Salut,
Am o Lancia Phedra 2.2 diesel bi-turbo 2008 170 cp masina identica cu C8 si din cauza ca Lancia nu are prea multi fani/adepti in Romania mi-am permis sa scriu aici pentru ca ce probleme am eu sunt aceleasi si cu C8. Masina a fost fabricata in fabrica Peugeout/PSA - asa scrie in fisa ei(aceeasi cu Peugeot807 si Fiat Ulisse)
La motor prima turbina cateodata intra in limp mode si nu mai trage decat de la 2700 rpm incolo se simte turbina 2. Poate careva care are testerul de Peugeot/citroen specializat Lexia ma poate ajuta cu un test dar si interpretare si mai ales daca cineva stie cu ce se mananca aceste motoare. Pe urma tot la motor nu se aprinde bujia incandescenta cand pun contactul. Au fost scoase toate 4 au fost masurate si 1 era arsa inlocuita si nimic. Releul inlocuit si nimic. Poate are careca idee si despre asta. Poate mai are careva motorul asta pe masina.
Pe urma mai are tot felul de mici probleme dar nu stiu de unde sa le apuc:
1. incalzire in scaune nu merge
2. RT3ev trebuie updatat si daca cineva se pricepe m-as baga sa ii pun si USB si camera de marsarier plus video in mers
3. spalatoarele de faruri nu merg
4. Webasto merge dar intrebarea era daca se poate sa functioneze si independent de motorul masinii sa faca caldura stationara cu motor oprit
5. nu stiu sigur daca autolevelingul la faruri merge - daca se poate verifica;
6. senzorii parcare spate merg decat pe stanga pe drepta nu
Daca careva se pricepe cat de cat va rog un contact ceva.
Eu sunt din Urziceni/Campulung Muscel - deci oriunde in zona de 50-100 km in jur la astea 2 ma deplasez sa rezolvam.
Cu respect,
Lucian
C8/Lancia Phedra
Moderator: Echipa Tehnica
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: C8/Lancia Phedra
Chiar dacă mașina e identica cu Peugeot / Citroën e posibil sa nu meargă lexia. Pe de alta parte însă s-ar putea ca orice scanner generic sa dea o indicație despre problema motorului.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Mar 20-Iun-2017 01:18
- Localitate: Urziceni
- Masina: CitroenC8/Lancia Phedra
- 2: BMV530d
- 3: BMW R1150RT
Re: C8/Lancia Phedra
Am pus de la cineva Lexia și a mers și da și un tester generic a vazut niște coduri de presiune turbina. Dar eu întrebăm dacă e cineva care chiar știe Lexia bine sa putem testa toate sistemele chiar și FAP și webasto și așa mai departe și cineva care a mai reparat acest motor. Mulțumesc mult pentru răspunsul rapid.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: C8/Lancia Phedra
Protectia limp-mode la motoarele bi-turbo incepe cu calitatea uleiului are senzor (ai bmw siti ce vorbesc) , poate fii schimbat uleiul de 500 de km daca este de toata jena nu merge o turbina pentru a limita distrugerea lagarelor din interiorul lor. Uleiul nu se schimba cand vrei tu, se schimba cand vrea masina in functie de uzura care o faci, poti schimba uleiul la 8000km sau la 50000km obligatoriu norma fiind FIAT 9.55535-S1 5w30 Selenia Gold 5L !
Ulterior de ferificat:
Senzor presiune galerie admisie
senzor presiune diferential galerie evacuare
senzor presiune diferential catalizator DPF'
regulator presiune pompa injectie
senzor presiune rampa injectie
verificare pozitie senzor ax came (in unele cazuri se regleaza/verifica la fiecare 150kkm, de la vibratii se misca si interpreteaza gresit)
furtunase vacuum, trasee si regulatoare.
filtru motorina, etansare conducte!
motorina de calitate, nu pune motorina proasta ca faci pa injectoarele, la bi-turbo doar ceea premium.
Incalzirea in scaune temperatura maxima exterioara trebuie sa fie de 15-20c... de verificat si siguranta.
spalatoarele faruri se activeaza doar cand farurile sunt aprinse! daca nu pompa-siguranta arsa/ nivel lichid minim.
Webasto trebuie obligatoriu sa functioneze independent! posibil pompa circuit apa electrica arsa (daca antigelul e naspa ruginit nasol, probleme marunte costuri mari greu de rezolvat).
Releul bujii se cupleaza in functie de temperatura apa si exterior la valori mai mici de 15c, la peste 15-20c nu comunica,... lasal asa nu te pune sa schimbi piese aiurea.
farurile trebuie sa bata la 2m daca autolevel este defect ( verifica cantare bielete bara antiruliu fata si spate in unele cazuri se rupe pe spate si costa @1700 lei modulul :P daca calculatorul de sub far este busit nasol.)
Senzorii i verifici cand bagi in marsalier cineva trebuie sa apese pe centrul senzorului , daca face click senzorul comunica cu modulul este ok , daca nu verifica cablaje mufa, inlocuieste senzorul defect.
Ulterior de ferificat:
Senzor presiune galerie admisie
senzor presiune diferential galerie evacuare
senzor presiune diferential catalizator DPF'
regulator presiune pompa injectie
senzor presiune rampa injectie
verificare pozitie senzor ax came (in unele cazuri se regleaza/verifica la fiecare 150kkm, de la vibratii se misca si interpreteaza gresit)
furtunase vacuum, trasee si regulatoare.
filtru motorina, etansare conducte!
motorina de calitate, nu pune motorina proasta ca faci pa injectoarele, la bi-turbo doar ceea premium.
Incalzirea in scaune temperatura maxima exterioara trebuie sa fie de 15-20c... de verificat si siguranta.
spalatoarele faruri se activeaza doar cand farurile sunt aprinse! daca nu pompa-siguranta arsa/ nivel lichid minim.
Webasto trebuie obligatoriu sa functioneze independent! posibil pompa circuit apa electrica arsa (daca antigelul e naspa ruginit nasol, probleme marunte costuri mari greu de rezolvat).
Releul bujii se cupleaza in functie de temperatura apa si exterior la valori mai mici de 15c, la peste 15-20c nu comunica,... lasal asa nu te pune sa schimbi piese aiurea.
farurile trebuie sa bata la 2m daca autolevel este defect ( verifica cantare bielete bara antiruliu fata si spate in unele cazuri se rupe pe spate si costa @1700 lei modulul :P daca calculatorul de sub far este busit nasol.)
Senzorii i verifici cand bagi in marsalier cineva trebuie sa apese pe centrul senzorului , daca face click senzorul comunica cu modulul este ok , daca nu verifica cablaje mufa, inlocuieste senzorul defect.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Re: C8/Lancia Phedra
La motor prima turbina cateodata intra in limp mode si nu mai trage decat de la 2700 rpm incolo se simte turbina 2.
Pana la 2700-3000rot/min motorul functioneaza monoturbina. Dupa aceea urmeaza o perioada scurta de tranzitie si regimul de dublaturbina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos