Pagina 2 din 4

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Dum 14-Ian-2018 00:32
de willow
Si eu am versiunea automata de 110 cai si sunt f multumit de achizitie. Vibratii suparatoare nu exista, dar ce am observat e ca automata Aisin EAT6 e setata sa schimbe devreme in urcarea treptelor si tarziu in coborare, ceea ce se traduce in mers ceva mai subturat. Evident motivele sunt cele legate de consum.

Dar repet, nu e nimic deranjabil, cutia putand fi setata in modul sport si tot acest comportament se modifica.

In rest masinuta e o bomboana, confortabila, placuta ochiului atat la interior cat si la exterior, are tehnologie la zi si cel mai important, are stil. Am ales marca si modelul asta fiindca nu consider ca masina de oras, asa cum e acest C3, trebuie sa fie sportiva. Atuurile unei masini de oras trebuie sa fie lejeritatea condusului, confortul, consumul si nu in ultimul rand tehnologia, sportivitatea nu intra printre prioritati, fiindca masina asta nu va vedea prea des serpentinele montane.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 24-Ian-2019 09:49
de CGDBZ
Salutare.
Am achizitionat si eu un Citroen C3 III 1.2 82CP LIVE. Am obsevat ca nu are scut, a montat cineva scut pentru aceasta masina ?

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Lun 04-Feb-2019 19:06
de am_goby@yahoo.com
buna ziua!detin un citroen c3 si as dorii sa ma ajutati in privinta conectarii la ecranul tactil(ma refer la navigatie)nu imi recunoaste nici un fel de telefon .va multumesc!

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mar 05-Feb-2019 13:12
de CGDBZ
Eu am varianta de baza, fara ecran tactil. Am conectat telefonul prin bluetooth, dupa "imperechere" se conecteaza automat. Am folosit doar pentru a raspunde la telefon si a apela.
Referitor la intrebarea mea despre scut, am cautat dupa codul din service box, 7013GL, si am gasit doua variante la care m-am oprit:
https://www.bestautovest.ro/scut-motor-citroen-c3-03-2010-fata-7013gl-231834-5.html
https://www.epiesa.ro/acoperire-motor-blic-6601-02-0531860p-parts-567527522.htm
Oare cel de la Epiesa o fi din plastic simplu, nu scrie nimic de material si inca nu sunt lamurit daca este 100% compatibil cu masina mea, vad ca scrie pentru Citroen C3 II incepand cu 2010 pana in prezent?

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Sâm 16-Feb-2019 21:40
de CGDBZ
Am luat scutul de la bestautovest, cel de 170Lei dupa codul 7013GL. S-a potrivit perfect si este din ceva material mai rezistent(ABS-PVC) destul de gros.
O prima problema, destul de mica dar nu ma asteptam de la o masina noua. Cand ploua sau cand spal masina intra apa pe la diuzele de spalat parbrizul. Cum nu am insonorizant la capota pica apa pe baterie si pe motor. Cum este posibil asa ceva la o masina noua ?
Am fost la Citroen si au dat comanda de diuze sa le schimbe, sa vedem ce si cum.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mar 19-Feb-2019 16:08
de AdiTudor
am_goby@yahoo.com scrie:buna ziua!detin un citroen c3 si as dorii sa ma ajutati in privinta conectarii la ecranul tactil(ma refer la navigatie)nu imi recunoaste nici un fel de telefon .va multumesc!


Pentru telefon cu OS Android trebuie instalata aplicatia Android Auto. N-o vei gasi pe Google play store daca stai in Romania, asa ca solutia e s-o descarci folosind alte apk store (eu folosesc Aptoide store) sau foloseste Google. Apoi conectezi cablul si dai ok, accept (e destul de intuitiv).

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 21-Feb-2019 21:21
de CGDBZ
Ori sunt eu ghinionist ori Citroen face masini proaste, inclin catre ultima. Si nu am vrut Logan...., am vrut ceva mai de calitate. Se pare ca m-am inselat, cum se poate ca la o masina noua de 10500E(platiti) sa intre apa pe la duze pe baterie si motor, aripa din stanga are luft, era sa rup cheia in busonul de la rezervor care merge extraordinar de greu. Asta numai in nici o luna de utilizare.
Imi place foarte mult aceasta masina dar sunt foarte dezamagit de calitatea asamblarii, sper doar sa nu am si probleme tehnice.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Sâm 23-Feb-2019 20:14
de CGDBZ
Am fost la Citroen. Au schimbat diuzele cu unele noi, originale, fara niciun rezultat, tot se infiltreaza apa. Mi-au propus ca solutie sa puna silicon sau sa notifice producatorul si sa dea ei o solutie. Ramane sa ma duc saptamana viitoare sa vad cum facem.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mie 27-Feb-2019 20:57
de CGDBZ
Sper sa am timp maine sa merg la Citroen sa vad daca rezolv cu infiltrarea apei. Nu prea imi place solutia cu silicon dar alta solutie nu vad ca doar nu o sa-mi schimbe capota.
Chiar nu a mai intampinat nimeni aceasta problema ?

