era un service foarte tare in Arad, daca vrei caut factura de la ei (am facut eu o cutie acolo) si iti dau contactul.
daca mergi pe la service-uri normale o sa cheltuiesti din bucati cate 2-3-500 si nu o sa rezolvi nimic. sau poate ai noroc...
daca mergi pe la service-uri normale o sa cheltuiesti din bucati cate 2-3-500 si nu o sa rezolvi nimic. sau poate ai noroc...
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mie 19-Iun-2019 22:00
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: Citroen C5 Tourer 2012- 2.0 hdi - 163cp - Automata
- 2: Peugeot 107
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
dj01fad scrie:daca esti dispus sa cheltuiesti pana la 4000 lei sau mai mult, iti recomand sa mergi la un service specializat in cutii de viteze automate ca sa rezolvi problema. flush, aditiv si schimbare ulei nu o sa duca la nicio rezolvare. cutiile astea sunt foarte trainice DAR daca apar probleme trebuie reparate de cineva care stie ce face. stiu ca era un service foarte tare in Arad, daca vrei caut factura de la ei (am facut eu o cutie acolo) si iti dau contactul.
daca mergi pe la service-uri normale o sa cheltuiesti din bucati cate 2-3-500 si nu o sa rezolvi nimic. sau poate ai noroc...
Mersi de sugestie. Eu sunt din Cluj asa ca o sa evit sa ajung la Arad daca reusesc sa rezolv prin zona. Momentan se ocupa de masina cei de la DS service, care stiu cu ce se mananca Citroenurile. Si ei au zis ca daca s-a facut flush acum doi ani e cam degeaba sa mai fac unul acum asa ca ramane de vazut ce altă rezolvare ar fi. Revin cand mai am ceva noutăți.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
dj01fad scrie: cutiile astea sunt foarte trainice DAR daca apar probleme trebuie reparate de cineva care stie ce face.
Sunt si nu prea sunt trainice.
In primele lor iteratii si implementari pe Volvo cel putin, au avut destule probleme. Si majoritatea au fost probleme la blocul de valve.
Uite aici niste polonezi care repara relativ ieftin blocul de valve si vezi si cate probleme sunt legate de el (aparent si problema ta, cu socul cand muti in Drive):
https://maktrans.net/remont-akpp/remont ... lve/tf81sc
Dar mai intai ai nevoie de un diagnostic concret si asta pare de multe ori mai greu decat reparatia in sine.
Insa daca problemele tale sunt intermitente, sunt sanse bune sa fie buna cutia cu tot ce-i in ea si problemele sa fie de la blocul de valve ceea ce e relativ simplu de reparat si mai ales, nu e nevoie de a demonta cutia de pe masina.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mie 19-Iun-2019 22:00
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: Citroen C5 Tourer 2012- 2.0 hdi - 163cp - Automata
- 2: Peugeot 107
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
iulian.arg scrie:dj01fad scrie: cutiile astea sunt foarte trainice DAR daca apar probleme trebuie reparate de cineva care stie ce face.
Sunt si nu prea sunt trainice.
In primele lor iteratii si implementari pe Volvo cel putin, au avut destule probleme. Si majoritatea au fost probleme la blocul de valve.
Uite aici niste polonezi care repara relativ ieftin blocul de valve si vezi si cate probleme sunt legate de el (aparent si problema ta, cu socul cand muti in Drive):
https://maktrans.net/remont-akpp/remont ... lve/tf81sc
Dar mai intai ai nevoie de un diagnostic concret si asta pare de multe ori mai greu decat reparatia in sine.
Insa daca problemele tale sunt intermitente, sunt sanse bune sa fie buna cutia cu tot ce-i in ea si problemele sa fie de la blocul de valve ceea ce e relativ simplu de reparat si mai ales, nu e nevoie de a demonta cutia de pe masina.
Da, sper sa ai dreptate.
Momentan incerc sa observ exact cand face cutia figuri ca sa ma pot duce ulterior la un service specializat.
