Pagina 1 din 2
zgomot la 2000 ture
Scris: Sâm 01-Feb-2014 18:58
de gancea
salut baieti am un c5 2010 140 cai si cind sunt in gaz pe la 2000 ture face un zgomot dupa care trece. Daca aveti idee ce ar putea fi...
Scris: Dum 02-Feb-2014 09:54
de mstefan88i
se aude ca un tacanit si pe masura ce accelerezi face mai tare? iar dupa ce treci de turatia respectiva nu mai face?
Scris: Mie 05-Feb-2014 18:15
de gancea
nu e tacanit e doar o vibratie ca si un plastic .dar am desfacut inclusiv scutul si tot face !cineva a zis ca ar fi racordul flexibil de la evacuare!chiar nu mai stin ce naiba sa mai fac .pacat ca masina merge foarte bine !
Scris: Mie 05-Feb-2014 21:22
de mstefan88i
am intrebat pentru ca la mine face un zgomot asa ascutit ca un tacanit in momentu cand ''bag picioru in ea'' si asta doar intre 2500 -3000 ture\min dupa care nu mai face sau daca accelerez usor nu face deloc si am crez ca si a ta face la fel
Scris: Joi 06-Feb-2014 08:53
de gancea
la tine nu e nici o problema !sunt injectoarele asdta este sistemul lor de functionare .normal se aude doar cind esti cu geamul dreapta deschis bineinteles in timp ce rulezi!
Scris: Dum 09-Feb-2014 20:21
de crisscream
Daca imi aduc bine aminte am citit mai demult pe forumuri de afara cum ca tubul de la servodirectie se mai desprinde in unele cazuri si bate. Mai multe detalii nu-mi amintesc , din pacate.
Scris: Joi 13-Mar-2014 15:04
de altair4819
mstefan88i scrie:la mine face un zgomot asa ascutit ca un tacanit in momentu cand ''bag picioru in ea'' si asta doar intre 2500 -3000 ture\min dupa care nu mai face
Poti sa imi dai mai multe detalii despre acest simptom? Si la mine se intampla ceva similar, ce-i drept doar cand bag piciorul in ea si este ceva mai subturata (pana in 2000 - 2200 RPM). Daca accelerez lin SAU daca masina este deja turata la peste 2500 RPM nu face.
Merci!
Scris: Mie 02-Apr-2014 12:32
de flaviumuste
exact simptomele aste le am si eu pe un model identic 2.0 FAP 140 de cai din 2010. in 3 ateliere plus reprezentanta au spus ca e volanta care face figurile astea... plus la mine intra mai greu in marsarier dupa o stationare mai mare ( ex. peste noapte ). plus in frana de motor are un contra-balans cam mare si ar mai fi niste scapari in accelerare care dupa cate am inteles este decalirea partiala a discului de ambreiaj. Inca nu am avut curajul sa o bag in service. In caz ca ai ajuns la ceva concluzii te rog anunta-ma si pe mine. Multumesc !
Scris: Mie 02-Apr-2014 12:40
de altair4819
flaviumuste scrie:exact simptomele aste le am si eu pe un model identic 2.0 FAP 140 de cai din 2010. in 3 ateliere plus reprezentanta au spus ca e volanta care face figurile astea... este decalirea partiala a discului de ambreiaj.
Daca avem aceeasi problema, nu poate fi vorba de volanta sau de ambreaj pentru ca eu am cutie automata. Daca logica mea scapa pe undeva, rog colegii mai experimentati sa ma corecteze.
Altfel, e posibil sa semene simptomele INSA sa nu fie aceeasi situatia noastra. Eu trebuie sa ii fac revizia curand si am sa ii bat la cap sa imi spuna daca am probleme cu injectoarele (alimentarea in general) sau cu turbina / EGR-ul. Daca aflu ceva concret, am sa postez si aici.
Daca poti, tine-ne si tu la curent. Oricum, daca tu ai probleme cu ambreajul imi imaginez ca la un moment dat va trebui sa inlocuiesti kit-ul, moment in care va fi mai clar daca asta era sau nu sursa problemelor.
Te rog tine-ne la curent!
Mult noroc!
Scris: Mie 02-Apr-2014 16:14
de flaviumuste
afirmatia mea se referea la ce a scris @gancea. categoric daca ai cutie automata nu este aceeasi sursa sunetul, avand alte principii de functionare

.
Scris: Mie 02-Apr-2014 17:15
de sorin.
Sa nu fie de la esapament, sa intre ceva in rezonanta pe la catalizator sau tobe
re
Scris: Mie 02-Apr-2014 22:41
de maryann3333
salutare . daca conteaza ptr voi ... o volanta cu probleme da trepidatii la plecare iar la schimbare nu mai amortizeaza cum trebuie senzatie de soc sau un sunet metalic la mers la relanti . daca trepidatia e prezenta si la turatii sub 2000 verifica suportii de motor, pot fi o cauza. 270.000km volanta perfect funtionala
Scris: Joi 03-Apr-2014 12:16
de flaviumuste
a mea are si trepidatii la pornire cand pornesc mai subturat. a testat-o ceva mecanic la o bordura a lipit roata de bordura si a lasat de ambreiaj si trepideaza pana moare motorul. nu stiu cat e de evidenta modalitatea asta de testare. suportii la motor i-am verificat prima data si esapamentul si cam tot ce poate crea rezonanta.
Scris: Joi 29-Mai-2014 19:37
de lucianmarius
altair4819 scrie:mstefan88i scrie:la mine face un zgomot asa ascutit ca un tacanit in momentu cand ''bag picioru in ea'' si asta doar intre 2500 -3000 ture\min dupa care nu mai face
Poti sa imi dai mai multe detalii despre acest simptom? Si la mine se intampla ceva similar, ce-i drept doar cand bag piciorul in ea si este ceva mai subturata (pana in 2000 - 2200 RPM). Daca accelerez lin SAU daca masina este deja turata la peste 2500 RPM nu face.
Merci!
Asa am si eu dar mi se pare ciudat sa fie normal. Cand am facut test drive cu C5 nou nu facea asa. La service mi-au zis ca trebuie schimbat regulatorul de pe pompa de inalta presiune, baga prea multa presiune cate-odata si de aici sunetul ascutit pentru 1-2 secunde cand bag piciorul in ea subturata.
Tind sa ii cred pentru ca daca plec de 3-4 ori de pe loc calcata blana imi apare martorul se FAP si la service mi-au zis ca nu e infundat.
Scris: Joi 31-Iul-2014 01:00
de lucianmarius
Problema zgomotului ciudat a disparut complet dupa schimbarea regulatorului de pe pompa de inalta presiune.