Pagina 1 din 2
Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Sâm 11-Iun-2016 14:04
de danicroitor
Salutare din nou,
Eu cu problemele

Am această eroare în bord "Risk of particle filter clogging" și bănuiesc că nu mai putem discuta despre regenerarea filtrului. Dacă aceasta este situația, cum se poate înlocui acesta? O pot face personal sau trebuie neapărat la un service" De cumpărat de unde s-ar putea cumpăra? Vreo idee de preț?
Mulțumesc!

Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Sâm 11-Iun-2016 21:08
de MARIAN
Masina te anunță că este cazul să conduci în condițiile necesare pentru efectuarea regenerării filtrului de particule.
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Sâm 11-Iun-2016 22:03
de danicroitor
MARIAN scrie:Masina te anunță că este cazul să conduci în condițiile necesare pentru efectuarea regenerării filtrului de particule.
Si care ar fi condițiile te rog?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Dum 12-Iun-2016 07:41
de danicroitor
In order to regenerate the lter you are advised to drive as soon as possible, when trafic conditions allow, at a speed of 60 km/h
asta scrie în manual. problema e că am traversat europa și filtrul se pare că tot nu s-a regerenat.
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Dum 12-Iun-2016 22:59
de pam1
Am avut si eu problema asta.
Am taiat filtrul,curatat de tot,sudat inapoi,soft DPF-off si merge excelent.
Succes!
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 00:46
de danicroitor
pam1 scrie:Am avut si eu problema asta.
Am taiat filtrul,curatat de tot,sudat inapoi,soft DPF-off si merge excelent.
Succes!
Cum l-ai curățat?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 08:31
de glasses
De tot a zis. Daca a mai zis si de DPF off inseamna ca a scos toate filtrele....a ramas doar carcasa.
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 08:52
de danicroitor
Ah, pai si nu sunt probleme cu ITP ul? In Anglia te-ai ars daca l-ai dat jos, numai treci MOT, trebuie sa-ți pui înapoi filtrul. Ca te verifica si de prezenta si de funcționalitatea lui.
La noi se poate trece rarul cu eroarea asta in bord?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 10:45
de glasses
Daca faci DPF-off dispare si eroarea. Cat despre RAR-ul din Romania eu zic sa nu-ti faci probleme. Siguri cunosti pe cineva, care e vecin cu cineva, care cunoaste pe cineva la RAR.
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 12:50
de bogwol
glasses scrie:Daca faci DPF-off dispare si eroarea. Cat despre RAR-ul din Romania eu zic sa nu-ti faci probleme. Siguri cunosti pe cineva, care e vecin cu cineva, care cunoaste pe cineva la RAR.
Sigur, si daca te opreste echipajul mobil in trafic (se mai face prin sondaj), dai de belea si tu si cel care ti-a dat RARul...
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 18:37
de glasses
Si daca.....si daca. Daca esti asa de panicat scoate banii de la CEC si cumpara un filtru de particule nou. Problema rezovata si cu RAR si cu echipaj mobil.
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 18:51
de danicroitor
Prefer sa fiu legal cu toate sa nu mai spun ca e interesul personal ca mașina sa meargă in parametri.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Lun 13-Iun-2016 21:08
de glasses
Ok. Atunci mai incearca o regenerare in mers, daca nu merge incearca cu una fortata cu testerul, iar optiunea finala filtru NOU.
Spor la treaba. Sa ne tii la curent cu rezultatele obtinute.
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Mar 14-Iun-2016 07:10
de bogwol
glasses scrie:Si daca.....si daca. Daca esti asa de panicat scoate banii de la CEC si cumpara un filtru de particule nou. Problema rezovata si cu RAR si cu echipaj mobil.
Ma surprinde ca aceasta abordare vine de la cineva care locuieste in Germania, din cate vad. Ai curaj sa mergi acolo cu catalizatorul scos? Daca da, inseamna ca nici Germania nu mai e ce a fost odata....
Poate gresesc, dar cred ca daca ai catalizatorul scos, fumul scos la accelerare e un indiciu ca ceva nu e in regula cu masina ta si cei interesati iiti pot face un control mai aprofundat....
Citeam pe aici pe undeva ca exista si posibilitatea de a "arde" catalizatorul intr-un cuptor special (?!) la temperaturi mai mari si ti-l scoate ca si cum ar fi nou. Poate cineva sa dea detalii?
Re: Filtru de particule "risk of clogging"
Scris: Mar 14-Iun-2016 07:56
de glasses
Traiesc in Germania si tocmai de aceea filtrul meu de particule inca functioneaza cum ar trebuii. Odata pe saptamana fac doua drumuri de 100 km fiecare, 50 drum normal si 50 autobanda. Are toate conditiile necesare sa-si faca regenerarea corect. La doua sapt dupa ce am luat masina am completat aditivul si de atunci motorina si talpa.
Pe mine ca sofer nici nu ma ajuta DPF-ul dar nici nu ma deranjeaza.