-
- just curious
- Mesaje: 24
- Membru din: Mar 21-Aug-2018 14:21
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0hdi, 163CP, 2010, Automat, H3+
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
vezi mai jos
Ultima oară modificat Lun 12-Apr-2021 09:11 de către astigelu, modificat de 3 ori în total.
-
- just curious
- Mesaje: 24
- Membru din: Mar 21-Aug-2018 14:21
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0hdi, 163CP, 2010, Automat, H3+
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
Salut, ai reusit cu cei de la DS auto? Si eu sunt din Cluj am aceasta problema doar la trecerea din a 3-a in a 4-a, am facut schimbul total de ulei, parca e mai bine si acum am comandat pe ebay acel Lucas transmission fix, am ajuns la 20 de lire costul cu tot cu transport, sunt curios daca au reusit prin reparatie.
unklfka scrie:dj01fad scrie:daca esti dispus sa cheltuiesti pana la 4000 lei sau mai mult, iti recomand sa mergi la un service specializat in cutii de viteze automate ca sa rezolvi problema. flush, aditiv si schimbare ulei nu o sa duca la nicio rezolvare. cutiile astea sunt foarte trainice DAR daca apar probleme trebuie reparate de cineva care stie ce face. stiu ca era un service foarte tare in Arad, daca vrei caut factura de la ei (am facut eu o cutie acolo) si iti dau contactul.
daca mergi pe la service-uri normale o sa cheltuiesti din bucati cate 2-3-500 si nu o sa rezolvi nimic. sau poate ai noroc...
Mersi de sugestie. Eu sunt din Cluj asa ca o sa evit sa ajung la Arad daca reusesc sa rezolv prin zona. Momentan se ocupa de masina cei de la DS service, care stiu cu ce se mananca Citroenurile. Si ei au zis ca daca s-a facut flush acum doi ani e cam degeaba sa mai fac unul acum asa ca ramane de vazut ce altă rezolvare ar fi. Revin cand mai am ceva noutăți.
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mie 19-Iun-2019 22:00
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: Citroen C5 Tourer 2012- 2.0 hdi - 163cp - Automata
- 2: Peugeot 107
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
Salut. Cei de la DS nu se ocupa de reparatii cutii doar cu schimb de ulei la cutie. Ulterior am facut si schimbul de ulei (a costat vreo 1100 - 1200 RON) dar problema nu s-a rezolvat, desi uleiul era destul de uzat.
Cei de la DS au zis ca aditivul poate estompa din efecte, dar ei nu recomanda pt ca in timp schimba proprietatile uleiului si pot aparea alte probleme.
Pt ca nu am vrut sa ma duc la Arad (tineau masina 3 saptamani, prea complicat) am fost in Cluj la Auto Shift pt o diagnoza. Super ok baietii, ii recomand. Ei stiau de astfel de probleme cu cutia asta fiind destul de comuna la mai multe marci (Opel, PSA, Volvo, etc) si pt ca la mine nu e constanta iar pe tester nu aparea nicio eroare, mi-au spus ca nu are rost sa schimb nimic atata timp cat nu ma deranjeaza si nici nu e constanta. In cutie aparent nu se poate strica nimic atata timp cat pe mine nu ma deranjeaza ca uneori sa mai simt cate un soc. Iar eu cum nu folosesc masina decat la drumuri afara, e ok. Reparatia consta in schimbarea blocului de valve - cost total aprox 1000 Eur - si nu e garantat 100% ca se rezolva.
Eu zic sa mergi pana la Auto Shift pt o diagnoza (mie nici nu mi-au cerut bani) si vezi ce zic ei, sunt chiar profi. Poate e ok cu aditivul, poate nu.. Vezi.
Bafta!
Cei de la DS au zis ca aditivul poate estompa din efecte, dar ei nu recomanda pt ca in timp schimba proprietatile uleiului si pot aparea alte probleme.
