Depollution system faulty
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Lun 26-Feb-2018 17:27
- Localitate: Mocesti
- Masina: Citroen c5 III 2.0 136cp 2008 automată
Depollution system faulty
Salutare grup. Vreau sa aflu cauzele si solutiile pentru rezolvarea problemei cu " Depollution system faulty " pentru Citroen c5 III 2.0 136cp 2008 automată. Pe acest ger din luna februarie mai exact la -7°C, după un drum de aproximativ 100 km, am oprit motorul pentru 20 de minute, iar cand am plecat de pe loc cu un demaraj mai forțat, mi-a aparut această eroare in bord. M-am uitat și pe alte grupuri, unii spun că din cauza condensului, calculatorul nu mai citeste senzorul respectiv, unii spun că senzorul va dispărea singur cand va venii căldura, alții spun că trebuiesc schimbate tot felul de piese alte masinii. Dacă ați trecut si ati rezolvat această problemă sa rog sa o împărtășiți si aici. Multumesc!
-
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Joi 30-Mar-2017 14:31
- Localitate: Galati
- Masina: Citroen DS3 1.6 hdi
Re: Depollution system faulty
mie mi se aprindea cand mergeam tare cu ea. dar isi revenea dupa 2-3 zile, daca mergeam normal. nu simteam nimic dubios in mersul motorului.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Lun 26-Feb-2018 17:27
- Localitate: Mocesti
- Masina: Citroen c5 III 2.0 136cp 2008 automată
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Lun 26-Feb-2018 17:27
- Localitate: Mocesti
- Masina: Citroen c5 III 2.0 136cp 2008 automată
Re: Depollution system faulty
wonka scrie:mie mi se aprindea cand mergeam tare cu ea. dar isi revenea dupa 2-3 zile, daca mergeam normal. nu simteam nimic dubios in mersul motorului.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nici eu nu simt nici o diferentă la motor. Sper să-și revină și la mine....
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Depollution system faulty
este un mesaj de eroare care de cele mai multe ori, dar nu intotdeauna, vesteste defectarea regulatorului de presiune.
daca vei cauta pe forum vei vedea ca sunt destule discutii pe tema asta
daca vei cauta pe forum vei vedea ca sunt destule discutii pe tema asta
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Lun 26-Feb-2018 17:27
- Localitate: Mocesti
- Masina: Citroen c5 III 2.0 136cp 2008 automată
Re: Depollution system faulty
După două zile a dispărut singur. A trecut o saptamana de atunci si nu a mai apărut.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Depollution system faulty
dispare singur dupa 3-a sau a 5-a pornire si pana nu o vei forta din nou nu va mai aparea dar problema este inca acolo, o diagnoza iti poate spune cu exactitate dc ai primit mesajul
Re: Depollution system faulty
Buna
Azi mi-a aparut si mie acest indicator impreuna cu esp asr sistem faulty si motorul nu mai trage deloc nu se tureaza parca ceva i taie alimmentarea cand vreau sa il turez.
Ce parere aveti ?
Multumesc
Azi mi-a aparut si mie acest indicator impreuna cu esp asr sistem faulty si motorul nu mai trage deloc nu se tureaza parca ceva i taie alimmentarea cand vreau sa il turez.
Ce parere aveti ?
Multumesc
-
- pasionat
- Mesaje: 103
- Membru din: Lun 27-Oct-2014 09:19
- Localitate: Timisoara
- Masina: Citroen C5 2.0l 103kw 140PS Break 2009
Depollution system faulty
Am si eu o problema similara: Anti-Pollution system faulty.
Masina parca nu mai trage, e greu sa intru in depasiri pe autostrada.
Dupa cateva diagnoze am constatat ca are cateva coduri de erarea, cele de mai jos.
Din pacate mie mi se pare ca FAP/DPF e infundat in cazul meu. Am incercat sa merg peste 30 min pe autostrada, chiar si cu laptopul conectat sa monitorizez valorile filtrulu si am constat ca loadul a crescut in timpul mersului, in loc sa scada..
Desi filtrul incerca sa se regenereze.
Ce credeti ca este de facut ?
Am sanse sa dispara de la sine sau trebuie schimbat filtrul de particule?
Masina are 246k km.
2l 140cp manuala din 2009.
Prima diagnoza unde imi arata load 113%
Imagine[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200621/5f2fa53c47725ec4841efa31b24d404a.jpg[/img]
Imagine
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200621/e9d021eb1d1ea8823d1b6bd3ac93ac0b.jpg[/img]
ultima diagnoza imi arata 166% load
Imagine
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200621/eb8aef0ba746deda4f2ecc2fbe1c3dcf.jpg[/img]
Se pare ca e infundat si nu mai trage masina..
Da in ulimele luni din cauza corona am mers numai in oras cate 5-10km.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Masina parca nu mai trage, e greu sa intru in depasiri pe autostrada.
Dupa cateva diagnoze am constatat ca are cateva coduri de erarea, cele de mai jos.
Din pacate mie mi se pare ca FAP/DPF e infundat in cazul meu. Am incercat sa merg peste 30 min pe autostrada, chiar si cu laptopul conectat sa monitorizez valorile filtrulu si am constat ca loadul a crescut in timpul mersului, in loc sa scada..
Desi filtrul incerca sa se regenereze.
Ce credeti ca este de facut ?
Am sanse sa dispara de la sine sau trebuie schimbat filtrul de particule?
Masina are 246k km.
2l 140cp manuala din 2009.
Cod: Selectaţi tot
P1447 Differential exhaust pressure signal
Properties
Cause Local
Status Permanent fault
Characterisation of the fault Particle filter clogged
List of associated variables
Particle filter load state Not charged
Engine speed 3136 rpm
Particle emission filter flow in volume 423529 l/h
Inlet pressure 2.55 Bars
Air flow sensor air temperature 29 °C
Measured air flow 1424 mg/impulse
Distance travelled since the last regeneration 196 Km
Particle filter differential pressure 0.40 Bars
P1471 EGR valve
Properties
Cause Local
Status Intermittent
Characterisation of the fault Open circuit
List of associated variables
Engine speed 3264 rpm
Battery voltage 14.36 Volt(s)
EGR valve position reference value 0 %
EGR valve position repeat 0 %
Inlet pressure 2.22 Bars
EGR electrovalve opening cyclic ratio -100 %
Measured air flow 1176 mg/impulse
Air flow setting 1071 mg/impulse
Prima diagnoza unde imi arata load 113%
Imagine[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200621/5f2fa53c47725ec4841efa31b24d404a.jpg[/img]
Imagine
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200621/e9d021eb1d1ea8823d1b6bd3ac93ac0b.jpg[/img]
ultima diagnoza imi arata 166% load
Imagine
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200621/eb8aef0ba746deda4f2ecc2fbe1c3dcf.jpg[/img]
Se pare ca e infundat si nu mai trage masina..
Da in ulimele luni din cauza corona am mers numai in oras cate 5-10km.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot