Pagina 1 din 2
Zgomot ciudat, fum si ulei
Scris: Dum 19-Apr-2015 19:41
de edward_eeu
Am un C5 din 2010, motor 1.6 HDi, 230000 km.
Vineri am făcut schimbul de ulei. Am pus ELF 5w30 pentru DFP.
Am mers cu ea și vineri și sâmbătă (50-60 km). Azi am mers mai mult, vreo 300 și ceva de km. Când am oprit acasă scotea un zgomot fff ciudat. Un păcănit destul de puternic, asociat cu tremurat (la relanti). Ca și cum ar fi mers în 3 pistoane, ca un motor din acela de pe vremuri cu care se tăia lemne. Am ridicat capota și am găsit sub capacul din plastic (de deasupra motorului), în partea stângă ulei. Și ieșea un fum negru din acea zonă de m-a speriat și am oprit motorul. Marți o am programată să-i schimb distribuția (este primul schimb). Să merg așa cu ea până la service (1 km) sau să tractez? Ce ar putea avea?
Mulțumesc anticipat pentru sfaturi!
Scris: Dum 19-Apr-2015 22:10
de dj01fad
nasol! cel mai bine o tractezi...
Scris: Lun 20-Apr-2015 07:51
de raulolariu
EU zic sa o tractezi s-au cel mai indicat dusa pe o platforma ,ce e sigur e sigur baftasi sa nu fie ceva nasol.
Re: Zgomot ciudat, fum si ulei
Scris: Lun 20-Apr-2015 08:58
de calorifer4
[quote="edward_eeu"]Am un C5 din 2010, motor 1.6 HDi, 230000 km.
Vineri am făcut schimbul de ulei. Am pus ELF 5w30 pentru DFP.
Injectorul pe acel piston este dus

Scris: Lun 20-Apr-2015 09:03
de raulolariu
Mda din pacate e destul de frecventa problema la 1.6 hdi ,sunt foarte senibila la motorina si in Ro motorina pete tot ii de toata jena!
Scris: Lun 20-Apr-2015 09:51
de dj01fad
chiar daca e doar injectorul, nu e bine sa mergi cu el asa. daca bate tare, inseamna ca injecteaza prea mult. daca se inunda camera, se poate ajunge si la biela rupta. oricum, daca pufaie afara si iese fum, nu e bine deloc

Scris: Lun 20-Apr-2015 10:00
de raulolariu
Te gandesti la injector noua ,reconditionarea celui vechi s-au cumpararea unuia la mana a2a?
Scris: Lun 20-Apr-2015 11:52
de edward_eeu
Mulțumesc pentru răspunsuri. Nu știu ce voi face. Vreau să ajung cu ea în service să văd exact ce are. Dacă este injectorul, ce îmi recomandați? Unul nou, recondiționat sau mâna a doua?
Scris: Lun 20-Apr-2015 12:58
de dj01fad
ori second ori nou. nu pune reconditionat.
Scris: Lun 20-Apr-2015 14:37
de calorifer4
Reconditionat nu tine mult.
Scris: Lun 20-Apr-2015 15:06
de edward_eeu
Mulțumesc pentru răspunsuri. Mâine am să vă spun ce a reușit/făcut mecanicul.
Scris: Lun 20-Apr-2015 18:48
de marianmarian
ce ulei pui te gindesti? am pus motorina de vapor si am 265 km ,nu mai bateti cimpul cu motorina.
Scris: Lun 20-Apr-2015 19:06
de edward_eeu
Nu este în regulă cu ELF 5w30 DPF? E franțuzesc, este pentru filtru de particule... îl folosesc adesea...
Scris: Lun 20-Apr-2015 19:29
de raulolariu
Parere pur personala ,recomand liqui moly dar nici alegerea facuta de tine nu e gresita atat timp cat schimbi uleiul undeva la 10000 km!
Scris: Lun 20-Apr-2015 19:50
de danny29
acu ma bag si eu, ce au injectoarele reconditionate? eu am facut pana acu cu ele reconditionate 100000 km, ati pus voi pe masina voastra reconditionate si nu merg mult timp?
cine le reconditioneaza cu piese originale delphi is ca de la maicasa din fabrica si daca se si rescriu in softul masini nu vad de ce nu, nu stiu cum ii la 1.6 dar la 2.0 schimbi un injector in 5 minute.
si costa cu totul montat demontat, 600 Lei Cu TVA inclus/injector.