Pt ca nu am vrut sa ma duc la Arad (tineau masina 3 saptamani, prea complicat) am fost in Cluj la Auto Shift pt o diagnoza. Super ok baietii, ii recomand. Ei stiau de astfel de probleme cu cutia asta fiind destul de comuna la mai multe marci (Opel, PSA, Volvo, etc) si pt ca la mine nu e constanta iar pe tester nu aparea nicio eroare, mi-au spus ca nu are rost sa schimb nimic atata timp cat nu ma deranjeaza si nici nu e constanta. In cutie aparent nu se poate strica nimic atata timp cat pe mine nu ma deranjeaza ca uneori sa mai simt cate un soc. Iar eu cum nu folosesc masina decat la drumuri afara, e ok. Reparatia consta in schimbarea blocului de valve - cost total aprox 1000 Eur - si nu e garantat 100% ca se rezolva.
Eu zic sa mergi pana la Auto Shift pt o diagnoza (mie nici nu mi-au cerut bani) si vezi ce zic ei, sunt chiar profi. Poate e ok cu aditivul, poate nu.. Vezi.
Bafta!
astigelu scrie:Salut, ai reusit cu cei de la DS auto? Si eu sunt din Cluj am aceasta problema doar la trecerea din a 3-a in a 4-a, am facut schimbul total de ulei, parca e mai bine si acum am comandat pe ebay acel Lucas transmission fix, am ajuns la 20 de lire costul cu tot cu transport, sunt curios daca au reusit prin reparatie.unklfka scrie:dj01fad scrie:daca esti dispus sa cheltuiesti pana la 4000 lei sau mai mult, iti recomand sa mergi la un service specializat in cutii de viteze automate ca sa rezolvi problema. flush, aditiv si schimbare ulei nu o sa duca la nicio rezolvare. cutiile astea sunt foarte trainice DAR daca apar probleme trebuie reparate de cineva care stie ce face. stiu ca era un service foarte tare in Arad, daca vrei caut factura de la ei (am facut eu o cutie acolo) si iti dau contactul.
daca mergi pe la service-uri normale o sa cheltuiesti din bucati cate 2-3-500 si nu o sa rezolvi nimic. sau poate ai noroc...
Mersi de sugestie. Eu sunt din Cluj asa ca o sa evit sa ajung la Arad daca reusesc sa rezolv prin zona. Momentan se ocupa de masina cei de la DS service, care stiu cu ce se mananca Citroenurile. Si ei au zis ca daca s-a facut flush acum doi ani e cam degeaba sa mai fac unul acum asa ca ramane de vazut ce altă rezolvare ar fi. Revin cand mai am ceva noutăți.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
intre timp eu am ajuns sa fac bucati o cutie aisin dela una dintre masinile mele... de mai multe ori chiar si pana la urma am reusit sa o fac sa meraga perfect. socurile sunt din blocul de valve... se desface, se spala, si eventual se repara electrovanele. cutiile chiar sunt smechere, sunt foarte performante si in ciuda tuturor problemelor pe care le au au ajuns sa imi placa. convertizorul NU face socuri cand cuplezi treptele...
legat de flush... eu cred in continuare ca e o pacaleala, cel mai sigur e sa schimbi de 3 ori cate 3-3,5 l la distanta de 100km... dupa ultimul schimb trebuie putina rabdare pana se adapteaza din nou cutia, s-ar putea sa mai faca figuri. nu bagati aditivi in aisin, nu e recomandat. daca incep mici probleme si nu se rezolva din ulei recomand curatarea blocului de valve.
cel mai ciudat lucru este ca citroen nu recomanda inlocuirea uleiului... la a mea (o cumparasem deja defecta) la 270.000km cand l-am dat jos era terminat!
legat de flush... eu cred in continuare ca e o pacaleala, cel mai sigur e sa schimbi de 3 ori cate 3-3,5 l la distanta de 100km... dupa ultimul schimb trebuie putina rabdare pana se adapteaza din nou cutia, s-ar putea sa mai faca figuri. nu bagati aditivi in aisin, nu e recomandat. daca incep mici probleme si nu se rezolva din ulei recomand curatarea blocului de valve.
cel mai ciudat lucru este ca citroen nu recomanda inlocuirea uleiului... la a mea (o cumparasem deja defecta) la 270.000km cand l-am dat jos era terminat!
