Soc puternic/zmucitura cutie automata

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata

Mesajde dj01fad » Lun 12-Apr-2021 21:35

zilele astea o sa desfac un bloc de valve sa incerc sa il repar si o sa incerc sa fac poze sa vedeti ce se intampla in el.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

astigelu
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Mar 21-Aug-2018 14:21
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0hdi, 163CP, 2010, Automat, H3+

Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata

Mesajde astigelu » Mar 13-Apr-2021 15:10

Ma poti sfatui si pe mine cum ai facut cu adaugarea aditivului? L-am comandat si eu de pe ebay din UK si astept sa vina, dar intre timp vreau sa ma lamuresc cum sa procedez, ai scos 700 ml de ulei inainte de a adauga aditivul? Se face cu motorul pornit sau nu? Multumesc.
iulian.arg scrie:Dupa descriere imi pare a fi convertorul de cuplu sau ambreiajele din convertorul de cuplu. Insa intermitenta problemelor poate fi si un indicator de uzura a blocului de valve.
Poti incerca un refresh de ulei la cutie daca nu l-ai facut de mult timp desi sunt putine sanse sa se schimbe ceva.
Apoi ca sa atenuezi problemele de uzura ale lagarelor blocului de valve poti pune un aditiv in genul Lucas Stop Slip.
Daca crezi ca merita si vrei sa mai tii masina, fa o reparatie capitala la cutie si schimba tot ce e uzat in ea. Operatia asta te poate ajunge in jur de 1000 euro.

Eu am avut la fosta masina o problema generata categoric de uzura blocului de valve. La trecerea din 2 in 3, se decupla 2-ul normal dar uneori cand se incalzea avea o intarziere in a cupla 3. Daca nu eram atent sa iau acceleratia, cupla brusc 3-ul si avea un soc puternic. Am rezolvat 99% problema asta cu Lucas Transmission Stop Slip. Asta este un aditiv care ingroasa uleiul.
Blocul de valve de pe cutiile astea e din aluminiu iar valvele sunt dintr-un metal mai dur. In timp apare uzura in lagarele valvelor determinand uleiul sa treaca pe langa valva si sa scada presiunea pe circuitul pe care este nevoie de presiune intarziind sau chiar nemaifacand schimbarea unor trepte. Sunt ateliere care repara fix problema asta, inlocuind lagarele de aluminiu cu unele metalice la cutiile astea Aisin.

Eu am studiat problema cand m-am lovit de ea. Daca mai vrei detalii mai intreaba.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata

Mesajde dj01fad » Mar 13-Apr-2021 22:48

iulian.arg scrie:Eu am avut la fosta masina o problema generata categoric de uzura blocului de valve. La trecerea din 2 in 3, se decupla 2-ul normal dar uneori cand se incalzea avea o intarziere in a cupla 3. Daca nu eram atent sa iau acceleratia, cupla brusc 3-ul si avea un soc puternic. Am rezolvat 99% problema asta cu Lucas Transmission Stop Slip. Asta este un aditiv care ingroasa uleiul.


da, asta e cea mai comuna problema a cutiilor aisin... trecerea din 2 in 3 cu decuplare si apoi soc. din cauza asta ajunge sa crape si convertizorul, si cine stie mai ce... la mine asta a fost problema principala - soc din 2 in 3 si cateodata si pe R, iar cel care a mers cu ea a insistat pana a stricat si convertizorul. problema cu acel aditiv este ca poate rezolva "pe moment" problema, dar apoi o sa apara alte probleme. cutia are toleranta foarte mica la ulei, iar daca uleiul este mai gros nu va functiona niciodata corect. asa am facut si eu prima data, am "ingrosat" uleiul, dar nu a disparut problema 100%, ba chiar nici nu mai schimba cum trebuie. dupa ce am reusit sa o repar, folosind uleiul corect pot sa ii dau oricum ca nu mai face niciun fel de soc, si merge perfect. poti sa bagi aditiv, dar sa nu te astepti la vreo solutie miraculoasa pentru ca nu exista; defectul este inca acolo...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Re: Soc puternic/zmucitura cutie automata

Mesajde iulian.arg » Joi 15-Apr-2021 00:21

astigelu scrie:Ma poti sfatui si pe mine cum ai facut cu adaugarea aditivului? L-am comandat si eu de pe ebay din UK si astept sa vina, dar intre timp vreau sa ma lamuresc cum sa procedez, ai scos 700 ml de ulei inainte de a adauga aditivul? Se face cu motorul pornit sau nu? Multumesc.


Da, am scos niste ulei si am adaugat aditivul. Apoi am poornit motorul, am rulat prin viteze si am lasat uleiul sa se omogenizeze si sa se incalzeasca apoi am refacut nivelul.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814


Înapoi la “Mecanica - C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv