Pagina 1 din 2

Stie careva ce rol are acest furtun?

Scris: Dum 29-Noi-2015 11:46
de maxddm
Imagine

Imagine

Scris: Dum 29-Noi-2015 11:51
de maxddm

Scris: Dum 29-Noi-2015 12:34
de DacianO
E furtunul care colectează gazele de cater din motor si le trimite in admisie pentru readere.

Scris: Dum 29-Noi-2015 12:37
de maxddm

Scris: Dum 29-Noi-2015 12:42
de maxddm
Am descoperit ca in partea dreapta e spart unde se leaga de tubulatura care vine de la filtrul de aer.
E normal sa aiba denuneri de ulei acolo?
In mers se aude un suierat...de la el o fi oare?
Cum se numeste acest furtun?..as vrea sa il comand...ai cumva un cod de fabricatie?
Multumesc.

Scris: Dum 29-Noi-2015 16:24
de DacianO
Ne e normal sa ai depuneri de ulei acolo, bănuiesc ca ies gazele pe acolo si de acolo e uleiul. Costa 100.32 ron. Uite aici ai schema si nr de reper. Eu pe codul meu de șasiu nu am acel senzor acolo, ce motor ai tu?

Imagine

Scris: Dum 29-Noi-2015 19:02
de danny29
si la mine acolo ii curat nu exista ulei doar praf

Scris: Dum 29-Noi-2015 19:58
de maxddm
Eu am motorul 2.0 hdi 140 cp 103 kw EU5.
Care ar fi cauza apariției acelui ulei pe furtun?

Scris: Lun 30-Noi-2015 00:43
de DacianO
Faptul ca ies gazele de carter afara, nu spuneai ca e piscat furtunul?
da-mi seria de sasiu si iti spun cat e pt motorul tau.

Scris: Lun 30-Noi-2015 08:47
de maxddm
Da...Este spart...
Serie sasiu VF7RDRHF8BL519318
Multumesc mult.

Scris: Lun 30-Noi-2015 10:08
de DacianO
Reper Denumire Cantitate Pret HT Pret TTC Total TTC Selectare
00001192Z8 RACORD VAPORI DE ULEI 172,31 RON 213,66 RON 213,66 RON

L-au dublat la pret la euro5.

Scris: Lun 30-Noi-2015 11:09
de maxddm

Scris: Lun 30-Noi-2015 11:54
de maxddm
am o problema cu telefonul..daca scriu mesaje de pe el, acestea nu apar aici pe forum...
intrebam daca este diferenta intre furtune pentru motoarele EU4 si EU5?
cumva suieratul pe care il tot aud venind din zona motorului se datoreaza acestui furtun spart?
multumesc

Scris: Lun 30-Noi-2015 12:16
de iulian.arg
Salut.
Inainte de a cumpara respectivul furtun verifica daca intr-adevar este spart sau crapat. Si la mine este ulei acolo insa banui ca este sistemul de etansare defect. Mi se pare ca nu s-au straduit prea mult sa-l proiecteze sa nu piarda vapori pe acolo. Colierul ala cu autostrangere practic strange niste lamele de plastic si are doar rol de siguranta nu de etansare. Etansarea efectiva e facuta fara vreo garnitura.
Problema este secundara si nu are efect asupra functionarii motorului. Singurul efect asupra motorului este estetic .

Scris: Lun 30-Noi-2015 12:32
de DacianO
pe schema apar la fel doar cu nr de reper diferit, la euro 4 nu exista acel senzor pe furtun. in schema nu arata ca ar veni cu acel senzor separat, asa cum am spus schemele fiind identice.
despre suierat deschide capota, da capacul jos si pune pe cineva sa accelereze si daca e de la furtun ar trebui sa il auzi. sa stii ca pe la 70km/h pana la 100km/h apare un suierat la oglizi, daca le-am pliat in mers a disparut si la deschidere a reaparut, poate acel suierat e si la tine.
mai poti verifica sa nu ai o fisura la inbinarea furtunului pe admisia de aer ,de acolo poate sa apara un suierat