Pagina 1 din 2

SUSPENSIE

Scris: Dum 15-Apr-2012 12:32
de Constantin Branza
Hristos a inviat !!!
Am 25000 km si mi-au picat bieletele de directie ,o bieleta antiruliu fata si una spate.
Am antrebat ce se intampla si m-i s-a raspuns......proasta utilizare!!!!!!!!!!!!!
vreau sa stiu si eu daca e o problema generala sau mai rara .

Scris: Dum 15-Apr-2012 12:36
de dj01fad
cum pusca mea proasta utilizare?! da pe unde vor sa mergi ? pe geam cumva???
daca ai garantie, mergi peste ei! ei incearca sa o dea in proasta utilizare, daca le tine bine, daca nu... nu.
probabil noile masini sunt extrem de sensibile si nu rezista... dar in nici un caz nu este vina ta.

suspensie

Scris: Dum 15-Apr-2012 12:40
de Constantin Branza
ideea e ca eu am avut un golf 2006 si am facut cu el 300000km fara sa schimb o bucsa.
asta le-am zis si eu
Nu proasta .....foarte proasta utilizare.
asta iarna am ramas inzapezit.
mai merg si pe drumuri de tara
si pe sosele ( dar acolo sunt gropi)
dar la fel am facut si cu cealalta
deci........

Scris: Dum 15-Apr-2012 14:24
de marianmarian
la c5III sunt cu probleme la bucsi , sunt facute pe platforma lui 407 si ei au aceiasi problema.

Suspensie C5 III

Scris: Mie 31-Iul-2013 13:50
de marian74
Salutare
Am inlocuit de curand kit-ul de ambreiaj si de cateva zile am observat ca dupa ce pun contactul masina se ridica de fata cu o smucitura ...nu mai se ridica lin ,aproape insesizabil,....se ridica"zvacnit"...si in momentul de dinaintea ridicarii se aude un mic zgomot(ai impresia ca sa lipit in momentul cand s-a lasat jos dupa ce am oprit motorul) si brusc se ridica ....Am facut inlocuirea kit-ului in service autorizat dar habar nu am ,se umbla cumva la suspensie pentru inlocuirea ambreiajului?ma refer ca poate nu este loc pe sub masina si trebuiesc desfacute diferite chestii?
Are cineva vreo idee ce se intampla cu suspensia ?

Scris: Mie 31-Iul-2013 14:47
de mesersmith
Þii cumva piciorul pe frânã când porneºti maºina?
Cã dacã faci aºa,e normal, mai ales dacã ai ºi frâna de mânã trasã.

Scris: Mie 31-Iul-2013 15:44
de marian74
Nu tin piciorul pe frana...Frana de mana se trage singura la oprirea motorului,dar pana acum nu mi-a facut asa ceva...Am verificat , de ridicat se ridica pana la treapta de sus ,coboara imediat ce dau comanda dar numai la pornirea motorului imi face chestia asta .Pana acum a functionat perfect....Nu stiu, acum sa ma leg de faptul ca mi-a lucrat la ambreiaj si poate a dereglat ceva pe acolo in momentul cand au desfacut pe acolo....sau pur si simplu acu i-a venit sa faca asa ,nush ce sa zic....dar in orice caz pana acum nu a facut asa.

Scris: Vin 09-Aug-2013 12:58
de marian74
marian74 scrie:Nu tin piciorul pe frana...Frana de mana se trage singura la oprirea motorului,dar pana acum nu mi-a facut asa ceva...Am verificat , de ridicat se ridica pana la treapta de sus ,coboara imediat ce dau comanda dar numai la pornirea motorului imi face chestia asta .Pana acum a functionat perfect....Nu stiu, acum sa ma leg de faptul ca mi-a lucrat la ambreiaj si poate a dereglat ceva pe acolo in momentul cand au desfacut pe acolo....sau pur si simplu acu i-a venit sa faca asa ,nush ce sa zic....dar in orice caz pana acum nu a facut asa.

Asa cum a aparut ,tot asa a disparut .....dupa 4-5 zile de utilizare s-a remediat singura problema....

Scris: Mie 21-Oct-2015 02:25
de arpika750831@yahoo.com
Poate ma lamureste cineva si pe mine.Cum procedezi la C5 cand il ridici pe cric?Ultima oara dupa schimbarea rotiilor vara pe iarna intr-un service oarecare,masina a ramas max.cu garda la sol si nu s-a mai redresat automat,doar manual cu greu.Multumesc anticipat!

Scris: Mie 21-Oct-2015 07:41
de viorel_TL
Scrie si in manual, ca inainte de a umbla la roti, masina trebuie ridicata la max. din buton. In caz contrar, dupa ce cobori cricul, masina se lasa pe burta. Am patit-o si eu.

Scris: Mie 21-Oct-2015 12:31
de exclu20
tot la fel procedam si eu la schimbarea rotilor, ridicata din suspensie la maxim si apoi pe elevator.
de curand mecanicul ce se ocupa de masina mi-a aratat altceva interesenat - in pozitia normala a suspensiei se desface dopul de la rezervorul de lichid hidraulic si se ridica pe elevator masina, la coborare cu rotile pe sol intradevar coboara garda la minim dar dupa 15-20 de secunde se ridica singura in pozitia normala.

Scris: Mie 21-Oct-2015 13:14
de bogwol
exclu20 scrie:tot la fel procedam si eu la schimbarea rotilor, ridicata din suspensie la maxim si apoi pe elevator.
de curand mecanicul ce se ocupa de masina mi-a aratat altceva interesenat - in pozitia normala a suspensiei se desface dopul de la rezervorul de lichid hidraulic si se ridica pe elevator masina, la coborare cu rotile pe sol intradevar coboara garda la minim dar dupa 15-20 de secunde se ridica singura in pozitia normala.


asa se face si in serviceurile autorizate

Scris: Mie 21-Oct-2015 15:50
de arpika750831@yahoo.com
Ms. Mult pt. raspunsuri

Re: SUSPENSIE

Scris: Dum 10-Apr-2016 17:50
de Paulaner
Salut,
am un c5 2010 si dupa un accident usor dreapta fata, a ridicat-o pe elevator sa se uite la roata apoi cand a coborat-o nu se mai ridica.
Dupa reparatie s-a mers la citroen si s-a rezolvat problema(cica niste sigurante), iar dupa cca o sapt a aparut eroare suspensie si nu se mai ridica neam.
Stie cineva ce-ar putea fi?
PS:-nu gasesc panoul cu sigurante in afara de cel de langa baterie!

Re: SUSPENSIE

Scris: Dum 10-Apr-2016 19:28
de Paulaner
Am gasit sigurantele de la bord, dupa sertarul de manusi, dar nu si cele printre care se afla cea pt siatemul hidraulic de suspensie.
Ma poate ajuta cineva?