Pagina 1 din 2
Joc la rulare cu suspensia ridicata
Scris: Mar 30-Iun-2015 20:19
de LUCIAN ZUGRAVU
Stie cineva de ce joaca masina daca incerc sa merg cu suspensia ridicata? Practic nici nu merge, asa tare vibreaza...
Re: Joc la rulare cu suspensia ridicata
Scris: Mie 01-Iul-2015 07:17
de bogwol
LUCIAN ZUGRAVU scrie:Stie cineva de ce joaca masina daca incerc sa merg cu suspensia ridicata? Practic nici nu merge, asa tare vibreaza...
practic, cu suspensia ridicat la maxim, nu poti merge cu viteze mai mari de 10 km/h. E facuta pentru a depasi obstacole si nu pentru rulare. Daca mergi cu viteze mai mari, inseamna ca nu iti functioneaza ceva la sistemul automat de compensare al inaltimii. Peste 10km/ora ar trebui sa iti coboare in treapta a 2-a de inaltime, iar peste 40 ar trebui sa revina singura la normal.
Scris: Mie 01-Iul-2015 07:49
de LUCIAN ZUGRAVU
Asta se intampla in treatable doua. Sare de spate exagerat de mult.practic nu se poate merge,dar nu coboara singura. Am verificat uleiul si mai trebuie completat, cred ca are niste piederi pe la pompa (daca aia e pompa de sub rezervarul de ulei). Poate fi si din cauza lipsei de ulei? Mersi pt raspuns
Scris: Mie 01-Iul-2015 08:41
de claus4you
nu mai ai azot in sfere
Scris: Mie 01-Iul-2015 11:36
de LUCIAN ZUGRAVU
Cum se poate verifica, se schimba sau se pot completat?!
Scris: Mie 01-Iul-2015 11:57
de calorifer4
Sferele se schimba in functie de echiparea auto din fabrica(nu iti recomand sa iei SH decat de la o masina cu echiparea identica ca a ta, alfel risti sa stea cocosata de spate) si intotdeauna in perechi cele de la roti! rolul lor este sa amortizeze si se comporta exact ca niste arcuri numai ca sunt extra soft.
Nu folosii deplasarea cu masina a caror sfere/arcuri sunt pa! (doar cu conditia sa nu depasesti 10km/h avand service-ul la coltul strazii... in rest suni la reprezentanta sa o salte pe platforma in cazul in care este in garantie.), risti sa faci fisuri in sasiul masinii nereparabile cu probleme foarte grave pentru siguranta rutiera.
Scris: Mie 01-Iul-2015 12:49
de MARIAN
In primul rand sferele se verifica pentru a determina presiunea de azot existenta. Orice service specializat Citroen ar trebui sa poata executa verificarea. Dupa verificare, in cazul in care membrana este perforata sferele vor trebui inlocuite cu unele noi.
In cazul in care sferele au doar presiuea scazuta, acestea se poat reincarca la presiunea nominala (cea de fabrică). In M.Britanie pot executa aceasta operatiune cei de la Pleiades, iar în Romania o pot executa si eu.
Scris: Mie 01-Iul-2015 17:01
de gropitzabogdan
Eu am masina din 2005 si nu am umblat la sfere niciodata! Nici inainte nu cred ca s-a umblat pe acolo

Scris: Mie 01-Iul-2015 17:13
de MARIAN
gropitzabogdan scrie:Eu am masina din 2005 si nu am umblat la sfere niciodata! Nici inainte nu cred ca s-a umblat pe acolo