-
- just curious
- Mesaje: 24
- Membru din: Mar 21-Aug-2018 14:21
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0hdi, 163CP, 2010, Automat, H3+
Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata
Eu am fost si am facut schimbul total de ulei la ei, asa e, 1100 lei, dar tot nu a disparut socul dintre a 3-a si a 4-a, de aceea ma gandesc sa incerc acum cu aditivul, am vorbit si cu cei de la Autoshift si la fel au zis ca daca nu e prea des si deranjant sa nu fac inca reparatia mecanica. Acum face doar cateodata si mai ales cand e cald si sunt la mersul prin oras unde se tot accelereaza si decelereaza, de obicei la o accelerare constanta se schimba ok, fara soc. Am comandat pe ebay din UK aditivul de la Lucas Transmission fix si am sa studiez cum se adauga, oare e nevoie sa scoti 700 ml de ulei de transmisie inainte, de asemenea la unii am vazut ca se adauga cu motorul pornit. Stie cineva exact cum se face, am pe cineva care lucreaza pe Citroen si as schimba la ei pt ca la DS auto sunt foarte stricti si nu te lasa sa stai langa masina sa vezi ce fac. Multumesc.
unklfka scrie:Salut. Cei de la DS nu se ocupa de reparatii cutii doar cu schimb de ulei la cutie. Ulterior am facut si schimbul de ulei (a costat vreo 1100 - 1200 RON) dar problema nu s-a rezolvat, desi uleiul era destul de uzat.
Cei de la DS au zis ca aditivul poate estompa din efecte, dar ei nu recomanda pt ca in timp schimba proprietatile uleiului si pot aparea alte probleme.
Pt ca nu am vrut sa ma duc la Arad (tineau masina 3 saptamani, prea complicat) am fost in Cluj la Auto Shift pt o diagnoza. Super ok baietii, ii recomand. Ei stiau de astfel de probleme cu cutia asta fiind destul de comuna la mai multe marci (Opel, PSA, Volvo, etc) si pt ca la mine nu e constanta iar pe tester nu aparea nicio eroare, mi-au spus ca nu are rost sa schimb nimic atata timp cat nu ma deranjeaza si nici nu e constanta. In cutie aparent nu se poate strica nimic atata timp cat pe mine nu ma deranjeaza ca uneori sa mai simt cate un soc. Iar eu cum nu folosesc masina decat la drumuri afara, e ok. Reparatia consta in schimbarea blocului de valve - cost total aprox 1000 Eur - si nu e garantat 100% ca se rezolva.
Eu zic sa mergi pana la Auto Shift pt o diagnoza (mie nici nu mi-au cerut bani) si vezi ce zic ei, sunt chiar profi. Poate e ok cu aditivul, poate nu.. Vezi.
Bafta!astigelu scrie:Salut, ai reusit cu cei de la DS auto? Si eu sunt din Cluj am aceasta problema doar la trecerea din a 3-a in a 4-a, am facut schimbul total de ulei, parca e mai bine si acum am comandat pe ebay acel Lucas transmission fix, am ajuns la 20 de lire costul cu tot cu transport, sunt curios daca au reusit prin reparatie.unklfka scrie:
Mersi de sugestie. Eu sunt din Cluj asa ca o sa evit sa ajung la Arad daca reusesc sa rezolv prin zona. Momentan se ocupa de masina cei de la DS service, care stiu cu ce se mananca Citroenurile. Si ei au zis ca daca s-a facut flush acum doi ani e cam degeaba sa mai fac unul acum asa ca ramane de vazut ce altă rezolvare ar fi. Revin cand mai am ceva noutăți.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO