O poveste destul de sucita a avut si prietenul meu cu Ford-ul, mai ca trebuia inlocuit tot motorul la cererea celor de la reprezentanta Ford, a fost super dezamagit dupa ce a mai schimbat si 2 injectoare degeaba,.. in final ne-am hotarat sambata trecuta sa curatam regulatorul de presiune... l-am scos afara, avea ceva pilitura din pompa(dau vina pe motorina proasta dar si pe faptul ca pompele Delphi/Denso sunt ultra cunoscute la acest capitol... aviz celor cu acest tip de injectie, nu puneti motorina de galeata la masini(a) ), am dat la automat 2 sec sa purjam pompa de pilitura dupa care l-am lasat 2 h intr-un pahar cu benzina, am desprins agrafa din varf si l-am degresat apoi cu spray de frane, suflat putin sa nu prezine impuritati, montat la loc. Masina functioneaza perfect din accel moment, nu a mai facut fazele descrise in topic, acum dnez-o cu mila cat va tine, stim sigur ca el a fost buba

. Pretul fiind acceptabil ca piesa originala Peugeot ~400, fiat 600, ford 900 lei daca crapa de tot.
eu zic ca seamana
la ficat

la fel