In medie, sferele originale au o durata de viață cam de 8-10 ani. De aceea este bine sa se verifice starea acestora si sa nu ne repezim cu schimbatul.
Scris: Mie 01-Iul-2015 19:10
de LUCIAN ZUGRAVU
Trebuie sa-mi ajunge uleiul maine si completez. E vreo procedura anume, sau pur si simplu se lasa la treapta de jos si se completeaza pana se vede in rezervor?
Scris: Mie 01-Iul-2015 19:58
de gropitzabogdan
Se lasa pe treapta de jos si se completeaza.
Scris: Joi 20-Aug-2015 06:37
de LUCIAN ZUGRAVU
Am verificat toate 6 sferele si toate erau sub presiune,asa ca le-am schimbat, dar masina tot "topaie " de fund daca o ridic pe penultima treapta si merg cu ea chiar si cu 5 Km/h. Iar spatele ii cade la fel cand trec peste denivelari. I-am cumparat un set de amortizoare noi pe spate si le schimb luni. Sint foarte curios cum se comporta dupa...Acum,mai nou,imi tremura cand o accelerez la viteza de peste 60-70 Km/h si in special in panta, si chiar foarte tare....Cand am schimbat ambreiajul i-am schimbat si volanta,deci nu e de la volanta. Asa ca , mai mult ca sigur, o sa trebuiasca schimbate si planetarele. Dar vad sigur dupa service-ul de luni.

Scris: Joi 20-Aug-2015 09:01
de dj01fad
LUCIAN ZUGRAVU scrie:Am verificat toate 6 sferele si toate erau sub presiune,asa ca le-am schimbat, dar masina tot "topaie " de fund daca o ridic pe penultima treapta si merg cu ea chiar si cu 5 Km/h. Iar spatele ii cade la fel cand trec peste denivelari. I-am cumparat un set de amortizoare noi pe spate si le schimb luni. Sint foarte curios cum se comporta dupa...Acum,mai nou,imi tremura cand o accelerez la viteza de peste 60-70 Km/h si in special in panta, si chiar foarte tare....Cand am schimbat ambreiajul i-am schimbat si volanta,deci nu e de la volanta. Asa ca , mai mult ca sigur, o sa trebuiasca schimbate si planetarele. Dar vad sigur dupa service-ul de luni.

eu consider operatiunea asta drept "bani aruncati". fara o diagnosticare clara, nu vad niciun sens sa schimbi asa piese, ca poate ii trece. ti s-a mai spus ca daca nu coboara automat cand mergi cu ea cu viteza mai mare, e o problema; problema aia trebuia sa o rezolvi in primul rand si dupa aia alte lucruri, dar... fiecare face cum ii place. si ti-a zis marian si de incarcatul sferelor, operatie care costa considerabil mai putin decat 6 sfere noi. nu ai gasit pe nimeni acolo sa incarce? tester a pus cineva pe masina ta?
Scris: Joi 20-Aug-2015 09:06
de ovybd
pentru tine masina aia va deveni un cosmar si un storcator de bani in stilul asta
Scris: Joi 20-Aug-2015 09:22
de MARIAN
dj01fad scrie:LUCIAN ZUGRAVU scrie:Am verificat toate 6 sferele si toate erau sub presiune,asa ca le-am schimbat, dar masina tot "topaie " de fund daca o ridic pe penultima treapta si merg cu ea chiar si cu 5 Km/h. Iar spatele ii cade la fel cand trec peste denivelari. I-am cumparat un set de amortizoare noi pe spate si le schimb luni. Sint foarte curios cum se comporta dupa...Acum,mai nou,imi tremura cand o accelerez la viteza de peste 60-70 Km/h si in special in panta, si chiar foarte tare....Cand am schimbat ambreiajul i-am schimbat si volanta,deci nu e de la volanta. Asa ca , mai mult ca sigur, o sa trebuiasca schimbate si planetarele. Dar vad sigur dupa service-ul de luni.

eu consider operatiunea asta drept "bani aruncati". fara o diagnosticare clara, nu vad niciun sens sa schimbi asa piese, ca poate ii trece. ti s-a mai spus ca daca nu coboara automat cand mergi cu ea cu viteza mai mare, e o problema; problema aia trebuia sa o rezolvi in primul rand si dupa aia alte lucruri, dar... fiecare face cum ii place. si ti-a zis marian si de incarcatul sferelor, operatie care costa considerabil mai putin decat 6 sfere noi. nu ai gasit pe nimeni acolo sa incarce? tester a pus cineva pe masina ta?
Subscriu!
In plus, nu cred ca la anul ei sferele originale aveau presiunea atat de scazuta incat sa necesite inlocuirea tuturor. Poate fi si o problema de reglaj al inaltimii. Schimbarea cilindrilor nu va influenta comportamentul masinii.