Pagina 1 din 2

suspensie spate c5 III 2.0 163cp hydractyve 3+ 2010

Scris: Mar 21-Apr-2015 21:49
de bloch zoltan
Salutare tuturor! Am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara si uitandu-ma din spate la masina am observat ca rotile din spate nu stau perfect vertical. Partea de jos a rotilor din spate sunt mai in afara decat cele din fata. Stie cineva ce elemente din suspensia spate trebuiesc schimbate ? Va multumesc.

Scris: Mie 22-Apr-2015 07:53
de MARIAN
Cel mai probabil, rulmentii de la brațe.

Scris: Mie 22-Apr-2015 13:44
de vasile mihai sebastian
nu cred ca trebuie schimbat nimic si a mea este la fel partea de jos a rotilor de pe spate este mai in exterior acelasi model si motorizare

Scris: Mie 22-Apr-2015 19:45
de bloch zoltan
Va multumesc pentru sfaturi !
Am vorbit cu un prieten care are servis auto si am convenit sa o suim pe un elevator sa verificam suspensiile.
Cred ca saptamana viitoare se va intampla. Am sa postez dupa verificare daca trebuie schimbat ceva.
Am citroen-ul de 3 ani, am facut o gramada de km fara nici o problema.
Suspensia hydractive3+ e bestiala in combinatie cu cutia automata si credeti-ma am avut cateva masini la viata mea ( dacie, opel omega, daewoo espero, seat ibiza, opel corsa, smart fortwo). Smart-ul il mai am, fac naveta la servici cu el.
O zi buna sa aveti si bucurati-va din plin de masinile voastre.

Scris: Mie 22-Apr-2015 23:21
de vasile mihai sebastian
ok te asteptam cu vesti, bune sper :)

Scris: Vin 24-Apr-2015 22:03
de bloch zoltan
Am suit-o pe elevator si iata rezultatul.
Puntea fata stanga:
- 1 x bucsa fuzeta partea de jos 56ron
- 1 x bieleta antiruliu 108ron
Puntea fata dreapta:
- 1 x bieleta antiruliu 108ron
Punte spate stanga, dreapta (reper 8 dupa schema suspensiei):
- 2 x 246ron (un brat cu 2 bucse la capete si reglaj cu filet pe ambele parti)

Maine sosesc piesele, pe luni le montez, iar apoi trebuie sa o duc la facut directia (in special pentru rotile din spate
pt ca pe fata la capetele de bara nu se umbla).

Cam asta va fi toata distractia!!!! HAHAHAHA
O zi buna tuturor, si sa aveti grija la drum, ca sunt din ce in ce mai multi nebuni in trafic !!!!!!!!!!!

Scris: Sâm 25-Apr-2015 02:14
de vasile mihai sebastian
si crezi ca dupa ce schimbi acele doua bucse pe spate rotile vor sta drepte ? daca se adevereste poate lasi un mesaj sunt tare curios, drumuri bune

Scris: Sâm 25-Apr-2015 13:44
de bloch zoltan
Ok, dupa ce fac si reglajul de directie si geometria rotilor am sa postez rezultatul.

Scris: Mar 28-Apr-2015 22:05
de danny29
sa ma scuzi colegu dar sa nu mai deschid alt topic, puteti sa imi spuenti dimensiunile de inaltime la un C5 Tourer 2009 cu H3+ cu motorul pornit, ca mie mi se pare ca a mea este un pic cam sus.

Scris: Mie 29-Apr-2015 11:38
de calorifer4
Maine sosesc piesele, pe luni le montez, iar apoi trebuie sa o duc la facut directia (in special pentru rotile din spate
pt ca pe fata la capetele de bara nu se umbla).

:shock: cum adica directie pe spate?... "daca" masina ta provine din accident grav si rotile spate sunt ''indoite'' din brat-fuzeta ce geometrie crezi ca va scoate ''meseriasul'' daca inlocuiesti doar amaratele de bucse sau bieleta antiruliu care are legatura cu amortizorul? sunt de parere ca si mai stramb va calca pe roti masina pana nu inlocuiesti bratul sau bratele cu problema pe spate si reglaj la ele nu exista, efectiv meseriasul trebuie sa stranga la maxim acele suruburi,sa nu le lase cum calca roata :lol:, e clar, sa nu te intrebi de ce te depasesc propriile roti. Roata poate sta inclinata si datorita unui rulment defect, nu intodeauna este din brat(e)

Astept si eu o parere cum poti face geometria la suspensia multibrat pe spate la aceasta masina, fara sa inlocuiesti bratele... sant eu tampit si vreau sa stiu, a mea nu are aceasta problema, dar poate i vine ziua :lol:

Imagine

Scris: Mie 29-Apr-2015 14:15
de calorifer4
da, am bagat capul la roata, m-am uitat are filet dusmanu' de bieleta la mijloc :? , in teorie :evil: se face oarecum reglajul geometriei prin accea bieleta Nr. 8, practic dunezo'cu mila.

Scris: Joi 30-Apr-2015 20:38
de bloch zoltan
Daca te uitai atent pe schema suspensiei spate, pe care tu ai postat-o, nu trebuia sa mai bagi ,,capu la roata,, sa-ti dai seama ca da, de acolo se face
reglajul, nu in ,,teorie,, si nici ,,oarecum,, ci practic, cu echipamentul adecvat si o banala cheie fixa, ca de aceea are filet ,,dusmanu de bieleta,, .
:razz: :oops: :twisted: :evil: :razz:

Scris: Sâm 02-Mai-2015 20:11
de vasile mihai sebastian
deci colegu sa inteleg ca acum dupa ce ai facut tot ce trebuie rotile de-pe spate sunt drepte ?

Scris: Sâm 02-Mai-2015 20:49
de bloch zoltan
Da sunt drepte, calca cum trebuie, la ochi asa se vede, mai ramane sa vad in timp uzura la anvelope.
O seara placuta sa aveti!

Scris: Mar 05-Mai-2015 19:41
de vasile mihai sebastian
din curiozitate, cum locuiesc in Franta am luat la ochi toate c5-urile din parcarile marilor centre comerciale, crede-ma ca toate au rotile strambe pe spate deci nu stiu ce sa cred, oricum la primul drum la reprezentanta o sa punctez problema asta .