Initial nu stiam ce sa cred mai ales ca bateria era noua, Bosch 77Ah, pana cand la un momendat am citit pe forum ca daca valoarea bateriei este alta decat cea stock(65Ah in cazul meu) trebuie declarata si in in softul masinii.
Am facut si asta doar ca intre timp a venit caldura si nu s-a mai intamplat sa vad mesajul decat foarte rar, mi-am spus: Gata, problema rezolvata.
A venit din nou frigul si dupa doua nopti petrecute in varf de munte pe viscol la drumul de intoarcere m-a lasat alternatorul si dupa ce s-a golit si bateria s-a oprit si masina de tot.
Am schimbat alternatorul, am incarcat bateria si de atunci indiferent cat de frig a fost afara nu am mai vazut mesajul.
Motivul postului:
Aparent in cazul meu frecventa cu care primeam acest mesaj, desi bateria era noua si valoarea corecta setata, a prevestit defectarea iminenta a alternatorului.
Poate experienta mea ii poate ajuta pe altii sa nu ramana cu "caruta-n drum" cum am patit-o eu
