Jumper 2017 2.0 bluehdi consum mare ulei
Scris: Sâm 18-Aug-2018 11:33
Masina a fost cumparata de noua din reprezentanta anul trecut actualmente are 145000 km. Reviziile le fac la 30.000 km(in carte scrie la 50k) s-a pus numai ulei recomandat full sintetic total quart ineo 0w30w.
Masina a mers bine pana in jurul a 90.000 km cand au inceput problemele, intr-o zi subit fara incarcatura cand am demarat de pe loc a inceput sa sara din prima treapta. In concluzie prima piesa schimbata la aceasta masina a fost cutia de viteze cei drept pe garantie dar totusi...? sunt curios cat tine asta mai are un an garantie.
Filtru particule s-a infundat tot pe la 100 de mii am completat cu eolys costa ~1000 lei si degeaba regenerari non stop pana cand a intrat in limp mode check engine aprins si nu se mai tura mai mult de 2000 rpm. Reprezentanta a zis .. pai stiti asta e consumabil costa 2000 E, le-am zis ca e o gluma proasta intr-un final am lasat masina acolo cam o saptamana si au zis ca l-au regenerat ei, cum? nu stiu ... nu mi-au zis cert e ca nu a mai aparut dar stau ca pe ghimpi ...
Si acum problema cu care am ramas primii 30000 km am completat doar cu 0.5l ulei mi-am zis waw ce masina buna, urmatorii 30k am pus 1l f. ok la revizia de 90.000 km deja aveam bidonul dupa mine de 5l imediat ce a sarit de 100000km pun cam atentie 1l la 2000km. Le-am atras atentia celor din service dar nu m-au crezut... cand te uiti in partea dreapta la motor pe cutia de viteze este o pata de ulei, sub pompa de inalta este ulei nu stiu daca vine de acolo sau se prelinge de undeva acolo, la service au zis ca au gasit niste suruburi slabite le-au strans si au zis ca este ok, dar nu nu e ok... in continuare si pe noua cutie este pata de ulei pe carcasa ei.
Pata nu este extraordinar de mare raportat la cum completez ar trebui sa fie balta de ulei poate pierde acolo poate mai si consuma si uite asa se aduna.
De masina nu s-a abuzat si numai eu merg cu ea preponderent pe autostrada. Citroen jumper 2.0 bluehdi 130cp
Masina a mers bine pana in jurul a 90.000 km cand au inceput problemele, intr-o zi subit fara incarcatura cand am demarat de pe loc a inceput sa sara din prima treapta. In concluzie prima piesa schimbata la aceasta masina a fost cutia de viteze cei drept pe garantie dar totusi...? sunt curios cat tine asta mai are un an garantie.
Filtru particule s-a infundat tot pe la 100 de mii am completat cu eolys costa ~1000 lei si degeaba regenerari non stop pana cand a intrat in limp mode check engine aprins si nu se mai tura mai mult de 2000 rpm. Reprezentanta a zis .. pai stiti asta e consumabil costa 2000 E, le-am zis ca e o gluma proasta intr-un final am lasat masina acolo cam o saptamana si au zis ca l-au regenerat ei, cum? nu stiu ... nu mi-au zis cert e ca nu a mai aparut dar stau ca pe ghimpi ...
Si acum problema cu care am ramas primii 30000 km am completat doar cu 0.5l ulei mi-am zis waw ce masina buna, urmatorii 30k am pus 1l f. ok la revizia de 90.000 km deja aveam bidonul dupa mine de 5l imediat ce a sarit de 100000km pun cam atentie 1l la 2000km. Le-am atras atentia celor din service dar nu m-au crezut... cand te uiti in partea dreapta la motor pe cutia de viteze este o pata de ulei, sub pompa de inalta este ulei nu stiu daca vine de acolo sau se prelinge de undeva acolo, la service au zis ca au gasit niste suruburi slabite le-au strans si au zis ca este ok, dar nu nu e ok... in continuare si pe noua cutie este pata de ulei pe carcasa ei.
Pata nu este extraordinar de mare raportat la cum completez ar trebui sa fie balta de ulei poate pierde acolo poate mai si consuma si uite asa se aduna.
De masina nu s-a abuzat si numai eu merg cu ea preponderent pe autostrada. Citroen jumper 2.0 bluehdi 130cp