Pagina 1 din 1

Turbina

Scris: Mie 15-Mai-2013 11:23
de fflorynn
Am si eu nevoie de niste lamuriri : Presupun ca fluieratul se aude de la turbina (la reprezentanta mi-au verificat traseul de admisie ) - cand temperatura afara prin martie era scazuta fluieratul era foarte accentuat pana motorul ajungea la temp optima cand aproape disparea sau era insesizabil --acum fiind mult mai cald fluieratul e mult mai diminuat dar se aude destul de tare in masina tot asa pana cand motorul are temp optima si curios se aude si in momentul cand scade turatia . Si cateodata se aude mai tare pe acceleratie cand motorul e cald intre 1600-2000 dar nu intodeauna mentionez ca nu accelerez brusc ci constant si treptat. Citind mai multe topicuri am facut si eu un experiment am scos mufa da la maf la relantiu sa vad daca sunt schimbari semnificative ....am observat un usor tremurat iar la accelerari pe loc fluieratul era foarte accentuat , am conectat mufa iar fluieratul aproape a disparut.
La reprezentanta pe tester nu aparut nimic suspect.Totul e in parametri in afara de fluieratul asta cu care incep sa ma obijnuiesc.Concluzia :altii au si 50k asa cu fluieratul iar sa ma apuc sa dau turbina jos care e in spatele motorului la care banuiesc ca mai mult costa manopera decat reconditionarea turbinei.M-am gandit ca ar putea fi maf-ul . (pe tester e ok).

Scris: Mie 15-Mai-2013 12:26
de gropitzabogdan
Daca merge foarte bine de ce te stresezi ? :roll: (Atata timp cat masina are sprint)

Scris: Sâm 08-Iun-2013 13:38
de fflorynn
Ok eu am o nelamurire de ce fluiera si mai tare cand scot mufa de la MAF.???
Am ajuns sa cred ca sunt singurul care are probleme cu turbina , pe C5 III.