Pagina 1 din 2

Nivel ulei hidraulic tip ulei Total LDS

Scris: Dum 28-Iun-2015 21:27
de laum
Salut,

Am inteles ca suspensia merge cu ulei hidraulic tipul Total LDS. Exista vreo modalitate de verificare a nivelului acestui ulei. Are cumva si el vreo joja, sau trebuie completat periodic? Poate tot ce am scris mai sus este o prostie, dar am auzit-o si eu si am zis sa intreb pe cunoscatori.

Scris: Lun 29-Iun-2015 07:43
de danny29
pune masina pe treapta de jos maxim si desfaci capacul de la rezervor si trebuie sa se vada uleiul, sa nu pui prea mult ca il da afara si faci mizerie multa.

Scris: Mar 30-Iun-2015 10:36
de LUCIAN ZUGRAVU
Sa nu mai deschid alt subiect, caderea rotilor spate, brusc,la trecere peste denivelari, e de la amortizoare sau de la sfere?

Scris: Mar 07-Iul-2015 18:07
de laum
danny29 scrie:pune masina pe treapta de jos maxim si desfaci capacul de la rezervor si trebuie sa se vada uleiul, sa nu pui prea mult ca il da afara si faci mizerie multa.


In rezervor am ca o sita (grilaj), si cu suspensia pe nivelul cel mai de jos, se vede ca o pelicula uleiul, undeva pe fund, este OK asa, cu suspensia pe normal, se vede sub sita un fel de filtru, dar nici pic de ulei, crezi ca ar trebui sa mai adaug?

Scris: Mar 07-Iul-2015 19:20
de LUCIAN ZUGRAVU
Din cate am inteles si eu de pe forum, ca nu prea stiu nici eu multe despre citroen, sunt la primul de 3 saptamani, cu suspensia jos trebuie sa vezi uleiul la jumatate in canalul lateral din sita.

Scris: Mar 07-Iul-2015 19:33
de danny29
[quote="laum"][quote="danny29"]pune masina pe treapta de jos maxim si desfaci capacul de la rezervor si trebuie sa se vada uleiul, sa nu pui prea mult ca il da afara si faci mizerie multa.[/quote]

In rezervor am ca o sita (grilaj), si cu suspensia pe nivelul cel mai de jos, se vede ca o pelicula uleiul, undeva pe fund, este OK asa, cu suspensia pe normal, se vede sub sita un fel de filtru, dar nici pic de ulei, crezi ca ar trebui sa mai adaug?[/quote]

este cam putin eu as zice ca daca numai se vede pe fund la sita aia iti cam trebuie 1 litru, dami o adresa de mail si iti trimit o poza pe mail sa vezi cum e la mine.

Scris: Mie 08-Iul-2015 01:50
de MARIAN
Atunci cand se depresurizeaza sistemul (metoda recomandata de producator) nivelul corect ar trebui sa fie la semnul "b" (semnul superior). Atunci cand nu este depresurizat sistemul, eu as lasa nivelul la semnul inferior "a" .
ImagineImagine

Scris: Dum 06-Mar-2016 21:44
de LUCIAN ZUGRAVU
Salut, ma poate ajuta cineva cu un sfat cum se schimba uleiul hidraulic, sau daca se schimba? L-am verificat astazi si mi se pare ca ai-a schimbat un pic culoarea, parca ar ar "branzit"...

Re: Nivel ulei hidraulic tip ulei Total LDS

Scris: Joi 07-Apr-2016 06:53
de kyn
L-am schimbat eu, in carte scrie ca se schimba la 4 ani.
In TM la Citroen nu prea au scule,le trebuie un aparat de purjat si nu il au, dar
la insistentele mele l-au schimbat, tragand uleiul cu o seringa avand in capat un furtun subtire si lung
din "bidonul "mare, au reusit sa scoata cam 3,5 litri. Cost aprox 500 lei

PS. Masina trebuie depresurizata, dupa care se scoate uleiul.
Multa bafta.

Re: Nivel ulei hidraulic tip ulei Total LDS

Scris: Mar 19-Apr-2016 11:09
de silviu_79
Cum se face depresurizarea?
Eu cand am desfacut busonul a fasait ca ala de la antigel, deci era un pic de presiune acolo...

Re: Nivel ulei hidraulic tip ulei Total LDS

Scris: Sâm 23-Iul-2016 10:35
de spiridusu.andrei
Deci ca sa putem intelege si noi astia mai amatori:)) punem masina la nivelul cel mai jos si apoi punem lichid pana ajunge la (b) e ok ce am spus? La mine nu se vede deloc.... se poate face complectare sau trebuie ineaparat schimbat?

Re: Nivel ulei hidraulic tip ulei Total LDS

Scris: Dum 12-Mar-2017 21:20
de kady28
Salut, la mine pe pozitia minima aveam LDS pana la sita. Cand ridicam masina pe maxim pompa la un moment dat isi schimba sunetul si mergea destul de mult apoi se oprea pret de cateva secunde si pornea iar.
E posibil sa nu am destul LDS si pompa sa traga in gol?

Re: Nivel ulei hidraulic tip ulei Total LDS

Scris: Mie 24-Mai-2017 13:20
de crisscream
Kady si la mine facea exact la fel ,in plus ,mesajul care anunta ca sa ajuns la inaltimea maxima nu aparea niciodata. Noroc ca se vedea cu ochiul liber ca partea din fata era mult mai ridicata decat spatele chiar si in pozitia normala. Dupa ce am reglat inaltimea totul a revenit la normal.
Era sa uit un detaliu: pana sa nu reglez inaltimea suspensia era mult mai rigida.

Re: Nivel ulei hidraulic tip ulei Total LDS

Scris: Mie 24-Mai-2017 16:12
de kady28
Am aflat cu ajutorul lui Marian ca de fapt pompa nu tragea in gol ci intra in protectie. Inaltimea pare ok si e destul de elastica.
Cred ca am probleme cu senzorul de inaltime pe spate si nu detecteaza cand masina ajunge pe maxim.

Intre timp am mai descoperit ieri intrand cu diagonza pe calculatorul de autoleveling ca nu citeste inaltimea de pe senzorul spate....scria: invalid value. Cred ca din cauza asta faza scurta parca e cam jos.
Nu am nici o eroare pe suspensie...bineinteles in afara de cele false ca U2005.

Re:

Scris: Mar 27-Noi-2018 17:19
de astigelu
LUCIAN ZUGRAVU scrie:Sa nu mai deschid alt subiect, caderea rotilor spate, brusc,la trecere peste denivelari, e de la amortizoare sau de la sfere?

Am observat si eu acest lucru la rotile fata mai ales cand trec cu viteza putin mai mare peste denivelari(cum sunt si cele de micsorare a vitezei din anumite zone rezidentiale) revine f repede roata pe pamant si are un zgomot ca de lovitura parca nu ar fi amortizata deloc acea cadere, stie cineva care e cauza?