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mie 03-Apr-2019 09:29
de CGDBZ
Imi poate spune si mie daca trebuie senzori de presiune roti? Vreau sa pun anvelope mixte.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Dum 12-Mai-2019 22:30
de khrisstyan
Salut, sunt proaspăt posesor de un C3 1.2 82hp feel cumpărat de nou și sa va zic un pic din experiența mea cu ea în 1500km:
-directie nereglata corespunzător din fabrica, stătea spre dreapta (rezolvat repede pe garanție)
-necesar update soft pt problema mult prea cunoscuta la motorașul de asistare a direcției în oraș.(inca nu este făcut aștept sa fiu rechemat în service )
-luminile de zi se sting și aprind repede câteodată(rar) și pe rand, ați mai pățit careva asa ceva? (încă nu am raportat problema, dacă nu se rezolva după update, voi raporta)
-luminile de zi au o foarte mica tenta diferita de culoare unu fata de altu, ca și cum ar fi din loturi diferite.
-defecte estetice din fabricație: pe uși în interior unde este spațiul de depozitare rămas urme de ventuze cred (rezolvat prin spălare), pe ușa de la torpedou pare a fi fost vărsat lichid pe ea înainte de montare ( nu am reușit sa curat), capota are o mica diferenta de distanta neegala fata de luminile de zi, pe parbriz ceva adeziv era (a ieșit prin curățare), plasticurile de la haion nu erau montate de tot (rezolvat ușor)
-aplicatia my citroen nu functioneaza cu masina, orice am încercat.. ponturi?

Inca nu sunt dezamăgit total în speranța că se rezolva pe garantie și sunt conștient ca e o masina de volum oarecum low cost iar greșeli se fac foarte ușor știind din experienta lucrand în domeniul Automotive timp de 6 ani.

Sunt curios dacă mai sunt ghinioniști cu probleme asemănătoare.

Per general masina e simpatica, consum bunicel, performante bune, cutia e un minus deocamdată dar poate cum va creste uzura o sa fie mai ok.

Recunosc nu ma asteptam la chiar atâtea defecte de la o masina noua.

O sa încerc sa pun niște poze

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Lun 13-Mai-2019 20:15
de khrisstyan
Mai jos video și poze cu o parte din problemele menționate mai sus :

https://1drv.ms/f/s!AgvkAdeDFDD-01KrIaAGr32ZuaNl

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mie 15-Mai-2019 01:03
de CGDBZ
Si la mine calitatea ansamblarii lasa de dorit. Aceleasi urme pe usa torpedoului, ceva luft cam mare pe la imbinarile caroseriei(am sa fac si eu poze cand o sa am timp si sa fie masina spalata).
Problema cu spalatoarele de parbriz care nu s-a rezolvat.
Urmareste si tu daca gasesti apa pe baterie si pe motor(cam in zona pe unde se pune ulei).
Momentan nu am probleme de functionalitate, am 3200km, viteza medie de 43km/h si un consum de 5,7l/100km. Nu am resetat contorul, s-a resetat singur la 2000km dar cred ca doar contorul de km, viteza medie si consumul cred ca nu.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 16-Mai-2019 14:34
de khrisstyan
Momentan nu am vazut urme de apa dar nici nu m-am uitat calumea, am inteles ca solutia pt problema respectiva e sa iti puna niste silicon :).Ai raportat problema?
Mergi mult prin oras?Eu am aceeasi viteza medie dar am consum de 4.9/100 in 400km , cu primul plin am avut 5.2 iar cu al doilea 5.4, acelasi drum in mare parte, imediat ma apropii de 2000km.Recunosc, am un stil de condus mai bland.
Urmeaza sa ma duc din nou in reprezentanta sa montez o cotiera, talpa de aluminiu si un scut..cu un drum am sa le spun si despre problema usii de la torpedou, nu vreau sa o las asa.Am increcat eu sa curat cu spirt dar degeaba, poate cu solutie de detailing iasa dar nu ma bag.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 16-Mai-2019 17:10
de CGDBZ
Am raportat problema. Au schimbat diuzele fara niciun rezultat. Apoi au dat cu silicon si se mai infiltreaza putina apa cand ploua mai mult sau cand o spal. Probabil din cauza ca au folosit silicon pentru garnituri(ce se pune pe la motor), cred ca trebuia silicon ce se foloseste la montarea parbrizelor. Am pus acel insonorizant la capota(la versiunea Live nu este) si mai retine si el ceva apa.
Nu stiu cum de iti consuma asa putin, la mine 5,7 este minimul, acum am 5,8 si cam 3400km, cel putin 60% extraurban. Te-as ruga sa urmaresti consumul instant la viteza constanta, 100km/h sau 80km/h, sau cu ce viteza mergi tu constant in afara si sa postezi aici, sa fac o comparative.
Imi raspund singur la intrebare: nu trebuie senzori de presiune la roti.